القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ذهب ولم يعد البارت الخامس بقلم هاجر حسين في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


البارت الخامس  #ذهب_ولم_يعد 

ندي /ليل اي اللي عملته ده انت متعرفش مين سيف الصاوي دول اكبر تجار مخدرات ياليل ومش  هيسبوك او يسيبو حياة ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ليل /المهم دلوقتي نروح 

حياة /ليل دماغك بتجيب دم لازم نروح مستشفي 

ليل/ايدكي متلمسنيش كنت فاكرك بتحبي عاصي وانك غصبن عنك من كتر حبك فيه غلطتي 

انما اللي شوفته انهارده ده خليني اعرف انك متعوده  شكلك متعوده كل واحد يلمسك شويه 


حياة/اخرص وراحت ضربه ليل بالقلم على وشه ونزلت من العربيه علي البيت 

ندي/اي اللي انت قولته ده ياليل انت جرحت البنت جامد 

ليل/لازم تفهم ياندي لازم تفهم ان مش كل النااس كويسه وانا مش كل مره هكون موجود عشان انقذها 


ندي طلعت تبص وتشوف لو في حد مرقبهم وتشغل انذار البيت 


سيف/عرفتلي مين وساكنين فين 

الحارس/اسمها حياة وتبقي مرات ليل وقاعدين عند صحبته اسمها ندي 

سيف/اعرفلي كل تحركتهم وبذات حياة 

الحارس الشخصي/ انا عمري ماشوفتك عايز حد بالطريقه دي بعدين دي طلعت مرات واحد يعني بصراحه ياسيف بيه كان عنده حق اما ضربك


سيف /وانا من امتي بخد مرات حد ياحيوان انا عايزه هو وهي اللي هتخليه يجي لحد عندي 

الحارس الشخصي /مالك متأكد كده ليه 

سيف/عشان ضربه ليا مش ضرب واحد بيدافع عن مراته ضربه ليا ضرب واحد بيعشق مراته 


عده اسبوعين وحياة في الشهر ال3

حياة نزله طالعه علي السلم وتروح وتيجي 

ليل/طلع من الاوضه لاقي حياة كده 


ليل/انتي كويسه 

حياة/ايوه

ليل/عايزه حاجه 

حياة/لا

ليل/خلاص برحتك

حياة/استنا انا عايزه ايس كريم 

ليل/بضحكه مكتومه بس كده في ايس كريم تحت بالشكولاته هجيبلك 

حياة/لا انا عايزه بالتوت 

ليل/واناجبلك منين ايس كريم بالتوت دلوقتي 

حياة /وابتديت تتعصب مليش فيه اتصرف انا عايزه ايس كريم بالتوت 

ليل/وده اي اللي جبه علي دماغك دلوقتي ماتكلي شكولاتة وتخلص كل البنات بتحب الشكولاته كلي شكولاته 

حياة/انا حامل ياهبل والست في الحالات دي بيبقي نفسها في حاجات غريبه ممكن تكون مبتحبهاش بس عادي نفسها تيجي عليها 

ليل/اهبل لا طالما وصلت لاهبل انا مش هتناقش معاكي دلوقتي 

اطلعي البسي خليني اجبلك ايس كريم التوت ونخلص 

حياة /بوش طفولي بجد هتجبلي 

ليل/هتنجزي ولا اغير رأي 

حياة/هوا 


ليل بعد ماحياة طلعت بعشق طفولتك وجنانك بس اجبلك ايس كريم التوت ده منين 🤔😂


ليل في العربيه 

حياة نزلت ببجامة النوم وعليها شال

ليل/وده اي ده 

حياة / اطلع مفيش وقت للتفسير 😂

ليل/بصوت مكتوم مجنونه والله العظيم مجنونه


ليل وحياة راحو السوبر ماركت

ليل /لو سمحت ممكن تديني ايس كريم بالتوت 

البياع /للاسف يافندم مفيش

حياة /يعني اي مفيش دور تاني ونبي ياعمو ده مش ليا ده للنونو 😂

البياع/النونو وده فين يابنتي 

حياة /وشورت علي بطنها النونو هنا ونبي شوف تاني ولا عايز النونو يزعل 

البياع/لا انت تمشي انتي والنونو بتاعك دلوقتي احسنلك 

حياة /والله اندهلك ليل يا ليل ليل

ليل/انتي بتندهي مين انا واقف جمبك🤦‍♂️

حياة/اضرب الرجل ده 

ليل /للبياع انا اسف ياعمي والله بس معلش الهرمونات بقا وكده 

البياع/بص يابني بعدينا بكام شارع في سوبر ماركت تاني ممكن تلاقي هناك

ليل خد حياة ومشيو وراحو السوبر ماركت التاني

حياة/نزلت من العربيه وجريت علي التلاجه

الناس شايفين حياة وهي بالبجامه وعملين يضحكو

حياة/ليل

ليل /اي تاني 

حياة /ونبي ياليل شبك ايدك انا مش طايله والايس كريم اهو 

ليل /طب اوعي ياقزعه واناهجبلك

حياة /قزعه

ليل/قزعه بس قمر 

حياة/بتقول حاجه 

ليل/لا ده انا بكح 


ليل جاب الايس كريم وخد حياة وطلعو العربيه 

حياة كلت الايس كريم و راحت نايمه شويه في العربيه 


ليل/لاحظ ان في عربيه ماشيه وراهم 

ليل مش عارف يعمل اي كل اللي خايف عليه حياة 

وفجأة بيطلع ل ليل عربيه قدمه 

وليل بيبقي واقف بين العربيتن 


#ذهب_ولم_يعد

بقلمي Hager Hussein

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع