القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب محظور البارت 11_12_13بقلم رنووووشه في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية حب محظور البارت 11_12_13بقلم رنووووشه في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

حب محظور p11
محسن لسه بيفكر بمكر :اللي طلبته منك ياحبيبتي لسه موجود عند اسيل في الاوضه؟؟؟
شيري بإستغراب: اه بس بتسأل ليه
محسن: عشان لو رجعت متشفهوش وتعرف اللي عملناه
شيري بفضول:الا صحيح انت عملت ايه لما دخلت بجردل الد'م اللي طلبته مني
محسن :بعد ما اخدته منك وهي فاقت وحاولت تقاومني فا اضطريت اني اضر'بها و ضر'بتها بالحزام وكمان لما تقوم تحس بالالم في جس'مها وحطيت الجردل علي السرير لما اغمي عليها تاني
شيري بإستمتاع:دماغك دي جوهره بس انت عملت كده ليه او بمعني تاني للسؤال ليه ملمستهاش
محسن بحزن وارتباك: عشان اهددها وملمستهاش لأنها ملهاش حد يدافع عنها وانا كده بدمر مستقبلها هو انتي مش بتحبيها ليه يا شيري
شيري ببساطه وهي بتنفخ دخان السيجاره : مش بنتي
محسن بصدمه:بجد ولا هزار المره دي
شيري وهي بتتعدل في القعده :بجد يا محسن وخف اسئله
محسن :طيب ممكن اعرف هي ازاي فاهمه انها بنتك
شيري بنفاذ صبر:امها ما'تت لما كانت بتولدها ووقتها ابوها اتجوزني عشان اخلي بالي عليها وحصلت مشاكل بيني وبين ابوها وسبنا بعض وهي لحد دلوقتي متعرفش ان مامتها ما'تت ومتعرفش حاجه عن ابوها
محسن بصدمه:وسابلك بنته؟؟؟؟؟
شيري بضيق: بقيت رغاي يا محسن اقفل 

اسيل في اوضتها بتفكر هتعمل ايه وازاي تتأقلم علي الحياه دي بتحس انها بقت تقيله عليهم رغم ان محدش قالها حاجه لكن ده احساسها بيقاطع تفكيرها الخبط علي الباب
اسيل:مين
شادي:انا شادي
بتقوم تفتح:في حاجه يا شادي
شادي:كنت جاي اقعد معاكي شويه 
اسيل :تعالي اقعد
شادي:النهارده عندي حفله لو حابه تحضريها
اسيل بإستغراب:حفله ايه
شادي ببساطه:حفله بغني فيها كمل بضحك وهو بيمد ايده :بالمناسبه انا مغني وبغني في حفلات وكده
اسيل:اهااا ...انا حاليا مش قادره بس ان شاء الله تتعوض واحضر في مره تانيه 
هز كتافه بقله حيله:براحتك...كمل كلام وهو قايم:يلا انا يدوب الحق 
(هنزل التكمله بتاعت البارت ده شويه)
#حب_محظور
#البارت_11 
#رنووووشه

شادي بيبص لأسيل بحب وبيمد ليها ايده عشان تطلع علي المسرح وهي بتطلع بإحراج تحت نظرات الجمهور ليها وهو بيقعد علي ركبته وبيتكلم بحب: تتجوزيني يا اسيل؟؟؟؟
اسيل بتبص حواليها لنظرات الجمهور اللي بيشجعوها وفجأه بتطلع تجري من علي المسرح الكل بيتصدم من اللي اسيل عملته .....شادي بيطلع يجري وراها وهو مش مصدق اللي حصل واخيرا بيلحقها ويمسكها من دراعها:انتي ليه عملتي كده هو انا وحش يا اسيل؟؟؟ فيا حاجه غلط قولي 
اسيل كل ده ونظراتها في الارض..... بيتكلم بعصبيه:ردي عليا رفضتيني بالشكل ده ليه
اسيل شدت دراعها منه واتكلمت بعصبيه ودموعها بتنزل: عشان انا مش بنت ها عرفت ليه 
شادي بيسمعها ومش مصدق اللي هي بتقوله اتكلم بإندهاش:نعم؟؟؟؟؟
أسيل بعصبيه:مش بنت ايه مش بتسمع ....سابته وطلعت تجري .....هو حاسس ان الدنيا بتلف بيه مش مصدق اللي هي قالته ازاي اسيل البنت الملاك الغلبانه دي تكون كده؟؟ ازاي؟؟ الف سؤال في دماغه ماشي تايهه
اسيل بتوصل البيت بتطلع تجري علي فوق وتاخد شنطه هدومها وهي بتعيط نازله علي السلم شافت هند اللي اتكلمت بصدمه اول ما شافت منظر اسيل:ايه ده ايه اللي عمل فيكي كده انتي حد زعلك حد عمل حاجه ضايقتك؟؟؟
اسيل نازله بتعيط بهدوء وبس 

عبده:ريم خرجت يا سميره ولا لا
سميره:خرجت من شويه هي وصاحبتها
عبده :ربنا يوفقها
سميره:امين يارب.....مالك ياخويا حساك مهموم
عبده بحزن:اسيل يا ام ريم
سميره :مالها يا عبده
عبده:وحشاني اوى نفسي اشوفها واضمها ليا حاسس انها محتجاني 
سميره:طيب مجربتش تسال عليها ليه؟؟!
عبده بحزن:مين قلك مسألتش ده انا كل يومين ارن علي شيرهان واقولها عايز اكلم اسيل بتقولي البت مش طيقاك ولا عايزه تسمع صوتك 
سميره :  انت مش بتقول شيرهان دى ملهاش امان متصدقهاش وجرب يا عبده وروح لأسيل
عبده:والله نفسي اروحلها واشوفها

هند:ماتنطقي يا اسيل وقولي مالك وايه الشنطه اللي في ايدك دي
سلمي من وراهم بشماته: الله ما تسيبها تغو'ر وانتي مالك
هند بتبص لأمها بحده:في ايه يا ماما
سلمي :مفيش وانا مالي ياختي عندك هي اهي اسأليها عملت ايه 
هند بترجع تبص لأسيل:ها يا اسيل مالك
اسيل بعياط:لو سمحتي يا هند سيبيني امشي وبعدين هتعرفي لوحدك انا ليه مشيت حاليا مش هقدر احكي او اتكلم 

شادى ماشي تايهه نفسه حد يقوله ان كل ده كابوس وهيفوق منه وان اسيل كويسه وهتبقي معاه فجأه بتعدي عربيه جايه بسرعه وبتخبط شادي و.
#البارت_12

شادى ماشي تايهه نفسه حد يقوله ان كل ده كابوس وهيفوق منه وان اسيل كويسه وهتبقي معاه فجأه بتعدي عربيه جايه بسرعه وبتخبط شادي وبيوقع علي الارض راسه بتنز*ف والناس بتتلم حواليه بيشلوه علي المستشفي

اسيل بتدخل شقه وبتقفل الباب وهي بتعيط وتروح تغير هدومها وتقعد علي الانتريه لحد ما تهدي وتفتح اللاب توب بتاعها اللي شادي جابهولها بتفتح تكمل شغلها..... بتسرح اسيل وبتفتكر اليوم  اللي قررت تشتغل فيه اونلاين وتعتمد علي نفسها ومن وقتها قررت تجيب حقها 

شادي في المستشفي في اوضه العمليات والمستشفي اتصلو بأهلو وكلهم راحولوا وهما مفزوعين
هند ببكي:شادي مالو يا دكتور ممكن تطمني
الدكتور:للأسف الاستاذ شادي دخل في غيبوبه ومنعرفش هتستمر لحد ايه ...عن اذنك

اسر بيبص بفرحه لموبايله علي صوت رساله واول مره يبص لرساله اتبعتتله عنده احساس ان دى اسيل وفعلا احساسه بيكون صح بيفتح الرساله وبيكون مضمونها"اسفه علي اختفائي المفاجئ بس انا كويسه وقريب هقبالك انت وزينه بس دلوقتي متحاولش تدور عليا او توصلي"
اسر بيبص للرساله بإستغراب ويرد"ليه"
اسيل"زى ما قولتلك يا اسر وخلاص هكلمك بعدين يلا سلام"
اسر بيقفل الموبايل ويسرح في الفراغ وفجأه بيفتكر اخته وبيطلع يجري عليها يقولها 
اسر وهو بينهج:زينه يا زينه
زينه بحزن ولوم: مالك يا اسر اول مره اشوفك كده
اسر بفرحه:اسيل كلماتي
زينه قلبها بينتعش وبتنتبه له:انت قولت ايه احلف والمصحف
اسر بضحك: في ايه يابت ما بقولك كلمتني
زينه بتمسكه من دراعه :اقعد واحكيلي قالتلك ايه

اسيل بتبص وراها للي بيجي يكلمها بحب: جعانه يا حبيبتي
اسيل بإبتسامه عريضه وهي بتهز راسها:اويي....
#حب_محظور
#البارت_13
#رنووووشه
تكملة الروايه من هنااااااا 



تعليقات

التنقل السريع