القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية البريئه و القاسي المغرور البارت الثالث عشر 13بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية البريئه و القاسي المغرور البارت الثالث عشر 13بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


#البريئه_والقاسي_المغرور 13


سليم ضرب نور بالحزام ومكنش.. واعي انها فقدت واعيها وجسمها بينزف. بعد عنها لما لاقها مبتتحركش. 


سليم بصدمه: اي اللي انا عملته ده نور نور فوقي


سليم شالها ونزل.. بيها قابله مراد ف وشه. 


مراد بغضب: انت عملت فيها اي


سليم بغضب: ابعددد م وشي ي مراااد


سليم طلع بيها... و وداها المستشفى. ومراد كان معاه. 


مراد: انطققق عملت ف نور اي ي سليم انت اصلا متستهلهاش 


سليم مسكه م تلابيب... قميصه. 


سليم بفحيح: اسم نور ميجيش ع لسانك تاني ي مراد انت سامع


مراد بغضب: انا عايزززز افهم انت عملت ف نور كده لييه انت حي"وان مش بني ادم ي سليم 


سليم بغضب: مررراد امشي اخرج م هنا حالا 


مراد ببرود: مش خارج ي سليم 


سليم كان لسه هيرد... بس الدكتور خرج. 


الدكتور بغضب: مين اللي عمل كده لازم اعمل محضر بالحاله دي. 


سليم: نور عامله اي فااقت ولا لا


الدكتور: جسمها كله علامات ومتجرح. 


سليم بغيره وجنون: هو انت اللي كشفت عليها


الدكتور: ايوا انا امال ميين


سليم عنيه احمرت: تمشي دلوقتي م قدامي وتبعت دكتوره تراقب حالة مراتي يلاااا


الدكتور بغضب: انت بتزعق كده ليه ي جدع انت تلاقيك اللي عملت فيها كده


سليم: سمعت انا قولت اي دكتوررره تيجي فورا


الدكتور بصله بقرف... وفعلا جت دكتوره مكانه. 

ونور فاقت ودخل علشان يشوفها. 


سليم بندم: نور انا اسف 


نور بصت الناحيه التانيه... و دموعها بتنزل


سليم: نور بصيلي لو سمحتي والله ما كنت قاصد


نور بصريخ: اطلعععع براا مش عايزه اشوف وشك. 


سليم بألم: طيب حاضر بس اهدي 


سليم طلع واطمن.... م الدكتوره انها تنفع تخرج وفعلا خرجت بس مبتتكلمش نهائي. 


عدي كام شهر وكان... يوم عيد ميلاد نور. وسليم قرر يعمل حفله كبيره ويفجاءها. 


وبليل كانت كل حاجه... جاهزه والكل كان مبسوط بس سليم ونور مبيتكلموش. 


فجاءه النور اطفي... واشتغلت موسيقي هاديه ونور حاسه بايد بتسحبها. م وسطها. 


سليم بهمس: انا اسف ي حبيبتي


نور بغضب: هو انت ابعدد عني احسنلك


سليم: عارف اني غلطان وندمان وانتي عارفه انه صعب اعتذر م حد واعتذرتلك ي نور


نور بدموع: بس انت مديت ايدك عليا واتهمتني بحاجه معملتهاش ودي مش اول مره. 


سليم مسح دموعها... وطبع قبله ع جبينها. 


سليم: انا اسف ي نور مش هخلي دموعك تنزل بعد النهارده 


نور: مش قادره اسمحك


سليم: بس هتقدري تحاولي.. انا لازم اعمل حاجه دلوقتي خليكي قدام عيني تمام


سليم راح دخل مكتبه هو... والده. 


سليم: بابا انا عايز اكتب ع نور رسمي 


الاب: بس انا معدتش شايفك مناسب ليها


سليم بغضب: امال شايف مين مناسب نور مراتي انته فاهمين


الاب: مراتك اللي مديت ايدك عليها وبهدلتها صح 


سليم: وانا برضو اللي هخليها تنسي ده كله


الاب: لا هطلقها ي سليم و ده اخر كلام عندي وبعدين نور اصلا مش عايزاك. وجايلها عريس وانا موافق. 


عند نور زهقت م الواقفه لوحدها... وسليم اختفي طلعت اوضتها علشان تعدل الميك اب بتاعها بس ف حد ساحبها م ايديها .. وفجاءه. 


بقلمي Esraa G Eletrby

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع