القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فهد وقع في حب الكباس البارت 24_25 بقلم شهد هاني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

البارت 24...
ظلمت فهد وحبه ولسه هتكلم كانت عيونها غامضت وقعت من ايد فهد.
فهد بصدمه:وصراخ رواااااااااااااااااان وأيده بتترعش بيحضن فيها روان فوقي انتي قويه اوعي تستلسلمي انا بحبكككككككك ي روان مش عاوز حاجه منك غير انك انتي تكوني جمبي وحضن روان جامد وشاف د'م الي مغرق القميص بتاعه.
يزد بحزن دموعه:نزلت من دموعه وكان رن علي الاسعاف وصل..
فهد بصدمه:مش بيكلم غير شال روان وصل عند عربيه الإسعاف حطها فيها.
كارما قاعده بتعيط:بتقول انا قلبي مقبوض اوي من صبح وجابت الفون ورنت علي يزد.
يزد:راكب في عربيته ومشي ورا عربيه الإسعاف شاف رقم كارما وقال بحزن ققولها اي ورد وقال أبو ي كارما.
كارما بعياط:لقيتوا روان ي يزد.
يزد بحزن:مردش.
كارما بعياط:يزد رد عليا هو حصل حاجه لي روان رد عليا.
يزد دموعه نزلت بحزن:قال اهدي بس عشان خاطري.
كارما بغضب:رد ي يزد روان مالها ي يزدددد.
يزد بحزن: روان في المستشفي بس لسه هتكلم.
كراما بصدمه وعياط:روان اختي في انهي مستشفي رد عليا.
يزد: مستشفي.....ولسه هيكمل لاقي الخط قطع.
ياساتر اي دا ونزل راجل من العربيه شاف عربيه مو'لعه جري عليها بسرعه شاف واحد ملامحه مش باينه فتح المحفظه بتاعته قراء ديفيد علوش (احسن ربنا يخد'ك واحد كل'ب ند'ل💔)
أما عند فهد:قاعد مع روان في العربيه ماسك ايدها وقال روان قومي انتي قويه انتي عملتي حاجات كتير اوي انتي صحبت الإمبراطورية صحبت اكبر شركات علي مستوي العالم حربي عشان دا كله انا عارف انك مش بتحبني بس انا بحبك من اول يوم شوفتك في حبيت المكس الي فيكي بنت قويه في نفس الوقت مرحه تعرفي لما عرفت انك صحبت شركات دي افتكرت شبشب قولت ي عني واحده بالامبرطوريه دي كلها بتلبس شبشب لا وبتتعامل مع كل بتواضع حبيتك غضبي منك راح من ساعه م حبيتك.
روان:دموعها نازله من عنيها والأجهزة التنفس متواصله بيها في عالم التاني.
فهد بحزن:نزل علي وشها مسح دموعها وشال الجهاز التنفس من علي وشها وباسها بقوه وقال متحرمنيش من وجودك.
روان:سرعت قلبها زادت ونبض بدء يشتغل بانتظام والعربيه الاسعاف وصلت قدام المستشفي.
الترجمي:نزل من العربيه ونزلوا روان وقال دكتور بسرعه تخش علي اوضه العمليات نزفت د'م كتيرررر.
فهد بر'عب:نزل من العربيه وكان بيزوق سرير ويزد وراهم وفهد بعياط روان اخر حاجه هقولهالك قووووووومي عشان بحبك لو عاوزه تديني حقي قومي عشاني.
يزد بحزن:مسك ايد فهد وخده في حضنه وقال بس ي صاحبي بس عشان خاطري ان شاء الله هتعدي علي خير.
وخده روان علي غرفه العمليات (اهااا ي حببتي ي اختي ي بنتي ختي عين من المشاهدين الي بيقراؤوا 😂😂)
كارما دخلت: بعياط بتقول فين اختي روان فخر دين.
الممرضه:دخلت العمليات غرفه 106.
كارما:جريت علي غرفه وقفت بي صدمه لما سمعت كلام دكتور... يتبعععععععععع
(عزيزي القارئ انا عارفه اني جيبتلك صدمه وشلل مخي بس بطله يهون ي عني 😂😂عشان خاطر روان)
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ 
#البارت_24
#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.

البارت 25 ..
كارما:جريت علي غرفه وقفت بي صدمه لما سمعت كلام دكتور هو بيكلم مع فهد للاسف قلب المريضه وقف.
(تخيلوا معايا الاغنيه وعيطوا 😔💔)
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت بصيت وشوفت نفسك فى المرايا بكيت جواك سؤال تصرخ تقول انا مين انا مين انا زى مانا ولا اتقسمت اثنين وبعدين بعدين قولي ياللى فى المرايا فهمنى ايه الحكايه فرحان تعبان مرتاح حاجات كثير فى حياتنا اتسببت فى حيرتنا، وادينا عايشين راضيين جايين ورايحين هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ولقيت اقرب ما ليك فى الدنيا مش حواليك.
كارما بصراخ:رواااااااااااااااااااااااااااان جريت بسرعه ذقت الدكتور وجريت علي اختها دخلت الاوضه شافت وشها متغطي اتعصبت وشالت العطا الي علي وشها وقالت روان ردي عليا ي حببتي انا جيت اهو انا عارفه اني اتأخرت عليكي بس جيت اهو مش تسبني ياروان مش تقسي قلبك عليا وتسبني وتمشي ابويا وامي سبونا لوحدنا وانتي كمان هتسبيني هتعيشني لوحدي انتي فراقك هيكون اصعب مسكت روان من همومها وقالت قومي قومي القدر بيغير المعجزات.
فهد بصدمه دموعه نازله:دخل الاوضه وشايف شكل روان وكلام اختها وقال رواااااااااااااااااان مش هتسبيني صح والنادي دكاتره وامسك ايد الدكتور ونزل علي رجلي ابوس رجلك ي دكتور جرب اخر مره اعمل الي في ايدك.
دكتور بحزن:المريضه قلبها وقف اربع مرات استحاله ترجع.
كارما قامت بعصبية:اختي هتقوم انت فاهم انت مش بتفهم.
فهد:جري بسرعه مسك انعاش القلب بدء يضرب في قلب روان .
روان:قومي ي روان انا معاكي هنبدء حياه جديده مدي ايدك ليا.
فخر الدين:تعالي معايا انا ي بنتي انتي وحشاني اوي.
روان:جريت عليه وحضنته بابا حبيبي طبعا هاجي معاك.
فهد:كارما اختك هاتسبيها لوحدك وفهد حبيبيك هتيسبي طب وظلمك لي  هو مش طالب فلوس وشركات هو كتاب رجعوك للحياه.
فخر الدين:طلع روان من حضنه وقال روحي ي بنتي روحي هو بيحبككك هو بيحبككككك.
واخر ضربه فهد بيضربها علي قلب روان وهو بيترجي بكل التمني انها تقوم.
روان:النبض بدء يشتغل ورجع الطبيعي.
فهد بفرحه:خد روان في حضنه وعيط بكل صوته ودموعه منزلتش غير علي روان وبس.
كارما بضحك:روان اختي مش سبتني وراحت عند يزد الي واقف دموعه مغرقه وشه مصدوم من الي حصل.
يزد بحب:خد كارما في حضنه وقال متسبنيش مش تفكيري حتي مجرد تفكير.
كارما بعياط:حضنت يزد جامد وقالت قلبي كان هيوقف اول م سمعت أن خلاص اختي مش هشوفها.
يزد بفرحه:طلعها من حضنه وقال ونبدأ عمر جديد
وننسى كلّ اللّي راح
رح نتغير اكيد
بس اخيراً رح نرتاح
ونبدأ عمر جديد
وننسى كلّ اللّي راح
نتغير أكيد
بس اخيراً رح نرتاح
هذه انت وهذا أنا
عم نتمنى نعيش الهنا
وكلشي كنّا نحلم فيه
هذه انت وهذا أنا.
كارما بحب:نبدء من جديد وراحو وقفوا جمب فهد الي نايم جمب روان علي سرير ودافن راسه في شعرها وصوت عياطه مسمع الاوضه كلها .
دكتور بصدمه:مش معقول اي المعجزه دي.
روان فتحت عينيها بتعب: وبصت لي فهد الي حضنها بتملك وكارما اختها الي مسكها أيدها ويزد الي واقف دموعه علي عينه وبصت لكل واحد بحب وقالت القدر رغم خوفنا منوا منقدرش نخلفوا الي خلاني اشوف  فوق وسط جهل علم الدنيا في وسط فقر النفس الي عشنا بي وسط الناس علمتني ي عني اي قاعده ولمه وحب وانتوا عائلتييابعععععغغغ
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ 
#البارت_25
#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.
تكملة الروايه من هنااااااا 


تعليقات

التنقل السريع