القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت صغيرة البارت الاول والثاني والثالث بقلم حبيبة سعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية أحببت صغيرة البارت الاول والثاني والثالث بقلم حبيبة سعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


يوسف بـ زعيق : انا اتجوز طفلة؟؟؟؟ 

الجد "حمدان" : أنتَ بتعلي صوتك علي جدك يالا؟؟ 

يوسف بـ خنقة : جدي بعد أذنك حضرتك عارف أنِ مش قصدي و كمان عارف أن مُستحيل أنِ اتجوز الطفلة دي!!! 

عُمران بـ هدوء : لازم تتجوزها و بعدين ريم مش طفلة هيا عندها 19 سنة يعني و متنساش انها بنت عمك. 

يوسف بـ ضيق : اولاً الفرق مبينا احنا الاتنين كبير اوي انا عندي 29 سنة وبعدين انا اتجوزها لييي؟؟؟ 

عُمران بـ هدوء : هتفهم بعدين انا عملت كدة لي  ..  المُهم انك تتجوزها يا يوسف ده الصح ليك و ليها والله يَـبني. 

يوسف بـ ضيق : و هيا عارفة أنِ مُجبر علي الجوازة دي ولا اي؟ 

عُمران بـ برود : لا مهوا انا قولتلها انك بتحبها و متقدم ليها و انا وافقت! 

يوسف بـ صدمة : اييي؟؟؟؟؟ 

عُمران بـ هدوء : زي مَ سمعت . 

يوسف بـ صدمة و زعيق : انا استحالة اتجوز كدة اي الهزار دَ!!!!! 

عُمران بـ صدمة : ريم!!! 


البارت الاول . 

يُتبع  .. 

احببت صغيرة . 

بـِقلم : حبيبة سعيد .


عُمران بـ صدمة : ريم!!! 

ريم بـ هدوء : ازيك يا جدو؟ 

عُمران بـ صدمة : أنتِ واقفة هنا من أمتيٰ؟ 

ريم بـ هدوء و إبتسامة : لسة جاية دلوقتي انا اصلاً لسة صاحية دلوقتي. 

عُمران بـ إبتسامة و أرتياح : طيب يا حبيبي. 

يوسف بـ هدوء : انا رايح الشركة يا جدي سلام. 

عُمران بـ إبتسامة : ماشي و متتأخرش علشان عاوزك. 

يوسف : حاضر سلام. 

عُمران : سلام. "يوسف مشي" 

عُمران بـ إبتسامة : تعالي يا ريم أقعدي جمبي. 

ريم بـ إبتسامة : حاضر. "ريم قعدت جمب عُمران" 

عُمران بـ هدوء : عاملة اي؟ 

ريم : بخير الحمدلله. 

عُمران بـ إبتسامة : يارب دايماً يَـستي  ،،  المُهم بقا ان دلوقتي تجهزي علشان بعد شهور جوازك من يوسف و كدة كدة مش محتاجين تتعرفوا ع بعض. 

ريم بـ هدوء : بس انا مش موافقة. 

عُمران بـ صدمة : اي؟ 

ريم بـ هدوء و إبتسامة برود : انا مش موافقة اتجوز يوسف. 


احببت صغيرة . 

البارت التاني . 

يُتبع  .. 

بـِقلم : حبيبة سعيد .



ريم بـ هدوء و إبتسامة برود : انا مش موافقة اتجوز يوسف. 

عُمران بـ هدوء : لا هتتجوزية يا ريم. 

ريم : هو غصب يعني ولا اي؟ 

عُمران بـ هدوء : اعتبرية زي متعتبرية بس انا بقولك هتتجوزي يوسف كدة كدة. 

ريم : و ده لي بقا إن شاء الله. 

عُمران بـ إبتسامة : بُصي يا حبيبي أنتِ واثقة فيا صح؟ 

ريم : اكيد صح. 

عُمران بـ إبتسامة : طيب بما انك واثقة فيا يبقيٰ اتأكدي انِ مش هعمل حاجة تضُرك. 

ريم : بس ده جواز و بعدين انا مبحبش يوسف! 

يوسف جيه من الامكان : علي اساس انا اللِ دايب فيكِ يا بت! 

ريم بـ سخرية : امُال متقدملي لي يا بارد!! 

يوسف بـ غضب : يا بت اتلمي بدل مَ ازعلك! 

ريم بـ غضب : طب مَ تسكت أنتَ يا بارد!! 

عُمران بـ غضب و زعيق : بس أسكتوا انتُم الأتنين!!!!!  و اجهزوا بقا علشان الفرح هيتعمل بعد شهرين و ده اخر كلام عندي!! 

يوسف و ريم بـ صدمة : شهرين!!! 


البارت التالت . 

احببت صغيرة . 

يُتبع  .. 

بـِقلم : حبيبة سعيد .


تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع