القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زواج بالإكراه البارت العشرون 20 بقلم الاء العطفي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

رواية زواج بالإكراه البارت العشرون 20 بقلم الاء العطفي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية زواج بالإكراه الحلقه العشرون 20 بقلم الاء العطفي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 






رواية زواج بالإكراه البارت العشرون 20 بقلم الاء العطفي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


زياد:الحكم اللي هيصدر هلى المتهمه جنى و المتهمه شيماء والمتهم باسم هيكون الاعدام

عمر حس براحه لانه اخد حق باباه بس للاسف هوا ظلم نور فقرر انه هيعمل اي حاجه علشان تسامحه

عمر روح الفيلا واول ما دخل قال:يا منار هما نور وميرنا فين

منار: خرجو يتمشو

عمر اتخض جامد وقال:انتي ازاي سمحتلهم انهم يخرجو انتي مش عارفه ان دا ممنوع

منار:والله ما كنت اعرف يا ابني واكيد انا مش هضرهم

عمر:مصرقك والله بس سلام بقى علشان ادور عليهم

عمر خرج من الفيلا بتعصب وخوف لان نور وميرنا في خطر من جنى و باسم وشيماء لان ممكن حد منهم يهرب

عمر كان ماشي بالعربيه بسرعه لحد ما شاف ميرنا ونور فراح واخد فرامل

نور وميرنا كانو بيتمشو وهوا بيتكلمو في مواضيع عشوائيه لحد ما  عربيه جت فرملت بسرعه جنبهم 

نور وميرنا اتخضو وكانو لسا هيهزقو اللي كان سايق العربيه لقوه عمر

عمر:حسابكو في البيت يلا اركبو

ميرنا:انتا مش هتمشينا على مزاجك

عمر:ميرنا احترمي نفسك

ميرنا:انا اكبر منك وانتا اللي تحترمني وبعدين انتا مين يعني علشان تامرنا

بعدين كملت بسخريه:شاطر بس تظلم مراتك وتخبي على اختك ان ابوك مات مقتول

عمر:لا بقى ده انت حكيتيلها كل حاجه صح

نور: انت مالك هي قالت لي ان انااحكي لها وانا اكيد مش هاكذب عليها زي ناس كده

عمر: لا كويس اوي اركبي انت وهي بدل ما والله هاعمل حاجه مش هتعجبكو انتو الاثنين

ميرنا: لا بقولك يا نور انا خفت قوي تعالي نركب بقى وامرنا لله

نور: ايوه يا ميرنا بس هو بيخوف قوي ممكن يقتلنا يلا نركب بقى هتستعبط اكيد مش هنركب معاك اديني سبب واحد ممكن يخليني اسامحك او على الاقل اركب معاك

عمر: انا مش محتاج اديكي سبب بس انا ممكن اتصرف بطريقتي والله وطريقتي دي بتزعل جدا

ميرنا: انت عارف يا عمر انت قليت في نظري قد ايه ازاي الراجل يمد ايده على واحده ست

عمر: يعني انا لو كنت قتلت مامتك مثلا مكنتيش هتاخذي حقك مني

ميرنا: اكيد هاخذه بس بالقانون على الاقل لاقي دليل مقنع مش مجرد تصدق واحد كان مرتبط بمراتك وانتا عارف كويس قوي ان هو همه كله الفلوس

عمر: لا ما كانش في احد يعرف ان بابا عنده سرطان وكمان مكانش حد يعرف الباب الخلفي للفيلا وانا اعرف منين انه كان في حد بيراقب نور علشان يعرف ان في باب خلف من البيت وان حد كان بيتنصت علينا لما بابا كان بيعترف ان هو عنده مرض السرطان

ميرنا: يا سلام على اساس ان الحراس ما يعرفوش ان في باب خلفي للبيت وكمان ما تعرفش ان في خدم موجودين في البيت ورحت تصدق مين واحده كلبه فلوس بعتتلك مجرد فيديو بتقولك فيه ان نور هي اللي قتلت باباك والغباء اكتر ان انتا توقعت ان هي بجد قتلته علشان الفلوس

عمر:يلا اركبو بس علشان انتو في خطر 

نور وميرنا اخيرا قررو يركبو معاه

(في العربيه)

كانت الدنيا صامته لحد ما عمر قطع الصمت وقال:استنوني هنا هنزل اجيب حاجه وجاي

نزل من العربيه ونور وميرنا قعدو يتكلمو وفجاه جه زياد وقال:ازيكو

نور وميرنا بصوله من الشباك وقالو:اهلا

زياد:انا لقيت عربيه عمر فقلت اجي ابص بصه واسلم عليه

ميرنا:ادخل اقعد يا زياد عمر راح يجيب حاجه 

زياد:ايه دا هوا انا بقيت مشهور

ميرنا:بس يا تافه اركب واخلص

وبعدين عمر جه وقال:اهلا يا زياد انتا جت امتى

زياد:لسه جاي حالا بس كنت فين يا راجل 

عمر:كنت بجيب حجات للشغل المهم عملت ايه مع الكلاب دول

زياد:ولا حاجه الحكم هيتنفز اساسا دا هما ليهم.....

عمر:ايييييه......يتبع

يتبع ...انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة )اضغط هنا 

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هناااااااا 

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك اضغط هناااااااا 


#زواج_بالاكراه

#البارت_العشرون



 

تعليقات

التنقل السريع