القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جاسوسه في الصعيد البارت الأخير بقلم هاجر حسين في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#جاسوسه_في_الصعيد_الجزء_الاخير

مريم بحزن انت بتقول اي

سليم بقول اني غلطت في حقك كتير يامريم واتجوزتك غصب 

وان الاوان بقا اني احرارك من كل الجوازه دي

سليم  انا نهايتي معروفه يامريم 

السجن 

مريم  انا

سليم انتي اي متكمليش مش انا اللي تستهلي يامريم

بعدين انتي مريم النقيبه وانا سليم تاجر السلاح يعني عمرنا ماهنتقابل 


سليم  يلا بينا نرجع القصر 

سليم  انا لازم  اعرف الكبيره عملت كده ليه 


في قصر سليم 


سليم  قصاد كل اللي في القصر

ليه خلتيني عايش في الوهم ده طول عمري ياكبيره 

الكبيره عشان تعمل زي ابوك وتسافر علي بره صح

سليم قصدك اي

الكبيره ابوك التعليم قساه عليا انا وجدك وبقا يبعد عنا 

وعن شغلنا ولما حب واتجوز اقتصر خالص وبقا هو ومرتو علي طول في مصر 


لحد ماانت اتولدت 

الكبيره اول ماشوفتك قولت هو ده اللي هيستلم الشغل من بعدي 

قرارت ساعتها لاول مره ان اسيب بلدي واتنقل علي مصر 

وعشت مع اخوك في القصر هنا 

لحد مافي يوم قرار انو يسافر بره مصر وياخدك معاه


فاسعتها خليتك تقتله وانت كنت مفكر انها لعبه 

وخليتك طول عمرك تعرف ان انت اللي قتلت ولدك 

سليم يعني قتلتي ابويا وكمان خلتيني عايش طول عمري في الذنب ده


الكبيره  انت الكبير من بعدي وياتمسك الشغل وتكمل يا حياتك هتنتهي 


سليم انا قدمك اهو اقتليني زي ماانتي عايزه لكن رجوع للسلاح تاني مفيش 


الكبيره بتطلع البندقيه  


وكل اللي  في القصر بيجرو عشان يوقفو الكبيىره 

سليم  محدش يوقفها

خليها تقتل ابن ابنها زي ماقتلت ابنها 


الكبيره  خلاص هتضرب سليم 

فجأة الشرطه بتدخل ومريم  معاهم

مريم اقبضو عليها 


الكبيره بتضرب نفسها بالرصاص وبتموت 


سليم  ومريم بيقفو مصدومين من اللي حصل 

اللوء عز ابو مريم 

اقبضو علي سليم 


سليم بيتقبض عليه والمحكمه بتحكم عليه بالسجن لمدة

3سنوات


سليم وهو بيودع مريم 

عايزك تشوف حياتك وسامحيني علي اللي عملته فيكي 


مريم وانت

سليم انا عشت طول عمري بجلد نفسي وفاكر ان انا اللي قتلت ابويا 

وانهارده بس اول مره احس اني عايش صدقيني يامريم انا مش زعلان علي ال3سنين اللي هيضيعو من عمري 


لاول مره اكون مرتاح وراضي 

اتمنلك حياة سعيدة ورقة طلاقك هتوصلك 


مريم بتسيب سليم وبتمشي 


بيعدي 3سنين وسليم بيطلع من السجن 

سليم بيدور علي حد يستقبله لكن مبيلقيش حد فابيروح علي القصر


سليم اول مابيدخل من بوابة القصر

بيلاقي زينه فرح وكأن في فرح في القصر


وفجأة اكرام بيروح لسليم

اكرم اتأخرت كده ليه ياعريس

سليم عريس واتأخرت انا مش فاهم حاجه

اكرام اطلع البس بس دول وانزل بسرعه

سليم انت بتقول اي في اي يااكرام 

مريم يعني مش عايز تخلص وتلبس ياعريس ولا اي 

مريم والله اغير رأي وانا مجنونه واعملها


سليم بيشد ايد مريم وبياخدها علي جنب 

سليم انتي اتجننتي 

مريم اتجننت لما حبيتك

سليم مريم صدقيني انا وانتي مننفعش لبعض

انا كنت تاجر سلاح ودخلت السجن

مريم شوفت قولت اي كنت وانا وانت في دلوقتي ياسليم 

وانا حبه اكمل عمري اللي جاي كله معاك

سليم بس

مريم مابسش انا عايزه اسمع حاجه واحده بس انت بتحبني ياسليم


سليم بيروح شايل مريم وداخل بيها جوه عند المأذون 


سليم اكتب ياشيخنا 


المأذون بيكتب الكتاب وسليم بياخد مريم وبيطلع بيها بره القصر

مريم احنا ريحين فين الفرح 

سليم استني وهتعرفي


سليم بياخد مريم علي بيت بيبقي موجود على البحر 

مريم الله اي المكان الحلو ده 

سليم المكان ده كانت امي وابويا ديما يجبوني عليه 

مريم بس انت جبنتني هنا ليه 

سليم عشان اجوبك علي سؤالك يامريم ويكون المكان ده بداية حبنا

مريم حبنا

سليم ايوه يامريم حبنا 

سليم انا بحبك يامريم 

مريم بتحضن سليم وبتروح طبعه بوسه علي خده 

سليم بيشيل مريم وبيرجعو علي القصر وبيفرحو مع الكل 


سليم ومريم وقفين جمب بعض

مريم بحبك ياسليم

سليم بحبك ياجاسوسة قلبي 😂

مريم ده انت رخم 

سليم بس بحبك 

مريم وهي ماسكه في ايده وبتبصله وانا كمان 🥰


........................النهايه 


بقلم

Hager Hussein


 

تعليقات

التنقل السريع