رواية اسرني كينج الصعيد البارت السابع عشر 17بقلم دنيا ثروت في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
بارت 17 💫💫
دخل والد نسمه وهو بيزعق : ماهو باين يادكتوره يازباله..
ياسين قام بهدوء : ياعم سليمان ممكن تهدي
سليمان : هو مش احنا يابني رفضناك والبت اتجوزت وانت اتجوزت ليه بقا لعبت عليها.. ولا اسكت اسكت تكون هي بعتت فديو هاتها ليك ولعبت عليك وراح يتجه لنسمه يضربها بالقلم..
ياسين مسك ايديه = عمي ممكن تهدي
سليمان شد ايده بعصبيه : اهدي اي بس.. انتو الاتنين زباله وتستاهل بعض وتف علي نسمه ومشى..
ياسين قرب من نسمه = ممكن تهدي وتبطلي عياط
نسمه كانت بتعيط لدرجه مكانتش سمعاه اصلا..
ياسين قرب اكتر وحاول يطمنها : اهدي واحنا هنحل كل ده
نسمه : هنحل.. هنحل اي ووقعت علي الارض تعيط وتصرخ جدااا
ياسين نزل لمستواها : ارجوكي اهدي يانسمه... طب انتي عارفه انا برضو مرحبا حاسس بيكي لان عيشت نفس احساسك بالظبط
نسمه بصتله باستغراب : ازاي
ياسين قومها وقعدها علي الكرسي وحكالها كل حاجه حصلت معاه من رشيده...
نسمه بشهقه : يلهوي كل دا
ياسين وهو حزين : من ساعتها انا كرهتها وكل احترامي وحبي ليها راح علي الارض..
نسمه حاولت ترتب على ضهره لكن هو حضنها والاتنين عيطو في حضن بعض ( وهم لا يعلمو ان قلوبهم المكسوره ستتجمع مره اخري)..
ياسين اخدتها ووصلها بيتها (واخده شقه لوحدها) ... وخرج رشيده من المستشفى ووداها البيت...
💫💫💫💫💫💫في القصر 💫💫💫💫💫
هارون : محمود يلا اطلعت جهزو الشنط
ميار : يعني اي.
هارون بزعيق : اطلعي جهزي الشنط هسافر شهرين
وبالفعل ميار
طلعت تجهز الشنط..ومسيت هي ومحمود...
بعد مرور ساعتين كانت نجمة في الاوضه بتحاول تبدل الفستان بلبس بيتي بس مش عارفه تفك السسطه...
جه هارون من ضهرها وحاول يفك السسطه وهو بيلمس ضهرها بأيديه.. ميل راسه عليها وحضنها من خصرها بتملك وهي باصه ليه بحب في المرايه...
هارون بنبره ندم : انا اسف..
نجمة : علي اي
هارون : على كل حاجه عيشتها بسببي..
نجمة لفت ليا وعلية لتكون في مستواه اكتر لأنها قصيره جدا وقربت راسها ليه = انت عوضني ياهارون كفايه انك في حياتي..
هارون رفعها ليه اكتر : انا بعشقك.. كل حته في جسمي بتنطق باسمك..
نجمة لاحظت وشم علي صدره = هو اي ده
هارون زاح هدومه وظهر اسم (نجمتي) = عشان تبقي معايا طول الوقت
وهاورن كل ده بيحسس علي جسمها من ورا بكل تملك وهي مستسلمه ليه..
نجمة وهي بتحضنه : انا قلبي هيقف من كتر مابيدق باسمك..
هارون شالها وقال : مش هخليه يوقفت ابدا ياقلبي.. وراحو لعالمهم الخاص 🙈🙈🙈
بعد مرور شهرين طبعا حصل تغيرات كتير اوووي 🤍هارون كان عايز محمود يربي ميار وبالفعل رباها احسن تربيه وخلاها تفهم ان خطيبها هارون مقتلهو*ش وان هي كانت غلطانه وياسين قرب جدا من نسمه. لدرجه انه اتزوجها وبدأ يرجع سمعتها واسمها في المستشفى تاني لأنها جراحه وشاطره في مجالها . وبالنسبه بق لهارون ونجمه فهما مش عشقو بعض وبس لا دول مبيسبوش بعض اصلا يعني بجد مجانين..
وبالنسبه لعزيز فحاول يكسب ثقه هارون تاني وميار وبدأ بجد يهتم بهنيه بكل احترام وقلبه..
وجه يوم ولاده رشيده..
ياسين برا واقف ومستني ابنه وسمع صوت البيبي. الممرضه خرجت واديته الطفل في ايديه وكانت نسمه جنبة..
ياسين : الان عامله اي دلوقتي
الممرضه بأسف = هتخرج دلوقتي...
وبعد مرور 5 ساعات رشيده صحيت وهي بتصرخ ف المستشفى = ابني ابنييييي
وفجأه لاحظت ان المستشفي غريبه قامت من علي السرير بصعوبه وراحت علي الشباك واول ماشفت اسم المستشفى صوتت باعلي صوت...
ياقمرات خلاص فاضل 3 بارتات واتمني تكونو استمتعتو في الروايه ياقمرات 🥺🥺🙈🙈🙈بحبكو اووي والله 🥺🥺
ممكن طلب عايزه رايكو في الروايه بليز 🥺
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 🤍
تعليقات
إرسال تعليق