القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زواج بالإكراه البارت التاسع عشر 19بقلم الاء العطفي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية زواج بالإكراه البارت التاسع عشر 19بقلم الاء العطفي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية زواج بالإكراه الجزء التاسع عشر 19بقلم الاء العطفي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية زواج بالإكراه البارت التاسع عشر 19بقلم الاء العطفي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


عمر دخل الڤيلا لقى شيماء بتحاول تقتل منار

عمر بصوت عالي: ابعديييي

نور من غير تفكير اتصلت على الشرطه وراحت قالت لعمر:اهدي الشرطه جايه

شيماء: الكل يبعد بدل ما والله هقتلها

منار:ابعدي وطلعت تجري بسرعه شيماء كانت لسا هتمسكها بس هيا هربت منها وجريت ورا نور وميرنا وفجاه الشرطه جت وشيماء حاولت تهرب بس الشرطه مسكتها وخادتها 

عمر:ممكن افهم ايه اللي حصل

منار:شيماء هيا اللي قتلت جاسم

عمر بصدمه:ايه

منار: ايوا مش هيا لوحدها 

عمر:ومين كمان

منار:جنى وواحد كمان

عمر:عرفت مين وبعدين بص لنور باسف ونور بصتله بانتصار وخيبه امل

وبعدين عمر قال:صح انتي عرفتي منين

منار:كات في حاجه كنت بدور عليها فقلت اراجع الكاميرات فشفت كل اللي حصل وكمان حفظت الفيديو اهو وورتله الفيديو

عمر:فهمت كل حاجه

نور:ممكن اعرف هما عرفو منين الباب الخلفي(بحزن)

عمر:شيماء شافتك وانتي بتخرجي وكلمت جنى وقلتلها

نور:وعرفت كل دا من الفيديو دع

عمر:ايوا هوا موجود فيه شيماء ويا بتكلم جنى 

نور:اه تمام

وطلعت اوضتها وقعدت تعيط علشان عمر ظلمها اوي

(عند عمر و ميرنا ومنار)

ميرنا:هوا عمو جاسم اتقتل

عمر:اه

ميرنا بزعيق:ازاي متقليش حاجه زي كدا 

عمر:اسف يا ميرنا علشان متتعبيش وتبقي مضغوطه

ميرنا:كنت تقلي برده ولا انا مش حد من العيله دي

عمر:لا مين قال حاجه زي كدا دا انتي اكتر من اختي

ميرنا:اه اكتر من اختك منا عارفه

وطلعت عند نور

(عند عمر)

عمر:الو ايوا يا زياد تعالى حالا

زياد:في ايه دا انا كنت لسه هنا هوا في حاجه 

عمر:عايز اوريك حاجه ليها دعوه بقضيه بابا

زياد:ايه عمو جاسم انا جاي حالا

(زياد اللي يكون نقيب وصاحب عمر من وهما صغيريين)

زياد وصل وقال:ايه في ايه

عمر وراه الفيديو اللي منار صورته

زياد بصدمه: جنى هيا اللي عملت كل دا مكنتش اتوقع انها زباله للدرجادي

عمر:اهو حصل اللي حصل

زياد:انا هقبض عليها هيا والزباله دا

عمر:ماشي ادجوك تعزبهم لان في حاجات مهمه اوي لازم اصلحها

زياد:دا اكيد انتا هتوصيني

عمر:بعتمد عليك

زياد:ماشي ومشي

في الوقت دا كانت ميرنا عند نور وبتحاول تقنعها هو ايه اللي بيحصل لان هيا مش فاهمه حاجه 

نور ما كانتش راضيه تقول لها حاجه علشان ما تكرهش عمر بس ميرنا كانت مصره انها تعرف كل حاجه وفجاه عمر دخل وقال:لو سمحتي يا ميرنا انا عايزه اقول لنور حاجه على انفراد

ميرنا طلعت من الاوضه من غير ما تتكلم مع عمر

عمر قعد جنب نور وقال: انا عارف انك شايله مني قوي علشان اللي حصل 

نور: طيب كويس بقى ما تكلمنيش

عمر: انا اسف بجد يا نور وقتها بجد انا مكنتش شايف قدامي وكنت عايز اعرف اي دليل يوصلني للي قتل بابا وانتي عارفه ان هوا كان سندي في الحياه

نور: اه تقوم تهمني ان انا اللي قتلت باباك

عمر: ما انا قلت لك اهو والله اسف

نور: وبعد كلمه اسف دي المفروض بقى كل حاجه هترجع زي ما كانت

عمر: لا انا ما قولتش كده بس زي ما قولتلك انا بس عايز منك تسامحيني على اللي انا عملته

نور طنشطه وقعدت تزاكر عمر شالها وقال:لو ما سامحتنيش مش هنزلك ابدا

نور:نزلتني يا عمر بدل ما والله هصوت

عمر:ايه يعني

نور:الطفل اللي في بطني ممكن يحصله حاجه مثلا..

مكملتش لاقت عمر بيبو*سها جامد ونور حاولت تقاوم بس مقدرتش

عمر:ممكن اعمل حاجه زي كدا مثلا ودي مش هتإذي حد

نور بصتله بغيظ وخدت كتبها وطلعت تجري على اوضت ميرنا

ميرنا كانت قاعده زعلانه من عمر وبعدين فجاه نور دخلت وقالت:اسفه يا ميرنا لان انا دخلت من غير استإذان

ميرنا:لا عادي يا نور اتفضلي تعالي 

نور: لو انتي مشغوله انا ممكن امشي وابقى اجي في وقت ثاني

ميرنا: لا انا مش مشغوله ولا حاجه تقدري تفضلي قاعده

نور:طيب ممكن اطلب منك طلب

ميرنا:اتفضلي

نور: انتي عارفه كويس ان انا الفتره اللي فاتت ما كنتش بروح الجامعه فلو سمحتي ممكن تشرحي لي اللي فاتني

ميرنا:اكيد

نور قعدت وميرنا ابتديت تشرح لها لحد ما النور لمت جزء كبير من اللي فاتها وبعدين قعدوا يتكلموا ويضحكوا مع بعض بس كل واحده فيهم مش قادره تنسى اللي حصل وبتحاول تخبي حزنها بالضحك رغم ان كل واحده فيهم فاهمه الثانيه

وبعدين جئت منار وقالت العشاء جاهز وعمر مش تحت علشان عنده شغل في الشركه وقال لي اقولكو

نور: يعني هو تحت ولا لا

منار:لا مش تحت هو جاء له اتصال وقال لي ان هو عنده شغل ورايح فتوقعت انه في الشركه

نور وميرنا بصولها بشك وبعدين قالوا خلاص احنا جايين دلوقتي ونور لمت حاجاتها ووديتها اوضتها وميرنا سبقتها تحت

 نور نزلت علشان تاكل لقيت ميرنا قاعده مستنياها وبعدين نور قالت: هو عمر بجد مش هنا انا افتكرتها بتضحك علينا

ميرنا: وانا كمان بس طلع بجد مش هنا

(في مكان تاني)

عمر راح القسم وبعدين قعد جنب زياد اللي قال ان الحكم اللي هيصدر على جنى وباسم وشيماء هيكون......يتبع


يتبع ...انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة )اضغط هنا 

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هناااااااا 

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هناااااااا 

تكملة الروايه من هنااااااا 

#زواج_بالاكراه

#البارت_التاسع_عشر



 

تعليقات

التنقل السريع