رواية حوريتي البارت 6_7_8_9_10بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
صفاء بصوت باكي.... بس اي نسيتي انو بسببو ابوكي مش موجود معنا
حور... ازي عايزني انسي
فلاش باك
اسد..اهلين بحماي العزيز
الاب عمر... انتي اي ماعندك قلب ازي تخليهم يجيبوني بطريقة ديه
اسد بسخرية... هههه كنته عايزني اجيبك ازي بهلكوبتر مثلأ ولاسفينة
عمر... بغضب اسد احترام نفسك انتي ناسي اني اب مرتك
اسد بسخرية... تؤ انت ابو طليقتي
عمر بصدمة .. اي انت طلقت حور
اسد ببروده... اه طلقتك قبل يومين
عمر... بس هي مارجعت ع البيت
ندي.. ازي هترجع وهي معانة
حور كانت مربوطة في كرسي وكانت فقده الوعي
عمر بغضب... سيب بنتي يااسد والا مش هيحصل خير
اسد... حبيبتي دخلي حماتي العزيزة
ندي دخلت صفاء
هههه وريني هتعمل اي
عمر... انت عايز منا اي انت مش خلاص طلقت حور يبقه عايز اي
اسد... عايزك توقعلي على اورق بسيطة
عمر بستفهام ..اورق اي
اسد.. املكك انا عايز كل املكك
عمر... مش هوقع على اي ورق
اسد...يبقه تشهد على روح مرتك وبنتك
حور فقاقت على اصوتهم بس اتصدمت لما شافت اسد ماسك سلحو ع صفاء
حور بصدمة... ماما
اسد... صباح الخير
حور. انت عايز تعمل اي في ماما ياحيوان
اسد بغض مسكها من شعرها. ونزل عليها قلم انا حيوان يابنت 🐕
اسد كان مشغول مع حور وعمر فك نفسو وهجم عليه
عمر كان نزل عليه ضرب... انت ازي تتجرئ ترفع ايدك ع بنتي ياكلب
اسد بغضب سحب مسدسه وضرب طلقة
حور...بابا
صفاء... عممر
اسد بصدمة وخوف .. انا عملت اي
هجمت الشرطة..على المكان ومسكو اسد وندي
دخل قصي ونصدم لما شاف عمر سايح في دمه. خاليي
حور... قصي بابا
قصي للشرطي اتصل بالازعاف
الشرطي.. حاضر
صفاء... عمر حبيبي فوق
بقلم #سلمى_حمدي
بعد مده كانو وصلو المستشفى وعمر كان دخل غرافة العمليات صفاء كانت منها ع الاخر اما حور فكانت في عالم تاني
حور بحزن: بابا لي طول اوي كده
صفاء بحزن:لا بقاله اكتر من ساعتين جوه انا خايف عليه اوي
قصي:متقلقش أن شاء الله هيبقي كويس
بعد فتره خرج الدكتور
صفاؤ بسرعه:طمني يادكتور جوزي عامل ايه
الدكتور ...مم
ملاك ايوه يادكتور بابا كويس
الدكتور بحزن البقاء لله ياانسه حور الأستاذ اتوفه
حور...بصدمه انت بتقول ايه
صفاء وقعت من طولها
حور بخوف ماما
قصي بخوف:خالتي
الدكتور:دخلوها بسرعه اوضه الكشف
الممرضه جات ودخلت صفاء اوضه الكشف والدكتور دخل يكشف عليها بعد فتره الدكتور خرج
حور بخوف
#حوريتي
الدكتور بحزن البقاء لله ياانسه حور الأستاذ اتوفه
حور...بصدمه انت بتقول ايه
صفاء وقعت من طولها
حور بخوف ماما
قصي بخوف:خالتي
الدكتور:دخلوها بسرعه اوضه الكشف
الممرضه جات ودخلت صفاء اوضه الكشف والدكتور دخل يكشف عليها بعد فتره الدكتور خرج
حور بخوف... ماما عاملة اي
الدكتور... هي تعرضة لصدمه قوي وهشي سبب ليها انهيار عصبي بس هي كويسة
قصي... هي ايمته تفوق
الدكتور... في اي وقت
حور فضلت تعيط ع موت بابها وحالة امها قصي قرب وخدها في حضنو (قصي ابن خالت حور وهما أصدقاء من الطفولة )
باك
حور.. الحمدلله عدت على خير والا كنته هخصرك انتي كمان
صفاء برجاء... انا عيزكي تبعدي عن اسد بشكل نهائية
حور بحزن... مش هقدر ياماما انتي عارفة انتي دكتورة وهاد من وجبي
صفاء... بس ياحور
حور... ماما اسد دلوقتي مجنون مش هيقدر يأزيني او يأتزكرني بعدين هو فقد زكرتو
صفاء... طيب ياحور بس خلي بالك انتي هتخصري كتير بسبب ااسد تصبحي على خير
حور.. وانتي من اهل الخير
بقلم #سلمى_حمدي
قصي... عرفت شي جديد
..........
قصي ايييي
........
قصي.. تمام عايزك تفتش ع دليل شغلنا مش هيظبط من دون دليل
.........
قصي... طيب
قصي بضحك... حلووو كان شكي بمحلو
بقلم #سلمى_حمدي
في صباح يوم جديد
الام بعصبية: ازاي تعمل كده دي حتكون بعد يومين مرات اخوك انت اغت*صبتها ليه قولي
مالك بغضب وغيرة: عشان بحبها يا ماما انا
عاوزاها ملكي وبس بس هي عايزة تتجوز
الام: تقوم تغتص*بها
مالك: قلتلك يا ماما اني بحبها وحخدها غصبا عنكم هي مش هتكون لغيري
الام.. افهم هي مش عايزك وبعدين هتكرهك بعد يلي عملتو
مالك...اعمل اي يماما فكرات انو هتتجوز اخويا خلتني جن والدم يغلى بعروقي
الام... مش عارف عتكون رد اخوك ازي
بقلم #سلمى_حمدي
في المستشفى كانت حور قعد جنب اسد تكشف عليه وهو كان مبسوط انو هي قريبآ منه .....شاف قصي جايه عليهم مثل الخوف وقام مره وحده حضن حور
حور... استغربت منو
قصي كان هيدخل بس لما شافهم رجع لورا مش قادر يصدق انو حبيبتي في حضن طليقها
صدقتني دلوقتي
بص على مصدرت الصوت وكانت ندي
قصي بصه عليها بغضب ومشي
ندي.. هههه مصيرك تجي لعندي 😘
بقلم #سلمى_حمدي
في المساء
انت فاكر انو مش هعرف انك انت وره الهجوم يلي حصل يااستاذا اسد الشرقوي
اسد. ......
.......
بقلم #سلمى _حمدي
#حوريتي
في المساء
انت فاكر انو مش هعرف انك انت وره الهجوم يلي حصل يااستاذا اسد الشرقوي
'اسد كان هيتكلم بس شاف حور جايه... انت عايز مني ارجوك ماتأذيني
قصي بستغراب... انت هتستعبط عليا ولا اي بلاش تعمل فيها مجنون لاني انا كاشفك
اسد مسك ايد قصي وحطها في رقبته..
اسد... ابعد ااااا
حور شافت قصي بيحاول يخنق اسد
حور.قصيى انت بتعمل ايه
قصي.بصدمة.حور اسمعيني
حور.قربت من قصي ونفضت ايد قصي ابعد عنه انت مجنون
قصي.احكيلك
حور.تحكيلي اي انت ازي اعمل كده والتفت لاسد حور بخوف .انت كويس
اسد.ايوا الحمد الله
قصي.انت صدقتيه
حور.بتوتر
قصي بغضب.ردي
حور.بس انت
قصي.كفاية يا حور وخرج بغضب
اسد من داخله حس بلانتصار.حور شكرا
حور.خرجت دون الرد اليه
بقلم #سلمى_حمدي
في مكان تاني
حبيبي هو انت بجد هتتجوزها
الشاب.. .. ااه هتجوزها
اللبنت... وانا
الشاب وهو يمسكها من شعرها .. انتي زيك زي وحده 🐕 فلوس
البنت بس
بقلم #سلمى_حمدي
اسد اول ماطلعت حور ابتسم بأنتصار
اسد.. وأخيرا اول جزاء من لعبتي خلص. ... أخيرا فرقت بينكم هههه دلوقتي فيني قول حور بقت ملكي
بقلم #سلمى_حمدي
مالك... كان قاعد فجأ سمع صوت مامتو وهي تصوت
الام ...مالك مالك
مالك.. في ياماما
الام.. نور
مالك كان لسه هيتكلام بس شافو نور سايحة في دمها
مالك...نور.....
بقلم #سلمى_حمدي
في مكان تاني
كان قاعد وبين عليه الحزن
قصي.... عرف يلعبها صح مره تانية قدر ياخدها مني قالها بصوت عالي ....لي هو وانا لا...... لي كل مره اقول خلاص قربت تبعد 100 خطوة ليييييي😡😡
بقلم #سلمى _حمدي
الدكتور...انا عايز كل فلوسي دلوقتي
اسد... اصبر كم يوم
الدكتور... انت اذا ماعطيتني فلوسي انا همشي وأقول الكل انك مش مجنون وانو ده كله تمثيل ....
اسد....
بقلمي #سلمى_حمدي
#حوريتي
الأسئلة يلي شاغلة بالكم
ازاي حور كانت خايفه عليه؟؟؟
هاد الشي طبيعي لانو هي دكتور ومش هتخلي مشكلها تأسر على حياتها في الشغل
السؤال2
واسد كان زعلان انه حور اتخطبت وانها اتخطت حبه ده ازاي يعني بيفكر كده؟؟؟؟
هو بعد ماتسجن اكتشف انو بعمره محبه ندي هو كان بيحب حور بس عرف متأخر ودلوقتي عايز يرجعها؟؟؟
مالك جري عليها وشالها من ايديه : قومي قومي نووووور قوووومي قعد يحرك وشها يمين وشمال قومي بقولك قومي قومي نوووور
الام ... مالك فوق البنت هتموت
مالك.شالها ووداها المستشفي وطبعا دخلوها العمليات..
وبعد 4 ساعات خرج الكتور بتعب = الحمد لله قدرنا ننقذها في الوقت المناسب
مالك بخوف شديد : هتفوق امتي هتفوق امتي يادكتور
الدكتور : بص يابني احنا عدينا مرحله الخطر ولو فاقت خلتل 24 ساعه يبقي كدا مش هيبقي في اي خطر علي حياتها.. عن اذنك
مالك..دخل الاوضه عليها وبيبص ليها بدموع = طب قوليلي اعمل اي اعمل اي انا بعشقك بعشقك من اول مره شوفتك فيها
بقلم #سلمى_حمدي
حور رجعت البيت والحزن باين عليها
صفاء بسغراب... في مالك جايه لوحدك وين قصي
حور...ممممم
صفاء... حور وين قصي
حور حكت كل حاجة لصفاء ....... قلم نزل عليها
حور بدموع... ماما
صفاء... هاد جزئو معقول بعد كل يلي عملو معكي تشكي فيه
حور..ماما
صفاء... ماتقولي ماما انا ماني امك. ..
حور .. طلعت ع جناحه وهي حزينة
بقلم #سلمى_حمدي
مالك وهو بيقرب منها : عامله اي دلوقتي
نور..وهي بتودي وشها الناحيه التانيه : ابعد عني... انا مش عارفه لي لي مسبتنيش اموت. لي
مالك.. ببرود عكس اللي جواه نفسه يضمها بين ايديه : الف بعد الشر عليكي.
نور.. بصتله باستحقا*ر: انت اي البرود اللي انت فيه ده
مالك ببرود اكتر : انا همشي وهبقي اجي لما تبقي احسن...
اول ماطلع انفجرت في العياط
الام ... بصت عليها بحزن وطلعت
بقلم #سلمى_حمدي
مره يومين وقصي مارجع
حور بقلق ...هو لسه زعلان مني ياماما
الام... انتي فكره يلي عملته سهل
حور. ... انتي عارف اي يلي خلاني اعمل كده
الام.. انا عارفة بس هو لا
حور... اعمل اي بس
الام.. احسن شي تمشي تحكيله كل الحقيقة
حور... بس ياماما
الام..هو زعلان منك اوي والعقربة هتستقل هشي لحتي تقرب من قصي
حور بغيرة.... والله لتكون موتها بأيدي
الام..وامشي يا بنت بطني صالحي جوزك
طلعت حور والغيرة تاكل فيها
حور قبل ماتطلع وصلتها رساله اول مافتحتها انصدمت صدمت عمرها
صفاء.. انتي لسه مامشيتي
حور دموعها خانوها
بقلم #سلمى_حمدي
في شغة قصي
قصي كان قاعد حزين فجأ بابا الشقة خبط لأول مافتح الباب لقه يلي ترمت في حضنة
حور ببكاء.. اسفة
قصي وهو يبسعدها عنو .. دلوقتي اتزكرتيني
حور.. ممم
قصي.. عايز اي دلوقتي
حور بصوت باكي.. مش هتخليني افوت
قصي.
#حوريتي
في شغة قصي
قصي كان قاعد حزين فجأ بابا الشقة خبط لأول مافتح الباب لقه يلي ترمت في حضنة
حور ببكاء.. وحشتني اوي
قصي وهو يبسعدها عنو ... دلوقتي اتزكرتيني
حور.. مش هتخليني افوت
قصي... تفضلي
حور.انا
قصي ببرودة😶.انتي اي
حور.انا اسفة
قصي.على اي
حور.لا ني شكيت فيك بس صدقني
قصي.تقدري تتفضلي برا عايز امشي الشغل
حور.ارجوك اسمعني
قصي.قلت بلال
حور😞😞.قصي صدقني انا عرفت انو كان بيكذب بس كنت عايزة دليل
قصي.قولي ببساطة معندكش ثقة فيني
حور.اسفة
قصي.وهفيد اسفك ايه
حور.ارجوك
قصي.برااا
خرجت حور ودموعها في عينيها
قصي.بغضب كسر كل حاجة قدامه
------------------------------------------------------------
بقلم #سلمى-حمدي
في فيلاة الصيادي كان كل الناس متجمعه فهذا فرح حفيدة الصيادي نور الصيادي من ابن عمها ماجد الصيادي
الاب جاسر. هو ماجد مالو اتأخر كده
خالد... مش عارفة انا ماشفته من امس
الام.. وينك ياماجد
بعد ساعة
جاسر .. ماجد زودها هو وين لحد دلوقتي
خالد.. والله يابابا انا اتصلت فيه كتير بسه مش برد
ابو نور.... ماجد اتأخر اوي هو ناسي انو اليوم فرحو
ام نور ... هنعمل اي دلوقتي الناس هتتكلم ومش هترحم بنتي
جاسر... استنه شوي كمان
ابو نور .....
بقلم #سلمى_حمدي
حور.كانت ماشية ودموعها نازلة لتصدمها سيارة
حور.ااااا
الارجل ابتسم بخبث ومشي
تتجمع الناس حوليها واخدوها المستشفى
شخص.لازم تتصل لأهلها
شخص آخر.شوف في شنطتها هوية أو موبايل
في شقة قصي كان جالس على الكنبة وهو ماسك صورة حور بس رن موبايلة
قصي ... عايزة اي ياحور 😠😬😡
الشخص... .....
قصي.اييييي وخرج وهو يركض متجه الا سيارته بعد مدة وصل المستشفى
قصي.فين حور😨😨
في الغرفة رقم ****
قصي . طلع ع الغرفة وكان مستنيه الدكتور يطلع
بعد 3 ساعات خرج الدكتور وباين عليه علامة التعب
قصي... حور عاملة اي
الدكتور .للاسف حالتها سيئه جدا و جالها نزيف داخلي بس عايزين نقل دم 😞😞 ادعولها بس
قصي... قصب عنه دموعه نزلت
💔
في مكان تاني
كان ماجد نايم
البنت... انت مش هتكون لغيري ههه بصت عليه وطبعت بوسه على خده مسكت تلفونها وبعتت منه رسالة وضحكت بكل شر
البنت..😂
ماجد.😴
بقلم #سلمى_حمدي
في فيلة الصيادي كانت العيلة مستنية ماجد بس وصلة رساله على مبايلتهم اول ماشفوها انصدمو
جاسر بغضب..
بقلم #سلمى_حمدي
#حوريتي
تعليقات
إرسال تعليق