رواية أحببت صعيديه البارت التاسع والعاشر 9_10بقلم وفاء يوسف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
![]() |
#احببت_صعيديه
#البارت_التاسع
وقفناا عند سما لمه حطت زيت علي السلم ومسك كانت نازله نكمل.
مسك. : اه ه ه ه
كلوا خرج من جوه الغرف
أسر بصدمة : مسسسسسك و جرى عليها
أسر بخضه : مسك قومي ايه اتاذيتي طاب ططيب فيكي حاجه
مسك : اه ه ه ضهري و رجلي يا أسر
أسر. : طيب اهدي اهدي انا هتصل بدكتور. يلا يا بابا اتصل
محمود : انا رنيت اهوه
أسر : دكتورة يا بابا دكتورة
أسر شال مسك و دخلها الاوضة
و سما دخلت اوضتها
عند سما
سما : هههههههههه. تستاهل بقا. تاخد الحاجه اللي هكسب من وراها بلاوي ههههههه أسر ده الورقة الرابحة هههههههه
عند مسك
مسك : اه ه ه ه. رجلي بتوجعني اوي
أسر و كاد انا يبكي : معلش و النبي استحمل الدكتورة جاية
محمود : احم احم هو دكتور الصراحة مش دكتورة
أسر : نعاااااااااااااااااااااااام دكتور.
محمود : اهدا يا ابني مفيش غيره لقيته
أسر : اللهم طولك يا روح
الدكتور جيه
أسر : بسرعة يا دكتور شوف مالها
الدكتور : طب ممكن تخرجوا بره علشان اعرف اخد شغلي
محمود خرج ماعدا. اسر
أسر : اشتغل يا دكتور و انا مش هضايقك
بعد ما كشف الدكتور.
الدكتور : لاسف هي رجلها كانت على شوية و هتتكسر بس الحمد لله اتسترت
و هي دلوقتي هتاخد يومين. و تخف و هوصفلها الدوا ده لازم تجيبه و تأخذه في الوقت المحدد
أسر : تمام يا دكتور
و مشى راح ورا الدكتور
أسر ركب تاني فوق
أسر : بصي انا ثانيه هجبلك الدوا وارجع متتحركيش من مكانك
مسك : حاضر
خرج أسر بسرعة من الاوضة و ركب عربيته. و مشى. و بسرعة ركب محمود عند مسك
محمود : ها اخبارك بتوجعك
و في الحال تنفجر مسك من الضحك و محمود معاها
مسك : ههههههه. دول صدقوا هههههه
محمود : بجد هههههه انتي. ممثله بارعة
مسك : اومال ده انا مسك
محمود : بس جدعة لحقتي
فلاش باك (تقريبا كان اسمها كده اني اروح للماضي شويه 😹😹)
مسك كانت خارجة من من الاوضة. و شافت سما بتحط الزيت. مسك اتسحبت وراحت عند محمود
مسك : عمي. الغبي*ه حبيبت ابنك دي بتحطلي زيت على السم علشان أقع و اتكسر طبعا.
محمود : ايه اللي انتي بتقولي ده
مسك : و الله زي ما بقولك يا عمي كده بس انا لازم اربيها.
محمود : عندك حق قولي بقا خطتك. الجهنميه
مسك : هي بعد ما تدخل انا هنام آخر السلم و اقعد ابكي و اصرخ
محمود : موافق يلا بقا
مسك : بس اتفق مع دكتور. يا عمي انوا يقول اني ممكن كنت اتكسر.
محمود : من عنيا
عودة. اللي الحاضر
محمود : بس و الاه فكره حلوه
مسك : مفيش احلا منك يا عمو بس لسه هتشوف كتير الا ماعلمتها تلبس هدومها دي من كتر العذاب ميبقاش اسمي مسك ههه
محمود : طيب اقوم انا قبل ما يجي. اسر
. اسر. جيه. و ركب بسرعة عند مسك
أسر : انا جيت عاملة ايه دلوقتي
مسك : أحمد لله
أسر : طيب الحمد لله يلا علشان تخدي الدوا بقا. و قام ساندها على السرير
مسك : خلاص كفايه دوا بقا. ( الدوا ده مش دوا ده لبان بس على اساس انو دوا)
أسر : ده برشام مش اكتر يلا آخر واحده
مسك : طيب
أسر : شطورة. يلا بقا علشان تنامي
مسك بطفولة : انا مش عايزة انام
أسر : لا لازم تنامي.لا و كمان في حضني شفتي بقا علشان انا تعبان يلا بقا
و خدها في حضنه مسك نامت بس أسر لاء و فضل. بيبص فيها
أسر. في نفسه : طيبفي زمتك يا شيخة جايبه الجمال ده منين يا رب.
و كأنني. عشقتها من دون علمي ولا اعرف ما حالي. تلخبطت أفكاري. و تراكمت نغمات قلبي على الم شكوكي يا الله
و بعد شوية راحوا في النوم
صحيت مسك.
مسك : أسر قوم عايزه اقوم
أسر : سبيني شوية
مسك : طاب شيل ايدك عني
أسر : تؤ تؤ مش هعرف انام من غيرك خليكي شويه
مسك : بس انا جعانة
أسر : فريرة و يكون جاهز
مسك : انا هعمل لوحدي
. اسر : ههههه و انتي مش قادرك تحركي رجلك كده و بعدين الخدم جايين ليه ها
مسك : بس ايه الفرق
أسر غضب شديد واكن هينفجر :
أسر بصوت فحيح الأفعى جنب ودانها :
مش هعيد تاني انتي مراتي و مش خدامة و لو تحبي اسبتلك هسبتلك
مسك خافت منه : لا خلاص انا اسفة
أسر تمام. هنزل أقلهم حاضروا
أسر نزل قالهم. و طلع
أسر : انتي بتعملي ايه
يتبع....
#بقلمي_وفـاء_يوسسف
#رواية_احببت_صعيديه
تفاعل وهنزل واحد تاني النهارده🌚❤
#احببت_صعيديه
#البارت_العاشر
أسر : انتي بتعملي ايه
مسك :عايزة. اروح الحمام ( خضتينا يا حجه مسك خضتينا 😹😹 )
أسر لقى مسك بتقوم من عل السرير
أسر بعصبية :مش تقولي انك عايزة تروحي زفت
مسك : طيب مفيش حد يوصلني
أسر : نعم ياختي اومال انا ايه فأر يلا اما اوصلك
مسك ضكت
أسر بتضحكي طاب يلا اما اوصلك
و قام شلها
مسك: شكرا .
أسر التعصب انها شكرته : العفو. يلا بقا اخلصي
مسك بزعل : حاضر ودخلت وقفات الباب
بعد ما خرجت أسر. بسرعة خدها بالحضن
أسر :انا اسف اني زعقتلك
مسك بحب و بدلته الحضن : بس انا مش زعلانه
أسر : بس انا زعلان
مسك : ايه ده ليه
أسر : علشان نفسي انام في حضنك تاني
مسك نزلت رأسها يخجل و تصدمت لما لقت أسر بيشلها و بيحطها على السرير وبيدفن راسه في رقبتها
أسر : تصدقي دي اكتر لحظة بحبها و بعدين خلع لها الحجاب
أسر : انتي بجد كده احلى معلش خليكي كده
مسك سكته و متقبلة كل كلمة
و دفن راسه فيها تاني و بعدين طبعا قبله خفيفة على رقبتها
ارتعشت مسك إثر فعلته
مسك : ابعد عني
أسر : اششششش خلاص بقا متبقيش مقفلها كده
مسك سكتت بردو
لأن العشق يهزم اي شئ
بعد شويه مسك راحت في النوم ما عد أسر فضل صاحي
و فضل يبص المسك
أسر بتوهان : تصدقي انك احلى واحده في العالم. انا بحبك بحبك اوي ياريت اقدر اقولك بقا. وبعدين طبع قبله رقيقة على شفتيها
و في ذالك اشتعلت رغبته و نزل علي رقبتها و بسها بوسه خفيفة و بدء يتماد في القبلات من غير ما يحس حيث أنه تكاد إلى آخره صحت مسك على فعلته لأنها لم تفعل شئ سوى نطق اسمه
مسك : أسر أسر كفايه بقا أسر ارجوك
و أسر غايب عن وعيه و لتبتعد مسك عنه بسرعة دون أن تنطق اي كلمه و لتجري و هي تعرج من رجلها على الحمام
أسر : مسك استنى
أسر في نفسه : انت ايه اللي عملته ده غبي غبييييي
أسر وهو قاعد عند بابا الحمام : مسك افتحي والنبي انا اسف مسك متعمليش كده فيا
و بعد شوية كلام من أسر فتحت
أسر : مس
و قاطعت كلامه عندما مست ولم تعيره ايه اهتمام وسحبت فرشة ومخده و نامت على الأرض
أسر بعصبية : انتي بتعملي ايه
مسك ببرود هنام هنا و بعدين سحبت الحجاب وحطته فوق رأسه
أسر كانت هيتشل وهو واقف من الضيقة و وجع قلبه و مشيمن غير اي كلمة و ركب ع بيته و مشى.
أسر بعد ما وصل لمكان مقطوع و مفيهوش حد
أسر بأعلى صوته : اه ه ه ه ه ه ه ليه كده يا رب عملت ايه. انا بحبها والله بحبها انا ايه إنبي في كل ده كلوا عصب كلوا عصب و أخذ يرمي في الحجارة
و بعدين رجع البيت و لق مسك نايمة
أسر التعصب جدا قام
طالع بره ونام في الجنينة
#يتبع...
#بقلمي_وفـاء_يوسسف
#رواية_احببت_صعيديه
تعليقات
إرسال تعليق