القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت صعيديه البارت 11_12بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية أحببت صعيديه البارت 11_12بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية أحببت صعيديه البارت 11_12بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

#احببت_صعيديه
#البارت_11

اسر قام وراح نام في الجنينة و كان متعصب جدا من اللي عمله. و انه خلاص مبقاش  ينام في حضنها و زعل منها  و بعد فتره من التفكير راح في النوم

في الصبح

أسر صحي بيلاقي غطا عليه فرح جدا

أسر : اكيد دي مسك

دخل بسرعة على الفيلا  

الخدامة :  صباح الخير يا أسر بيه.اسفة بجد لو كنت عملت 

حاجه غلط انا بس شوفتك مش متغطي فاجبت غطا ليك

أسر بزعل : يعني انتي الي جبتي الغطا

الخدمة : ايوه يا بيه

أسر : تمام يلا بقا حضري الفطور 

الخدامة : اوامرك  يا بيه و مشت

أسر في نفسه و قعد على الكرسي :   ليييييه كده مقدرتش تمسك نفسك شوية غبي غبيييي   و نبي تسمحيني يا مسك اه ه ه ه ه  يا رب

نزلت مسك هي و لابسه فستان لونه بنك. مرصع ببعض الحاجات كده 😂😂

و أسر. انبهر بيها   و بصلها بصت ترجي و قال. صوتوا المسك يا جماعة في المسابقة 😂😂معلش  خرجتكم من المود

أسر انبهر من جمالها. و قال في نفسه  أدى ايه هي جميله و بصلها بصت ترجي يطلب 

منها السماح يا اللهي كم هذا شعور متعب أن تحب شخص و تعتبر نفسك اذيته بما هو حقك 

مسك بصيت عليه من غير اهتمام و مشيت

أسر كان هيموت من جوها

نزلت سما.

سما : صباح الخير يا حبيبي  و خدته بالحضن

أسر : صباح النور يا حبيبتي   

مسك معملتلهمش اي اعتبار  و قعدت على الاكل   أسر كان هيموت مش بس كده كان هيطق من جواه  

خلصو اكل  و كل واحد راح لاوضته   ما عدا أسر خرج لبر

بعد شويه لاما رجع أسر   من بر دخل لاوض لق مسك نايمة في نص الاوضة أسر اتخض
... اسر : مسسسك

مسك. بخضة : في ايه مالك

أسر  و جه يقرب منها. بس. مسك مدت كف يدها و بعدته

أسر بزعل : انا اسف  انا كنت فكرك اغمى عليكي فعلشان كده

مسك ببرود:  لو لقيتني ميتا  متلمسنيش

أسر بحب : بلاش كلمة موت. و اكمل بزعل و هو راكع  عل ركبتيه.  و الله انا اسف مكنش قصدي ده غصب عني انا تهون فيكي مش اكتر

مسك : هههههههههه توهت ههههه بجد 

أسر  بحزن : انا اسف

مسك  لم تعيره اي انتباه  و راحت عل السرير ونامت. و بعدين قامت تاني

مسك : هو انت هتنام فين

أسر  بفرحة : انا عل فكره ممكن انام على السرير

مسك ببرود : طيب انا هنام تحت

أسر زعل تاني. و اتكلم بزعيق :  مش كفايه ك ه حرام عليكي

مسك لم تعيره اي انتباه و فرشت و نامت 

و عدا اسبوعين عل الحال ده مسك بتتعامل ببرود و أسر هيجن. و يما بتتخطذ لمكايده ا اللي هنشوفها. و محمود  مهتم بشغل

بعد اسبوعين أسر دخل الاوضة  شاف مسك 

و قام حضنها من ضهرها و دفن راسه في رقبتها

أسر بتعب و إرهاق و حزن : مش كفايه كده  كفايه و النبي انا  تعبت و النبي متحرمنيش من حضنك. بصي طيب  انا  مش هلمسك تاني غير حضن بس انا مبقتش عارف انام غير في حضنك

و أخذ يترجا  فيها مثل الطفل الصغير

و بعدين وراح قدمها

أسر :و النبي بقا خلاص انتي وحشتيني اوي اسبوعين مش بشوفك و الله  و حشتيني وحشني حضنك كفايه بقا

مسك ابتسمت ابتسامه خفيفة

مسك :  ماشي

أسر بفرحة : ايه ده هو انا بحلم لا ايه

مسك ضحكت عليه

أسر :اخيرا بقا القلب حن  و بعدين حضنها

اسر: مش يلا بقا ننام  علشان انا على أخرى بقا منمتش  كويس ليه اسبوعين

مسك بحجب : طيب  حاضر هغير و اجي

أسر : :  تمام

بعد شويه خرجت مسك   و كانت لابسه. بجامة بينك  و ضيقة شويه و منزله شعرها. اسر سرح فيها و في جمالها

و بدء  يقترب منها حتى التصقتي في الحيطه  و مسك مستسلما لده 

أسر بتوهان :  بزمتك بقا كده و مش عايزاني اعمل  حاجه مقدرش مقدرش. اسر فاق من سرحانه

اسر: احم احم انا اسف مش هعمل حاجه تكبد و رأيه يمشي مسك مسكت ايدو

مسك بخجل :  بس انا معنديش مانع  انت مش عايز مساك

أسر :  يا رب إلى يسمعه. ه يكون حقيقة علشان هغلط

و بدء يقترب منها شوي شوية. حتى التصق شفتيه بشتيها. بء يقبلها برفق شديد  و حتى  تحولت القبلة اللي أشد و بدءت تقابله مسك في.

 في القبلة  مما جعلها أروع   و حيث امسككها من خصرها  و لم يعد مسافه  بينهما و بعد فتره  بعد عنها ورجع في نفس الثانيه و... 
يتبع...
#احببت_صعيديه
#البارت_12
كان الحب يملئه و بيما هي تجاريه

و كأن القلوب التفت اخيرا

بعد مسافة طويلة ابتعد عنها أسر

أسر : يلا بقا ننام علشان انا تعبان اوي  و حضنك واحشني اوي

و بعدين شلها و حطها  على السرير و اخدها في حضنه و طبع قبلة رقيقة خالص على رقبتها

و طبعا مسك مستسلمة لكل ده.

و بعد فتره نامو و بعد طبعا لمسات أسر ليه اللي مش قادر يتحكم فيها

و مسك سيباه خالص 

في الصبح

مسك صحيت فضلت بتبص على أسر وبتتامل فيه

أسر : بقالك ساعة بتتاملي فيا لدراجادي حلو انا

مسك يخجل : احم. لا انا بس مستنياك تقوم

أسر بخبث :  ليه مستنياني يا ماسوكتي 

مسك : انت على فكرة قليل الادب انا بس كنت  عايزة ننزل مع بعض على الفطار  

أسر فرح انها مهتمة بكده : أسر  يلا  بينا

مسك : يلا 

أسر ومسكها من خصرها : رايحة فين

مسك بتوتر و خجل : رايحة اخد شاور علشان انزل

أسر بخبث : طاب ايه

مسك : طاب ايه ايه

أسر بخبث : مش هتصبحي عليا

مسك : اها  صباح  الخير

أسر : نعم ياختي ده صباح

مسك : طاب عايز ايه

أسر بخبث و بيبص على شفايفها  : كل خير

مسك : انت على فكرة قليل الادبو رايحة تمشي

أسر مسكها  و قام و اخد شفايفها بين شفايفة و فضل يبوس فيهم  لفترة طويلة

أسر : مش قلتلك كل خير ويلا بقا كفايه  يلا خدي شور بقا

مسك جرت راحت تاخد شور. مسك خلصت و جهزت

أسر دخل بعديها على طول  

و بعد شويه خرج

أسر :  يلا بقا

مسك و بصت ليه يلا

أسر : ايه ال ق ر ف. ده

مسك : ايه ده

أسر و مسك منديل و مسح لها شفايفها بعنف : مفيش حاجه من ده تاني  فاهمة

مسك. و الدموع خلاص هتزل : فاهمة

أسر زعل عليها. و خدها في حضنه

أسر : ما يبقاش قلبك قاسي  يا ماسوكتي ماشي و بلاش عياط. و ربنا ما هينفع و الا هعوض اللي عملته بحاجه هتعجبك اوي

مسك فهمت قصده ايه.   و راحت نحيت الباب بسرعة

مسك : يلا  بينا احج

أسر : شكلك فاهم  يا نص

مسك : طبعا

 و بعد كده نزلو

أسر : صباح الخير يا بابا

محمود :  صباح النور. يلا بقا تعالى افطر

مسك و جرت على محمود وحضنته

مسك : صباح الخير يا عمو

و فاجئة لقت. اسر جيه  و مسكها من ايدها جامد وكانت هتتكسر

أسر بغضب : احنا مش هنفطر النهاردة و طلع فوق

مسك ببكاء : ايدي يا أسر  هتتكسر

أسر :احسن خليها و رمها على السرير

مسك : أسر   انت بتعمل ايه

أسر : انتي ازاي تحضنيه  ازاي

مسك : و الله انا كان وحشني مش اكتر علشان من اسبوعين مش بكلم حد

أسر : بجد  و ده يديك الحق تحضنية 

مسك. ببكاء شديد :  وربنا انا مكنش قصدي

أسر و بيخلع الحزام. مكنش قصدك لا بجد

محمود كان في الوقت ده خرج وقال اسيبهم بس ماكنش متوقع كده

مسك : لا والنبي يا أسر  ده بيوجع

أسر ولا كأنه  سمع حاجه  و خلع الحزام و فضل يض"رب فيها

مسك :  لا و النبي يا أسر. انا اسفه  اه ه ه ه ه ه ه ه  أسر

و بعد شويه بعد عنها

و نزل على ركبتيه

مسك خلاص زي اللي فاقدة الوعي

مسك و هي تردد : انت طلعت  زيهم انت طلعت زيهم أسر طلع زيهم انت طلعت زيهم ليه كده ليه

 أسر فاق من غضبه

أسر بخضة :   مسك و جرى عليها

أسر : مسك و النبي انا اسف سامحيني   انا اسف مكنتش بوعي

مسك : انت طلعت زيهم انت طلعت زيهم

أسر : هما مين دول

مسك : انت زيهم و اغمى عليها.

أسر : مسك فوقي خلاص و النبي فوقي بقا انا اسف طابا طاب  انا هطلب الدكتور 

وطلب دكتورة بسرعة

بعد ما الدكتورة جت

. و كشفت  عليه

أسر : ها طمنيني

الدكتورة :  دي متعرضة لض"رب قاسي جدا   و انا  كتبت شويه علاج و أدوية ليها  و طبعا حضرتك لو عايز تبلغ الشرطة بلغ لأنه ده المفروض

أسر : تمام يا دكتور. و خد الأدوية    و ووصل الدكتورة

مسك بعد شويه فاقت. و أسر كان قاعد جنبها

أسر بحب : حمدلله على سلامتك

مسك بخوف : ابعد عني 

أسر : ششششش متخفيش ده غصب عني لحظة غضب والله 

مسك : انت طلعت زيهم صح

أسر :  لا طبعا انا احسن  بس و الله غصب عني انا بس مستحملتش اشوفك  في حضن واحد  غيري

مسك: حضن واحد غيرك ازاي ما هو كده كده  هنطلق و هبق في حضن واحد غيرك

أسر كان هيجن من كلامها

وقام قايم وفضل
يتبع...

يتبع ...انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة )اضغط هنا 

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هناااااااا 

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هناااااااا 
تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع