رواية كبرياء آسيا وغرور أسر البارت الأخير الخاتمه الأول 1بقلم بسمله صالح جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات
رواية كبرياء آسيا وغرور أسر الحلقه الاخيره الخاتمه 1
رواية كبرياء آسيا وغرور أسر الجزء الأخير الخاتمه 1 الأولى
رواية كبرياء آسيا وغرور أسر البارت الخاتمه 1 الأولى بقلم بسمله صالح جميع الفصول كامله وحصريه في موسوعة القصص والروايات
كبرياء آسيا وغرور أسر
بسمله صالح
اسر: هنسافر اجمل مكان كان نفسك تسفريه ونعيش اجمل ايام حياتنا هنسافر المالدليف.
اسيا بصدمه وفرحه : بجد انا بحبك اوي اوي ي اسوري وحضنته، وهو حضنها.
وقال وانا بعشقك ي قلب اسورك.
وحطط اسيا راسها على كتفه ومسكت أيده ونامت على كتفه وهو باسها من جبينها.
وسند رأسه على راسها.
وبعد مرور ساعات وصلت الطياره الي المالدليف ،وصحى اسر اسيا.
وقال بهمس وحب : سيا ي سيا، وصلنا ي روحي.
فتحت اسيا عينها بسرعه،ووقفت ومسكت أيده وهو وقف ونزلوا من الطياره وهو فرحانين وبيبصوا لبعض بحب.
لغايه ما وصلوا لمنتجع جميل جدا ، وطلع اسر واسيا على الاوضه وفتح اسر بالمفتاح وشال اسيا.
اسيا بمرح: يا مجنون.
اسر مجنون بكي.
وكانت الاوضه جميله جدا ومزينه بالورد والبلالين الحمراء والشموع وجو هادي ورومانسي ،وديكورات عاليه جدا وكان الاوضه كبيره جدا في منتهى الجمال.
أسر : واخيرا اخيرا بقينا مع بعض انا صبرت على اللحظه دي كتير، ومحدش معانا وبدأ يقرب منها وهي بتفرك في اصابعها وبترجع لوراء وهو يقرب اكتر واكتر لغيت ما التصقت اسيا بالحائط ونزلت راسها لتحت ووسها بقا لونه احمر من شده الكسوف وهو رفع وشها بي أيده.
وقال : انتي خايفه مني مش واثقه فيا.
اسيا وهي بتبص في عيونه : واثقه فيك!
أسر: يبقي سيبلي نفسك خالص.
اسيا وهي بتلف ايديها حوالين رقبته وهو بدأ يفتح سوسته الفستان بتاعها ، وبتمشي وهو ماشي معاها وشارد في جمالها فتحت الباب وعملت نفسها بتقرب منه وهو غمض عيونه وذقته بالراحه وقفلت الباب بالمفتاح وقعدت تضحك بشده!
أسر: اسيا انتي بتخدعيني كل والله ما انا متحرك من ورا الباب ينا ي انتي ها!
اسيا بضحك: Sorry Baby.
تعيش وتاخد غيرها هههههههه.
أسر : والله ما انا سيبك افتحي بدل ما اكسر الباب بلاش الهزار دا هتبيتي جوزك حبيبك برا اوضه نومه يرضيكي.
اسيا : أهدى بس لحسن يحصلك حاجه متعرفش نعالجك اعصابك مش كدا ،معلشي ي روحي هغير فستاني.
أسر : افتحي علشان اساعدك!
اسيا : قليل الادب انا مش محتاجه مساعده ي حبيبي.
واسر بيتكلم معاها علشان تفتح وهي مش بترد.
وغيرت فستانها ولبست فستان اسود قصير جدا لونه اسود وفي لمعه وكان تحفه وأبرز بياض جسدها ويبرز مفاتن جسدها كانت جميله جدا وبصت لنفسها بالمرايا وبدأت تزيل الميكب وتفك شعرها الأسود الطويل الذي يصل الي مؤخرتها وسرحتها وفردته وكانت قمر ♥️.
واستغربت لما مسمعتش صوت أسر الي سكت فجأه وقالت: أسر أسر.
بس أسر مش بيرد وقفت ورا الباب وقالت انت نمت ي حبيبي.
ومازال مفيش صوت لي أسر.
قعدت على السرير وبصت على لبسها واتكسفت تخرج كدا.
وقعدت حوالي ساعتين بالاوضه لوحدها منتظره أسر بحبك ولكن مفيش رد ليه!
لبست روب على الانجري وقربت من الباب وبدأت تنادي ولكن مفيش رد.
اسيا في نفسها" دا شكله نام وانا جعلته اوي وعايزه اكل أما افتح بالراحه علشان ميصحاش واكل واكله انام واشوفه نام ولا ايه"؟
وفتحت الباب براحه ومشيت على أطراف اصابعها وشعر نازل على عيونها وكان أسر نايم على الأريكة او بالأصح مش نايم عامل نفسه نايم وشايفهنا وسائل جمالها وكأنها حوريه كم هي مغريه الي حد الهلاك بهذه الملابس.
وفضل يبص كتير عليها وهي بتسلل على أطراف صوابعها علشان ميصحاش وبدأت تدور على المطبخ لغيت ما وصلوا واسر نتابعها بعيونه وفتحت الناتجه ولاقت فراوله وبدأت تاكل فراوله وفجأه جا أسر من وراها ولف ايده حوالين وسطها، وقبلها من عنقها.
وانفزعت اسيا وارتبكت وصرخت، وارتعشت من لمسته!
اسر وهو بيحط أيده على فمها: اهدي انا أسر!
واكل اسيا الفراوله.
اسيا : ا انت صحيت.
أسر: هههههههه.
وانتبهت اسيا الي عيناه التي تتفحص جسدها وخجلت بشده.
اسيا : انت خدعتني وما كنتش نائم وعملت نفسك نائم علشان انزل ودانتني قاعده ساعتين ونصف في الاوضه وجعانه وانت عملت نفسك نائم علشان انزل.
اسر بضحك: ههههه واحده بواحده بقى مش انت طردتيني بره الاوضه.
واكل اسيا فراولايه وقرب من شفايفها واكل نصف الفراوله وباسها بحب ورغبته وعشق وهي بادلته القبله وفجأه شالها وجري بيها على الاوضه.
اسيا : عااااا ي مجنون نزلنيي.
أسر: دا انا ابقى مجنون لو سبتك تاني عايزه تخدعيني تاني تؤتؤ وقفل الباب بالمفتاح وقرب منها وهي بدأت تجري في الاوضه وهو يجري وراها ومسكه المخدات ويضربوا بعض بيها ويضحكوا ونطت فوق السرير علشان مبعرفش يمسكها نط وراها وهي نزلت وبقا يجري وراها لغيت ما مسكها وكتفها بي أيده.
وقال: بس مسكتك تعبتيني معاكي هو انتي روحتي فرنسا اتعلمتي الشقاوه اهدي.
وبدأ يبص على جسمها بجرأه وخبث واعجاب.
وقال: بس اي الحلاوه والجمال دا قمر ي ناس.
اسيا بتوتر: لا
قاطع كلامها بقبله اذابتها ، وسألها وحطها على السرير برفق وقرب منها.
اسيا بكسوف وتوتر: أسر.
أسر : انتي مش واثقه فيا.
اسيا : واثقه فيك، بلاش انهارده عايزه انام.
اسر: يبقى تسيبيني نفسك خالص، ممكن
اسيا بتنهيده: ممكن.
خلع اسر قميصه وظهرت عضلاته الجذابه.
واقترب أسر وقبلها مره اخرى ....بعشقك......
اسيا : وانا بموت فيك.
واقترب يقبلها قبلات متفرقه بنهم وجعلها تشعر بلمساته ، وحبه واشتياقه لها.
وبادلته قبلاته واستلمت له بدأت يده تتحرك على جميع اجزاء جسدها وحفظت يده خريطه جسدها، ليطفئ الاضويه وووووووو.
(ليذهبوا في بحور عشقهم).
ونبعد احنا بقا عيب كفايه عليكوا كدا😂🙈
(يحبها فيحطم عندها بحبه وهي تحطم غروره بي أنوثتها الطاغيه).
وفي صباح يوم جديد، فتح أسر عيونه فكانت اسيا تتوسط صدره ويده تحيط خصرها وتداعب خصلات شعرها وظل يتأملها وهي نائمه لايصدق بأنها أصبحت ملكا له وزوجته ولا يصدق استلمها التام له بل ومبادلته مشاعره؛ لتظهر ابتسامه جميله على وجهه وهو يتذكر تفاصيل ليلتهم سويا ، وظل طوال الليل يراقبها ، لم يغمض له جفن ، ليرفع يده ويلمس وجهها وقبلها بحب، لامس أنامله خصلات شعرها المتناثرة حول وجهها ،لايصدق بأنها سامحته وأصبحت زوجته،لاحظ آمالها على الفراش واصدرها همهمات غير مسموعه،التمعت عيناه بخبث وهو يزيح خصلات شعرها وخفق قلبه حين رأى ملامحها الساكنه الجميله ، تبدو ناعمه.
وضع يده على قلبه ليخفف من ثبات نبضاته العاليه ،اي سحر تمتلكه هذه الفاتنه ولاحظ أنها بدأت تفتح عيناها، كاد ينهض من مكانه لكنها تمسكت به.
وسرعان ما احتضنها وأصبح فوقها وخجلت اسيا.
أسر بحب : صباح الخير والجمال وكل حاجه حلوه على عيونك ي قلب أسر.
اسيا بنعاس : صباح الخير يا حبيبي.
ثم تذكرت ما حدث بالامس فخجلت وابتسمت.
اسر وهو بيبص على وشها الي بقا كل احمر وبيحاول يكتم ضحكته : انتي بتتكسفي ي حياتي.
اسيا بقت حرفيا وشها احمر وهو ضحك ومبحش يكشفها اكتر من كدا ودخل ياخد شاور.
نظرت اسيا الي ملابسها الملقاه على الأرض التي لا تصلح لارتدائها فخجلت وتذكرت ما حدث بالامس.
واخذت تنظر في الغرفه لتجد قميصه فأمسكته ولبسته بسرعه كي تجهز الغذاء لهم قبل أن يخرج وكان يصل طول القميص فوق ركبته وهرولت الي المطبخ وبدأت تحضر الغذاء وتلتقط حباب العنب وهي تجلس على الترابيزه خرج أسر وارتدى بنطلون رمادي من القطن فقط فخرج وهو يجفف شعره وأخذ يبنظر في جميع أنحاء الغرفه ولم يجدها.
فهرول الي مطبخ ووجدنا تلتقط حبات العنب غير منتبه لوجوده وشعرها يتطاير ووقفت وبدأت تضع الطعام في الأطباق يا الله كم هي مثيره وفاتنه بهذا القميص الذي يظهر كل من حياتها بوضوح هي واقترب بهدوء وهي منشغله وتدندن اغنيه فقترب ودفن رأسه في عنقها يشم عبيرها ،ولف يده حول خصرها ،يقبلها ببطئ في رقبتها،لتضطرب أنفاسها ويعلو صدرها ويهبط من أفعاله.
اسيا بتوتر وكسوف : اااسر.....ابعد....
اقترب من شفتيها يحدثها بأنفاس لاهثه ،وهمس دافئ يثيرها : انتي سارقه القميص بتاعي!
لتمتد يده وتفتح ازرار القميص.
اسيا بتوتر: خلاص هغيره وادهولك.
اسر وهو يقبلها ويضمها بشراسه يريد أن يدخلها بين ضلوعه.
أسر: مش انتي كنتي بتاكلي عنب وانا عايز ادوق العنب.
اسيا بقراءه وهي تمد يديها بطبق العنب : اتفضل دوق العنب.
ضحك أسر على معشوقته
وقال بخبث: تؤتؤ هاكلك انتي ي جميلتي.
اسيا بتوتر: أسر احترم نفسك .
فضل أسر يضحك ويقرب منها.
اسيا بتوتر وخجل: ا ارجع ارجع ولسه مكملتش الجمله الا ولاقت نفسها مرفوعه في الهواء.
اسيا شهقت بفزع: أسر نزلنييي!
أسكتها أسر بقبله ودخل بها الي الغرفه واغلق الباب.
وانتوا عارفين الباقي😂 عيب بقا، دول ناس متجوزه واحنا سناجل 😂.
وفي الليل فتحت اسيا عيناها لتجد نفسها بين زراعيين قويين حاولت أن تبتعد عنه وتفك زراعه واخيرا ابتعدت ودخلت واخذت شاور وخرجت بالبرنس ووقفت أمام المرآه تجفف شعرها.
فتح أسر عيونه عندما أحس ببروده بجانبه ونظر إليها وجلس على الفراش ينظر إلي شعرها الطويل الاسود الذي يتساقط منه الماء وشرد في جمالها.
وقرب أسر وفتح الدولاب وطلع فستان طويل لونه فضي ، ولدته لي اسيا وقال : البسي الفستان دا علشان هنخرج نسهر مع بعض.
وقفت اسيا وحضنته وخرجت من الدولاب قميص اسود وبنطلون اسود وحزام اسود.
وقالت : الطقم دا يبقي تحفه عليك!
ولبس أسر قبل اسيا ولقاها بتظبط شعرها وصفر لها.
وقال : انا بقول منخرجش ونفضل هنا اي الحلاوه دي لا انا اغير يعني انا جبت فستان طويل وطلعتي اجمل بكتير اعمل في حلاوتك ايه اخبيكي فين انا بغير عليكي!
اسيا وهي حاطه ايديها في وسطها : ي سلام وانا كمان بغير عليك شوف الطقم الاسود مفصل عضلات جسمك البنات هيبصولك ،وانا مقدرش استحمل نظراتهم على حبيبي الي بغار عليه، بس لا مش هتفضل هنا احنا جايين نقضي شهر عسل ونتفسح مش نفضل في الأوضه.
أسر : خلاص مش هزعلك ونزلوا وركبوا الملاهي واتمشوا، واتعشوا مع بعض ورقصوا سوا ، واشترى لها هديه وقدمهالها وكانوا فرحانين جدا.
وبعد مرور أسبوع على الحال دا اسيا واسر بيقضوا اجمل ايام في حياتهم.
صحيت اسيا من النوم وهي في حضن أسر وبصتله بحب وباسته برقه.
وقالت : انت جميل اوي يا اسر خليتني اعيش اجمل ايام حياتي معاك فضلت متمسك بيا ومتركتتيش عملت كل حاجه بوسعك علشان تسعدني ،كل حاجه كان نفسي فيها حققتها،ربنا يخليك ليا ورجعت شعره لورا ومررت ايديها وهي بتتأمل ملامحه.
وقالت: طالع جميل اوي انا متجوزه قمر كدا عسل ي ناس بغير عليك موت اي الجمال دا مقلتهلكش قبل كدا لاني مقدرش اقولها انكسف لكن انا عارفه انك نائم علشان كدا بقول الكلام دا انا بحبك موت عيونك العسليه لما ببص فيها بتسحرني بتخليني انسى العالم وانا معاك.
كل لحظه جمعتنا لسه فكرها فكرى اول لقاء لينا لما اتخانقت وانت هبطت فيا وكنت مشغول بي فونك وانا كنت هقع وانت مسكتني وفضلنا نزعق مع بعض وانا قولتلك مغرور وبعدها اتخنقنا كتير وانت أنقذتني وانا انقذتك ياااا ي اسوري ذكريات يستحيل انساها.
وفجأه لقت اسيا
نفسها تحت واسر فوقها ومحاوطها وقريب منها جدا.
وبيقول: وانا فاكر كل حاجه وعمري ما نسيتها ولا هنساها فكرى لما كوتش عربيتك كان في مشكله وانتي رفضتي تركبي معايا ومشيت وطلع شباب عليكي وانتي طحنتيهم واديتهم علقه موت.
اسيا: هههههه فكراه وكان في واحد هيضربني على دماغي وبطلى الحلو جا ومسكه وطحناهم انا وانت.
أسر :ومن هنا بدأت قصه حب جديده قصه حب أسر واسيا قصه غروري وكبرياءك، كبرياء اسيا وغرور أسر ، والغت اسيا غرور أسر وانتصر كبريائها.
اسيا : لا لا انتصر حبنا حب أسر واسيا حبنا كان اقوي بكتير من كبريائي وغرورك حبنا قدر يتغلب على كل الصعاب والمشاكل الي قبلتنا.
أسر : سأظل أحبك وسيظل قلبي ينبض لكي انتي حبي الاول والاخير انت من امتلكتي قلبي ، اتعذبنا علشان نقدر نبقى مع بعض بس بالنهاية حبنا كان أكبر من كل المشاكل الي قبلتنا.
وحضنها وهي حضنته ووقعت هي فوقه، وشال خصلات شعرها.
اسيا : بحبك.
وحضنها جامد.
أسر: يلا البسي المايوة وخدي شاور علشان هننزل نسبح وهعلمك السباحه ونقضي اجمل شهر عسل ي حوبي.
واخدت اسيا شاور ولبست مايو وهو لبس ونزلوا المياه وبدأ يعلمها تسبح وسبح هو الأول.
وقال لها : ركزي مع كل حركه بعملها وهي ركزت جدا ومسكها وبدأت تعوم وسحب أيده واتعلمت وهو فرحان لفرحتها وبيسقف لها وغطسته في المياه ورشت عليه مياه وبدأوا يسبحوا ويلعبوا بالمياه في وسط جو مرح وحب وفرحه، وركبوا اليخت وعملوا رحله بحريه وكانوا بياخدوا اجمل صور ليهم وعاشوا اجمل ايام حياتهم.
وبعد مرور شهر خلص شهر العسل ورجعوا مصر على فيلتهم الجديده وزاروا عليتهم وراحوا يزوروا رنا واكتشفوا انها بتتعالج مع دكتور رحيم في المانيا وبتعمل العمليه انهارده وكانوا بيدعولها واتصلت اسيا برحيم واطمنت عليها.
ورجعت اسيا أسر شغلهم مع بعض وآسيا بتكشف على الأطفال واسر في العمليات.
وبعد مرور 3 شهور صحى أسر مفزوع لما ملقتش اسيا جنبه وسمع صوتها في التواليت ودخل عليها وهو قلقان ولقاها.
استوب ولحد انتهت الخاتمه الاولى انتظروا الخاتمه الثانيه والاخيره، اسفه جدا عن التاخير بس بجد كان خارج ارادتى لان في امتحانات ودراسه وطبعا اسفه للمره الثانيه وادعوا ليا ربنا يوفقني وشكرا جدا على كومنتاتكم الحلوه اللي بتدعمني ان انا انزل وما تنسوش التفاعل يا قمرات
توقعاتكم اسر لقى ايه؟ ايه رايكم في الروايه واحدثها منتظره تفاعلاتكم وراكم ودعمكم يهمني جدا يا اجمل متابعين في الدنيا.
#Basmola✌️
الخاتمه 1
روايه كبرياء اسيا وغرور أسر
بقلم بسمله صالح ✍️
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اسر: هنسافر اجمل مكان كان نفسك تسفريه ونعيش اجمل ايام حياتنا هنسافر المالدليف.
اسيا بصدمه وفرحه : بجد انا بحبك اوي اوي ي اسوري وحضنته، وهو حضنها.
وقال وانا بعشقك ي قلب اسورك.
وحطط اسيا راسها على كتفه ومسكت أيده ونامت على كتفه وهو باسها من جبينها.
وسند رأسه على راسها.
وبعد مرور ساعات وصلت الطياره الي المالدليف ،وصحى اسر اسيا.
وقال بهمس وحب : سيا ي سيا، وصلنا ي روحي.
فتحت اسيا عينها بسرعه،ووقفت ومسكت أيده وهو وقف ونزلوا من الطياره وهو فرحانين وبيبصوا لبعض بحب.
لغايه ما وصلوا لمنتجع جميل جدا ، وطلع اسر واسيا على الاوضه وفتح اسر بالمفتاح وشال اسيا.
اسيا بمرح: يا مجنون.
اسر مجنون بكي.
وكانت الاوضه جميله جدا ومزينه بالورد والبلالين الحمراء والشموع وجو هادي ورومانسي ،وديكورات عاليه جدا وكان الاوضه كبيره جدا في منتهى الجمال.
أسر : واخيرا اخيرا بقينا مع بعض انا صبرت على اللحظه دي كتير، ومحدش معانا وبدأ يقرب منها وهي بتفرك في اصابعها وبترجع لوراء وهو يقرب اكتر واكتر لغيت ما التصقت اسيا بالحائط ونزلت راسها لتحت ووسها بقا لونه احمر من شده الكسوف وهو رفع وشها بي أيده.
وقال : انتي خايفه مني مش واثقه فيا.
اسيا وهي بتبص في عيونه : واثقه فيك!
أسر: يبقي سيبلي نفسك خالص.
اسيا وهي بتلف ايديها حوالين رقبته وهو بدأ يفتح سوسته الفستان بتاعها ، وبتمشي وهو ماشي معاها وشارد في جمالها فتحت الباب وعملت نفسها بتقرب منه وهو غمض عيونه وذقته بالراحه وقفلت الباب بالمفتاح وقعدت تضحك بشده!
أسر: اسيا انتي بتخدعيني كل والله ما انا متحرك من ورا الباب ينا ي انتي ها!
اسيا بضحك: Sorry Baby.
تعيش وتاخد غيرها هههههههه.
أسر : والله ما انا سيبك افتحي بدل ما اكسر الباب بلاش الهزار دا هتبيتي جوزك حبيبك برا اوضه نومه يرضيكي.
اسيا : أهدى بس لحسن يحصلك حاجه متعرفش نعالجك اعصابك مش كدا ،معلشي ي روحي هغير فستاني.
أسر : افتحي علشان اساعدك!
اسيا : قليل الادب انا مش محتاجه مساعده ي حبيبي.
واسر بيتكلم معاها علشان تفتح وهي مش بترد.
وغيرت فستانها ولبست فستان اسود قصير جدا لونه اسود وفي لمعه وكان تحفه وأبرز بياض جسدها ويبرز مفاتن جسدها كانت جميله جدا وبصت لنفسها بالمرايا وبدأت تزيل الميكب وتفك شعرها الأسود الطويل الذي يصل الي مؤخرتها وسرحتها وفردته وكانت قمر ♥️.
واستغربت لما مسمعتش صوت أسر الي سكت فجأه وقالت: أسر أسر.
بس أسر مش بيرد وقفت ورا الباب وقالت انت نمت ي حبيبي.
ومازال مفيش صوت لي أسر.
قعدت على السرير وبصت على لبسها واتكسفت تخرج كدا.
وقعدت حوالي ساعتين بالاوضه لوحدها منتظره أسر بحبك ولكن مفيش رد ليه!
لبست روب على الانجري وقربت من الباب وبدأت تنادي ولكن مفيش رد.
اسيا في نفسها" دا شكله نام وانا جعلته اوي وعايزه اكل أما افتح بالراحه علشان ميصحاش واكل واكله انام واشوفه نام ولا ايه"؟
وفتحت الباب براحه ومشيت على أطراف اصابعها وشعر نازل على عيونها وكان أسر نايم على الأريكة او بالأصح مش نايم عامل نفسه نايم وشايفهنا وسائل جمالها وكأنها حوريه كم هي مغريه الي حد الهلاك بهذه الملابس.
وفضل يبص كتير عليها وهي بتسلل على أطراف صوابعها علشان ميصحاش وبدأت تدور على المطبخ لغيت ما وصلوا واسر نتابعها بعيونه وفتحت الناتجه ولاقت فراوله وبدأت تاكل فراوله وفجأه جا أسر من وراها ولف ايده حوالين وسطها، وقبلها من عنقها.
وانفزعت اسيا وارتبكت وصرخت، وارتعشت من لمسته!
اسر وهو بيحط أيده على فمها: اهدي انا أسر!
واكل اسيا الفراوله.
اسيا : ا انت صحيت.
أسر: هههههههه.
وانتبهت اسيا الي عيناه التي تتفحص جسدها وخجلت بشده.
اسيا : انت خدعتني وما كنتش نائم وعملت نفسك نائم علشان انزل ودانتني قاعده ساعتين ونصف في الاوضه وجعانه وانت عملت نفسك نائم علشان انزل.
اسر بضحك: ههههه واحده بواحده بقى مش انت طردتيني بره الاوضه.
واكل اسيا فراولايه وقرب من شفايفها واكل نصف الفراوله وباسها بحب ورغبته وعشق وهي بادلته القبله وفجأه شالها وجري بيها على الاوضه.
اسيا : عااااا ي مجنون نزلنيي.
أسر: دا انا ابقى مجنون لو سبتك تاني عايزه تخدعيني تاني تؤتؤ وقفل الباب بالمفتاح وقرب منها وهي بدأت تجري في الاوضه وهو يجري وراها ومسكه المخدات ويضربوا بعض بيها ويضحكوا ونطت فوق السرير علشان مبعرفش يمسكها نط وراها وهي نزلت وبقا يجري وراها لغيت ما مسكها وكتفها بي أيده.
وقال: بس مسكتك تعبتيني معاكي هو انتي روحتي فرنسا اتعلمتي الشقاوه اهدي.
وبدأ يبص على جسمها بجرأه وخبث واعجاب.
وقال: بس اي الحلاوه والجمال دا قمر ي ناس.
اسيا بتوتر: لا
قاطع كلامها بقبله اذابتها ، وسألها وحطها على السرير برفق وقرب منها.
اسيا بكسوف وتوتر: أسر.
أسر : انتي مش واثقه فيا.
اسيا : واثقه فيك، بلاش انهارده عايزه انام.
اسر: يبقى تسيبيني نفسك خالص، ممكن
اسيا بتنهيده: ممكن.
خلع اسر قميصه وظهرت عضلاته الجذابه.
واقترب أسر وقبلها مره اخرى ....بعشقك......
اسيا : وانا بموت فيك.
واقترب يقبلها قبلات متفرقه بنهم وجعلها تشعر بلمساته ، وحبه واشتياقه لها.
وبادلته قبلاته واستلمت له بدأت يده تتحرك على جميع اجزاء جسدها وحفظت يده خريطه جسدها، ليطفئ الاضويه وووووووو.
(ليذهبوا في بحور عشقهم).
ونبعد احنا بقا عيب كفايه عليكوا كدا😂🙈
(يحبها فيحطم عندها بحبه وهي تحطم غروره بي أنوثتها الطاغيه).
وفي صباح يوم جديد، فتح أسر عيونه فكانت اسيا تتوسط صدره ويده تحيط خصرها وتداعب خصلات شعرها وظل يتأملها وهي نائمه لايصدق بأنها أصبحت ملكا له وزوجته ولا يصدق استلمها التام له بل ومبادلته مشاعره؛ لتظهر ابتسامه جميله على وجهه وهو يتذكر تفاصيل ليلتهم سويا ، وظل طوال الليل يراقبها ، لم يغمض له جفن ، ليرفع يده ويلمس وجهها وقبلها بحب، لامس أنامله خصلات شعرها المتناثرة حول وجهها ،لايصدق بأنها سامحته وأصبحت زوجته،لاحظ آمالها على الفراش واصدرها همهمات غير مسموعه،التمعت عيناه بخبث وهو يزيح خصلات شعرها وخفق قلبه حين رأى ملامحها الساكنه الجميله ، تبدو ناعمه.
وضع يده على قلبه ليخفف من ثبات نبضاته العاليه ،اي سحر تمتلكه هذه الفاتنه ولاحظ أنها بدأت تفتح عيناها، كاد ينهض من مكانه لكنها تمسكت به.
وسرعان ما احتضنها وأصبح فوقها وخجلت اسيا.
أسر بحب : صباح الخير والجمال وكل حاجه حلوه على عيونك ي قلب أسر.
اسيا بنعاس : صباح الخير يا حبيبي.
ثم تذكرت ما حدث بالامس فخجلت وابتسمت.
اسر وهو بيبص على وشها الي بقا كل احمر وبيحاول يكتم ضحكته : انتي بتتكسفي ي حياتي.
اسيا بقت حرفيا وشها احمر وهو ضحك ومبحش يكشفها اكتر من كدا ودخل ياخد شاور.
نظرت اسيا الي ملابسها الملقاه على الأرض التي لا تصلح لارتدائها فخجلت وتذكرت ما حدث بالامس.
واخذت تنظر في الغرفه لتجد قميصه فأمسكته ولبسته بسرعه كي تجهز الغذاء لهم قبل أن يخرج وكان يصل طول القميص فوق ركبته وهرولت الي المطبخ وبدأت تحضر الغذاء وتلتقط حباب العنب وهي تجلس على الترابيزه خرج أسر وارتدى بنطلون رمادي من القطن فقط فخرج وهو يجفف شعره وأخذ يبنظر في جميع أنحاء الغرفه ولم يجدها.
فهرول الي مطبخ ووجدنا تلتقط حبات العنب غير منتبه لوجوده وشعرها يتطاير ووقفت وبدأت تضع الطعام في الأطباق يا الله كم هي مثيره وفاتنه بهذا القميص الذي يظهر كل من حياتها بوضوح هي واقترب بهدوء وهي منشغله وتدندن اغنيه فقترب ودفن رأسه في عنقها يشم عبيرها ،ولف يده حول خصرها ،يقبلها ببطئ في رقبتها،لتضطرب أنفاسها ويعلو صدرها ويهبط من أفعاله.
اسيا بتوتر وكسوف : اااسر.....ابعد....
اقترب من شفتيها يحدثها بأنفاس لاهثه ،وهمس دافئ يثيرها : انتي سارقه القميص بتاعي!
لتمتد يده وتفتح ازرار القميص.
اسيا بتوتر: خلاص هغيره وادهولك.
اسر وهو يقبلها ويضمها بشراسه يريد أن يدخلها بين ضلوعه.
أسر: مش انتي كنتي بتاكلي عنب وانا عايز ادوق العنب.
اسيا بقراءه وهي تمد يديها بطبق العنب : اتفضل دوق العنب.
ضحك أسر على معشوقته
وقال بخبث: تؤتؤ هاكلك انتي ي جميلتي.
اسيا بتوتر: أسر احترم نفسك .
فضل أسر يضحك ويقرب منها.
اسيا بتوتر وخجل: ا ارجع ارجع ولسه مكملتش الجمله الا ولاقت نفسها مرفوعه في الهواء.
اسيا شهقت بفزع: أسر نزلنييي!
أسكتها أسر بقبله ودخل بها الي الغرفه واغلق الباب.
وانتوا عارفين الباقي😂 عيب بقا، دول ناس متجوزه واحنا سناجل 😂.
وفي الليل فتحت اسيا عيناها لتجد نفسها بين زراعيين قويين حاولت أن تبتعد عنه وتفك زراعه واخيرا ابتعدت ودخلت واخذت شاور وخرجت بالبرنس ووقفت أمام المرآه تجفف شعرها.
فتح أسر عيونه عندما أحس ببروده بجانبه ونظر إليها وجلس على الفراش ينظر إلي شعرها الطويل الاسود الذي يتساقط منه الماء وشرد في جمالها.
وقرب أسر وفتح الدولاب وطلع فستان طويل لونه فضي ، ولدته لي اسيا وقال : البسي الفستان دا علشان هنخرج نسهر مع بعض.
وقفت اسيا وحضنته وخرجت من الدولاب قميص اسود وبنطلون اسود وحزام اسود.
وقالت : الطقم دا يبقي تحفه عليك!
ولبس أسر قبل اسيا ولقاها بتظبط شعرها وصفر لها.
وقال : انا بقول منخرجش ونفضل هنا اي الحلاوه دي لا انا اغير يعني انا جبت فستان طويل وطلعتي اجمل بكتير اعمل في حلاوتك ايه اخبيكي فين انا بغير عليكي!
اسيا وهي حاطه ايديها في وسطها : ي سلام وانا كمان بغير عليك شوف الطقم الاسود مفصل عضلات جسمك البنات هيبصولك ،وانا مقدرش استحمل نظراتهم على حبيبي الي بغار عليه، بس لا مش هتفضل هنا احنا جايين نقضي شهر عسل ونتفسح مش نفضل في الأوضه.
أسر : خلاص مش هزعلك ونزلوا وركبوا الملاهي واتمشوا، واتعشوا مع بعض ورقصوا سوا ، واشترى لها هديه وقدمهالها وكانوا فرحانين جدا.
وبعد مرور أسبوع على الحال دا اسيا واسر بيقضوا اجمل ايام في حياتهم.
صحيت اسيا من النوم وهي في حضن أسر وبصتله بحب وباسته برقه.
وقالت : انت جميل اوي يا اسر خليتني اعيش اجمل ايام حياتي معاك فضلت متمسك بيا ومتركتتيش عملت كل حاجه بوسعك علشان تسعدني ،كل حاجه كان نفسي فيها حققتها،ربنا يخليك ليا ورجعت شعره لورا ومررت ايديها وهي بتتأمل ملامحه.
وقالت: طالع جميل اوي انا متجوزه قمر كدا عسل ي ناس بغير عليك موت اي الجمال دا مقلتهلكش قبل كدا لاني مقدرش اقولها انكسف لكن انا عارفه انك نائم علشان كدا بقول الكلام دا انا بحبك موت عيونك العسليه لما ببص فيها بتسحرني بتخليني انسى العالم وانا معاك.
كل لحظه جمعتنا لسه فكرها فكرى اول لقاء لينا لما اتخانقت وانت هبطت فيا وكنت مشغول بي فونك وانا كنت هقع وانت مسكتني وفضلنا نزعق مع بعض وانا قولتلك مغرور وبعدها اتخنقنا كتير وانت أنقذتني وانا انقذتك ياااا ي اسوري ذكريات يستحيل انساها.
وفجأه لقت اسيا
نفسها تحت واسر فوقها ومحاوطها وقريب منها جدا.
وبيقول: وانا فاكر كل حاجه وعمري ما نسيتها ولا هنساها فكرى لما كوتش عربيتك كان في مشكله وانتي رفضتي تركبي معايا ومشيت وطلع شباب عليكي وانتي طحنتيهم واديتهم علقه موت.
اسيا: هههههه فكراه وكان في واحد هيضربني على دماغي وبطلى الحلو جا ومسكه وطحناهم انا وانت.
أسر :ومن هنا بدأت قصه حب جديده قصه حب أسر واسيا قصه غروري وكبرياءك، كبرياء اسيا وغرور أسر ، والغت اسيا غرور أسر وانتصر كبريائها.
اسيا : لا لا انتصر حبنا حب أسر واسيا حبنا كان اقوي بكتير من كبريائي وغرورك حبنا قدر يتغلب على كل الصعاب والمشاكل الي قبلتنا.
أسر : سأظل أحبك وسيظل قلبي ينبض لكي انتي حبي الاول والاخير انت من امتلكتي قلبي ، اتعذبنا علشان نقدر نبقى مع بعض بس بالنهاية حبنا كان أكبر من كل المشاكل الي قبلتنا.
وحضنها وهي حضنته ووقعت هي فوقه، وشال خصلات شعرها.
اسيا : بحبك.
وحضنها جامد.
أسر: يلا البسي المايوة وخدي شاور علشان هننزل نسبح وهعلمك السباحه ونقضي اجمل شهر عسل ي حوبي.
واخدت اسيا شاور ولبست مايو وهو لبس ونزلوا المياه وبدأ يعلمها تسبح وسبح هو الأول.
وقال لها : ركزي مع كل حركه بعملها وهي ركزت جدا ومسكها وبدأت تعوم وسحب أيده واتعلمت وهو فرحان لفرحتها وبيسقف لها وغطسته في المياه ورشت عليه مياه وبدأوا يسبحوا ويلعبوا بالمياه في وسط جو مرح وحب وفرحه، وركبوا اليخت وعملوا رحله بحريه وكانوا بياخدوا اجمل صور ليهم وعاشوا اجمل ايام حياتهم.
وبعد مرور شهر خلص شهر العسل ورجعوا مصر على فيلتهم الجديده وزاروا عليتهم وراحوا يزوروا رنا واكتشفوا انها بتتعالج مع دكتور رحيم في المانيا وبتعمل العمليه انهارده وكانوا بيدعولها واتصلت اسيا برحيم واطمنت عليها.
ورجعت اسيا أسر شغلهم مع بعض وآسيا بتكشف على الأطفال واسر في العمليات.
وبعد مرور 3 شهور صحى أسر مفزوع لما ملقتش اسيا جنبه وسمع صوتها في التواليت ودخل عليها وهو قلقان ولقاها.
استوب ولحد هنا انتهت الخاتمه الاولى
توقعاتكم اسر لقى ايه؟ ايه رايكم في الروايه واحدثها منتظره تفاعلاتكم وراكم ودعمكم يهمني جدا يا اجمل متابعين في الدنيا؛
تكملة الروايه اضغط هناااااااا
تعليقات
إرسال تعليق