شكرآ علي الكلام الحلو بتاعكوا ،تفاعل حلو بقا وهنزل واحد بليل ان شاء الله ♥️
البارت 22...
ديفيد بخبث:خلصوا عليها بما تمضي علي ورق استاذ مهران.
مهران بشر: ديفيد اي الي غيريك اتجاه بدرجه دي.
روان صدمه:نزلت عليها لانها كانت جمب المكتب وفضلت مركزه عشان تسمع هما بيقولوا اي.
ديفيد بحزن وقهر:عشان ضحكت عليا واستغلتني لما خلتني ابقا مريض بحبها.
مهران:امم طب مش ممكن دا ملعوب بتعمله عشان توصل لي مكانه وتعرفه لي فهد او اي حد عشان ينقذها.
ديفيد:كنت لما شوفت كاميرات المرقبه وانت بتهرب كنت هفتن عليك بس لا انا مسحتها سبت الي مش يثبت عليكوا حاجه عشان تخلصوا ولسه هيكمل كانت شحنه خبطه في عربيته تششششششش.
خالد:في اي ي بابا.
مهران بخبث:مات ي عني ربنا يرحمه.
خالد:وانت اعرفت ازاي اوعا يكون ليك ايد في الموضوع دا.
مهران:اه انا ليه ايد في موضوع لان صراحه مش بثق في حد وخائف يمسكني من ايدي ويفضحني.
خالد:الله علي دماغك دماغ الماظ.
روان بغضب:اها ي ولاد الكل،ب وقالت اها ي ديفيد مش عارفه اشفق عليك ولا العن فيك وفاجأة الصدمه نزلت عليها لما سمعت.
خالد:ي ترا ي بابا سنيوره روان عارفه انك انت الي قتلت ابوها فخر الدين.
فهد بغضب:وقف العربيه وطلع منها صرخ بصوته كله وقال اهااااااااااااااااااااا الي حبتها كانت سبب دماري الي حبتها انا بلف عليها عشان انقذها.
يزد:بحزن علي حال صديقه شافه مش ردي ينزل حب يسبه لوحده.
فهد بحزن:حبك في قلبي مش عارف اطلعه عمال قلبي وعقلي ي سبب ليكي مبررات ي روان وقال بغضب شبه افيع الاسد وديني م هسيب اي حد يفكر يلمس شعره منك زي وافتكر مهران انوا سبب في اقتل فخر الدين وقال استحاله وجري علي العربيه وقال يزد شفلي تتبعات مهران وابنه هو الي خطف روان.
يزد:انت بتقول اي.
فهد بخوف:مفيش وقت بسرعه.
خالد:ي ترا ي بابا سنيوره روان عارفه انك انت الي قتلت ابوها فخر الدين
مهران بضحك:لا المغفله فاكره ان عائله الحريري هي سبب.
روان بي انفجار:صوتتتتت في الاوضه وقالت مهررررران.
خالد بخوف:في اي بت دي رغم انها ست الي بخاف منها.
مهران بغضب:استرجل يلا تعالي نشوف بتعمل اي.
روان:قامت بتعب وقوه عماله ترزع الباب بتقول افتح ي مهران الكل،ب افتح ونعمه ل امو،تك.
مهران بغضب:فتح ليها بابا وقال في اي بتصوتي كدا ليه.
روان بغضب:هجمت عليه زقته بكرسي عجل كان وقع من علي ودا"ست علي رقبته وقالت أنا طلعت مغفله انت تقت،ل ابويا انا هقت،لك.
خالد بخوف:علي ابوه جري زنقها في الحيطه كان بيخونقها بيقول ايوا ي شاطره احنا الي اقتلنا ابوكي لو مش مضيتي علي تنازل هتكوني زيه.
روان:هي مش عارفه تاخد نفسها وهتمو'ت تحت ايده قالت مش هتنزل لو همو'ت فاجأة بصت علي مسدس الي في جيب خالد.
خالد بغضب:بيقرص علي رقبتها جامد وخلاص روان خنقها كانت روان طلعت المسدس من جيبه ضربت طلقه في يتبععععععععععععععع.
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ
#البارت_22
#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.
البارت تشويقي كدا 👈👉
البارت 23...
خالد بغضب:بيقر'ص علي رقبتها جامد وخلاص روان هي خن'قها كانت روان طلعت المسد'س من جيبه ضربت طلقه في نص دماغ خالد.
فهد هو يزد:كان وصله عند بيت مهران وسمعه صوت ضرب نار.
فهد بصدمه:جري بيدعي في قلبه م يحصلش حاجه لي روان ودخل وكانت صدمه.
روان بتضحك بهستريا: هههههههههههه قتلت ابنك الحيله وقفت عند مهران الي بيعيط من الخوف (وكان هيتبول علي روحه من كتر الخوف من جبروتها) ومسكت المسدس وصوبته اتجاه مهران وقالت يلا انت مفكر اني بنت من البنات الي بتخاف من صراصير لا انا الكباس ي مهران واتنهدت وقالت امم وعشان انا كريمه هسيبك تختار موتك.
فهد بصدمه:روان اي الي عملتي دا.
روان بعيةط:فهد فهد انت جيت تعالي شوف انا خدت حق ابويا قتل'ت ابنه وحسرته عليه ولسه جايه تبص علي مهران.
مهران بغضب:كان ضرب طالقه وجت في ضهر روان.
فهد بصدمه:روووووووان وروان وقعت في حضن فهد غرقانه في دمها.
يزد:كان وصل ومعاه بوكس الشرطه وتم القبض علي مهران وخده خالد الي كان مفهوش نبض اصلا.
روان دم بينزل من بوقها:بتقول بتعب فهد اسمعني كويس افتح مسجل علي فون بتاعك.
فهد بصدمه:وشايف دم غرقان علي ايده وقال روان انتي بتروحي مني ي روان.
روان:بسرعه مفيش وقت افتح المسجل بسررررعه.
فهد:فتح الفون بسرعه شغل تسجيل.
روان بتقاوم اخر انفسها:بتقول انا روان فخر الدين صحبت اكبر امبراطوريه في التاريخ بسلم كل املاكي لي فهد الحريري ولي اختي كارما عشان انا مش بحب ظلم وانا ظلمت فهد وحبه ولسه هتكلم كانت عيونها غامضت وقعت من ايد فهد.
فهد بصدمه:وصراخ رواااااااااااااااااان وأيده بتترعش بيحضن فيها روان فوقي انتي قويه اوعي تستلسلمي انا بحبكككككككك ي روان مش عاوز حاجه منك غير انك انتي تكوني جمبي.
يزد دموعه نزلت من الموقف:وكلم الإسعاف وكان وصل يتبععععععععع
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ
#البارت_23
#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.
تكملة الروايه من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق