القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صقر الصعيد البارت التاسع عشر 19بقلم مي محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية صقر الصعيد البارت التاسع عشر 19بقلم مي محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

رواية صقر الصعيد الفصل التاسع عشر 19بقلم مي محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 









رواية صقر الصعيد البارت التاسع عشر 19بقلم مي محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

الفصل التاسع عشر  ❣️❣️❣️


***** قطعهم زعيق وخناق فهد و عاصم ...الكل قام باتجاههم بخوف 

---- عاصم بزعيق  ...انتتتتت مش مصدق يبقي خلاااااااص يا فهد  اخرسس و متسمعنيش  صووتك  تاني ياخي 

------ فهد بزعيق اكبر ...فهمني انت ازاي كدهههه اصلا...افهم الاول وبعدين ابقى اتكلم براحتك  محدش  هيوقفك 


بدر ..... اهدي يا ولدي عاد مش أكده....

     انتو اخوات يا ولدي  ودخل بينكم الشيطان  والله 

عاصم  بزعيق  ....اسالوه  هوووووه

     

      فريده غادرت خلفه هى وبدر وحكمت 

 ---- اميرة ....ايه اللي حصل يا فهد فهمنى من فضلك؟؟؟

---- فهد بندم ومش قادر يتكلم......معلش يا ماما انا تعبان  دلوقتى  ومش حمل مناهده.....عن اذنكم 

 

     خرج وسحب ملك من ايدها متوجهين الى بيتهم!!


***** عند ادهم *****

حالته تحسنت  و خرج من المستشفى  على كرسي متحرك لفترة من الوقت  كى يتحسن و معه رزان لم تتركه للحظه واحده 


---- ادهم بشكر ....انا مش عارف اقولك ايه والله يا روز 

        تعبتك معايا اوى الفتره  اللي عدت 

----- رزان بابتسامه......انت عبيط يا بنى بتشكرنى على ايه بس 

---- ضحك بخفه قائلا.... هههههه عبيط....مرة وحدة كده 

---- رزان بحب ...متزعلش يا عم....عموما الحمد لله على سلامتك 

        مرة ثانية.....

----  الله يسلمك يا ستي 

---- رزان قامت  ....استاذن  بقي يدوب امشي 

-----  خلى بالك على نفسك كويس 

----- رزان بحب  ....حاضر....لو احتجت اي حاجه....

              رغم اني عملت كل حاجه بأيدى تبقي تكلمني...تمام 

---- ابتسم  ...حاضر ياختي 

             ضحكت عليه  و خرجت 


****** وبعد وقت  *****

     رن باب منزله تقدم بالكرسي المتحرك وقام بفتحه 

         ---- اهلا اهلا اااا فهد  باشا بنفسه  عندي 

   حضن صديقه باشتياق  ..... وحشتني يا ادهم اوي 

             ادهم  خرج من حضنه 

------ مالك يا فهد مدايق ليه  ....وشك متغير احكيلي يا صاحبي 

.....ابتسم فهد بوجع قائلا  ....اتخانقت  مع عاصم 

----- ادهم  .....عاصم تاني.....وحصل ايه المرة دي 

                    

                         فهد  "  فلااااااش  ""

   فهد دخل ورا عاصم الغرفه قائلا  ....مش مصدق توصل انك تقتلنى  يا عاصم  

    --- عاصم بصدمه  ....اييييه  ؟؟؟

----- فهد  ....كنت عايز تقتلنى....هى وصلت لكده يابن عمتي 

---- عاصم  بزعيق..... مشش اناااا....انا لو عملت كدا مش هخاف 

       منك وغير كدا  ذنب طارق ايه فى الموضوع ركز كويس 

        وفتح عينيك  شوف مين بيكرهك  تااااانى 


------ فهد  ....محدش بتكرهني غيرك...وانت اللي عملت كده  اكيد 

---- عاصم بزعيق.....انتتتت مش مصدق يبقي خلاااااااص يااااا 

      فهد اخرسس  و متسمعنيش صووتك تاني ياخي 

----- فهد بزعيق اكبر  .....فهمني انت ازاي كدهههه اصلا  

        افهم الاول وبعدين ابقى اتكلم براحتك  محدش هيوقفك 

       

                          ""  بااااااااااك  ""

----- ادهم بحزن  ...انت غلطت  يا فهد 

---- فهد وضع يده على وجهه بتعب  ......عارف 

----   ادهم  .....طب هتعمل ايه  

 """  لازم  تصلح كل حاجه يا فهد هتفضلوا لامتى  كده ياخي """"


----- هتتحل  ان شاءالله  المهم فيه حفله كده بمناسبة العقد    

         الجديد  للمصنع  عايزك معاياااااا 

----- ادهم بحزن..... بحالتى دى هعمل  ايه معاك 

---- فهد بابتسامه.....وجودك جنبى بيقوينى يا  صاحبي 

               وبعدين انت في حاله  مؤقته 

---- ادهم بابتسامه....تمام يا عم هو انا اقدر عليك يعني 


     ضحك عليه فهد قائلا  .... هههههه عارف يعني الحفله مش

        هتكمل والا هتتعمل غير بيك ...واهو تغير  جو 

    

        ادهم  .....تمام يابنى جاي والله 

     فهد بضحك  ....حيث كده بقى ....ننام عشان تعبت اوي 

        امبارح 

    ضحك أدهم ...... امشي يا عم  نام في بيتك جنب مراتك اللي 

       لحد دلوقتي مشفتهاش  اصلا  

 ....... فهد بضحك  ....هتيجي و هعرفك عليها 

            دي حاجه كده  خطفتني  يا ادهم..

                            انا بحبها  اوي  

---- ادهم بابتسامه  ..... ربنا يخليهالك  يا رب  يا صاحبي انت 

       تستاهل كل خير 

----- فهد  ....حبيبي يا ادهم  ربنا يوعدك كده بواحده شبه نقاء 

         قلبك وحبك 

      ادهم  تذكر شيئ  قال بوجع....مش فارقه يا فهد خلاص 

        فهد بحب.....هتقع والله ومحدش  هيسمى عليك و هتقول

            فهد  قااااال يا عم 

.......ضحك أدهم  قائلا  ......إن شاء الله  ....

يتبع  ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل

صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع