القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حق ابني البارت الرابع بقلم على بيه ابو الدهب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية حق ابني البارت الرابع بقلم على بيه ابو الدهب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


4/. 

سعاد بصدمة:  يعني ايههه انت ناسي انك قت_لت اخوك و لم_ستني يوم دفنته و كمان طلقت مراتك عشان تتجوزني ولا نسيت. 

عزت ببرود:  متنسيش انك كنتي بتخو-نيه معايا يعني مش ملاك اوي يا روح امك. 

سعاد بغضب:  يعني مش هتتجوزني بعد كل دا ولا عشان خدت مزاجك. 

عزت بهدؤء:  هتجوزك بس شوية متنسيش ابني يلي في المستشفى دا. 

سعاد بلوي بوزها:  يوووه انا غايرة دا قرف. 

قامت مشيت وعزت اتصل علي حد.

عزت بضحك:  لا الشقه فاضيه. 

:...؟.. 

عزت:  متتاخريش عايزين نخربها النهارده. 

:...... 

قفل عزت معها واستنها. 

بعد شويه بتوصل بنت بياخدها علي شقته القديمه. 

البنت بدلع وبتفك قميصه:  وحشاااني يا عسل. 

عزت شدها لحضنها وبا-سها بعمق وفعلوا ما حرمه الله. 

عند نور. 

ابوها:  مفيش لما تخلصي عدتك هتتجوزي مانتي مش هتقعدي في عبي طول العمر. 

نور فقدت وعيها..

بتصحا نور وهي بتعيط:  انا عاوزة افهم ليه يابا تجوزني هو انا لحقت. 

ابوها بغضب:  انا معنديش بنات تتطلق وتمشي من بيت جوزها اختاري يا ارجعك لجوزك يا عدتك دي تخلص واغورك. 

نور بغضب:  حرام عليك دا انا بنتككك وحيت لك نجيب ابني وحقه من الو_سخه سلفتي تقوم عايز تجوزني دا طلقني بالتلاته . 

ابوها بغل ضربها بالكف بس يا قليلة الربايه و كلامي هيمشي غوررري. 

اخدها عشان تروح بيتها. 

وصلت نور وابوها بيداخلوا الشقه بيتصدموا. 

جوزها في حضن بنت وهما...... 

#يتبع... 

شاهد البارت الخامس من هناااااااا




 

تعليقات

التنقل السريع