القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت معاناة أخرى البارت 4_5_6بقلم هاجر العفيفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


شكرا على التفاعل يابنات❤️       البارت الرابع

ريهام بخبث : ميزو وحشتنى
هدير بغضب : هو انتى ياوش المصايب
حمزه بصدمه : انتى تعرفيها
هدير بعصبيه : الهانم ال كانت ماشيه مع عمر علطول وكان بيخو"نى معاها وخربت حياتى كلها
ريهام بتوتر : ا انتى مجنونه انا معرفش عمر اصلا ولا اعرفك انا خطيبة حمزه
حمزه كان واقف بجمود من غير كلام
هدير بسخريه : حمزه الضحيه الجديده ولا ايه حقيقى انا كر"هت حياتى بسببكم 
قالت كلامها ودخلت اوضتها وقفلت الباب ودموعها نزلت
ريهام مسكت ايد حمزه وقالت بخوف : حمزه اوعى تكون مصدق الكلام الاهبل ده هى اكيد بتقول كده من غيرتها بس 
حمزه بعد عنها وقال ببرود : بس ده مش هيفرق معايا فى حاجه كده كده احنا مفيش بينا حاجه دلوقتى
ريهام بدلع مصطنع : كده برضوا ياميزو نسيت ايامنا
حمزه بغضب : ريهاااام اظبطى كده ويلا اطلعى بررره مش عايز ألمحك حتى قدامى فى اي مكان 
ريهام بصدمه : حمزه !!!!
حمزه بغضب عارم : برررره
ريهام خافت منه وطلعت تجرى وخرجت من البيت بأكمله
حمزه دخل الأوضه عند هدير ولاقاها بتعيط قعد جمبها على السرير وعدلها ورفع وشها وشاف دموعها قلبه وجعه عشانها شدها لحضنه وهى كانت بتعيط بشده واترمت فى حضنه وماصدقت تنفجر فى العياط
بعد وقت وهى مستمره فى العياط ابتدت تهدى نسبيا
حمزه بهدوء : بقيتى احسن
هدير خرجت من حضنه ومسحت دموعها بهدوء وقالت : اه شكرا
حمزه بخبث ومرح : بس حضنى حلو مش كده
هدير اتكسفت وسكتت
حمزه مسك أيدها وقال بهدوء : انا عايز افهم كل حاجه وعايز اعرف انتى عرفتى ريهام منين وايه علاقتها بعمر والصوره ال شوفتها عندك حقيقيه ولا لاء
هدير بهدوء : قبل ماجاوب على أسئلتك هى ريهام كانت خطيبتك فعلا ؟؟
حمزه بتنهيده عميقه : ايوه بس حاليا مفيش حاجه بينى وبينها
هدير بتنهيده : تمام انا اعرف ريهام عن طريق عمر طبعا أنا كنت براقب تصرفات عمر كويس وعارفه أن بيخو"نى دايما وفى مره من المرات كنت هغسل الچاكيت بتاعه ولقيت الصوره دي واجهته بيها وقالى ان دى حبيبته وقريب هيتجوزه ولما اتأكدت اكتر عرفت أن هما اصلا متجوزين عرفى وشوفت الورقه عمر كان علاقاته كتير والمطلوب منى أن اسكت عشان اعيش وبس انا تعبت اووى مع عمر ياحمزه وصدقنى مش انا ال قت"لت عمر ياحمزه والله
حمزه ضحك بوجع وقال : يعنى انا المغفل الوحيد ال كنت فى اللعبه أخويا وخطيبتى كانوا بيستغفلونى ياااااه اول مره احس بالنقص ده
هدير بتوتر : ح حمزه احنا الاتنين ضحايا ال حصل ياريت نساعد بعض ونعرف مين ال ق"تل عمر وقتها تقدر تطلقنى لما تتأكد أن مش انا ال قت"لت وتلغى فكرة انتقامك منى
حمزه بشرود : تمام تمام كله هيتحل
هدير بقلق : ناوى على ايه
حمزه بغضب مكتوم : كل خير

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا

ريهام بغضب : بقا البت دى هى ال هتبوظ كل حاجه أنا هتجنن
منه : انتى كنتى راحه لحمزه ليه تانى اصلا
ريهام بعصبيه : ملكيش دعوه
منه : تمام بس عايزه قولك أن كده مراته دي عارفه كل حاجه كانت بينك وبين عمر وزمانها قالت كل حاجه 
ريهام بخوف : لا طبعا ا اكيد هتخاف تقوله حاجه
منه بسخريه : وهى هتخاف ليه انتى ماسكه عليها حاجه اصلا
ريهام بقلق : انتى خوفتيني ليه
منه : انا بقولك الكارثه ال هتوقعى نفسك فيها
ريهام بقوه مصطنعه : محدش هيقدر يقرب منى ولو طلب أن اق"تل ال اسمها هدير دى هق"تلها

#هاجر_العفيفى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم

هدير : ده تلفون عمر وده كل الورق ال طلبته حاجه تانى ؟؟
حمزه مسك ايها وقال : أسف
هدير باستغراب : على ايه ؟؟
حمزه بحزن : على كل حاجه على شكى فيكي وأسلوبى معاكى انا تايهه ياهدير فى كل حاجه معرفش هعمل ايه فى ال جاى مش عارف اجيب حق عمر من ال عمل كده ولا اشوف نفسى وحياتى زى ماهو شاف نفسه وحياته ومهتمش أن كده بيخو"نى انا بيخون أخوه انا تعبت والله وموجوع اووى من ال حصل
هدير بتلقائيه خدته فى حضنها وهو ماصدق وكان بيتنهد بحزن
هدير بابتسامه : قولتلك احنا الاتنين ضحايا الخيا"نه ياحمزه بس صدقنى هيجى وقت وكل حاجه هتتكشف وهنرتاح من كل ال احنا فيه
حمزه رفع وشه ليها وقال : فين أبوكى يا هدير
هدير بهدوء : ما"ت 
حمزه بصدمه : نعممم !! مات ازاى اومال اتجوزتى عمر ليه وازاى ؟؟
هدير دموعها اتجمعت فى عيونها وقالت : ابويا كان شغال مع عمر فى الماڤيا
حمزه بصدمه : ...........

يتبع

ايه رايكم فى عمر ال خارب الاسكريبت وهو ميت ده😂ياترى ايه رد فعل حمزه وهو ناوى على ايه وايه حكاية هدير توقاعتكم ♥️

متنسوش ذكر الله ❤️

#معاناة_أخرى

بقلمى #هاجر_العفيفى

دمتم في حفظ الرحمن 💚


شكرا على التفاعل يابنات❤️     البارت الخامس

هدير بتنهيده : بابا كان شغال مع عمر فى الماڤيا
حمزه بصدمه : ماڤيا !!!!
هدير : ايوه ماڤيا وهو ده سبب جوازى من عمر ونفس سبب جوازى منك يا حمزه بابا كان بيبعني عشان مصلحته عشان كده لما مات قلبى قسى عليه رغم أن كنت بحبه اووى والله
حمزه ضمها بحنان وقال : هعوضك والله صدقيني عن كل ال شوفتيه انا بس مكنتش متخيل أن عمر يوصل لكل ده
هدير وهى ف حضنه قالت : كل حاجه هتلاقيها فى الورق ال معاك عن عمر وهتتاكد بنفسك
حمزه رفع وشها وقال : انا اتصدمت فى كل حاجه حواليا ياهدير وانتى النور ال ظهر ليا فجأه فى حياتى
هدير رفعت وشها ودموعها نزلت وقالت بفرحه : بجد يا حمزه يعنى انت صدقتنى أن مقتل"تش عمر وان اتظلمت معاه كتير
حمزه بتنهيده : من اول يوم شوفتك فيه وانا متأكد انك مش كده والله وعمرك ماهتق"تلى ابدا بس الانتقام كان مغمى عينى والله بس انتى متستاهليش كل ال حصل ليكى
هدير بابتسامه : شكرا ليك يا حمزه بجد رجعلتى ثقتى فى نفسى من تانى وعد منى هفضل معاك لحد لما تظهر الحقيقه وقتها تقدر تطلقنى وتشوف حياتك مع ال قلبك هيختارها
حمزه بضيق : طيب بلاش كلام فى الموضوع ده دلوقتى 
هدير باستغراب : ليه ؟؟
حمزه بتنهيده : سيبى كل حاجه لوقتها ياهدير يلا قومى بقا حضرى العشا عشان جعان جدا
هدير قامت وقالت : حاضر خمس دقايق ويكون جاهز
قالت كلامها ودخلت المطبخ 
حمزه بسخريه : قال اطلقك قال بتحلمى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا

محمود : اخر مره كلمتي فيها حمزه امتى
ناديه : امبارح بس كان صوته تعبان اووى اول مره اسمعه كده
محمود بحزن : انتى عارفه ياحاجه لما قررت اجوز حمزه لهدير كان قصدى احافظ عليها من ابوها وكان اكبر قرار غلط خدته أن جوزتها لعمر انا عمرى ماكنت اتوقع ان هو يطلع كده فى الاخر ربنا يرحمه
ناديه بحزن : ربنا يرحمه ويسامحه بقا دلوقتى هدير لازم تشوف حياتها
محمود : عندك حق انا لازم اتصرف واخلص كل ال بيحصل ده
ناديه : هتعمل ايه
محمود : هطلق هدير من حمزه

#هاجر_العفيفى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم

حمزه بصدمه : انت متأكد من ال قولته ده
مازن : ايوه متأكد ريهام ال قت"لت عمر أخوك حطت جرعه زياده من الس"م ليه فى الاكل 
حمزه بغضب : يعني خا"ينه وكمان قا"تله حسابها تقل معايا اووى
مازن بهدوء : سيب القانون هو ال ياخد حقكم بس برضوا لازم يكون فى دليل قاطع
حمزه بوعيد : هتقع فى شر أعمالها وقريب اووى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله

فى المساء 

هدير كانت فى المطبخ وحمزه كان فى الصالون الجرس رن وهى خرجت تفتح
هدير بابتسامه : ازيك ياعمى اتفضل نورت
محمود بحنان : بنورك يابنتى عامله ايه
هدير : الحمد لله فى زحام من النعم اتفضل حمزه فى الصالون
دخل محمود وسلم على حمزه وهو قام حضنه بحب
حمزه بابتسامه : وحشتنى والله ياحاج
محمود بضحك : يابكاش انت مبتسألش اهو
حمزه بتنهيده : حقك عليا والله الضغط زاد عليا اووى الفتره دى
هدير بهدوء : هعملكم حاجه تشربوها
خرجت هدير ومحمود اتكلم وقال : لازم تهون على نفسك يابنى عشان احنا ملناش غيرك
حمزه بوجع : غصب عنى والله انا مصدوم جدا فى كل ال حواليا 
محمود : انا جاى اقولك أن أنا عارف ان غصبتك على حاجات كتير ومن ضمنها جوازك من هدير بس دلوقتى تقدر تطلقها وانا كفيل أن اخلى بالى منها وتفضل معانا انا ووالدتك لحد لما يجى ال يحبها ويتجوزها وانت تشوف حياتك هى برضوا تستاهل أن تحب وتعيش حياه سعيده طلقها ياحمزه يابنى
هدير كانت بتسمع الكلام وهى على الباب وقلبها وجعها وخافت حمزه يطلقها فعلا هى بتعترف لنفسها أن فعلا حبته جدا
حمزه بغضب : لاء طبعا احنا اتفقنا أن هى هتفضل معايا لحد لما نعرف مين ال ق"تل عمر
محمود : وجودها وعدمه معاك مش هيفرق ياحمزه دى الخطوه الوحيده ال لازم تتم
حمزه وقف وقال : مش هطلقها
محمود : والسبب بقا ومتقولش احنا اتفقنا عشان ده سبب مش مقنع
حمزه باندفاع : بحبها بحبها ومش هطلقها
محمود اتصدم والصدمه الاكبر كانت لهدير ال سمعت كلامه

يتبع

ياترى فعلا حمزه بيحب هدير وحمزه ناوى على ايه مع ريهام والحقيقه هتنكشف ازاى توقعاتكم ♥️

متنسوش ذكر الله ❤️

#معاناة_أخرى

بقلمى #هاجر_العفيفى

دمتم في حفظ الرحمن 💚


شكرا على التفاعل يابنات❤️      البارت السادس

حمزه باندفاع : بحبها بحبها ومش هطلقها
والده اتصدم والصدمه الأكبر كانت لهدير ال سمعته
محمود : انت اتعودت على وجودها بس مش اكتر
حمزه بحزن : عشان خاطرى اديني فرصه دلوقتى انا عايز هدير معايا ومحتاجها اووى جمبى
محمود بحزن على حالة ابنه : ماشى يابنى ال يريحك انا همشي بقا
حمزه : خليك شويه
محمود : معلش مره تانيه
خرج محمود وهدير دخلت المطبخ بسرعه قبل مايشوفوها وحمزه ودعه ودخل تانى
هدير دخلت عنده وقالت بتوتر : هو عمى مشى ليه بسرعه
حمزه رفع وشه وقال بتوتر : هدير انتى عايزه تطلقى منى دلوقتى
هدير قعدت جمبه وقالت بهدوء : احنا اتفقنا هنفضل مع بعض لحد لما الحقيقه كلها تنكشف
حمزه بتوتر : بس انا عرفت مين ال ق"تل عمر
هدير بدهشه : مين ؟؟
حمزه : ريهام
هدير ضحكت بسخريه وقالت : هه كنت متأكدة عرفت الدليل ولا لسه
حمزه : اتأكدت أنها قت"لت بس لسه الدليل مش كامل معايا
هدير : امممم طيب وانت ناوى تتأكد ازاى
حمزه : هتجوزها
هدير قامت وقفت وقالت بعصبيه : نعمممم تت ايه ؟؟؟
حمزه كتم ضحكته وقال : هتجوزها 
هدير اتكلمت بغضب : كمان بتعيدها تانى تتجوز مين ال قت"لت اخوك وبعدين انت مش عامل احترام أن مراتك
حمزه شدها من أيدها وقعت جمبه وقال : اقعدى بقا هو انتى مديانى فرصه اكمل كلامي 
هدير بغيظ ونفاذ صبر : كمل ياخويا
حمزه بصدمه : اخوكي !!!
هدير بسخريه : أخويا طبعا اومال ايه كمل
حمزه : هنتحاسب على كلامك ده بعدين المهم دلوقتي انا مش هتجوزها بجد دى لعبه وهقنعها أن احنا هنتجوز وان طلقتك انت
هدير شهقت بصدمه : يعنى هنطلق النهارده
حمزه بنفاذ صبر : يارب صبرنى على ذكائها
هدير بتزمر : فهمنى ياحمزه
حمزه : بصى ياحبيبتى احنا مش هنطلق خالص دلوقتي دى هتكون لعبه عشان اسجل اعتراف لريهام
هدير ببلاهه : ها حبيبتك
حمزه بخبث : انا قولت حبيبتى
هدير بتوتر : م ماشى يا حمزه اعمل ال انت شايفه صح المهم كل حاجه تتم بدون أذى ليك
حمزه بصلها بحب وقال : متخافيش كله هيعدى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا

ريهام بفرحه : بقولك حمزه كلمنى وصالحنى وطالب يقابلنى
منه باستغراب : ودى مش حاجه غريبه شويه
ريهام يتساءل : قصدك ايه
منه : يعنى اخر مره طردك وقالك مش عايز اشوفك ودلوقتى كلمك وعايز يقابلك يبقى غريبه ولا لاء
ريهام بابتسامه : مش مهم اى حاجه دلوقتى المهم أن هقابله وأشوفه
منه : انتى بتحبى حمزه ؟؟
ريهام : لاء طبعا بحب فلوس حمزه مش اكتر
منه : امممم بس خلى بالك بقا من النار لا تلسعك
ريهام بابتسامه خبيثه : متخافيش أنا هعمل حسابى كويس اووى

#هاجر_العفيفى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم

محمود بضحك : بقولك حبها والله ده مش حمزه خالص ال نعرفه
ناديه بابتسامه : الحمد لله انا كنت قلقانه اووى عليهم وخايفه نكون ظلمناهم
محمود بارتياح : دلوقتى اقدر اطمن أن قرارى كان صح
ناديه : فعلا يلا قوم صلى العصر على لما احضر الغدا
محمود : حاضر

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله

ريهام بخجل مصطنع : خير يا حمزه ايه يعنى ال غير كلامك
حمزه بهدوء : عرفت أن ظلمتك وان هدير هى ال كانت هتوقع بينا بس خلاص انا خلصت كل حاجه
ريهام بفرحه : قصدك ايه
حمزه : طلقت هدير وهتجوزك
ريهام بسعاده : بتتكلم بجد
حمزه : امممم
ريهام : ط طب هنتجوز امتى
حمزه : النهارده بليل هتيجى الشقه عندى وهيكون المأذون والشهود موجودين
ريهام بخبث : طبعا ياحبيبى انت مش عارف انا فرحانه ازاى 

#هاجر_العفيفى

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا

هدير شافت مذكرات حمزه على مكتبه  فتحتها وابتدت تقرأ بفضول بس اتصدمت من ال قرأته

(هى فاكره أن ممكن احبها أو هى اتعشمت بكده انا مستحيل احب تانى ابدا ومش مستعد لجرح جديد وقت قليل ولازم تعرف الحقيقه وانهى كل الاوهام ال عندها ووقتها نخلص كل حاجه بينا)

هدير حطت أيدها على فمها بصدمه ودموعها نزلت بغزاره وحزن وقالت : كان بيخدعنى
حمزه دخل وشافها واقفه وفى أيدها المذكرات وبتعيط
حمزه بتوتر : مالك ياهدير
هدير أعطته المذكرات وقالت بجمود ممزوج بسخريه : طلقنى دلوقتى حالا ياحمزه
حمزه بصدمه : ..........

يتبع

ياترى حمزه بيحبها فعلا ولا دي لعبه وايه الكلام ال شافته ده خلاص بقينا فى النهايات بس عايزه توقعاتكم♥️

متنسوش ذكر الله ❤️

#معاناة_أخرى

بقلمى #هاجر_العفيفى

دمتم في حفظ الرحمن 💚

تعليقات

6 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع