القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حوريتي البارت 11_12_13_14_15الاخبر بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية حوريتي البارت 11_12_13_14_15الاخبر بقلم سلمي حمدي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


بعد مده كان 

طلع الدكتور.... وقال الحمدلله عدت مرحلت الخطر  وهي دلوقتي كويسه  وممكن تفوق في اي لحظة 

قصي... الف الحمد لله 

بقلم #سلمى_حمدي

في فيلة الصيادي كانت العيلة مستنية ماجد بس وصلة رساله على مبايلتهم اول ماشفوها انصدمو 

جاسر بغضب....  ما جدددد

ابو نور.. 😱😱

جاسم خالد امشي شوفه هو وين خلال نصف ساعة عايزو يكون قدامي 

خالد... حاضر 

ابو نور... انا مش هخلي بنتي تتجوز وحد بتع بنات 

 جاسم...😞😞

بقلم #سلمى_حمدي

الناس بدئت تتكلم والعيلة راسها في الارض 

المأذون فين العريس 

جاسم  كان هيتكلم ....... بس قاطعه صوت من بعيد بيقول انا هنا يامولنا

الكل لمالك بصدمه ؟ 

مالك ببرود انا جاي اتجوز نور

الجد انا موافق.... 

ابو نور... بس انا مش موفق 

الحد....

بقلم #سلمى_حمدي 

في غرفة نور كانت مغمضه عيونه وتتزكر كلام مالك 

فلاش باك 

نور.. انت وحد خاين  امشي مش عايزك في حياتي 

مالك.. نور سمعيني انتي فهمة غلط انا والله مابعرفها 

ماجد بخبث ... بس هيا شفتكم مع بعض  

مالك بغضب... انت تسكت خالص لاني عارف انو انت ورها 

نور خلعت الدبلة ورمتها فيه .... نور اطلع بره مش عايز شوف وشك انا بكرهك 

مالك... انا مش هسيبك انتي مش هتكوني لغيري

نور... برراااا

 مالك بثقه.. انا مش هسيبك تكوني لغيري وهيجي يوم تعرفي فيه انو كنتي ظالمني 

باك 

نور بدموع

بقلم #سلمى_حمدي 

الدكتورة.. المريضة فاقت 

قصي فرح أوى وقال: طب ممكن ندخل نشوفها يا دكتورة 

الدكتورة هزة رأسه وقال: طبعاً

قصي..دخل وكان فرحان أوى اخيرااا فاقت اخيرا هياخدها في حضنه وهيقولها انه مسمحها ومستحيل يزعل منها 

ادهم أول ماادخل ا خدها في حضنه وقال: : حمد الله على السلامه 

حور بأبتسامة ... الله يسلمك 

قصي ...انتي عاملة اي دلوقتي  

حور ...طول ماانت جنبي هكون كويسة 

قصي... وانا اهو جنبك 

حور.. يعني انت مش زعلان مني

قصي...وهو انا بقدر ازعل منك

قصي فتحى ليها ايده وهي اترمت في حضنه 

بقلم... #سلمى_حمدي

في المستشفى 

اسد... وين حور

 الدكتور هي لسه ماجات

اسد...معقول تكون مع قصي 😕  

فجأة هجمت البوليس وحصرت المستشفى 

الضابط 

......

#حوريتي

بقلم #سلمى_حمدي


في المستشفى 

اسد... وين حور

 الدكتور هي لسه ماجات

اسد...معقول تكون مع قصي 😕  

الدكتور كان هيتكلم بس

فجأة هجمت البوليس وحصرت المستشفى 

الضابط بأتسامة خبيثه...اخيرا لقيتك يااساذا اسد 

اسد وهو يمثل الخوف وفقدان الزكرة ... انت مين وعاوز مني اي 

الضابط ببروده.. بلاش تمثل لعبتك خلاص خلصت دلوقتي مش هتقدر تطلع من السجن 

الضابط للمفتش... اقبض عليه 

يقرب المفتش لحتي يقبض عليه بس اسد يفجأه بلكمه ويسحب منه المسدس 

الضابط... اسد انت عم تقلط 

اسد هو موجه السلاح في راس الدكتور... ماتقرب ولأ لكون فجرت راسو

الضابط... اسد باشا نزل سلحك وسلم نفسك

اسد بغضب... ابعد وإلا 

الضابط... خلاص خلاص 

اسد.. ابعد خليني اطلع 

الضابط... ممممم

اسد ... 1/             2/

الضابط... فتح ليه الشارع 

اسد طلع وهو ماسك الدكتور 

بقلم #سلمى _حمدي 


الجد انا موافق.... 

ابو نور... بس انا مش موفق 

الجد ... اي

ابو نور ... كلامي وضح انا مش هسمح لبنتي تتجوز من مالك  

مالك بجمود ... وانا مش بطلب برئيك انا هتجوزها هتجوزها 

هتجوزها  وغصب عن اي شخص

لاب  فتحي. انت بتتحدني يا يامالك 

مالك... اعتبره تحدي 

الجد بصوت عالي.. بس هو مابقش في احترام ليا ولااي 

فتحي...بس 

الجد... انا خلاص قررت مالك هيتجوز نور وبس 

بقلم#سلمى_حمدي

 في المستشفى 

دخلت صفاء و الخوف باين فيها 

صفاء بلهفه.... حور 

حور...ماما حبيتي ماتخافي انا كويسه 

صفاء وهي تتفحصها... عاملة اي ياقلبي 

حور... انا كويسه ماتخافي 

تن تن  تلفون قصي رن 

قصي.. عملته اي

الضابط... للأسف هرب 

قصي بغضب... نعم وازي يهرب منكم

الضابط... ماتخاف هنمسكه في أقرب وقت 

قصي بغضب... تمام عايز كم وحد في القصر 

الضابط. .... انا بعتت 

قصي... قفل ورمه الموبايل 

حور بستغراب... في اي مين الهرب 

قصي... اسد 

حور... ايييييي 

بقلم #سلمى_حمدي

في مكان تاني 

اسد كان يتكلم وهو ماسك صورة حور... انتي مش هتكوني لغيري انا هعرف ارجعك ليا قريبا هتكوني مدام حور اسد ههه كان يقول كلمو بي هوس وجنون 👹

بقلم #سلمى_حمدي 

ماجد كان نايم وهو مش حاسس بي اي حاجه فجأ خبط الباب 

البنت ... مين يلي هيجي دلوقتي 

فتحت الباب اتصدمت ........


بقلم #سلمى_حمدي 

#حوريتي


اسد هرب 

حور بخوف. اييي 

قصي ... ماتخافي هو مش هيقدر يعل  حاجة 

صفاء... بس هو هرب يعني يقدر يأزينا 

قصي بغموض... انا مش هسمحلو يلمس شعره منكم  بس عندي طلب 

صفاء بستغراب... اي 

قصي... انا عايز اكتب على حور دلوقتي 

صفاء... بس ياابني كيف 

حور... وانا موفقه 

قصي... تمام انا طلب المأزون مسفت السكه وهيكون جاه 

بقلم #سلمى_حمدي

الجد بصوت عالي.. بس هو مابقش في احترام ليا ولااي 

فتحي...بس 

الجد... انا خلاص قررت مالك هيتجوز نور وبس 

إم نور ... بس نور مش هتوفق 

مالك.... لا هتوفق 

ام نور؛انا هطلع اكلمها


مالك؛احم معلش يا مرات عمى سبينى انا اطلع اتكلم معاها 


ام نور بحزن؛بس 


الجد بمقاطعه ؛سيبيه  يا بتى خليهم يتفاهموا 


ام نور بابتسامه؛حاضر يا عمى 


مالك طلع اوضه نور لقاها بتعيط راح وقعد جنبها وطلع منديل وادهولها  بصت عليه بعيون مليانه دموع 

مالك بحزن... مش قادره تقولي اسفه 

نور... مش هقدر انا جرحتك اوي مابظن انو كلمة هتمحي كل الكلام إللى قلتهو لك

مالك بحب ...  مين قال يمكن تمحي كل الجروح 

نور بندم. .. تفتكر 

مالك... انتي جربي 

نور...

بقلم#سلمى_حمدي

في المستشفى 

  ﺑﺎﺭﻙ ﺍﻟﻠﻪ ﻟﻜﻤﺎ ﻭﺑﺎﺭﻙ ﻋﻠﻴﻜﻤﺎ ﻭﺟﻤﻊ ﺑﻴﻨﻜﻤﺎ ﻓﻲ ﺧﻴﺮ 

صفاء... ﺍﻟﻒ ﻣﻠﻴﻮﻥ ﻣﺒﺮﻭﻙ ﻳﺎولاد

قصي. ﺍﻟﻠﻪ ﻳﺒﺎرﻙ ﻓﻴﻜﻲ ياخالتي

حور.. الله يبارك فيكي ياماما  

قصي.. وهو يضم حور ..... الف مبروك ياقلبي

حور بحب... الله يبارك فيك 

في مكان تاني 

اسد في التلفون  .بكرا الساعة سبعة هتكوني جاهزة 

المجهولة .اكيد يا اسد بيه انت توءمر ونحنا بنفذ 

اسد.😈😈😈واغلق الهاتف 

اسد بشر وهو ماسك صورة حور... انتي مش هتكوني لغيري انا هعرف ارجعك ليا قريبا   👹

بقلم #سلمى _حمدي 

ماجد كان نايم وهو مش حاسس بي اي حاجه فجأ خبط الباب 

البنت ... هو مين اللي  هيجي دلوقتي 

فتحت الباب اتصدمت لما شافت خالد 

خالد ببروده... وينو 

البنت... انت عايز منو اي 

خالد بغضب... زقها ودخل بس انصدم .....

#حوريتي



نور بندم... اسفة... اسفة على كل كلمه قلتهالك اسفة اني ماوثقت فيك 

مالك وعمو حضن وش نور بايده وقال... اسفة اني اغتصب*تك بس والله كاان قصب عني مقدرت شوف حبيبتي وهي تتجوز أخويا 

مالك شدها ليه وحضنها بتملك ..... مالك قوليها مره وحده يانوري قولي بحبك من زمان ماسمعتها منك

نور بدموع... بحبك 

مالك... بعشقك يانور عيوني 

ابو نور من بره... انتو هتفضلو تحبو في بعض

مالك. وانت مالك وحد ومرته 

ابو نور... اذا ماطلعتو انا هخلي المأزون يمشي ..... بعدين وريني هتتجوزو اوي 

قبل مايكمل كلامه كان مالك خرج 

ابو نور.... ناس ماتجيش الا بلعين الحمره 

بقلم #سلمى_حمدي 

فون حور رن 

حور .الو مين 

المجهولة. السيد قصي سيارته عملت حادث في مكان مهجور ونحن اتصلنا بلاسعاف وهو في الطريق   تعالي هناك بسرعة  

حور .بخوف .   فين قوليلي وينها  

المجهولة******

حور.بدموع .انا جاية ونزلت بتعب وجسمها كله بيوجعها

حور.انا لازم  استخبا واروح الدكتور مش هيسيبني أخرج  

الممرضة .انسة حور 

حور.ممكن تساعديني 

الممرضة .في ايه 

حور ضربت الممرضة على رأسها  وحور لبس ملابس الممرضة وخلت الممرضة تلبس ملابسها وخرجت بدون ما ينتبه حد

حور وقفت تمشي ووصلت العنوان 

حور .بس المكان دل مفيثهاش سيارة قصي  معقولة كانت بتكذب علي   طيب اي لالا مستحيل يكون اسد 

اسد من خلفها .لا مفيش مستحيل يا قلب اسد

حور.بخضة .اسد😨😨

اسد .مالك مخضوضة كدا شفتي عفريت 😕 وضغط على مكان جنب راسها واغمى عليها حولها اسد تدخل بيها على مكان مهجور 

اسد بخبث .هخليكي تفيقي وبعدين هنشوف انتي حوريت  لاسد ولا حوريت القصي وضحك بشر

👿

بقلم #سلمى _حمدي 

المأذون بارك الله لكم وبارك عليكما وجمع بينكما في خير  

مالك أول ماسمع الجمله اخدها فحضنو..... واخيرا بقيتي حرمت مالك الف مبروك ياقلبي 

جاسم وهو يعانق مالك... الف مبروك  

اابو نور.. الف مبروك ياروحي 

نور... الله يبارك فيك يابابا 

باركت العيلة لمالك ونور وكانت العيلة مبسوطة 

مالك شال نور وقال... بسأذنكم ياجمعة عايز مرتي بصراحة وحشني اوي 

ضحكت العيلة على هذا العاشق المجنون فهم يعلمو كم هو يعشق نور 

بقلم #سلمى_حمدي

قصي .وصل المستشفى ومعها لكل لحور 

قصي دخل  الغرفة ......بس شاف الممرضة بنفس ملابس  ووجهه مش باين حور وفكرها حور 

قصي.حور يلا  فيقي  انا جبتلك  لاكل اللي بتحبيه 

قصي حور  حور وزاح الغطا من وشها  

قصي.بغضب  . فيقي مين 

قصي.بغضب  . فيقي مين انتي 

قالت الممرضة بتعب .للانسة حور 

قصي .فينها 

الممرضة .معرفش بس هي إم دخلت الغرفة   قالتي ممكن تساعديني وبعدها معرفش حصل اي 

قصي. وينك يا حور  انا لازم القيكي وخرج بسرعة 

بقلم #سلمى_حمدي 


قصي كان قاعد   وحاط راسه بين إيديه ، فونو رن بِفيديو من رقم غريب 

مسك الفون و رد لقاه اسد باصصله بإبتسامة و هو بيقول : هلاهلا با الاستاذ قصي يا جدع عندي ليك هدية ممكن تعجبك وتهدي نا"رك شوية 

وجه الفون علي حور اللي كانت مربو"طة   

قصي بلهفة : حوريتي انت عملت معها اي يا***ب

اسد وهو يمشي ايده على وشه حور ... لسه ماعملت بس ناوي اعمل 

قصي بعصبية : قسم بالله لوقربت منها هتكون موتك ' على ايد

اسد بخبث.... باي 😉 وقفل 

قصي بجنون.. والله هتكون موتك على أيدي 

قصي اتصل على شخص.. هبعتلك رقم عيزك تحددلي موقعه

الشخص... امرك ياباشا 

بقلم #سلمى_حمدي


قبل الاخير

حوريتي


البارت الأخير 

قصي اتصل على شخص.. هبعتلك رقم عيزك تحددلي موقعه

الشخص... امرك ياباشا

صفاء باصووت باكي:انا عايزة بنتي ياقصي اروجك رجعلي بنتي انا مش مستعده اخصرها هي كمان 

قصي وهو يمسح دموعها.ماتخافي ياماما انا مش هرجع الا وهي معي خليكي وثقه فيني 

صفاء. خلي بالك من نفسك 

قصي. لااله الا الله 

صفاء.محمد رسول الله 

طلع قصي من قصر وركب سيارته 

قصي:عرفت حاجة

.... هو  اخدها على مخزن مهجور 

قصي.ابعتلي العنون 

..امرك 

💔💔

ندي. انت لازم تاخد حور وتسافرو قصي اذا عرف مكانك مش هيسيبك 

اسد.هههه ماتخافي انا هخلص عليه 

ندي بغضب.بس اتفاقنه مكنش كده

اسد.بس اناغيرت رايه 

 ندي احنا اتفقنا انو انت تخد حور وتسافر وانا افضل مع قصي 

اسد.قصي اذا فضل عايش مش هيسكت وهيخرب كل خططي.. فالحسن انو يموت

ندي سحبت مسدسها ووجهته على اسد. انامش هسمحلك تأزيهو .

اسد بضحك .ههه انتي اللي جبتيه لنفسك.. اسد مرة وحده كان ضرب رصاصة 

💔💔

قلم نزل على ماجد 

ماجد. بابا انت بتضربني 

جاسر . وكسر راسك كمان انت ازي تعمل في اخوك كده هو ب اي ازك   هو عملك اي عشان تخرب سمعته بطريقة الزبا*لة  ديه 

(ملحظة ماجد فبرك صور لمالك وهو في حضن بنت تانية )

ماجد كان ساكت 

الجد. انت ماعرفت تربي ابنك ياجاسم لو  كنته ربيته زي ماربيت مالك. ماكنش بقه كده 

جاسم.انا قلطت ومش هكرر قلطي تاني 

ماجد. بابا 

جاسم. ماتقولش بابا أنا مش ابوك  انا من دلوقتي بتبره منك 

ماجد. انا اسفة بابا ارجوك سامحني 

جاسم. اطلع بره انا مش عايز اشو وشك بالقصر 

ماجد.جدي قولك كلمه 

الجد.ممم😒😒

ماجد. بصه عليهم بحزن وطلع 

💔💔

اسد كان قاعد جنب ندي اللي كانت سايحه في دمها

اسد بهوس. انا حزرتك بس انتي ماسمعتي اسد بصه على حور اللي بدأت تفوق 

حور بوجع . اه يارسي اي الوجع الرهيب ده 

اسد.قام ووقف اصادها. صباح الخير ياحوري أخيرا فوقتي دا نتي وحشتيني 

حور بصت عليه بقرف.. قصي لو عرف مش هيسيبك 

اسد.تؤ تؤ هو مش يلحق يجي 

حور بخوف. انت عملت فيه اي 

اسد. ماعملت فيه شي بس هعمل فيكي قالها وهو يقرب من حور 

حور بخوف. ابعد عني ماتقربش 

اسد. مسك حور ورماها ع الارض وعتلها من فوق 

اسد بهوس . ماتخافي انا بس هخليكي ملكي 

حور ببكاء اسد ارجوك ابعد 

اسد دفن ارسو في شعرها وبداء يقبلها بعنف

حور فضل تزق فيه بس هو كان قوية 

حور بصوت ضعيف. ابعد 

اسد مزق كل ملابسها ولسه هيقرب لقه قصي مسكه ونزل فيه ضرب جامد  

لحد مااقمه عليه 

قصي جره على حور اللي أول ماشفته اترمت في حضنه 

حور بصوت ضعيف. هو كان عايز 

قصي حضنها بتملك . ششش خلاص اهدي مو مش هيجي جنبك

قصي لبس حور جاكيته وخدها الشرطة قبضة على  اسد اللي كان شبه الجثة من كتر الضرب 

💔💔

مره أسبوع مافية اي جديد غير انو اسد اتحكم عليه اعداام 

💔💔

مالك. ماتجي بوسه 

نور. مالك ابعد 

مالك. إي ده في وحده تقول لي جوزها ابعد 

نور.اه في انا يلا ابعد عايزة امشي 

مالك. قرب منها جامد

نور. مالك 

مالك.قرب وقبلها قبلة عميقة قطلع عليهم الحظة رنت مبايل مالك 

نور استقلت الفرصة وهربت

مالك بغضب. مين ابن ***ده 

مالك. عايز اي ياز*فت '

قصي.هههه شكلي قطعت عليك اللحظة 

مالك. أنجز عايز اي 

قصي. في اي كانك نسيت انو فرحي  الليلة 

مالك. لا يابابا مانس  احنا جاين 

قصي. ماتتخرو 

مالك.وحد زبا*لة قطع عليا الحظة

💔

في المساء 

نور. مشالله قمر مش محتاجة مكيب 

حور. دا انتي القمر 

صفاء. ربنا يحميكي طالعة متل الاميراات

حور. شكرا 

اول مادخل قصي .... اتنحى من جمالها فهي كانت حورية بي فستنها الأبيض.. قصي هو الجمال ده كله بتاعي . حور خدودها قلبو فراولة 

قصي قرب وطبع قبلة  رقيقة على شفيفها  

قصي. خلينا نطلع بدل ماااا 

حور بكسوف. قصي 

قصي. عيون قصي 

قصي اخد حور ونزلو  اول مانزلو كانت العيون عليهم وخصوصا حور 

بداء الحفلة وشتغلت الأغاني قصي اخد حور ورقصو مع بعض  كان الفرح مالي المكان أخيرا خلصو من الشر وبدات رحلت حبهم مع بعض

(مالك ابن عمو   قصي)

💔💔

بعد 9سنة 

مالك ونور انجبو  دياب  وقصي وحوانجلو عمر  وملك    عمر اكبر من  ملك بي  5سنة


 لكانت العيلة متجمعة في بيت وحد

حور. شفتولي ملك 

نور.هي كانت تعلب مع دياب عمر 

دياب .ماما سمعتي عمر قالؤ اي 

نور.اي 

دياب. قال انو مش هيخليني اتجوز ملك 

قصي. بغضب. ومين قال اني هسمحلك تتجوز بنتي

 قصي اتصل على شخص.. هبعتلك رقم عيزك تحددلي موقعه

الشخص... امرك ياباشا

صفاء باصووت باكي:انا عايزة بنتي ياقصي اروجك رجعلي بنتي انا مش مستعده اخصرها هي كمان 

قصي وهو يمسح دموعها.ماتخافي ياماما انا مش هرجع الا وهي معي خليكي وثقه فين. انا هتجوزها قصب عنكم وهتشوفه 

قصي. مالك امسك ابنك قبل مااقتلهولك

مالك. وانا مالي 

حور. سيبك من كلام قصي انا سمحتلك تتجوز ملك 

دياب بأس حور من  خدها. انتي احلى خالة 

قصي بغير . انت ازي تتجراء تبوس مرتي انت انا مش هسمحلك تتجوز بنتي 

ملك. بس انا بحب  دياب 

دياب. لو ما وفقت انا هخدها واهرب وهتكون طفلة دياب 

ضحكت العيلة على كلام دياب 

الجد.انت مجبور توفق

قصي بصه عليهم بيظ وسكت  


ومن هنا تبداء قصة طفلة دياب

#حوريتي 

بقلم #سلمى_حمدي


رايكم






 

تعليقات

التنقل السريع