القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية نور عيني البارت الواحد وعشرون 21 بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه





رواية نور عيني البارت الواحد وعشرون 21 بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية نور عيني البارت الواحد وعشرون 21 بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية نور عيني البارت الواحد وعشرون 21 بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


21


(بارت تاني🐥♥) 

اااااا انتي قووولتيلي انه دا بابي ساعت اما وريتك الصوره وقولتلك دا مين قولتيلي بابي بتاعي وهو في شغل مش تكذبي وراحت حضنت سليم من رجله...... بابي اخيرا رجعت

سليم بصدمه.... ااا انتي خلفتي كمان 

نور لسا هتتكلم قاطعها صوت عمار.... ايوا مفاجأه صح ميرال بنتي 

سليم بص لِنور بعتاب و نظره معرفتش تحددها ومشا من غير ولا كلمه 

نور بعصبيه......  عمااار انت ايه الِ جابك

عمار ببرود...... عيبه فِ حقي اما تكون مراتي بتتكرم وماكونش معاها...ومسك ايدها قامت شداها بعصبيه..... سيب ايدي

عمار بابتسامه مستفزه.... افردي وشك وسيبي ايدك الصحافه بتصور 

نور بصت لقت الصحافه بتصور فعلا والاضواء كلها عليهم

عمار نزل لمستواها وهمس فِ ودانها الِ يشوفهم يقول بيحبوا فِ بعض بس مش كل الي بنشوفه بيكون حقيقه..... اييه الِ عملتيه...... دا بتغنييلُه... ماشي ينور ماشي 

نور بصتله بخوف وقالت بقوه عكس ريأكشن وشها...... متقدرش تعمل حاجه وايوا بغنيله دي مش حاجه تخُصك

لا ياروح امك انتيي مراااااتي

على ورق بس ياااعمار ماتنساااش دااا فاااهم واخدت ايد ميرال ولسا راحه تمشي بتبص لقيت سليم بيرقص سلو هو وزيزي دموعها نزلت والغيره بتنهش فِ قلبها 

 عمار استغل شرودها ده وخد ايدها عشان يرقصو سِلو 

نور بعصبيه وصوت باكي... مش عايزه ارقص 

عمار اتجاهلها وكمل رقص 

الاضاءه ضعفت والموسيقى رومانسي هاديه اشتغلت

بقلمي بسمله بدوي

سليم مره واحده اخد نور من ايد عمار واعطاله زيزي

نور اتفاجأت بس ده فرحها اوي وسندت راسها على صدره وهو حضنها اوي ودفن راسه في عنقها وبقى بيشمه باد*مان كانه اكسيجينه وايده بتمشي على جسمها بجرا*ءه  وتملك كانه مش مصدق انها معاه وفي حضنه 

نور متخدره خالص من لمساته ومافاقتش غير على قبلا*ته الحنونه الِ بيطبعها على عنقها

نور بخجل.... س سليم ااابعد ك كده حرام انا معتش مراتك

سليم اتعصب وزاد من احتضانها ليه وبقا بيطبع قبلات عني*فه عكس قبلاته الحنونه

س سليم ااابعد 

سليم مسك وشها بين ايده بتملك وعشق وبقا بيقبلها بجنون ولهفه 

نور زقته بضعف اول ما الرقصه خلصت والانوار رجعت 

نور بصتله والدموع في عيونها ونزلت جري وهو وراها وبعدين عمار وزيزي

نور وهي نازله لمحت الجد وساره واشرف وقفت مكانها وفضلت تبصلهم ودموعها مغرقه وشها

عمار شد ايدها وراح لهم 

مجاهد اول ما شافها قام وحضتها بلهفه......  نور نور عيني انت انتي بجد موجوده انا انا مش بحلم 

نور هزت راسها وحضنته اكتر 

كنتي فين ك نتي فين انا دورت عليكي كتير و

عمار بسماجه.......  انا ونور اتجوزنا ومعانا ميرال وبيجاد

الجد بصلها بصدمه...... الكلام دا حقيقي 

هزت راسها بحزن وسكتت 

ساره بصتلها بحزن.... مكنتش اتوقع انك انتي تعملي كل دا يانور بجد يا عيب الشووم عليكي انا اعتبرتك اكتر من بنتي بس انتي 

قاطعها عمار..... ماما هي عملت اي يعني انا وهي بنحب بعض وانتجوزنا و

الجد بعصبيه..... اخرررس متكملش 

نور لسا هتمشي مش قادره تتحمل نظراتهم.. وقفها صوته..... راااحه فييين 

عمار: اي ياجدي هنروح بيتنا

الجد بجمود..... لا مافيش الكلام دا انتوا هتعيشوا معانا في القصر 

عمار بعصبيه..... نعم لا طبعا 

عمااااااار هي كلمه واحده فااهم

عمار بخبث..... اممم موافق 

تسريع الاحداث كلهم وصلوا القصر 

نور اول ما دخلت القصر افتكرت كل الذكريات ودموعها نازله بقهر وحزن شديد فاقت على ايد ميرال..... مامي هو بابي فين هو سابنا تاني

عمار من تحت ضرسه.... انا اهو ياروح بابي 

ميرال ببكاء..... ايييه لا لا انت مش بابي  ... انا عاااايزه بابي باابي فيين باااااابي فيييييييين انت مش بابييييييي

واول ماشافت سليم ضحكت ...... بااااابي 

سليم وقف بجمود وبعدين قام شايلها....  بتعيطي ليه

ميرال بعييط..... عشان خوفت لتسبنا تاني مامي مش بتبطل تبكي بالليل

عمار بعصبيه..... ميراااال تعالي هنا 

سليم ببرود.... وطي صوتك 

ميرال مسكت في سليم جامد...... مش تسيبنا تاني يابابي بليزز

عمار بنرفزه اخد نور وميرال..... هنطلع نرتاح فوق يا جماعه بقا تصبحوا على خير 

ميرال ببكاء..... لاااااا باااااابي انااااا عاااايزه بااااابي سييييبنييييي باااااابي 

نور عيطت بطفوله على بكاء بنتها

سليم اتعصبت وراح اخد ميرال في حضنه وفضل يهديها..... انا اهو ياحبيبه بابي متعيطيش 

ميرال بطفوله.... مش هتسيبنا

سكت شويه وقال ببتسامه.... ايوا مش هسيبكوا ابدا

عمار لسا هيتكلم خاف من نظرات سليم وسكت 

نور جريت على فوق قبل ما تنفج*ر في العياط وقول كل حاجه وعمار طلع وراها

عمار بصوت واطي وواقف ورا الباب..... نور افتحي الباب بلاش تصرفات الاطفال  دي 

نور بعياط..... لا مش فتحه مستحيل تقعد معايا في اوضه واحده 

عمار بنفاذ صبر...... ماشي يانور ماشي الصباح رباح ومشا وهو متعصب 

ثواني والباب خبط تاني فتحت بعصبيه....... بقوووولك اناوانتي على جث*تي نقعد في اوضه وااحده يعمااار ااا.....  سليم 

سليم سمع جملتها وفرح جدا بس ما بينش دا وقال ببرود..... دا انا 

نور بكسوف...... ااا انا اسفه ااا

ولا يهمك بس ميرالي  نامت و

نور حست بغيره.... ميرالك

ميرالي ايوا نامت...  انيمها فين 

نور شاورت على السرير....  هنا هتنام معايا

سليم بنبره شديده وملاينه غيره..... وعمار

نور بتوتر...... هو هو عنده شغل مش هيجي الا الصبح وو

خلاص ماشي وراح نيمها بس ماسكه فيه جامد وبيحاول يشيل ايدها بس مسكاه جامد اووي 

نور قربت تحاول تشيل ايدها بس برضو ماسكه فيه......

سليم غمض عيونه وقال ببرود...... هقعد شويه لحد ما تروح في النوم  .... ممكن تنامي انتي كمان .

نور هزت راسها بخجل... حاضر 

سليم من غير مايحس راح في النوم... بس نور الي لسا صاحيه مش قادره تصدق انها نايمه معاه على سرير واحد ريحته مجنناها قامت وقربت منه تشوفه نايم ولا صاحي بس كلن نايم 

نور بدموع اخدت ميرال من على صدره وقربت منه  وبقت تلمس  وشه بحب ودموعها نزلت...... وحشتني اوي اوي ياسولي كنت بحبك ولسا بحبك وهفضل احبك لاخر نفس فيا... انا عارفه انك مش طايق حتى تشوفني وكر*هتني بس انا لسا بحبك كل دا غصب عني والله العظيم كان غصب عني وقرب منه وباسته من خده ولسا راحه تبعد لقيته بيشدها ليه وقعدها على رجله ودفن وشه في عنقها بلهفه...... وانا لسا بعشقك واكتر من الاول يانور عيني 

نور بخضه.... انت انت صاحي 

مفيش رد وطلع وشه من عنقها وبص في عيونها بتوهان......  وحشتيني يا نور عيني 

نور بدموع...... انا اكتر انت مكنتش عاارف انا كنت عامله ازاي من غيرك وولادنا و فجأه سكتت بصدمه و استوعبت الي قالته

سليم بلهفه..... اي انتي قولتي اي وولادنا 

 نور بدموع وخوف.... هاا. ااا لا لا انا مقولتش حاجه

سليم بصوت اشبه بالجحيم........ نوووووووووور 

نور بدموع وصرااخ..... ايووووااااا ولاادك يااااسليم ايوا ولااادك 

سليم بصوت جوهري مليان عتاب وحزن........ ليييييه عملتيييي كدا ليييييه حراااام علللليكي خمس سنين بعتيييهم عني ليييييه عملتي فييينااااا كداااااااا

نور بصراخ....... اوووووماااال عااايزيني اضحيييي بحيااااااتك هااااااا اسيييبهم يقتلو*ك بسببي هااااااا اضحي بيكوا كلكواااااا عشاااني هااااا والاهم من كده السرر هينكشف 

سر اي 

نور بانيهااار..... سيده مش اميييي ياااااسليييييم مششش اميييييي سيده (الرقاااااااصه) مش امييييي دي امك انت 


سليم بصدمه........ايييييييييييه وفجأه

.

سليم بصدمه...ايييييييه وفجأه مسكها من دراعتها بجنون......  كذب قوووليلي انك بتكذبي قوووليلي 

نور بلهفه وعييط.....  س سليم اهدى ياسليم والنبي بالله عليك لتهدى.. ايوا ايوا انا بكذب مش مش حقيقي بس باالله اهدى 

سليم بصوت جوهري مُرعب.....  انتييي اي فكرااااني عيل تضحكي عليه بكلمتين ايوا سيده مش امي لا دي امك وبعدين تقووولي انا بكذب 

نور بنهيار........  ارجوك اهدى 

سليم بغضب جحيمي وهو بيرجع شعره لِ ورا بع*نف...... متقوووليلييييييش اهدى دييييييي  

ميرال صحيت بخضه من الصوت وقعدت تعيط جامد بخوف......  بابي بابي انت هتضر*ب مامي لااا بليز مش تضر*ب مامي بللليز مش تضر*بها زي بابي التاني ارجوك 

سليم عيونه احمرت اوي.....  بابي التاني مين عمار....  كان بيضر*بها 

ميرال بعيط جامد.... ايوا 

نور انّت بخوف......  متاخُدش بكلامها ياسليم هي هي لسا طفله صغيره متعرفش حاجه وو 

سليم بهدوء مُخيف يتنافى بشده مع تصرفاته من شويه...... مد ايده عليكي

نور بخوف..... هو هو مين

سليم بلهجه شديده وملاينه قسوه..... مَا هكررش كلامي تاااني عماااار مد ايده عليكييييي

نور بصتله كتير ومره واحده عيطت بصوت......  ايوا يا سليم ايوااااا كان بيضر*بني.. انت مكنتش عااارف حاااجه عن كُل السنين الِ فاتت انا حصلي فيها اي...  اتعذ*بت  ازاااي اذا كان نفسي ولا جسدي... انا شوفت العذاا*اب الوان يا سليم عشان محدش يقرب ليا غيرك انت وبس..  

سليم نزل على الارض لِ مستواها.... ليه لي حرام عليكي نفسك والِ عملتيه فينا

نور وهي بتسند جبينها على جبينه  وبتعيط.......  خ خوفت عليك كان لازم اختار لاما اضحي بيك ولاما اضحي بيا وبسعادتي وانا اختاارتك انت ياسليم اختااارتك انت.. 

سليم دموعه نزلت ومسك وشها بين ايده بلهفه.......  بس الِ عملتيه اصعب ينوووور اصعب بكتييير انت اتجوزتيييه ياااانور خلتيه يفوووز عليناااا يااانور وبُعدك عني داااا كأنك قتل*تيني بكسي*نه باارده  ...  وفووق دا كُله خبيتي عليا كل دا 

نور بعييط......  ده الصح صدقني....  ووهو هو على ورق بس صدقني يا سليم ورحمه بابا عمار ما قربلي ولمس حتى شعره دا انا كُنت قت*لت نفسي.... وبعدين ما انت كمان اتجوزت.. و مين هااا ومن زيزي

سليم بغموووض......  قريب اوي هوديها بايدي لِ السجن قريب اوي هاخد حقنا وحق العذ*اب الِ عشناه بسببهم 

نور بدموع....... متسيبنيش ارجوك انا وولادك محتاجينلك اوي 

ميرال نزلت من على السرير واخدت ايدها وايد سليم وخلتهم يمسكوا ايد بعض 

ميرال بطفوله...... مامي لِ بابي وبابي لِ مامي صح.. بابي مش هتيسيبنا تاني ثح! 

سليم ابتسم لها وحضنها جامد..... صح ياعيون بابي  .. عُمري ما هسيبكوا  واخدتهم فِ حضنه 

ثواني والباب خبط 

سليم بِعد وشاور بمعني اسكتوا وراح يشوف مين على الباب لقاها زيزي.... قرب وقال بصوت واطي..... نوري دي زيزي... اتعاملي عادي كاني مش موجود ماشي وانت ياميرالي 

ميرال بفرحه.....  ميرالك بجد يابابي 

ايوا ياقلب بابي انتِ شطوره صح وبتسمعي الكلام 

ثح

يالا اطلعي على السرير ونامي 

حاضر يابابي 

سليم دخل البلكونه وقفل الباب بس فتح حته صغيره عشان يشوف منها 

نور بشجاعه راحت فتحت الباب.....  نعم 

زيزي بصتلها بغرور وغ*ل وقامت زقاها لِ جوا وقفلت الباب وراحت قعدت على الكنبه بغرور وحطت رجل على رجل......  انتي ايه الِ رجعك تاني  مش كُنتي غوورتي فِ داهيه وخلصنا منك

نور بعصبيه..... احترمي نفسك  احسنلك

زيزي قامت وقالت بسخريه.... الله الله اي دا القطه بقيت بتخربش الله يرحم اما كُنت بقولك كلمه تروحي تعيطي منها 

نور بشجاعه.... نور الِ فاتت انسيها خالص.. انتوا قتل*توها صدقيني هندمكم على كُل الِ عملتووه فيا ياا زيزي. 

زيزي بسخريه......  خوفت انا كدا ههه وبصت لها من فوق بغيره.....  وبعدين ايه القرف الِ انتِ لبساه دا اوعي ياحلوه تكوني فاكره انك ممكن تغري سليم جوووزي بلبسك دا  ..  هو اصلا معدش طايق يشوفك ولا حتي يسمع صووتك 

نور بكُر*ه....... بسببكوا بسببك انتي وعمار حسبي الله ونعم الوكيل  

زيزي بغل وغيره......  انتي باين وحشتك عُلق عمار 

نور دموعها نزلت بقهر بس قال بقوه خوفت زيزي...... ورحمه ابويا لدفعكم التمن غالي وحق العذا*ب والفراق الِ شوفته انا وعيالي 

زيزي ببرود عكس الخوف الِ جواها من كلماتها الواثقه......  متقدريش تعملي حاجه 

نور بقوه...... هقووول لسليم على كُل حاجه 

زيزي اتوترت جامد بس قالت بسخريه..... هههه وهو هيصدقك كدا ههههه انتي بريئه اوي يا نور سليم الوقتي بقا بيكر*هك مش انا نسيت اقولك حاجه مش بعد ما عمار خطفك من المستشفى  واتفق مع الدكتوره انها تقول ان البيبي نزل واتفق كمان مع الممرضه انها تقول انك مشيتي وكتب رساله بخطك انك هتسيبني البلد وانه ميدورووش عليكي وانك هتاخدي الفلوس الي في البنك تبني بيها حياه جديده وهههه لو سليم عنده كرامه يسيبك في حالك ويبعد عنك و 

قاطعتها نووور بصراااخ........  براااااااا اخرُجييييي براااااا حسبي الله ونعم الوكيل فيكم حسبي الله ونعم الوكيل  منكوا لله براااااااا وزقتها وقفلت الباب ووقعت على الارض بانهيار..... حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيييل 

سليم خرج بلهفه اول ما شاف حالتها...... نوري مالك 

نور بعيط..... حسبي الله ونعم الوكيل فيهم منهم لله 

سليم بخضه من حالتها واشتالها وقعد بيها على الكنبه...... نوري انتي قويه يالا ياقلب سليم قومي يالا 

نور بضعف..... معتش قادره ياسليم خلاص 

سليم بحب وهو بيمسك وشها بين ايديه بعشق......  انا معاكي يا قلب سليم يالا قومي عشان ولادنا... لازم ناخد حقنا منهم يانور 

نور حضنته جامد وقعدت تعيط....... انا ضعيفه اوي يا سليم  انا ضعيفه كله بسببي كله بسببي 

سليم لسا هيتكلم بس لفت انتباهه  كدمه زرقه على كتفها بسبب الشال الِ وقع من على كتفها وبيبص لقاها كبيره وواصله لحد تحت قفاها بشويه  عيونه احمرت اوي وعروقه ايده برزت جامد مد ايده يلمسها

نور اتؤهت بوجع...... ااه ياسليم 

سليم بنبره مُم*يته...... من ايه دي

نور بتوتر.....  من من من ااا اتخبط ايوا اتخبط 

سليم جاله شعور يشيل بقيت الشال وفعلا شاله عيونه اسودت اكتر من كميه الكدمات الِ على ضهرها من فوق خالص شال بقيه شعرها..... ادوري

نور بتوتر..... ااا انت انت بتعمل اي لالا مافيش حاجه 

سليم بلهجه لا تتحمل النقاش..... اسمعي الكلام اخلصي 

سمعت كلامه...و سليم ملامح وشه مش مبشره بالخير خالص وبقا يلمس الكدمات والعلامات بحزن.... ونور من شدت الوجع عيطت..... اااه ااااه ياسليم 

سليم بصوت اقرب للجحيم ونبره مُخيفه.....  هو الِ عمل فيكي كدا 

نور ساكته وبتعيط 

 سليم بنبره مخيفه..... انطقييي هو 

 نور بعييط..... ايوا ايواااااا عماااار هو الِ عمل فيا كدا ايوا هو عشان كنت برفُضه ومابخليهوووش يقربلي 

سليم شالها بهدوء ونيمها على السرير واشتال ميرال ونيمها على الكنبه بعد ما حولها لِ سرير وغطاها 

نور لسا راحه تقوم من على السرير سليم منعها 

سليم بنبره آمره...... فين علبه الاسعافات الاوليه الِ بتبقَ معاكي علطول 

نور باستغراب ووجع.... فِ شنطتي... اهي 

سليم رجع وهو معاه مراهم..... نامي وديني ضهرك.. 

نور بصدمه..... ها 

نااامي على بطنك اخلصي يانور 

نور بعييط.....  لا لا ياسليم مش هقدر استحمل الوجع وو وكمان انا معتش مراتك و

سليم ببرود..... انا رجعتك ليا يانور وانتي في المستشفى 

نور سكتت وردت بصدمه.... ها 

سليم بحنان بينيمها على السرير وبيحاول يساعدها تفتح السوسته بتاعك البيجامه 

نور بخجل شديد...... لا لا يسليم انا انا هعمله لنفسي

اتجاهلها وقال بنبره حنونه..... هغمض عيني وانتِ انزلي تحت اللحاف وغمضي عيونك 

نور سمعت كلامه ثواني ودموعها نزلت تاني اول ما حست بملمس ايده الخشنه الرجوليه على ملمس جلدها الناعم 

سليم دموعه اتكونت في عينه وهو شايف كميه الكدمات الِ فِ ضهرها ودراعها 

نور بعييط..... بر براحه ياسليم بيشعطني اوي حسه بحرقا*ن فظيع مش قادره وقعدت تعيط وفجأه سكتت اول ما حست بملمس شفايفه ودقنه على كتفها من فوق الِ بيقبلهم بحنان بالغ وعشق خالص.....  لسا بيوجعوكي يا نوري

نور حاولت تبعد....  س سليم ااا ابعد مينفعش كدا وو كمان ميرال موجوده و 

سليم بتوهان وهو بيلفها ليه ..... هششش سيبيني استمتع باللحظه دي الِ علطول بحلم بيها اكون قريب منك ومعاكي... غمضي عيونك

نور غمضت عيونها وهمست بضعف.....  س سليم ماتسيبنيش ارجوك

سليم وهو بيطبع قُبلاته الحنونه على وجنتيها وكامل وجهها.... عُمري ما هسيييبك تاني بعد كدا حتى لو انتِ قولتي وعايزا كدا

سليم بعشق..... خوديني فِ حضنك يانوري وحشني اوي 

نور فتحت دراعها بضعف.......  انا الِ محتاجاله اكتر 

سليم خدها فِ حضنه ونام وابتسامه سعاده مرسومه على وشوشهم


فِ الصباح 

ميرال صحيت وقربت من السرير وضحكت بطفوله وفرح......  بابي ومامي مع بعض الله وقامت طالعه ونامت عليهم 

ميرال بطفوله..... مامي مامي. 

نور بتذمر طفولي......  ياميراال بقا سيبني انام شويه صغنين خالص وهصحى تاني

ميرال بضحك.......  واللهِ انا مش عارفه مين فينا الِ ام ههه

بابي بابي 

نور اول ما سمعتها بتقول كدا قامت وبتبص جنبها لقيتها في حضن سليم اتكسفت اوي ولسا راحه تقوم سليم شدها......  راحه فين بس انا لسا ماشبعتش منك وقرب من وشها اوي

نور برقت من جراء*ته وزقته  بخجل شديد.....  س سليم... اابعد ميرال موجوده 

ميرال بطفوله.......  عادي عادي يامامي... بابي هو انت هتقبِل مامي 

نور وسليم بصولها بصدمه...... انتِ عرفتي الكلام دا منين

ميرال بطفوله......  بشوووف كدا فِ الكرتون 

نور وشها احمر اوي......  ميرال عيب كدا

سليم قعد يضحك وقام شايلها وقعد يضحك معاها

نور قامت اخدت شاور ونزلت تعمل فطار كان كله نايم كان الوقت لسا بدري اوي

واقفه فِ المطبخ سرحانه فِ سليم و فرحانه انها بقت معاه اخيرا  ثواني وحست بايد بتتلف حوالين خصرها اتخضت ولفت بسرعه بس اتنفست براحه....... سليم حرام عليك خضتني 

سليم بعشق......  سلامتك من الخضه يا قلب سليم وقرب منها وكُل انظاره متجوهه على ثغرها الاحمر النبيذي.......  اي رأيك ما اسمع كلام ميرال 

نور بكسوف..... س سليم اابعد 

سليم بضحك..... ابعد هههه لا مافيش الكلام دا دا انا هعوض كُل السنين الِ فاتت دي وقرب منها لحد ما حاصرها عند الحيطه ونزل لستواها بحيث يكون وجهها مقابل وجهه وغمض عيونها ولسا هيقرب 

نور بخبث.......  جدو 

سليم تلقاءي بِعد وبيبص وراه ملقاش حد 

نور بطفوله وضحك شديد...... ههههه لا هههه مش قااادره يلهوي على شكلك ههههههه مُضحك اوي 

سليم بغيظ وبقا بيتأملها بعشق شديد كانه مش مصدق انها معاه .... بقا كدا ماشي وكان فيه دقيق جنبه اخده وكبُه كله عليها 

نور بشهقه طفوليه......  اي داااا عااااا فستاااااني 

سليم قعد يضحك على تصرفاتها الطفوليه وفجأه سِكت اما لقاها اخدت الباقي من الدقيق وكبِتُه عليه...... ايه الي عملتيه دا 

بقلمي بسمله بدوي

نور طلعت لسانها بطفوله...... احسن احسن تستاهل هااه

بقا كدا ماشي ومره واحده اشتالها ولف بيها 

نور حطت ايدها على بوءها تكتم صوتها..... سليم نزلني نزلني.... سليم ممكن حد يشوفنا 

سليم قعدها على اكتافته وراح قفل باب المطبخ وفضل يدور بيا وهي بقيت بتضحك ببراءه جامد وفرحه..... هههه خلاص خلاص نزلني معتش قادره ههههه ااه دوخت 

سليم بضحك عمل نفسه انه هيوقعها وهي خافت وقامت ماسكه فيه اكتر وعيونهم هنا اتلاقت وفضلوا باصين لبعض فاقوا على خبط على الباب وصوت مجاهد..... مين الي قافل باب المطبخ كدا 

سليم نزلها وقال ببرود..... انا

نور مسكت ايده بسرعه.... اروح استخبى 

سليم رفع حاجبه باستنكار...... تستخبي لييه 

نور وقفت مكانها وفضلت متابعاه وهو راح يفتح الباب 

مجاهد اول ما الباب اتفتح رفع حاجبه..... ايه الِ عمل فِ المطبخ كدا وانتوا عملين كدا ليه 

سليم ببرود..... مجاهد عايزك في المكتب ومشا 

الجد بصدمه مضحكه..... هو قال مجاهد 

نور ضحكت ببراءه...... ههه ايوا 

مجاهد ابتسم وفتح لها دراعاتهم وهي جريت عليه حضنته 

مجاهد بمرح..... بقا ينفع كدا بدلتي بقت كلها دقيق منك 

مجاااااااهد 

مجاهد بضحك.... ههههه عليه العوض ومنه العوض والله انا حاسس انك انت الِ جدي مش انا....

نور ضحكت وباست راسه وايده واستأذنت وطلعت فوق


فِ المكتب 

سليم بهدوء مُخيف وبلا مقدمات....... سيده حقا تبقى اُمي 

مجاهد بصله كتير...... مين الِ قالك

سليم بنبره مُيخفه....... مجاااااااااهد جاوبني على سؤااالي 

مجاهد غمض عينيه بوجع...... لا 

سليم فرح من جواه وقال بغموض.......  كُنت متأكد انها لعبه ******منه.. كمِل 

ثواني وسمعوا خبط على الباب......

الخدامه باحترام...... مجاهد بيه فِ واحده اسمها سيده عايزه تقابلك ضروري 

_خليها تدخل 

سيده بتهور وعصبيه......  اييييه الِ سمعته دااااا يمجاااهد بيه نووور متجوزه عماااار هي دي وصيه حاااامد الله يرحمه(ابو نور) 

مجاهد بجممود....... ماانتي لو تعرفيني الحقيقه كامله هعرف اتكلم 

سيده بتهور....... الِ بيحصل حرااااام اصلاااا ازااااي يتجوزها ازااااااااي وهي اُخته 

سليم برق بصدمه..... اخته!!!!!!!! يعنيييي نوووور اختي 

سيده بنفي وووو...

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع