القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية لا تترك يدي البارت العاشر و الحادي عشر 10_11بقلم شهد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


Part___10🦋11__

اياد لف وصرخ با"لم لما السك"ينه اللي في ايد فهد

جت في دراعه 

تمارا كانت بت"هز نفسها وهي بتع"يط وفهد قال:زمان

يا تمارا بعد"تك عنه ودلوقتي كمان

اياد شد السك"ينه من ايده وضر"به في بطنه بايده

اياد سابه علي الارض ورمي السك"ينه 

 وقرب من تمارا اللي بتع"يط

وف"ك ايديها وشال الز"قه من علي بو"قها

ومسك وشها بين ايديه وقال:متخا"فيش خلاص

انا هنا معاكي اهو

اياد حضنها وخد نفس وقال:اهدي

تمارا هزت راسها بدموع والكحل كان با"يظ

فهد خد السك"ينه وقام وقف

تمارا وقفت مع اياد ولفوا ولقيوا فهد واقف قدام باب

الاوضة

فهد:تمارا انتي عارفه انا است:حملت ايه استح"ملت

مكونش اب عشان مخسر"كيش

تمارا بزعيق ودموع:لا ده عشان انت انا"ني انت 

انا"ني يا فهد انت مبت"حبش غير نفسك 

فهد:لا ده عشان بحبك يا تمارا انتي كان ممكن تمو"تي

وانتي بتولدي عشان كده مكنتش موافق انك تخلفي

الر"حم بتاعك مكنش يستح"مل كان ممكن يحصلك مضا"عفات

واخس"رك

تمارا كانت ماسكه في دراع اياد جا"مد ودموعها نازله 

واياد بيبصلها

تمارا بدموع:وانت فعلا خس"رتني 

فهد قرب منهم وبص لتمارا وقال:اسف بس مش بعد ده كله

هتكوني ليه

وراح ضر"بها بالسك"ينه واياد مصدوم كل ده حصل في اقل 

من ثانيه 

فهد بص لتمارا اللي بين ايدين اياد وخرج من البيت 

تمارا عيونها دمعت وهي ماسكه في اياد 

واياد دموعه نزلت بخوف

وهي و"قعت وهو ماسكها

اياد بدموع:تمارا لا

متسي"بينيش تاني

انتي عارفه انا بحبك قد ايه

متس"يبينيش انا اسف

تمارا ابتسمت له بو"جع ودموع

وهو قال بدموع:تمارا 

تمارا مسكت ايده وقالت بدموع ووج"ع:بحبك يا اياد

بحبك قوي 

تمارا غمضت عيونها بو"جع و

Part11🦋

بداية جديدة 

اياد كان قاعد قدام اوضه العمليا"ت وهو حاطط وشه

بين ايديه وقميصه عليه د"م غير دراعه اللي 

مجر"وح

رنيم قربت من اخوها وقعدت جنبه وقالت:متحملش

نفسك فوق طاقتك

اياد: محم"يتهاش يا رنيم كانت معايا جنبي

رنيم:ده مكتوب يا اياد والمكتوب محدش يقدر يغيره

مراد:علفكرة اللي اسمه فهد سلم نفسه

اياد:كل اللي كان عايزة انه يبعدها عني

اياد بص لاخته وقال:روحي يا رنيم عشان تيته

رنيم:طب خلي دكتور يشوف جر"حك

اياد:مش هتحرك من هنا الا ما اشوف تمارا واطمن عليها

رنيم:مش هقولك عشان خاطري عشان خاطر تمارا 

اياد هز راسه ومراد قال:يلا اوصلك

رنيم هزت راسها واياد خلي دكتور يشوف جر"حه

ورجع قعد مكانه

في بيت فهد

زينب بخ"ضة وهي بتقفل التليفون

زينب:الحق قب"ضوا علي اخوك فهد بته"مه 

محاولة قت"ل الز:فته تمارا

هو قام وقف وقال:هتصرف يا امي هتصرف

في صباح يوم جديد 

اياد صحي علي صوت الممرضة اللي بتقول:استاذ اياد

صباح الخير مدام تمارا بقت بخير واتنقلت اوضه عادية

اياد قام بسرعة بعد ما سأل الممرضة علي رقم الاوضة

اياد دخل الاوضة اللي تمارا فيها وكانت نايمة

اياد اتنهد وراح ناحيه سريرها وقعد 

جنبها ومسك ايدها وقال:كنت بمو"ت

وانا شايفك كده يا تمارا 

اياد با"س ايدها وقال:الحمدلله انك بخير

قدام بيت اياد

رنيم طلعت من البيت ووقفت تاكسي وركبته

رنيم كانت بتحاول تتصل باخوها اياد

بس فجاه التاكسي وقف ورنيم رفعت وشها

والسواق لف ور"ش علي وشها مخد"ر ورنيم فقدت وعيها

يتبع.....

تفتكروا هيحصل ايه

#لا_تترك_يدي

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع