القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قدري الأسود الجزء الثاني حظي الأسود البارت الخامس بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية قدري الأسود الجزء الثاني حظي الأسود البارت الخامس بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


بارت 5الجزء الثاني قدري الاسود

_الدكتور  دخل يقولي مبروك يامدام انتي طلعتي حامل التحاليل  والاشعه اثبتوا دا 

مكنتش متخيله هو بيقول ايه ولا مستوعبه هي مين دي اللى حامل يادكتور 

_انتي يامدام حامل ف شهرين كمان يلا الحمل ضعيف شويه ومحتاج راحه فين بابا البيبي عايزين نفرحوا 

_سمعت الكلام وانا بجري زي المجنونه بجري ومش عارفه اروح فين ولا لمين  اقوله المصيبه دي 

_حاااااامل  يانهارك  اسود ياسهر  وعملتي ايه 

_جريت بسرعه  ع احمد اقوله يلحقني  لكن كانت الصدمه 

_يعني ايه حاااامل وحامل من مين

_يعني ايه من مين منك يااحمد هو ف غيرك

_لا ياعسل ال توافق تعمل كده معايا تعمل كدا مع الف غيري وانا اضمن منين انه ابني

_اخرس ياحيوان اخرس انا مش وحشه علشان  تقولي كدا

_خههههههه فعلا مش وحشه  دا انتي اطهر واحده ف المكان لمي يابت جناحاتك من علينا 

_اخرس وقولي هنعمل اي ف المصيبه دي 

_دي مصيبتك لوحدك انا ماليش ف المصايب يابت انتي واحده شمال

_يعني ايه يعني  هتتخلي عني ياحمد طيب وابنك دا انت اللى اقنعتني اني ابقي كدا انتي ال قولتلي اني مراتك وام عيالك

_الله كنت بكدب لقيتك بنت سهله وجايه معايا سكه اي مدلعش يعني 

_بدأت سهر تسكت وترتعش من الخوف 

اديتها مايه علشان  تهدا واي حصل تاني ياسهر عملتي اي 

_ولا اي حاجه  رجعت البيت وانا منهاره من العياط وانا مش عارفه اعمل ايه  ولا اقول ل ماما اي اقولها ان بنتها الوحيده اضحك عليها وبقت حامل ولا اقولها اني جبتلهم العار 

_طيب والبيبي راح فين دلوقتي 

_انا لسه حامل اهو فضلت مستنيه احمد يكلمني ويعتذر لكن مفيش فايده مالقتش قدامي غير حل اني انتحر واريح نفسي وأهلي من العار

/___&&__

اهدي بقي ياسهر واحنا هنجبلك  حقك بس تكوني متاكده ان احمد هو ابوه

_رحاب قالتلها كدا ولقينا سهى فضلت تعيط وتقولنا انا مش وحشه زي مانتوا فاكرين

_اخرسي يارحاب ويلا ياسهر معانا نطلع  ع قسم الشرطه نبلغ عن كل اللى انتي قوليه دا 

_لا ابوس ايدك يارحمه لا ماما كدا هتعرف وممكن يقتلوني 

_لازم ماما تعرف لازم العالم كله يعرف والحيوان دا يعترف باللي عمله وابنه هي مش سايبه لازم ناخدلك حقك

_وبعدين  اقناع كتير مننا لسهر وافقت عنها تبلغ الشرطه وتحكي كل حاجه لكن ال حصل..... 

_____-

_ياااه اخيرا  رجعنا البيت يوم كان طويل اوي يارحاب

_انا ابقي بنت كلب لو اقولك ننزل نتمشي تاني يابنتي والله 

_هههه انتي السبب منك لله

_تفتكري يارحمه هنعرف نجيب حق سهر من الحيوان ال اسمه احمد 

_اه والله  هنعرف حتي لو خلناها قضيه راي عام 

_ربنا يستر بقي ياست رحمه 

اسيبك انا بقي وانام لاني تعبت اوي انهارده 

_ومين سمعك كلنا هنام 

_ولسه بقفل فوني وهحطه جنبي وهنام لقيت رساله غريبه اوووي   جيالي ع الفون رساله مكنتش متوقعه..... يتبع 

#حظي الاسود الجزء الثاني 

#بقلم_غاده_رجب

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع