القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حوريتي البارت 1_2_3_4_5بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية حوريتي البارت 1_2_3_4_5بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


انتي طالق

البنت ههههه هزرك مش حلو 

الشاب.... انا مابهزرش دي الحقيقة

البنت بصدمة... ايييي

الشاب... انا ماحبيتك انا لما اتزوجتك كان قصب ومن الاخر انا متزوج 

البنت... يعني كل ده كان كذب وتمسيل 

الشاب... اه 

البنت بصت عليه بقهر وطلعت 

تفوق بطلتنا من الزكرياتها على صوت الممرضة 

دكتورة... في حالة طارئة وصلت من شوي 

الدكتورة.. طيب امشي انتي وانا جاية

بقلم #سلمى_حمدي


ابنك مد*من مخدر*ات

الاب. ... اييييييي

الدكتور. . ... زي ماسمعت

االاب..  أسد بشرب خمر بس مخدرات لا 

الدكتور... الأسف ديه الحقيقة 

الاب بحزن ....هو عامل اي دلوقتي 

الدكتور... هو نايمة بسبب تأثير المنوم 

بقلم #سلمى_حمدي 

انتي شايفة اني مجنون اااااا 

البنت بصوت متقطع أستاذ سيني هموت في ايدك 

اسد... مش هسيبك قبل مااطلع بروحك 

البنت....😨😵

بقلم #سلمى_حمدي 

دكتور دكتور 

الدكتور. .... في اي ماالك 

الممرضة .... المريضة يلي بلقرفة 307  مسك الممرضة ومش عايز يسيبها 

الدكتور بصدمة .... اي 

الممرض... تعال معي البنت هتموت

الدكتور .... يلا

بقلم #سلمى_حمدي

كان المستشفى كله ملموم على غرفة اسد 

الدكتور .... سيبها هتموت في ايدك 

اسد بغضب... انتي ازي تتجرئي وتقولي عليا  مجنون ااااا 

الااب.... سيبها يااسد البنت هتموت 

اسد مش هسيبها 

كان الكل يحول يبعد اسد عن الممرضة بس هو كان قوي ماافي شخص قدر عليه لحد ماسمعة صوت بيقول ..

ومين قال انك مجنون 

بصو لمصدر الصوت وكانت بنت في بدية العشرينات بنت اقل مايقال عنها ملكت الجمال 

البنت قربت من اسد وقالت بصوت ناعم سيبها 

اسد بعد عن البنت وسرح في فيها فهي كانت حورية من الجنة 

البنت... تفضلو انتو 

طلع الكل فضل اسد مع البنت 

البنت... انا حور وانت 

اسد .... ممممم 

حور...طيب 

اسد... انا مامجنون

حور... مين قال انك مجنون اهو انت زي  الفل 

اسد... انا عايز اطلع 

حور... اذا كان هيك فانت لازم تخد ادويتك وتتعالج 

اسد بصوت عالي.... انتعالج من اي انتي شايفة اني مريص

حور ....مممم

اسد... ااطلعي بره

حور..ممممم 

اسد وهو يسحبها خارج الغرفة. ... بره مش عايز اشوف وشك هنا

حور بأبتسانة.... هتشوفني كتير باي 


بقلم #سلمى_حمدي 

طلعت حور وكانت ماشية ع مكتبها بس وقفها صوت 

مش عايزة تسلمي عليا 

حور وهي حابسة دموعها .... لا 

محمد ابو أسد.... يعني ماوحشناكي 

حور... لا 

حور طلعت جري على مكتبها وفضل تعيط 

حست بي شخص شدها لحضنو



طلعت حور وكانت ماشية ع مكتبها بس وقفها صوت 

مش عايزة تسلمي عليا 

حور وهي حابسة دموعها .... لا 

محمد ابو أسد.... يعني ماوحشناكي 

حور... لا 

حور طلعت جري على مكتبها وفضل تعيط 

حست بي شخص شدها لحضنو رفعت راسها وشافت صديقها وسندها وخطيبها 

قصي .... انامش قلت مافيش عيط دموعك ده غاليه عليه 

حور ببكاء هستتيري ... رجع 

قصي بسغراب... مين يلي رجع 

حور بشهقات عاليه... اسد  

قصي بصدمة... ايييييي

حور بشهقات... انا حولت ابين قوية قدمه بس ماقدرت انا خايفة 

قصي وهو يضمها.... ماتخافي انا معك وهكون دئمن جمبك 

حور... ممممم 

قصي بمرح... بس اي ده ماكنت بعرف اني وحشتك كده 

حور وهي تبعد عنو.... مين قال

قصي... انا 

حور😒😒

قصي بجدية... هتعمل اي  

حور... مش عارفة 

قصي بمرح... طيب اي رايك نطلع مشور حلو مع بعض 

حور... عندي شغل كتير ومش فاضية 

قصي وهو يسحبها خارج المكتب ..... مافيش رفض يلااا

حور...طيب استنى 

قصي... تؤ مش هستنا 

حور...مممم 

________بقلم #سلمى_حمدي

 في مكان تاني 

انتي اي ماعندك قلب ازي تسيبه هو في الحالة ديه 

البنت... انا مستحيل  افضل مع وحد مريض 

الام...  بس هو ساب مرتو علشانك وفضلك عليها 

البنت.... كل ده مايهمني المهم انا عايزة ارفع عليه قضية خلع واخد منو حقي  

الام... ربنا يهديك يابنتي 

بقام #سلمى_حمدي 

كانت قعد قدم البحر مستمتعة بنسمة الهواء الباردة  

قصي وهو يمد ليها اسكريم 🍦 امسكي

حور بفرح ... 😋😋  يميي حبيبي ياسكريم 

قصي بقرف.... وسختي ملابسك ياطفلة 

حور... وانت مالك يابابا هدومي ولا هدومك 

قصي بقرف... لسنك ده عايز قص 

حور...ممم😒😒


_____بقلم #سلمى_حمدي 

اسد هو ماسك صورتها... وحشتيني اوي ماني مصدق اني شفتك بعد كل هل سنين انا عارف اني غلطت لما سبتك  وحقيقة ندمان 

بقلم  #سلمى_حمدي

  في صباح جديد 

حور...دخلت حور غرفة اسد بدون ماتخبط ع الباب ونصدمت لما شافتها 

حور بصدمة.....

بقلم #سلمى_حمدي

#حوريتي



اسفة البارت اتمسح مني

في صباح جديد 

...دخلت حور غرفة اسد ونصدمت لما شافتها شافت البنت يلي خربت بيتها وبسببها اتدمرت حياتها 

حور.. بصدمه.... ندي 

ندي... اهلين بطليقت زوجي السابقة 

اسد بغضب.... نديييييي 

ندي.... اووو شكلو الحب القديم رجع 

حور بغضل... احترمي نفسك 

ندي بشماته... انتي لسه ماتزوجتي ولا قعد على زكره حبيبك السابق قصدي طليقك 

حور لسه هتتكلم قطعها دخول قصي هو يقول مين قال حور اتخطت الماضي وكملت حيتها معي

ندي بسخرية... اهلين بالاستاذا قصي

قصي ببرودة .... عايزة اي 

ندي.. حكون عايزة اي من وحد زيك 

حور بغضب ... انتي هنا في مستشفى فلو سمحتي التزمي بهدوئك او طلعي 

ندي بغضب.... ولو ماطلعت 

اسد ندى بره 

ندي ... انتي بتطردني 

اسد بغضب  جحيمي... برررره 

ندي تخضت من صوتو وطلعت 

قصي... حبيبتي تعالي عايزك 

طلعت حور مع قصي وفضل اسد مصدوم ومش مستوعب انو حور  كملت حيتها من بعده 

اسد... بغضب هي ازي تنساني انا ازيييييي وفضل يكسر في الغرفة

بقلم #سلمى_حمدي  

في مكان تاني 

انت عايز مني اي سبني 

الشاب وهو  يقرب بشه*وة... تؤ تؤ مش هسيبك

البنت وهي ترجع لورا ....خليك بعيد والا هصوت والم عليك الناس 

الشاب... صوتي 

البنت بخوف... ارجوك سيبني وانا هعمل كل يلي انت عايزة 

الشاب فضل يقرب  منها ..

البنت.بغضب....

بقلم #سلمى_حمدي

الممرضة... يادكتورة يادكتورة الحقي

حور... في اي 

الممرضة... المريضة يلي بالفرقة 307

حور بخوف... قصدك اسد 

الممرضة.. اه  

حور بخوف طلعت تجري 

قصي... طلع ورها 

بقلم #سلمى_حمدي 

اول مافتو ع الغرفة اتصدمو من شكل الفرقة بس اتصدمو اكتر لما شافو  اسد 

حور بخوف ... اسد

قصي.....

بقلم #سلمى_حمدي

ندي.... شفتي يا ماما طردني من شنها شكله حن للحب القديم

الام ... وانتي مالك انتي مش كنتي عايزة ترفعي عليه قضية خلع

ندي......

بقلم #سلمى_حمدي 

قلم  نزل عليه .....انت وحد حي*ون فكرني الزي البنات الي تجيبهم 

الشاب  زقها بقوة حتى سقطت ارضاا وهو يهتف بغضب 

هوريكي الحيون ده هيعمل فيكي اي

حااولت الهرب من هذاا المهوس لكنه لم يسمح لهاا اسقطهاا ارضاا واعتلاهاا وهو  يلتهم شفت*يها بقوة وغضب  وهي تبكي و تتوسل اليه باان يتر*كهاا  لكنه لايبلي  فقد يريد ان تكون ملك له قام بتمز*يق كل ثيابها 

نور ببكاء. مالك سيبني 

لم يبالي لامرها وقام بأغتص*بها بكل وحش*ية لدرجه اغمه عليها 

بقلم #سلمى_حمدي 

#حوريتي


اول مافتو ع الغرفة اتصدمو من شكل الفرقة بس اتصدمو اكتر لما شافو  اسد مرمي ع الارض سائح في دمه والاجهزه محطمه كانه كان في صرع في الغرفة 

حور بخوف ... اسد 

قصي للمرضين... بسرعة انقله لي غرفة تانية 

حور بدموع... اسد 

كانت حور ماسكه ايده والخوف بين في عيونها 

قصي... كان شيف الخوف في عيون حور بصه عليها بغموض وسكت  

بقلم #سلمى_حمدي

مالك وهو بيبعد عنها:ايدا اغم عليكي و اكمل بضحك و خبث طلعتي بطل بس خلاص انتي بقتي ملكي هههه وابن عمك مش هيقدر يتزوج بعد يلي حصل بينا هههه.....  اخدها فحضنو بتملك  ونام 

بقلم #سلمى_حمدي 

بعد مده كان اسد نايم بهدو تحت تأثير المخدر وكانت حور قعد جنبو وماسكه فأيده  

قصي.. قمي نمشي هو مش هيفوق الا بكره 

حور بدموع...بس 

قصي وهو يضمها... حور هو هيكون كويس ماتخفي 

حور... تفتكر مين يلي عمل فيه كده 

قصي وهو يبص على اسد بغموض... مش عارف بس وعد هعرف ويكون عقابه تقيل معيا

تن تن تن 

حور... اي ماما 

..... انتي وينك 

حور... ماتخافي انا في المستشفى و قصي معيا 

...... طيب ماتتاخري

حور... طيب سلام 

حور بصت على اسد وطلعت هي وقاصي

بقلم #سلمى_حمدي 

المجهول1.. نفزت كل يلي طلبتو مني يامعلم

المجهول2.. تمام فلوسك هتوصلك بكره 

المجهول1.. انا دئمن تحت خدمتك يلا سلام 

المجهول2.. قريبأ تكوني ملكي ياحوريتي هههه

بقلم #سلمى_حمدي

قصي حماتي انا جيت 

الام  صفاء وهي تضمه ... نورت ياحبيبي 

حور... اي ده انا حاسة انو هو اخد ماكني 

صفاء... ههههه 

قصي😝

حور وهي تبعده عن حضن امها ...ابعد ده بتاعي 

صفاء.. هههه هو بالعافية ولا اي 

حور... آه 

قصي... غيورة 

حور😡

صفاء... خلاص انت وهي 

حور  مش غيورة بقا ونتلم بقا عشان تعبت منك 

صفاء.. انتو ناقر ونقيرو ليه كدا اهدو 

قصي... 😝

حور😡

 قصي... انا جعان ياحماتي عايزة اكل  من تحت ايديكي الحلوين 

صفاء.. من عيوني خمسة دقائق وهيكون عندك 

قصي😚

حور... 😒 ماتتلم ياض هتعاكس امي ولا اي

قصي... وانتي مالك 😕 

حور... 😡

قصي...ههه بحبك وانتي معصبة 

حور... وانا بكرهك 

قصي بجدية... ندي رجعت 

حور... ماانا عارفة 

قصي.. ندي عايزة ترفع  قضية خلع على اسد 

حور بصدمة.. اييي

بقلم #سلمى_حمدي

الام.. انتي عايزة اي يا ندي انا مش قادر افهم عليكي انتي عايزة قصي ولا اسد

ندي. .. اسد ماعد ينفع انا عايزة 

الام اييي

بقلم #سلمى_حمدي

في المستشفة 

الدكتور..انا نفزت كل طلابتك

#حوريتي



بارت صغير 

في المستشفة 

الدكتور... انا نفزت كل طلابتك بس مش عايز يأسر ع شغلي 

مجهول... ماتخاف - شغلك في امان

الدكتور... طيب انا همشي قبل مايشوفي شخص 

مجهول... تمام 

بقلم#سلمى_حمدي

  الام.. انتي عايزة اي يا ندي انا مش قادر افهم عليكي انتي عايزة قصي ولا اسد

ندي. ... اسد ماعد ينفع انا عايزة قصي

الام اييييي انتي عارفة بتقولي اي

ندي... اه 

الام بسخرية... وانتي فاكرة قصي هيقبلك بعد ماخنتيه 

ندي بخبث ... هيرجعلي وبكامل أردته 

الام... ناوية تعملي اي 

ندي.... ولا حاجة 

الام.. مممم 

بقلم #سلمى_حمدي 

قصي بجدية... ندي رجعت 

حور... ماانا عارفة 

قصي... ندي عايزة ترفع  قضية خلع على اسد 

حور بصدمة... اييييييي

قاصي... هي ناوية ترفع عليه قضية خلع 

حور... وانتي كيف عرفت 

قصي... هي طلبت انو نتقابل 

حور.... وكانت عاوز اي 

قصي... عايزة ترجعلي قالت انو انتي لسه بتحبي اسد والدليل اهتمامك الزيد فيه  

حور بغيرة.... وانت قالت اي 

قصي... طلبت وقت افكر 

حور... نعم ياروح اامك تفكر ازي هي عايزة تفكير 

قصي... اه لازم أفكر 

حور وهي تمسكه من قفة قميسه.... تفكر على اي يابابا 

صفاء... في اي مالك رجعتو المشاكل تاني 

قصي وحور.... لالالا

صفاء... طيب يلا انا جهزت الاكل 

قصي...طيب يلا

بقلم #سلمى_حمدي 

بعد مده كان قصي مشه وحور دخلة تنام 

بقلم #سلمى_حمدي 

في غرفة صفاء 

صفاء... يعني اسد رجع ازي هو اي يلي رجعو وحور لالالا معقول يكونو هو وحور رجعو تاني

بس حور اذي  انا لازم اسئلها قبل مااظلمها 

طلعت صفاء وخبطت ع غرفت حور 

حور فوت 

حور... انتي لسه مانمتي 

صفاء... انا هسئلك سؤال و عايزة تجوبيني بصراحة

حور بقلق ... في اي 

صفاء.. اي يلي رجع اسد 

حور... ماما هو اسد مريض عندي وانا المسؤولة عن حالته

صفاء.... ومافي غيرك يستلمها انتي نسيتي  كل يلي عملو فينا 

حور... مانسيت بس 

صفاء بصوت باكي.... بس اي نسيتي انو بسببو ابوكي مش موجود معنا 

حور...  ازي عايزني انسي انا نستحيل اقدر انسى 

فلاش

باك 

يتبع

بقلم #سلمى_حمدي

رواية #حوريتي


تكملة الروايه من هنااااااا 




 

تعليقات

التنقل السريع