القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغت.صاب البارت العاشر بقلم بسمله حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



#Part_10



دلف سالم الى غرفه نور وجدها تضع قدمها على الارض وجس،مها العلوى على السرير وتنام على وجهها ممسكه ببطنها بوجع


سالم بخضه:نوور اى اللى حصلك مالك


نور بوجع:بطنى بتوجعنى اووووى....اهههه


سالم بتألم من أجلها:طب اهدى...ثم اللبسها اسدال وحملها وهى ممسكه به تبكى بألم

_______________

✨بعد قليل فى المشفى✨

وصل سالم المشفى ثم وضع نور على ترولى

الممرضه:لو سمحت يااستاذ ممكن تخرج بره الدكتور لازم يشوف شغله


خرج سالم وقف بتوتر لم يعلم ما بها ظل يدعو الله لها لتنجو هذه الذى خطفت قلبه


بعد فتره....وجد سالم الدكتور يخرج من غرفه نور


سالم بلهفه:نور نور عامله اى


الدكتور:متقلقش يافندم المدام كانت عندها تسمم وعملنالها غسيل معده 


سالم:تسمم!!!!طب طب هى دلوقت كويسه يعني


الدكتور: متقلقش هى بقت كويسه ولازم تحافظ فى الاكل اكتر من كده 


سالم:اقدر ادخلها


الدكتور:اتفضل

دلف سالم الى الغرفه وجد نور جالسه على السرير بإرهاق


سالم بلوم:ينفع كده تاكلى حاجه مسممه


نور:والله مش عارفه ممكن حطيت حاجه فاسده فى الاكل بس ازاى انت كلت من نفس الاكل


سالم:احتمال تكون من مكونات البيتزا


نور:لكن كان طعمها حلو


سالم بحنيه:عموما الف سلامه عليكي...والمره الجايه خدى بالك من تاريخ الصلاحية


نور:حاضر


سالم:يلا عشان هنروح دلوقت


وقفت نور: تمام

______________

بعد ربع ساعة وصل سالم ونور إلى المنزل دلفت نور الى غرفتها دلف خلفها سالم ليطمئن أنها بخير


سالم:حاسه بوجع دلوقت


نور بإرتياح:لا بقيت كويسه


سالم: تمام تصبحى على خير


نور:وانت من اهل الخير

كان سالم سوف يخرج من الغرفه لكن صوت نور اوقفه


نور:سالم استنى


استدار لها سالم ونظر لها ثم هتف:نعم


نور:احم...شكرا على انك انقذتنى لولاك كان ممكن امو


سالم بمقاطعة:بعد الشر عليكي يا نور وانا جوزك مفيش بينا شكر اصلا ده واجبى


ابتسمت له نور دون أن تهتف بحرف واحد...ثم اقترب منها سالم وقبلها من خدها بخفه...ثم اغلق الاضواء وذهب الى غرفته..

__________________

✨بعد مرور عده ايام✨

فى المطار...قد وصل سالم ونور إلى مطار القاهرة فهم الآن فى القاهره فى مصر...


نور:يااااه أخيراً وصلنا مصر


سالم بإبتسامه:وحشتك مصر مش كده


نور:اكييد...ماتيجى نشترى شيكولاته وكده قبل مانوصل البيت


نظر سالم لهذه الطفله ثم ابتسم:تمام تعالى يلا ثم امسك بيدها...نظرت له نور بتمعن ذهب سالم وهو ممسك بيد نور ثم اشترى لها الكثير من الشيكولاته والأشياء الأخرى


سالم:عاوزه حاجه تانيه


نور بفرحه:اه عاوزه نروح عشان ناكل الحاجات دى كلها..ثم ابتسمت ابتسامه كبيره


ابتسم لها سالم وقلبه يرفرف لفرحتها❤️

_______________

✨فى المنزل✨

كان يجلس سالم على اللاب توب يتابع بعض الأعمال

ونور جالسه على الارض تأكل شيكولاته


نظر لها سالم دون ان تراه وجدها تأكل وكأنها طفله صغيره ابتسم عليها ثم اكمل عمله وهو يتمنى أن تبقى سعيده ولكن تكون معه...!


بعد مرور ساعتين انتهى سالم من عمله ثم اوقف نور امامه وامسكها من خصرها وضمها اليه


سالم:كفايه اكل شيكولاته هتموتى منى


ابتعدت عنه نور بخجل وركضت لكى تغسل يديها

_________________

فى الليل


سالم:نور قومى اللبسى هنروح ل ماما وخالتو نديلهم الهدايا دى


نور بفرحه:بجد يعنى هشوف ماما


سالم:ايوه يلا بسرعه


ذهبت لكى تبدل ملابسها وبعد قليل خرجت


نور:أنا جاهزه


سالم بجديه:طب يلا


نظرت له نور وهى تسير خلفه بإستغراب


بعد نصف ساعة وصلت نور وسالم الى منزل والدتها ولحسن الحظ أنهم وجدوا والده سالم ايضا موجوده هناك


والده نور:وحشتونى اوووى

نور:انتى اكتر والله ياماما


والده سالم:عاملين اى 

سالم:الحمد لله كويسين


والده نور:اى مفيش نونو فى السكه


نظر سالم الى نور التى نظرت له بخجل ثم ابعدت وجهها


سالم:ان شاء الله قريب

والده سالم:عاوزين بنت وولد الاتنين


والده نور:احنا هنقى كل اللى يجيبه ربنا كويس


كانت نور شارده ف هم يتحدثون عن شئ لن يحدث


________________

✨فى منزل نور وسالم✨

سالم:نور

نور:نعم

سالم:مش ناويه تنسى اللى حصل بقى

نور******


🍁نهايه الفصل🍁

تفتكروا نور هتقوله اي؟؟

بقلمى: Basmalla Hassan

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع