القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حورية الادهم البارت 6_7_8_9_10بقلم زولة وحيدة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية حورية الادهم البارت 6_7_8_9_10بقلم زولة وحيدة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

#حورية_الادهم

#بارت_6

#بقلمي زولة وحيدة 

أدهم مسك ايد حور بغضب

بس تلفونو رن

أدهم :عندي موضوع مهم هروح وهاجي اشوف حل للقلم اللي ضربتيني ليه

حور بجمود :مش هتطلع ع مكان

أدهم باستغراب :ليه بقى

حور :هو انت نسيت انك عندك جرح

أدهم :انا كويس

حور :اوكي براحتك روح وتمتمت ع الاقل هخلص من خلقتك لشوية وقت

أدهم :نعم قولتي ايه

حور :ولا شي قولت انك عنيد بس

أدهم :آه وطلع بسرعة

حور راحت ع اوضة ليليان لقتها بتقرا

حور :ليه مقولتليش كنت هساعدك

ليليان :مش عايزة

حور راحت قعدت جمبها

حور :حبيبتي يعني انتي دلوقت زعلانة مني علشان مقولتلكيش عن علاقتي مع أدهم؟

ليليان :آه وانا متأكدة انك بتكدبي اختي اللي اعرفها بتقولي اي حاجة

حور :طب انا غلطانة انا اسفة 

ليليان :حتى لو حبيتيه بجد يعني انتي ملقيتيش حد تحبيه غير أدهم الشرقاوي 

حور :هو مالو انا شايفاه شاب كويس 

ليليان :يا حور دة قاتل شغله هو القتل ياحور

حور :انا مش عارفة ليه كل الناس بتقول عليه كدا مع اني شايفاه انسان كويس

ليليان :طب انتي جربتي تسأليه هو شغال ايه

حور :لا

ليليان :طب اسأليه

حور :حاضر لما يرجع هسأله

ليليان :اوك 

حور :صافية لبن

ليليان بابتسامة :حليب ياقشطة 

حور حضنتها

حور :بحبك يا اختي

ليليان :وانا بحبك 

حور ساعدت اختها في الدراسة وخلصو وحور بدت تحكي ليها عن الشغل بتاعها وليليان حكت ليها عن الجامعة في الأيام الفاتت ودخلت عليهم زينب واتعرفو عليها 

في المساء دخل أدهم ومعاه سليم 

أدهم :ياجماعة انا جبتلكو مفاجئة

الكل نزل ع صوت ادهم

زينب راحت جريت ع سليم

زينب :وحشتني ياسلومة

سليم : وانتي كمان وحشتيني يازوزو

بعد مدة الكل كان قاعد وحور جهزت ليهم العشا واكلو

سليم :بالمناسبة يا أدهم مراتك مزة وطبخها حلو اوي 

أدهم :لم لسانك

سليم بص لليليان 

سليم :اومال مين المزة دي

ليليان بصت ع الارض بخجل

أدهم :دي اخت حور

سليم غمز ليها :مزة اوي والفراولة حلوة

زينب :خلاص ياسليم البنت هطق من الكسوف

سليم :طب اعمل ايه انا ياجماعة البيت كله بقا مزز 

أدهم :سليم خلاص بقى

سليم سكت وكمل اكل

سليم :امال فين امي حبيبتي

أدهم :كالعادة مش بتاكل معانا وقاعدة في اوضتها

سليم :انا هروح لها زينب اعمليلنا شاي 

زينب :لا انا تعبانة

حور :طيب انا هعمله

أدهم :لا انا عايز اكلمك في موضوع مهم

حور :طب ليليان انتي اعمليه

ليليان :حاضر 

سليم في سره :الله من صوتها 

وراح عند امه

بعد مدة ليليان جابت الشاي

سليم بغمز :تسلمي يامزة

ليليان :الله يسلمك وراح ع الباب

سليم :تعالي اعرفك ع امي

ليليان :بس... 

سليم :تعالي

ليليان راحت واتكلمت مع كريمة وكريمة حبتها وليليان كمان حبتها

ليليان :انا هروح انام لاني عندي جامعة بكرة

سليم :أوك

ليليان طلعت وسليم طلع وراها ومسكها دخلها ع اوضته وحاصرها مع الحيط 

سليم :تقبلي تتجوزيني

ليليان بغضب :انت بتقول ايه انت اتجننت وبعدين ايه دة ليه مدخلني اوضتك 

سليم حط ايدو ع بوقها

سليم :اسكتي يخربيتك أدهم هيسمعك 

ونزل ايدو وبقى يمشيها ع شفايفها

ليليان زقته بسرعة وجريت ع اوضتها وقفلت الباب ووقفت وراه وانفاسها نازلة وطالعة 

ليليان :ايه الإنسان دة... دة قليل ادب اوي 

عند أدهم وحور

أدهم قاعد ع السرير وبيتفرج ع اللاب توب

حور :ايه الشي المهم بقا

أدهم :مفيش حاجة مهمة انا بس مش عايزك تعملي حاجة لسليم لأنه بيبقا قليل ادب لما يشوف بنات حلوين 

حور :قصدك ايه

أدهم :يعني عادي ممكن يبوسك لو عايز

حور بغضب :يعني هيعمل كدا مع اختي

أدهم :آه يمكن

حور قامت من السرير أدهم مسكها من ايدها وشدها عليه 

أدهم :متخفيش مش هيعمل حاجة هو بس ممكن يبوسها بوسة خفيفة

حور :ايه 

أدهم با'سها وبعد 

أدهم :زي دي

حور :ابعد انا عايزة اروح لاختي

أدهم قفل اللاب توب وحطاه جنبه ع التربيزة

وشدها عليه وحضنها اوي وهي كانت بتحاول تزقه بس مقدرتش واستسلمت ليه ونامت 

في صباح يوم جديد 

أدهم فاق مع رنة تلفونو 

أدهم :الو

المجهول :أدهم بيه احنا عرفنا حاجة جديدة عن مراتك

أدهم :ايه هي

المجهول :........... 

أدهم بصدمة :اييييه

==============================

#حورية_الادهم


#حورية_الادهم 

#بارت_7

#بقلمي زولة وحيدة 

مجهول :أدهم بيه احنا عرفنا معلومة جديدة عن مراتك

أدهم :ايه هي

مجهول :مراتك هي نفسها بنت عمتك اللي مش لاقينها هي واختها

أدهم بصدمة :اييييه انت متأكد من الكلام دة

مجهول :آه ياباشا

أدهم :اوك اقفل

أدهم قفل السكة وبص ع حور اللي نايمة زي الملاك

أدهم :معقولة انتي هي بنت عمتي اللي حبيتها من وانا صغير.. انا لازم اتأكد من الموضوع دة بنفسي

وقام من السرير اخد دوش ولبس ملابسه

حور صحيت بنعاس

حور :رايح فين في الوقت دة

أدهم راح قعد جنبها

أدهم :حور انتي فين مامتك

حور :معرفش بابا دايما كان بيقولي انها ماتت في حادثة

أدهم :طب انتي متذكرة حاجة عن ماضيكي؟

حور :زي ايه

أدهم :مثلا يعني اذا كنتي بتحبي حد من زمان أو إذا في حد كان بيحبك

حور بضحك :لا انا عمري ماحبيت ولا فكرت في الحب اصلا

أدهم :بجد

حور :آه ومسكته من ياقة قميصه وأكملت ع فكرة انت مش هتطلع

أدهم شدها من وسطها

أدهم بخبث :ليه بقى

حور ببرائة :متفهمش غلط انا قصدي انت مش هتطلع علشان الجرح

أدهم قام من السرير

أدهم :مش مهم انا عندي موضوع أهم من كدا هروح اوعى تطلعي من البيت بدون اذني

حور :حاضر

أدهم :بالسرعة دي

حور :آه عادي انت جوزي ولازم اسمع كلامك

أدهم :اها. وطلع بسرعة

حور ابتسمت :متجوزني بالغصب  وكمان عايزني اسمع كلامك... مستحيل انا مش هسيب شغلي علشانك واحد تافه ومغرور وشايف نفسو

حور راحت لبست وراحت ع المستشفى

بعد مدة حور كانت خلصت شغلها ومتجهة ع البيت

حازم :حور

حور دارت وشها عليه

حور بابتسامة :نعم ياحازم

حازم :عايز اكلمك في موضوع ممكن نتكلم في الكافيه

حور :آه بس بسرعة لاني اتأخرت

حازم :اوكي.. يلا

حور وحازم راحو ع الكافيه

حازم :حور انا... انا

حور :في ايه ياحازم

حازم :انا بحبك

===========

عند أدهم كان داخل ع الكافيه ومعاه حد وقعدو بس بعيد عن حازم وحور

أدهم :ممكن تقولي انت بتعرف ايه عن حور يا رضوان

رضوان :آه انا كنت السواق بتاعهم وانا متأكد انه حور واختها هم بنات عمتك وحتى زي مابتذكر عمتك اسمها نادية

ادهم :آه آه صح

رضوان :انت فتش في البيت بتاعهم وهتلاقي صور لعمتك وجوزها

أدهم :اوكي شكرا ليك يا رضوان

رضوان :العفو

أدهم :تشرب ايه

رضوان :لا انا عندي شغل وقام بس بص ع الناحية اللي فيها حور وحازم

رضوان :هي دي حور؟

=========

في هذه الأثناء عند حور وحازم

حازم :انا بحبك بحبك اوي ياحور

حور بابتسامة :انا بتهزر صح

حازم :مش بهزر انا عارف انك مش بتحبي أدهم انتي اتجوزتيه غصب عنك انا متأكد من دة لأنه حور اللي اعرفها مش متسرعة وبالذات في القرارات اللي زي دي

حور كانت هتتكلم بس أدهم راح مسكها من ايدها بغضب وشدها عليه

أدهم بهمس :مش قولتلك متطلعيش.... حسابك معايا بعدين

حور بلعت ريقها بخوف

حازم وقف وبص عليهم

أدهم بغضب :وانت مالك بتكلم مراتي لا وكمان في كافيه

حازم :.......

حور بصوت منخفض:أدهم اهدأ احنا كنا بنتكلم عن الشغل

أدهم :شغل اه بتتكلمو عن الشغل في الكافيه

حازم :مش بنتكلم في الشغل كنت بعترفلها بحبي ليها

حور بصت ع أدهم بخوف

أدهم بغضب :يابن ال.....

==================

#حورية_الادهم

#يتبع



#حورية_الادهم 

#بارت_8

حازم :مش بنتكلم في الشغل كنت بعترفلها بحبي ليها

أدهم بغضب :يابن ال.....

ومسكه من ياقة قميصه وفضل يضربه في وشه لحد مانزف د'م

حور بغضب :أدهم خلاص كفاية

أدهم بص عليها وعيونه بتطق شرار

أدهم :انتي اخرسي خالص

الناس كانو واقفين وبيبصو عليهم

رضوان :أدهم بيه الناس بتبص عليكو خلينا نحل المشكلة دي في بيتك

أدهم بغضب :مفيش مشكلة هتتحل

ومسك ايد حور وطلع وعفاريت الدنيا كلها قدامو

في القصر

أدهم زق حور ع الاوضة وقفل الباب

أدهم بغضب :قاعدين بتحبو بعض في الكافيه لا وكمان بتكدبي عليا

حور بدموع :أدهم انت فاهم غلط هو قالي انه بيحبني بس...

وقبل ماتكمل أدهم قاطعها

أدهم بغضب :اخرسي مش عايز اسمع حاجة انا هعرف اتصرف معاكي ومسكها من ايدها واخدها ع اوضة مظلمة بس لقا زين

زين بابتسامة :عايز تنفذ

أدهم :.....

زين :كنت متأكد انك مش هتخلي شغل الق'تل وهت' قتلها هي كمان ونخلص منها ومن اختها ومن قرفهم

حور بصت لادهم بصدمة

حور :انت قا'تل؟

ادهم:.....

زين :آه قا'تل احنا شغلنا هو الق' تل معقولة مش عارفة؟.. طب انا هعرفك وهوريكي ليه احنا عايزين نقت'لكم انتي واختك دة كله بسبب...

أدهم بمقاطعة :عمي

زين :مالك هي لازم تعرف الحقيقة واصلا مش مهم خلينا نحكي ليها كل حاجة احنا عملناها علشان هي هتم'وت في النهاية

أدهم بغضب وصوت عالي :انا مش هق' تلها قولتلك مليون مرة مش هق' تلهاااا ايه مش بتفهم انت ولا ايه

زين بغضب :أدهم صوتك

أدهم :مش هوطيه

زين مسكه من ياقة قميصه بغضب وكان هيتكلم بس فونو رن

زين بعد عنه

زين :انا هروح وهتصرف معاك بعدين وهنتكلم في موضوع القتل دة بعدين

وطلع

عند ليليان

ليليان كانت بتذاكر

دخل عليها سليم

سليم :ازيك ياقمر

ليليان :عايز ايه

سليم راح قعد جنبها

سليم راح شدها عليه وبا*سها

ليليان بغضب :ياقليل الأدب

سليم وهو بيمرر ايدو ع وشها بوقا'حة :آه اوي

ليليان زقته بقرف

ليليان :خليك بعيد عني لأنك هتشوف حاجة مش هتعجبك

سليم وهو بيبص ع جسم*ها بوقا*حة:معقولة اشوف حاجة مش هتعجبني منك

ليليان بصت ع نفسها كانت لابسة قميص قصير لحد الركبة وضيق

ليليان بغضب :اطلع برا ياحيوا' ن ياسا'فل

سليم راح مسكها من ايدها بغضب 

سليم :اسلوبك 

ليليان :انا مش بتكلم بأسلوب مع الناس اللي زيك

سليم :باس*ها بعنف 

بعد عنها بعد مدة علشان تاخد نفس

ليليان بدموع :لو سمحت سيبني ف حالي انت ليه بتعمل معايا كدا 

سليم :انا انا انا اسف صدقيني مكنتش عايز اخوفك انا بس... 

ليليان بدموع :اطلع برا ارجوك 

سليم بص عليها بحزن وطلع

ليليان قعدت ع السرير وفضلت تبكي لحد ما نامت

عند حور وادهم

حور :انا بجد ق'اتل لا وكمان عايز تقتل'ني انا واختي

أدهم :......

حور بغضب ودموع :لييييه انا عملتلك ايه انا سعادتك لما الناس كلها كانت واقفة بعيد وبيقولوا محدش يساعدك علشان انت مجرم وتستحق المو'ت بس انا انا كنت غبية ماصدقت حد انا انقذتك من المو'ت وانت في النهاية عايز تجازيني بإنك تقتل'ني انا واختي

أدهم :حور انا انا والله مكنتش عايز اقت'لك ولا فكرت دة اصلا

حور :طب فلنفرض انك مش عايز تقتل'ني طيب ليه بت'قتل الناس اصلا

أدهم :.....

حور بغضب :جاوبني

ادهم :مش هجاوب وصوتك ميعلاش

حور :انا عايزة أطلق مش بقدر اعيش مع واحد مجرم وميعرفش ربنا

أدهم :.......... 

============================

#حورية_الادهم

#يتبع


#حورية_الادهم

#بارت_9

حور :انا عايز أطلق مش بقدر اعيش مع واحد مجرم وميعرفش ربنا

أدهم كان ساكت

حور فضلت تضربه ع صدره باءيديها وهي بتعيط

حور :لييييه ليييه عملت كدا يا  أدهم انا كدبت كل الناس علشانك انا كنت مفكرة انك انسان كويس انا حتى اختي ماصدقتها وقولت يمكن اشاعات بس طلع كلهم كلامهم صح كلهم حذروني منك بس انا انا كنت عبيطة ياريتني ماعرفتك بسببك انا حياتي اتغيرت للأسوء

أدهم حضنها بس حور حاولت تزقه وماقدرت

أدهم بدموع :حور انا بحبك بلاش تجيبي سيرة الطلاق تاني

حور :بتحبني؟ بتحبني ازاي احنا اصلا اتقابلنا قبل كام يوم اااه انت عايز تكدب عليا علشان أفضل معاك لا انا مش هصدقك

أدهم بعدها وحط ايديه ع وشها

أدهم بدموع :مش متذكرة أنا مين

حور باستغراب :لا

أدهم :طب تعالي

واخدها بالعربية ع كوخ قديم ودخلو

أدهم :حور شوفي تتذكري لما كنا بنلعب هنا تتذكري لما كنا بنلعب استغماية هنا

أدهم اخدها قدام مرجيحة

أدهم :تتذكري لما كنتي بتركبي المرجيحة دي؟

حور بدأت تتذكر حاجات

حور بصراخ :اااااه دماااااغي

أدهم :حور مالك

حور :دماغي بتوجع.... و اغمى عليها

أدهم اتجه عليها

أدهم بخوف :حور.. حور فوقي

حور :......

أدهم شالها واخدها ع المستشفى بتاعتها

أدهم دخلها ع اوضة

جنى شافتهم

جنى بخوف :في ايه حصل ايه لحور يا ادهم

أدهم بخوف وصدمة :انا انا معرفش انا بس كنت بفكرها بطفولتنا وهي فجأة دماغها وجعتها ووقعت

جنى دخلت بسرعة لحور

بعد مدة جنى طلعت

جنى :يا أدهم حور فاقدة الذاكرة هي دخلت في حادث قبل الحادث اللي حصل معاها هي واختها وباباها الله يرحمو دة هو اللي عرفناه من ابوها قبل ما يموت بس ماعرفناش ايه السبب ومين اللي كان معاها

أدهم باستغراب :معقولة؟

جنى :ايه انت بتعرف حاجة؟

أدهم :لالا.... ممكن اشوف حور

جنى :آه اتفضل

أدهم دخل

أدهم :انتي كويسة دلوقت؟

حور بتعب:اه

أدهم :ارتاحي وانا هروح عندي موضوع مهم

واتجه ع الباب

حور :ادهم

أدهم بص عليها

أدهم :نعم

حور :انت مين وايه قصة الكوخ دة

أدهم :هتعرفي كل دة بس مش دلوقت... دلوقتي ارتاحي وبس

حور :بس...

فجأة دخلت ليليان

ليليان بدموع :حور في ايه ازاي حصل كدا انتي كويسة

حور بابتسامة :انا كويسة ياحبيبتي

ومسحت ليها دموعها

حور :مش عايزة دموع ها أنا كويسة اهو قدامك

ليليان :آه بس خوفتيني عليكي

حور :هو انا بيتخاف عليا عيب عليكي

ليليان ضحكت

أدهم بص عليهم وابتسم

أدهم في نفسه :معقولة البنات الطيبات دول يكونوا بنات الز'فت محمد المنشاوي

أدهم اتذكر ابوه ودمع بس مسح دموعو بسرعة وطلع

في القصر تحديدا في المكتب

أدهم بغضب :انت كنت بتعرف حاجة عن الحادثة الأولى اللي دخلت فيها حور؟

زين بتوتر :ها حادثة ايه انا معرفش حاجة انا بس اعرف عن الحادثة اللي كانت قبل 11 سنة

أدهم زقه بغضب :اوكي انا هعرف بنفسي

وطلع من الاوضة بغضب وراح ع الكوخ ونام هناك

في صباح يوم جديد

تلفون أدهم رن

أدهم :الو

حور :أدهم فينك

أدهم بابتسامة خبيثة :ايه وحشتك ولا ليه

حور :مش بهزر تعال البيت

أدهم :حاضر انا دلوقت في الكوخ هرجع بعد شوية

حور قفلت

حور :هو انا ليه مهتمية بيه كدا انا مالي هو فين وبيعمل ايه مش مهم هروح اطبخ

عند أدهم كان مبسوط اوي انه حور بتطمن عليه

فجأة في حد اتصل ع ادهم

أدهم :عرفت حاجة

الشخص :........

أدهم :تمام

========================

#حورية_الادهم

#يتبع


#حورية_الادهم

#بارت_10

أدهم :عرفت حاجة

الشخص :آه الحادثة دي كانت قبل 19 سنة يعني لما حور كان عمرها 6 سنين وكانت مع باباها وامها واختها اللي كان عمرها 3سنين بس بعد حصل الحادث محمد المنشاوي اخد بناتو من المستشفى وراح مكان بعيد واللي كان متورط في الحادثة دي هو زين عمك هو كان باعت حد يعمل الحادثة دي

أدهم :اها طب جيبلي اللي عمل الحادثة دي

الشخص :حاضر

أدهم قفل وراح ع القصر

أدهم دخل لقا مامته وزينب وليليان وزين وسليم قاعدين ع السفرة

أدهم :بص ع أمه بحزن علشان هي مش طايقاه وكانت هتقوم

أدهم :ماما انا مش هقعد معاكو انا كلت انتي اقعدي

كريمة قامت

حور جات بسرعة حطت الكنافة ع السفرة

حور :خالتي حبيبتي اقعدي أدهم هيطلع اوضته مش هيقعد معانا

كريمة :لا خلي ياكل انا عارفة انو بيكدب

حور بصت ع أدهم

أدهم :لا مش بكدب انا بجد اكلت

حور :آه آه اكل وكمان هو قالي ولو مش اكل هيروح المطبخ ويأكل

كريمة قعدت بعد تعب من إقناع حور

حور وزعت عليهم الكنافة واكلو

سليم :الله دانتي بتطبخي احلى كنافة

حور :آه اتعلمتها من بابا الله يرحمو

سليم :الله يرحمو اسف اذا زعجتك

حور :لالا ما انزعجت عادي

سليم :اوكي انا هروح الشغل ليليان تحبي اوصلك

زينب :آه وصلني انا كمان معاكو

ليليان :اوكي انا هجهز

زينب وليليان راحو يجهزو

وسليم وصلهم

وحور راحت قعدت مع كريمة وفضلو يتكلمو ويضحكو لحد ما كريمة نعست

حور ادتها الدوا ونيمتها وطلعت للاوضة

أدهم :كنتي فين

حور :مع خالتي

أدهم :اديتيها الدوا

حور :آه

أدهم :هي كويسة

حور :آه متخفش

فجأة الطباخ دخل ومعاه صينية الاكل

حور اخدتها وحطتها ع التربيزة

حور :عارفة انك بتكدب ومالكلتش لانو المكان اللي روحنالو دة مفيهوش مطاعم

أدهم :آه انا عملت كدا علشان امي

حور :آه بعرف واضح انك بتحبها

أدهم :اوي

حور :طب هي ليه مش طايقاك

أدهم :مش مهم 

حور :اوكي كل وانا هجبلك الكنافة

أدهم :اوكي

بعد مدة حور جابت الكنافة

أدهم :الله الكنافة دي طعمها حلو ذكرتيني عمتي هي بتعمل زيها بالظبط

 وسكت شوية أدهم :هو أنتي مين اللي علمك تعمليها

حور :بابا

أدهم :اها تسلم ايدك

حور :هجهزلك الحمام

أدهم :حور انتي ليه مهتمية فيني كدا انا وعيلتي مع انك عارفة اننا عايزين ن...

حور :انت مش كدا وبعدين انت جوزي ودي بقت عيلتي المفترض اهتم فيها

أدهم راح ناحيتها وحط ايدو ع كتفها

أدهم :متخفيش احنا مش هنعملك حاجة ولا انتي ولا اختك انا عمري مفكرتش اذيكي وبعدين انتي انقذتي حياتي المفروض اشكرك بس مش دلوقت انا مجهزلك هدية ليكي انتي واختك هتغير حياتكو

حور :اممم إما نشوف

وراحت الحمام

أدهم في نفسه :بحبك اوي ياحور وهعمللك اللي انتي عايزاه واوعدك اني هجمعك بمامتك

حور طلعت وجهزتلو ملابس مريحة

حور :خد

بعد مدة أدهم كان قاعد ع السرير وبيشوف حاجة ع اللاب وحور جنبه

حور :أدهم ممكن طلب

أدهم :اتفضلي

حور :انا عايزة ارجع الشغل

أدهم بتنهيدة :لا ياحور

حور ببراءة :لييه

أدهم حط ايدو ع خصرها

أدهم :لأنك ملكي وأنا مش عايزك تقابلي الحقير اللي اسمو حازم دة

حور :بس...

أدهم حط ايدو التانية ع بوقها

أدهم :هششش مش عايز ولا حرف

حور بصت ليه ببراءة والدموع مالية عيونها

أدهم بحنية :خلاص ياحوري متعيطيش هتروحي الشغل بس سليم هيوصلك وهيكون معاكي طول اليوم وأنا هاجي ارجعك

حور :بس ليه عايز تتعب سليم معايا

أدهم :مش تعب ولا حاجة انتي مرات اخوه والمفروض يعمل اكتر من كدا لأنك...

واتذكر حاجة وسكت

حور :لاني ايه

أدهم :خلاص انسي دلوقتي نامي وانا رايح وجاي

حور :فين

أدهم :هنا مكان قريب وهاجي

حور :طيب

أدهم طلع

عند ليليان

كانت بتذاكر

وفي شباب قدامها وبيبصولها

الشاب الأول :شوفو البنت القمر دي ياشباب

الشاب التاني :آه قمر بس في شاب باين عليه بيحبها

الشاب التالت :آه انا شوفتهم بيبوسو بعض ورا الجامعة

الشاب الأول :بجد مفكرتهاش تكون كدا

الشاب التاني :طب تعالى معانا واحنا هنسليكي

حور قامت وكانت هتروح ع قاعة تانية

بس في شاب وقف قدامها

الشاب :ايه ياقمر انتي داحنا لسة معملناش حاجة

ليليان بغضب :ابعد عني

الشاب التاني قام ومسكها من خصرها :تعالي معايا ياقمر

ليليان بدأت تعيط وهما بيضحكو 

=========================

#حورية_الادهم

#يتبع

تكملة الروايه من هنااااااا 




 

تعليقات

التنقل السريع