القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت صغيرة البارت الرابع والخامس والسادس بقلم حبيبة سعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية أحببت صغيرة البارت الرابع والخامس والسادس بقلم حبيبة سعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


يوسف و ريم بـ صدمة : شهرين!!!

عُمران بـ جدية : ايوة و مش عاوز اسمع صوت تاني  "سابهُم و مشي". 

ريم بـ صدمة : هو اللِ سمعتُه ده صح؟ 

يوسف بـ صدمة : تقريباً؟ 

زين دخل فجأة : مبلمين كدة لي؟ 

يوسف و ريم مع بعض : فرحنا بعد شهرين!!! 

زين بـ ضحك : اي ده في اي؟؟؟ 

يوسف و هو بيرمية بـ مخدة : غو'ر ياض. 

زين بـ هدوء : يعني بجد هتتجوزا أنتُم الاتنين؟ ده أنتُم مش بطيقوا بعض!! 

يوسف بـ قلة حيلة : قول لـ جدك بالله عليك يأخي. 

ريم بـ سخرية : ع فكرة انتَ اللِ متقدملي! 

يوسف بـ برود : ايوة طبعاً امُال؟ 

ريم و هيا بتمشي : شخص بارد! 

زين بـ هدوء : عاوز افهم. 

يوسف بـ تنهيدة : جدك عاوز يجوزني ريم و مش عارف لي و مخليها تفتكر اني انا اللِ متقدملها و احنا اصلاً مش بنطيق بعض وبعدين هيا صغيرة عليا اوي!! 

زين بـ هجوم خفيف : أنتَ هتكدب عليا ياض؟ مَ انا عارف انك بتحبها و كنت بتتمنيٰ تكون مراتك!! 

يوسف بـ سُرعة : اسك... 

بصدمة : بتحب ميين؟؟؟؟؟ 


البارت الرابع . 

احببت صغيرة . 

يُتبع  .. 

بـِقلم : حبيبة سعيد .



بصدمة : بتحب مين؟؟؟؟؟ 

يوسف بـ توتر : جدي!؟ لا لا مفيش اي حاجة ده  ..  ده يعني  .. 

عُمران بـ ضحك : اهدي اهدي  ،،  بُص يا يوسف احنا هنتكلم احنا التلاتة كدة بجد ماشي؟ 

يوسف و زين : ماشي. 

عُمران بـ هدوء : بُص يا يوسف  ..  انا عارف كويس جداً انك بتحب ريم و مش بتحبها بس لا انتَ يمكن كمان بتعشقها  ،،  انا مش عارفك من يومين ده انا اللِ مربيك بعد وفاة ابوك و امك يا يوسف!  ،،  ع العموم عاوز اقولك بلاش تضيع الفُرصة دي من ايديك انا عارف ان دي مصلحتكُم أنتُم الاتنين. 

زين بـ هدوء و إبتسامة : اسمع كلام جدك يا يوسف و متضيعش الفُرصة دي من ايديك! 

يوسف بـ تنهيدة : بس فرق السن ده ممكن يعمل مشاكل كتير و كمان  ..  يعني  .. 

عُمران بـ هدوء : فرق السن مش هيعمل اي حاجة واللهِ  ،،  انا و ستك متجوزين و فرق السن كان 11 سنة و كنت بتشوف احنا عاملين ازاي مع بعض صح؟ 

يوسف : صح بس... 

زين بـ حماس : مش بس ولا حاجة يلا قوم قولها انك بتحبها كدة و خلي قلبك جامد يجدع الاه! 

يوسف بـ تنهيدة حُزن : بس هيا مبتحبنيش اصلاً و لا بتطقني! ازاي هنتجوز؟ حضرتك كدة بتغصبها ع الجوازة دي! 

ريم ظهرت من الامكان : و مين قالك أني مبحبكش يا بني آدم بـ راس بخاخة أنتَ! 

يوسف بـ صدمة : اييييي؟؟؟؟؟؟ 


البارت الخامس . 

احببت صغيرة . 

يُتبع .. 

بـِقلم : حبيبة سعيد .



يوسف بـ صدمة : ايييي؟؟؟؟ 

ريم بـ ضحك مكتوم : في اي؟؟ 

عُمران بـ ضحك : تعالي يا زين عاوزك. 

زين بـ ضحك : عيوني. "و مشيوا هما الاتنين" 

يوسف بـ صدمة : هو انا فهمت صح؟ 

ريم بـ إبتسامة : و أنتَ فهمت اي؟ 

يوسف بـ صدمة و فاتح بُقة : أنتِ بتحبيني يعني؟ 

ريم بـ توتر واضح : مش عارفة مين المفروض يبدأ و كدة بس ايوة انا  ..  انا بحبك  "و جاية تجري بس يوسف لحقها و مسكها من ايديها". 

يوسف بـ فرحة : يـ بركة دعاك يا جدي واللهِ. 

ريم بـ توتر : في اي؟ 

يوسف بـ فرحة و إبتسامة : تعرفي يا ريم؟ انا بحبك اوي اوي من ساعت متولدي  ،،  اول لما اتولدي كنت انا اول واحد يشيلك  ،،  كانوا ع طول بيقولوا يوسف لـ ريم و ريم لـ يوسف و لما كنت بسمع الجُملة دي كان بيبقيٰ فيه حاجات غريبة جوايا كدة  ،،  و حالياً انا جوايا مية شعور بجد بس الاهم اني بحبك اوي. 

ريم بـ دموع : و أنتَ مقولتش لي الفترة اللِ فاتت؟؟؟؟ 

يوسف و هو بيمسح دموعها : كنت فاكرك مبتحبنيش و كمان كنت عامل حساب فرق السن يعني و كدة و... 

ريم بـ مُقاطعة : انا بحبك اوي يا يوسف و مفيش حاجة اسمها فرق السن! 

يوسف بـ حُب : و انا كمان... 

زين ظهر من الامكان : متهدوا بقا الاه!! اي المُحـ'ـن الأوڤر ده يخربيتكوا!!! 

يوسف بـ غيظ : أنتَ مااالك يا بااارد؟؟؟ أنتَ ماااالك يا فصييل؟؟؟؟؟ 

زين بـ ضحك : بحب ادخل فِ الوقت المناسب الاه!

يوسف بـ غيظ : باارد  ،،  " ثم أكمل بـ حُب" : المُهم دلوقتي اني بحب ريم و اعترفت و هيا كمان بتحبني يبقيٰ نتجوز بقا. 

: تتجوز عليا يا خايـ'ـن؟ طب و ابنك اللِ فِ بطني ده اعمل في اي!؟؟؟ 

يوسف و ريم و زين بـ صدمة : اييي ده؟؟؟؟؟؟ 

يتبع ...انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا


تكملة الروايه من هنااااااا 



 

تعليقات

التنقل السريع