القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حق ابني البارت الخامس بقلم على بيه ابو الدهب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية حق ابني البارت الخامس بقلم على بيه ابو الدهب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

5/. #حق _ابني. 

نور بدموع:  مطلقني بالتلاته ازاي هترجعني له تاني دا نام مع سلفتي ود-م اخوه لسه مبردش. 

ابوها غوري معايا انا هتصرف يلااااااا. 

اخدها غصب ووصلوا شقتها. 

وصلت نور وابوها بيداخلوا الشقه بيتصدموا. 

جوزها في حضن بنت وهما في وضع م-خل جدا. 

نور شهقت من الصدمة و ابوها قال بكل برود:  البس هدومك وتعالي عشان نتكلم. 

عزت بتافف:  تمم. 

البنت بدلع:  يوه يا روحي بقا مليش نصيب هجيلك بعدين. 

نور كانت هترجع من المنظر يلي قدم منها و جوزها يلي ظهر علي حقيقته الو___. 

بعد شوي. 

عزت ببرود وبيدخن:  انا طلقتها بالتلاته عايز ترجعهالي ليه. 

نور كانت مذلولة ومكسورة. 

ابوها:  معنديش بنات تطلق اتطلقتوا بين بعض عادي تردها كانها مرة ونخلصو. 

عزت ببرود:  لا معش معها في الحرام. 

نور خرجت عن صمتها:  مش عايز تعيش معايا في الحرام و روحت لحضن مرات اخوك و كل سهراتك زبالة زي دي يا شيخ خاف ربنا دا احنا داخلين عليك دلوقتي وانت... طخخخ كف بينزل ع وشها: اخرسيييي كلمة زيادة هق_طع رق-بتك. 

سكتت و هي بتشهق. 

عزت بغضب:  جاية تعلميني ايههه دا انا واخدك وانتي بتحبي غيري. 

ابوها بعدم فهم: قصدك ايهه. 

عزت بغضب اعمي:  بنتك المحترمه كانت علي علاقة بشاب ولما اتجوزتها كانت بتتلغبط في اسمي وتنادي باسمه حتي في عز وهي في حضني بتنادي باسمه هو. 

ابوهل بصدمة:  انت بتقول ايههه. 

نور بخوف وبترجع لورا:  هو.. 

عزت بغضب ودموعه اتجمعت في عينه:  اقول كمان ولا كفايه متلزمنيش واحدة زيك. 

ابوها بغضب بص ليها:  يا شما-ل يا ر_خيصةةة. 

عزت بالم:  انتي يلي عملتي فيا كده انا بكر#هك يا نووور بكر#هككك . 

نور بزعيق:  كفاايةةةة اه كنت بحب اخووك و محبتكش و كنت بتخيلك هووو عارف ليه عشان ارجل منك. 

عزت....... 

#يتيع... 

#حق _ابني. 

لو في تفاعل هنزل واحد علي 12.

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع