القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية نور عيني البارت الثاني وعشرون 22بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه







رواية نور عيني البارت الثاني وعشرون 22بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

رواية نور عيني البارت الثاني وعشرون 22بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 








رواية نور عيني البارت الثاني وعشرون 22بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



22

♥🐥. 

سيده بتهور....... الِ بيحصل حرااااام اصلاااا ازااااي يتجوزها ازااااااااي وهي اُخته 
سليم برق بصدمه... اخته!!!!!!!!  يعني نوووور اختيييي 
سيده بنفي.....  لا انت ونور مش اخوات..... وو نور وعمار اخوات فِ الرضاعه 
سليم بعصبيه........ مااااااهوووووو عماااااااار اخووووياااا  لاااااا  انتِ تيجي تقُعدي قدامي وتحكيلي كُل حاااجه 
سيده بخوف من نظراته الحاده..... احكي واقول اي.. نور مش اختك نور اخت عمار فِ الرضاعه وووبعدين  مين الي قال الِ انت وعمار اخوات
سليم بغضب جحيمي...... ااااااه ياااابن ********* 
سيده بعصبيه........  برضووووو مااحدش رد علياااا هي دي وصيه حامد؟!  وصيته انها تتتجوز سليييييم وبعدين انتوا قااعدين تشتروا فيها كدا لييه كأنها ملهاش حد لا امهااا لسا عايشه على الدنيا وهااخدها خلاص كفااايه قاطعها سليم بنبره مخيفه....... انا هعمل نفسي مسمعتش حااااجه ماشي وان كلامك دا ذله لسان وام خااايفه على بنتها 
سيده اخدت شنطتها ومشيت وهي بتبرطم وبتتوعدلهم 

مجاهد لسا هيتكلم قاطعه سليم..... مجاااااهد مش عاايز كلام كتيير في الموضوع دااا وسابه مشا 
عند نور فوق بتعيط 
اناااا عااايزه ابني منك لله ياا عماار حسبي الله ونعم الوكيل 
سليم لسا بيفتح الباب ومبتسم بس اول ماشافها جري عليها بلهفه وقفل الباب..... مااالك ينور عيني فيكي اي بتعيطي لي
نور بنهيار...... انا عاايزه ابني ياااسليم مااليش دعوه 
سليم بحنان..... طب بُصيلي انا مش  فااهم من كلامك  حااجه مالك ياقلب سليم 
نور رفعت وشها وعيونها الِ احمرت جامد من كُتر البُكا......  ع عمار 
سليم ضغط على ايده لحد ما عروقه برزت وابيضت اوي...... عمل اي تاني 
خد خد بيجاد وو
سليم بترقب مخيف....... بيجاد مين
نور بعييط...... بيجاد ابننا يا سليييم 
سليم عيونه اسودت وبرق..... خده فيه انطقييييييي
نور بعيط وخوف......  خده من الاسكول ووو هو هو معاده يرجع النهارده بس بس هو هو خده وبيساومني بيه
سليم مسك فونه..... الو يامدحت عايز تحددلي موقع بن ال****  ... هيكوووون من ياااا زفت عماااار  بسرعه ياااامدحت
رما الفون فِ الحيطه بغضب جحيمي ولف لنور الِ منكمشه في نفسها بخوف شديد وبتعيط.......  س سليم 
غمض عيونه ڪمحاوله انه يهدى وقرب منها بحب....... خلاص ثواني ويحدد موقعه وابننا هيرجع 
نور بلهفه مسحت وشها وردت ببراءه..... بجد ياسليم 
سليم بعشق وهو بيقبل باطن ايدها......  بجد ياقلب سليم
نور بخوف..... احضني اوي يا سليم مش عايزه احس بخوف وده مش بيحصل غير اما بكون معاڪ
سليم خدها فِ حضنه جامد 
ثواني وسمعوا صوت ميرال الِ لسا صاحيه من النوم....... مامي 
نور خرجت من حضنه وابتسمت بحنان لِ ميرال...... نعم ياحبيبتي 
ميرال ببراءه:  هو هو بيجاد فين هو هيسيبنا هو كمان ... انا خايفه ل
نور بعصبيه...... ميرال اسكتي 
ميرال عيطت وجريت على سليم .
نور اخدت نفس وقعدت تعيط اكتر وحاطه ايدها على قلبها.... ان شاء الله مش هيحصله حاجه ان شاءالله
سليم شال ميرال على كتفه وقرب من نور وحضنها..... انشاء الله 
ثواني وفونه رن 
نور لفت بلهفه...... ها  اي لقيتوه
سليم بضحكه خلفها الكتير...... هو انا لسا رديت و رد.... الو.... حلو اوي يا مدحت عفاارم عليك ايوا ثواني وهكون عندك... اعملوا معاه الصح لحد ما اوصل.. 
نور بخوف.... اي يا سليم 
سليم بحب وقرب باس راسها وراس ميرال..... اهدي يا قلب سليم مش هرجع غير وهو معايا.. بس المهم اقفلي عليكي الباب ومهما يحصل ماتخروجيش من الجناح ينوري
هزت راسها بطاعه.... حاضر تروح وترجع بالسلامه 
واخدت ميرال فِ حضنها وفضلت تدعي لهم.... يارب يرجعولي بالسلامه يارب
بقلمي بسمله بدوي
عند سليم ثواني ووصل المخزن الِ عمار فيه
سليم اول ماشافه هجم عليه ونزل ضرب فيه
عمار بستفزاز.......  فُكني ونتواجه راجل لراجل 
سليم بصوت اقرب للجحيم...... قصدك راجل لِ مره انت بتحسب نفسك راااجل هاااا بقا حتت*******زيك يعمل فيا كدا دا انا هشرب من دمك يابن***** 
عمار بتعب بس مش مبين.... ههههههه دا انا اخوك حتى
سليم قاطعه بلكمه.....  لا الكلام دا تضحك بيه على عيل ******زيك يااابن ال*****
بابا 
سليم لف بلهفه اول ما سمع الصوت قام عمار مستغل ده واخد عصايا كبيره وضر*به بيها على راسه 
سليم حط ايده على راسه بوجع  وابتسم بشر ولفله  ... مش بقووولك مرااا طب ما انا كنت في وشك بس انت عشان ******** ضر*بتني في ضهري  ونها كلامه وبلكمات وركلاته  واخد الكرسي وكسره عليه لحد ما اغمى عليه. 
سليم بصله باستحقار ووجه كلامه لمدحت.... مدحت شيلوه  ومش هوصيك عايز اعداااا*م فاااهم
مدحت:  دا الي هيحصل يا سليم 
سليم بقا بيدور على ابنه ملقهوش اتجنن ولسا هيتكلم لقاه جاي عليه بكل برود وجمود كان نسخه طبق الاصل منه 
سليم ابتسم اول ما شافه بيكمل ضرب في عمار.
بيجاد 
بيجاد لف وراحله بكل بغرور وثقه..... انت ابويا 
سليم اشتاله بلهفه وهو متعجب من طريقته الي مش مناسبه لطفل بالمره......  ايوا 
بيجاد بجمود....... نزلني ومتتكررش تاني انا راااجل على العمايل دي فاكرني عيل توتو ولا اي 
سليم باعجاب ورفع حاجبه باستنكار..... عيل توتر.. وراجل!!! انت عندك كام سنه
بيجاد بغرور..... 5
سليم ضحك وفرح اوي بيه وحضنه جامد... في الاول بيجاد اتردد بس في الاخر حضنه 

تسريع الاحداث خرجوا وركبوا العربيه ووصلوا القصر 
نور  كانت واقفه فِ التراس واول ما شافته نزلت جري
سليم اول ما شافها اتعصب جامد بس كبت عصبيته ودخل 
نور بعيط ولهفه..... بيجاااااااد 
بيجاد جري عليه بحب..... امييي
نور بعيط وهي بتحضنه جامد....... قلب امك وحشتني اوي ياحبيبي...  انت انت كويس في حاجه بتوجعك عملك حاجه 
بيجاد بحب وهو بيمسحلها دموعها..... متبكيش يا امي وبعدين ما انا قدامك اهو كويس وبخير 
نور نقلت بصرها لِ سليم الي بيبصلها بغضب وغيره...  جريت عليه حضنته..... اسفه والله بس اول ما سمعت صوت العربيه متحكمتش في نفسي ونزلت اشوفكم..... وشهقت بخوف من الد*م الي نازل من راسه..... س سليم مال راسك بت بتجيب د*م ليه 
سليم هز راسه ببرود..... جرح بسيط 
نور بلهفه.... جرح بسيط اي
قاطعهم نزول زيزي وهي بتجري عليه..... انت انت كويس يا حبيبي 
سليم ابتسم وقرب منها.......هبقى كويس اما اعمل كد وطلع الكلبشات وقال بصوت جوهري...... مدحااااااات ادخل 
مدحت دخل ومعاه كام عسكري....
سليم بشر..... مش هوصيك عليها يا مدحت 
زيزي بخوف وعيطت......  في اي سليم انا عملت اي
سليم بغضب جحيمي...... عملتي اي ههه قووووووليلييي ايييه الي معملتيهوووووووش  خوووودووووها من قدامي 
زيزي بخبث.......  هتحبس ام ابنك يا سليم... 
نور بصدمه.... ايييييه
زيزي بغ*ل وخبث........ ايوا انا حامل.
زيزي بخبث.......  هتحبس ام ابنك يا سليم... 
نور بصدمه.... ايييييه
زيزي بغ*ل وخبث........ ايوا انا حامل.
نور رمشت بعيونها كذا مره وغمضتهم جامد كأنها بتحاول تقنع نفسها انها بتتوهم او حلم او اي عُزر بس
سليم بعصبيه وعيونه حرفيا بطُق شرار.......  لا داااا انتي زووودتيييها اوي وبعدين انتي ايييييه يا شيخه ما بتشبعييييش كذب.... مدحت خوودها من وشييي اخلص
زيزي بدموع خبيثه...... حرااام عليك طب وابنك ذنبه ايه طيب ووجهت كلامها لِنور.....  نور والنبي قوليله حاجه انا الِ غلطت انا الِ وحشه بس ابني ماالوووش ذنب والنبي انتي ام وعارفه 
نور همست بخوف....... هو هو هو سليم جه جنبك اا اقصد لمسك
زيزي بخبث شديد وتمثيل وبتبص لسليم وعامله نفسها خايفه ..... ها ااا لا لا سليم ملمسنييش لا لا سليم ملمسنيييش ملمسنيييش وفجأه عملت نفسها اغمى عليها 
سليم متهزش منه شعرايه حتى ومتابعها ببرود وهو متأكد ان كل دا تمثيل 
نور بطيبه وخوف جريت عليها.... سليم جييب ميااا بسرعه او بيرفيوم
سليم ببرود......  اوعي تكون التمثيليه الهابطه الِ عملتها دي دخلت عليكي 
زيزي همست بغل فِ نفسها...... تمثليه هابطه  ماشي الصبر يا سليم الصبر 
نور بصتله بخوف...... لا حقيقي اغمى عليها حتى من عارفه افوقها بالميا حتى اطلب الدكتوره بليز ياسليم
سليم بعدم تصديق وعصبيه......انت ايييييه بجد مش قااادر اصدق بقااا بتساااعديها بعد كل الي عملته فيكي 
نور بطيبه وبراءه........  سليم ربنا موجود وبعدين عايزني اسيبها وهي كدا يعني بالله عليك اطلب الدكتوره
سليم بصلها بغيييظ شديد من برائتها وطيبته الِ هتوديها فِ داهيه عشان دووول ماينفعش معاهم كدا 
 طلب الدكتوره  .. وجِت 
نور فِ بالها معقول فعلا تكون حامل... لا لا ان شاءلله لا اكيد بتكذب.. 
الدكتوره خرجت......  احم المدام فعلا حامل 
سليم بترقب مخيف........  عاارفه انا لو عرفت انك بتكذبي انا هعمل فيكي اي
الدكتوره خافت من طريقه فِ الكلام......  و وانا هكذب ليه يا سليم باشا ممكن كمان تعرضها على اي دكتوره غيري  ودي الروشته تاخدك العلاج بتنتظام عشان البيبي سلام عليكم 
نور بخفوت والدموع لمعت في عيونها.......  معناه ايه الكلام الِ قالته الدكتوره دا ياسليم 
سليم بهدوء مُخيف..... يبقى ماهوااااش ابني 
نور بصتله كتير ودموعها نزلت 
سليم اتنهد بحراره وضيق..... طب بتعيطي ليه دقولتي طيب
نور ببراءه....... خايفه انا ممكن امو*ت فيها يا سليم لو عرفت انك لمست واحده تانيه غيري
سليم حط صابعه على شفيفها بحب...... مقدرش اصلا ولا فِ واحده بتعجبني وبتعدل مزاجي غيرك انتي وبس يانور عيني
نور ابتسمت برضا وقربت منه بدلال......  بجد ياسولي
سليم بحب وهو بيطبع قُبله ناعمه عميقه فِ باطن ايدها....... بجد ياقلب سولي
كانت زيزي متبعاهم وهي واققه ورا الباب ومورباه جامد بس شايفهم وسامعهم بوضوح........  حيبوا فِ بعض كمان واشبعوا من بعض على الاخر عشان الِ جاي.... هههه مفاجأه بقا انا هوريكوا مين هي زيزي على اصولها 

عند سليم فِ المكتب......  مدحاااااااات يعني ايييييييه تقصد ايه بكلاااامك دا
مدحت بخوف من نبرته...... ااا ﯾ سليم مينفعش صدقني لااازم دليل ملموووس
سليييم بصوت جوهري........  يعني انااا هكذب واتبلى عليها يااعني هي والزفت اخوووها بص اناااااا صِبرت علييك كتير ووثقت فيك بس الظاااهر كدا انت مكنتش قد الثقه يا مدحت 
مدحت نزل راسها بخزى..... صدقني كل ما نقول خلاص هانت بنرجع لورا لدرجة انا شكيت ليكون فِ حد تبعها معانا وهو بيبلغها بكل تحركتنا وخططنا
سليم بشرود..... حد!!!!  اامممم ااااااه يبن********
مدحت بسرعه..... ايه عرفته
سليم بشر  وعيونه اسودت بشكل مُخيف...... تقدر تمشي انت يا مدحت 
مدحت باعتراض.... بس
سليم بنظره تحذيريه....... تقدر تمشي يامدحت قوولت
هز راسه بقله حيله وغادر
سليم بوعيد وشر.........  نهاااايتكم قربت على ايدي يااازيزي انت والزفت اخوكي الِ اسمه مهاب انا مش بس عارف ان الوااد مش ابني لاااا متأكد بس اخرتكم قربت وعلى ايدكي كمان 
عند نور نيمت ميرال وبيجاد  وطلعت الجناح قعدت تفكر فِ علاقتها هي وسليم ومره واحده ابتسمت بفرحه وحب وخطرت على بالها فكره وعزمت على تنفيذها
عند سليم كان هيطلع على الجناح بس ابتسم بخبث وراح لِ زيزي خبط ودخل وهي فِ ثانيه عملت نفسها نايمه
سليم بسخريه لاذعه........ ههههه لا مش انا ماااشي مش اناااا تمام انا سليم الجبراوي يااروح" امك فوووقيلي كدا وصحصحي اخلصيييييي
زيزي اتنفضت وقامت بصاله بخوف........ ن نعم 
سليم بهدوء مُخيف..... مش هاتنيها تاني الواد دا بن مين
زيزي بتوتر وخوف.....  ا ابنك 
سودت مقلتاه مع تسارع انفاسه و بروز عروقه جعلها غير قادره على استكمال كلامها
سليم ضغط على ايده جامد لحد ما تفاصيلها ابيضت ....زيييزي لاخر مره هقووولها 
زيزي بخوف........ والله ابنك صدقني.... احم اات مش فاكر اخر مره حصل ايه مابينا وااا
برق بعينه واطلق تنهيده حااره مليانه ندم ورمقها بِ نظره اشمأزاز واستحقار فِ آنٍ واحد عندما قربت منه وبتحاول تغر'يه  وبتعدل حمالت قميصها البيتي قدامه على امل ان يتحقق مايدور فِ عقلها ولكن خاب املها وغادر دون ان يعيرها ادنى اهتمام و اغلق الباب بعن*فٍ شديد وهو يتوعد لها وشعوور بالندم والذنب يأكُلانه

عند نور تشعر بشعور سئ وخوف لا يوجد مبرر له...... اهدي يانور اهدي خلاص كُل حاجه اتحلت وانتِ بقيتي مع سليم حبيبك خلاص ونظرت إلى  الورد المنثور على الفراش والسفره الصغيره التي عليها طعامه المفضل وتلك الاضاءه الشاعره وتلك الاجواء الرومانسيه مع الاضاءه المثيره اضافت رونقاً رومانسي جميل صفقت بيديها بطفوله.... يس عملتها شكلها حلو اوي ونظرت لِ نفسها فِ المرآه باستيحاء شديد ووجنتيها تكسوها الحمره المحببه لقلبه.......  يلهوي اروح اقعله بسرعه انا انا مسكوفه اوي ازاي اعمل كدا... ضر*بت راسها بكفها الصغير بخفه.... لا لا دا جوزي حلالي وبعدين عادي يعني كُل الناس كدا
اقنعت نفسها ببراءه وهي تنظر لنفسها بستحياء كبير وبخاصه الِ ثوبها  العنابي المثير حيث كان بفتحه صدر كبيره وظهر عار*ي ويتميز انه يأخد شكل جسمها الاسطو'ري ذو المنحنيات المهل*كه ذو فتحه طويله  من الجانب الايسر لمنتصف فخِد*ها...اخذت نفس عميق والتقتت زجاجه العطر التي يعشقُها ونثرت منها قليلا ورتبت شعرها سريعا حيث تركته منسدلا على طول ضهرها حتى وصل لركبتها بسلاسه وانسيابيه  واعطاها منظر من*فجر بالانوثه
انقبض قلبها بحماس وفرحه وخجل وتوتر فِ آنٍ واحد عندما سمعت صوت تقدم خطواته التي تحفظها على ظهر قلب اطفئت النور بسرعه واشعلت الشموع وجسلت على السرير بخجل شديد تنتظرُه 

فتح الباب ثواني و هلع قلبه من الاضاءه الخافته وبسرعه اشعلَ النور
نور بتذمر طفولي......  لي شغلته اطفيه عشان الشموع 
سليم ظل ينظر لها فقط بتوهان وقد عجز لسانه عن النطق امام منظرها هذا الذي اشعل نيران شوقه ولهفته بها طوال تلك السنوات اغلق الباب بقدمه دون انا ينزل بصره من عليها كأن عيناه تأبى تركها ولو ثانيه واحده
 ونور انزلت عيناها سريعاً بخجل شديد عندما اطال النظر اليها وخاصه بانظاره الجر*يئه التي اربكتها بشده واحمرت وجنتيها بحمره طفيفه زادتها فِته.. لعنت نفسها وعلى فكرتها تلك وحدثت نفسها......  يلهوي عليا وعلى افكاري طب اعمل انا اي الوقتي ادخل بسرعه اقفل عليا الحمام والا اعمل اي يماااماا بلعت ريقتها بخوف وكسوف وهي تراه يتقدم منها شئ ف شئ ابتسمت ببلاهه....... سلييم 
سليم نظر الِ شفتيها التي اكتست الروح الاحمر القاتم وصوتها الناعم وطريقه نطقها لاسمه افقدته صوابه وماهي الا ثواني وكانت محتجزه بين ذراعيه القويتين
نور بشهقه وخوف......  استهدى بالله بس كدا الاول فِ اي
لم يُجيبها ولكن كانت جميع حواسه متركزه مع حركه شفيفها التي تقضمها بكسوف 
نور بصوت خائف...... احم نااكل الاول باالله عليك سلييم هو هو انت بتبرق وبتبصلي كد ليه
اخيرا افاق على نبره صوتها الخائفه......  نوري 
بلا وعي تقدمت منه اكثر عندما اشتنشقت رائحته التي تشعرها بالامان وخدرت جميع حواسها....... هممم
سليم بخبث ونبره لعوبه..... انتي الي عامله كل دا 
اجابته بنبره حماسيه وبدلال..... ايوا اي رأيكم
اخرجها من احضانه وبقى يطالع بها بانبهار وعشق خالص.......  كله حاجه حلوه وانتِ بالذاات طالعه جميله اوي اوي كأنك حوريه من حور عين ولا ملاك نازل من السما
نور اتكسفت جامد ودفنت وجهها في صدره بخجل شديد..  ثواني واخرجت وجهها بحب وحماس..... انا عملتلك الاكل الِ بتحبه حاجه خفيفه كدا
سليم بنره لعوبه ومشاكسه....... ايوا انا محتاج اتغذى الليله جامد عشان محتاجه مجهود النهارده جامد نعوض الِ فات و
نور بنبره شبه صارخه وكسوف شديد...... سلييييم بطل تكسفي بقَا
ضحك بقوه على طفلته التي لم تتغير مهما حصل ستبقى تلك الطفله البريئه النقيه التي سحرته واوقتعته فِ حبها من اول لقاء بينهما 
بقلمي بسمله بدوي

_ها عجبك ياحبيبي الاكل 
سليم همهم بلتذذ واعجاب..... تحفه الاكل بجد جميل والتقط كف يديها الصغيره التي غاصت بين كف يديه الكبيره ذات العروق البارزه المحببه لقلبها بشده وطبع عليها قبله عميقه فِ باطنها..... تسلم ايدك يانور عيني 
ابتسمت بفرحه طفله ورضا....... بجد عجبك انا مبسوطه اوي انه عجبك...
 اجابها بخبث ونبره لعوبه.... بس انا لسا جعان
نظرت الِ صحنها والي صحنه الكبير بعجب واجابت بدهشه شديده وبراءه..... بسم الله ماشاءالله دا انت خلصت طبقي وطبقك ههههه ناقص تيجي تاكُلني ههههه.. تحب انزل اعملك تاني

وقف ببنيتهُ الضخمه وطوله الفارع المهُيب....امممم اكلمك شكلك بدأتي تفهميني يانوري
مش فاهمه حاجه
قصدي اني مش جعان من دا انا جعان حاجه تانيه 
نظرت اليه بعدم فهم ثانياً.. فغمزلها بعينيه بعبث ...   ثواني وفهمت قصده واطلقت شهقه طفوليه... قاطعها وهو يقلدها..... ااه يقليل الاد*ب ياسا*فل 
غصب عنها فلتت ضحكه منها ثواني وشاركها الضحك.... هههه لسا زي ما انتي نوري مش هتتغيري  .... احم كفايا كلام بقا وجه وقت الفِعل ولم يعطي لها فرصه للتتحدث وحملها متوجه بها إلي الفراش سطحها عليه برقه شديده كأنها زجاج او شئ شديد ثمين يخاف عليه من الك*سِر
سليم بنره عاشق ولهان......  بحبك لا بعشقك يا نوري بعشقك وكُل يوم بتأكد ان حُبي ليكي  عُمره ما قل لا بالعكس بيزداد يوم عن يوم
ابتسمت بكسوف من غزله بها وكلماته التي تُرضيها وتشعرها كأنها تحلق فِ السماء..... وانا بموت فِيك يا قلب نوورك 
ظل ينظر لها فِ عينيها بشوق كبير كأنه غير مُصدق انها معاه وبين يديه اخيرا 
نور غمضت عيونها واستسلمت له ولعشقه ولِ هذا الشعور الذي يشعرها بالسعاده والامن فقط بجانبه 
ثواني وابتعد عنها كأنه لد*غته عقر*به
نور بصوتها الناعم.......  مالك ياحبيبي
سليم بندم ونبره يكسوها الالم والحزن......حابب اقولك على حاجه الاول ااا انا اسف والله العظيم ما كنت فِ وعيي انا كُنت شارب وكُنت شايفها انتي و وو
نور بلعت ريقها بخوف......سليم حبيبي انا مش فاهمه حاجه في اي
سلبم اخدها فِ حضنه ودفن وجهه فِ عنقها واجابها بنبره يكسوها الحزن والندم   .....انا خونتك يانور 
نور بصدمه...... نعم! 
سليم اخدها فِ حضنه ودفن وجهه فِ عنقها واجابها بنبره يكسوها الحزن والندم   .....انا خونتك يانور 
نور بصدمه...... نعم! بتهزر صح سليم بالله عليك بُصلي متسكووتش كدا سكووتك بيق*تلني ارجوك بُصلي 
سليم لسا دافن وشه في عنقها جامد ومش بيرد 
نور بعييط...... سليم ابعد كدا وبُصلييي ارجوك سليم لو دا هزار قول قول ها سمعاك يحبيبي يالا قول بالله عليك ما تسكت سليم حبيبي عُمره ما يعمل كدا انا متأكده بس بلاش هزار فِ الحاجات دي قلبي وجعني وانا حتى عارفه انك بتهزر وعُمرك ما تعملها 
سليم بصوت مهزوز ونادم.......  للاسف صح سامحيني ياانوري والله العظيم ماكُنت فِ وعيي وكنت شايفها انتي 
قاطعته بصراخ وعييط........ لييييييييه ليييييه حرام عليك ليييييه عملت فيك اي عشاااان تكسر*ني بالطريقه دي لييييه... هههه اسااااامحك انت بتحلم بتحلم ياااسليم بتحلم حرااام عليك... عُمري ماااا هسااامحك ياسليم عُمريييي.. 
سليم بخوف شديد وهو بيحاول ياخدها في حضنه...... اسف 
نور بستنكار..... اسف ههههه اسف هههه ااسف على ايييه ولا اي هاااا انااا استحملت المُر وشوووفت العذا*اب الوان عُمري ما سمحت لراجل غيرك يقربلي عُمري ماضعفت ولا بصيت لحد غييرك  عُمري ما خلتيه يلمسني ولا يقربلي مع ان ده حقه بس كله عشاااانك انت وبس عشان اما تعرف الحقيقه فِ يوم اجري عليك وافرحك واقولك اني انا لسا ليك وهفضل ليك ومحدش لمسني غيرك انما انت انت مفكرتش فيا مفكرفتش في مشااعري مفكرتش  في علاقتنا كُل الِ هاامك ترضي نفسك انما انااا اتحر*ق صح! 
سليم والدموع بتلمع فِ عيونه......  ما تقوليش كدا انت اهم حاجه فِ حيااتي ينوري انا واللهِ العظيم ما كانت فِ نيتي اقربلها 
نور بسخريه وصوت باكي...... وقربتلها يااااسلييييم لمستهااااااا يااااسلييييم لمستهاااااااا واردفت بنهيار اسقط قلب الاخر عليها من شده خوفه عليها......... لييه يا سليم لييييه تعمل فياااا كدا لييييه وياااترى مره واحده ولا ماصدقت
سليم بلهفه...... لا واللهِ هي مره واخر مره وقرب منها وقعد على الارض مقابل ليها وبيحاول يشيل ايدها من على وشها...... ياانور انا حاسس بيكي...بس بُصيلي طيب والله ماكنت في وعيي كُنت شايفها انتي
نور شالت ايدها ورفعت عيونها فِ عينه...... حاسس بيا ههههه لا انت عُمرك ما هتحس بيا ولا باالناا*ر الي جوايا يااسليم 
سليم مسك وشها بين ايده بندم ودموعه نزلت.....سامحيني يانوري
نور ابتسمت بجمود..... اممم عايزني اسامحك
سليم هز راسه بلهفه..... ايوا 
نور بعدت خطوه لورا..... امم  طيب لو انت كنت مكاني ودخلت ولقيتني فِ حضن واحد تاني وقولتلك اسفه ياسليم فكرته انت سامحني. 
سليم عيونه اسودت اكتر من الفكره مع تشنج فكه وبروز عروق رقبته اعطته شكل مُخيف....... نوووووور انتي اتجننتيييي.. اييه الي بتقوووليه دا 
نور ضحكت بالم وسخريه.... شوفت وجعتك ازاي وده حتى كلام مش حقيقي مااباالك انا وهو حقيقي ياسليم 
رجع شعره لورا بعنف ومسح على وشه بعصبيه......  ماااااقووولتلك مكنتش في وعيييي الله شوووفتها انتييي لمستهااااا مش بايرادتيييي اييييي انااا بس حبيت اعرفك وماخبيش عندك حااجه 
نور بصاله كتير وبتعيط بصمت.... مره واحده لقت نفسها متشاله وفِ حضنه..... لو لو سمحت نزلي 
سليم بحنان وهو بيشيل شعرها الِ نازل على وشها وبيحجب رؤيته عنها 
سليم بحب وهو بيلعب في شعرها بحنان..... طب اعمل اي يرضيكي 
نور ساكته ودموعه نازله  .. رفع ايده ومسح لها دموعها وقرب قبلهم بحب......  متبكيش دمووعي بتجر*ح قلبي
نور بعييط......  احيكيلي هي احسن مني... هي اجمل مني... طب طب عملت معاها زي ما بتعمل معايا بتقعد تتغزل فيها طب هي بترضيك احسن مني.... سليم بجد مره واحده ولا كتير...  طب انت ازاي شوفتها انا وازاي مش في وعيك بجد ياسليم مكنش بايرادتك نهت كلامها يعييط مزق قلب الاخر... 
سليم بحزن شديد وهو بيرفع وشها ليه..... والله العظيم ما كان بايرادتي انا كنت قاعد فِ مكتبي بشتغل على الصفقه الجديده وطلبت قهوه من الداده وبعدين لقيتها دخلتلي ومعاها القهوه بعديها علطول حسيت بصداع وتشويش طلعت الجناح اخد مسكن وفجأه لقيتك قاعده على السرير مصدقتش نفسي ومن بعدها محستش بحاجه تاني يوم صحيت لقيتها جنبي من يومها وانا مابحتكش بيها خالص وجوازنا على ورق بس لحد ما الِ فِ بالي يحصل 
نور فرحت بس مابينتش وفِ نفسها..... اكيد حطتله حاجه فِ العصير 
نور بدموع..... بس هي حامل حاامل منك
سليم بثقه وتوعد...... لا انا متأكد انه مش ابني
نور بفرحه معرفتش تداريها...... بجد ياسليم بتتكلم جد
سليم بحب وهو بيطبع قُبله على جبينها..... بجد يا عيون سليم وقلبه....  ها مسامحاني وانا يستي هثبتلك انه مش ابني ولا الي حصل بايرادتي
نور بلهفه........  صِدق  ياسليم 
رد بتأكيد ونظرات عاشقه.... صِدق يا قلب سليم 
نور بلاوعي قربت منه ودفنت وشها في صدره...
سليم بحزن... بس بجد انا زعلت من كلامك وحتى لو كلام بس مش حقيقي حسيت بروحي بتتسحب مني 
نور مسكت وشه بين ايدها وبصت في عيونها بحب.....  من حُبي فيك 
سليك استغل الفرصه وقعدها على رجله وسند راسه على كتفها...... وانا بعشقك يانور عيني
نور مسحت على شعره بحنان...... هو انت زعلان لسا من كلامي
كان هينفي دا بس ابتسم بخبث.....  همممم ايوا 
نور بطفوله........ لا لا مش تزعل مني بالله 
لا انا زعلان
طب اصالحك ازاي 
سليم بخبث وابده بتعبث في سحاب الفستان...... نكمل الليله 
نور بكسوف ودلال فطري...... ااا يوم يوم تاني عشان انا زعلت وو
سليم بزعل مزيف..... زعلتي!!! 
.....هو هو انا قولت حاجه زعلتك 
سليم بنبره لعوبه وضحك ....... هههه زعلتي لا لا مينفعش وانا موجود وهنا جه دوري بقا
نبره بغضب طفولي...... سلييم بقا دا انت بارد انا اتخضيت 
سليم بخبث وايده بتشيل شعرها من على عنقها للجهه المقابله ودفن وشه فِيه.......  سلامتك من الخضه يا قلب سليم
نور همست بضعف من لمساته .....  س سليم بتعمل اي
سليم رفع عيونه وبص في عيونها بعشق.......  قلبه اهدي خلاص وانسى كل حاجه اهم حاجه اننا مع بعض واستمتعي بدا
 نور همست بضعف وحواسها كلها متخدره من لمساته...سليم انا مسكوفه
رفع وشه وضحك...... هههه من ايه ينوووري هي اول مره 
نور بدلال فطري وكسوف........  واللهِ مكسووفه اوي 
 ابتسملها بحب.... طب تعالي
على فين 
تعالي بس ورا شغل ميوزك هاديه ورومانسيه...... نرقص
هزت راسها بفرحه....  موافقه
سليم بفرحه لفرحتها..... طب يالا وحط ايده على خصرها وهي سندت راسها على صدره..... انا بحبك اوي
سليم بعشق وايده بتنزل حمالاتها...... وانا بعشقك 
نور بحب وبصوت باكي.......  انا مش عايزه نفترق ابدا ياسليم قلبي عايزك معاه على طول ماتسيبنيش 
سليم بصدق وهو بيغمض عيونها وبيرفعها ليه..... عُمري يا نوري عُمري 
نور سكتت بكسوف وهي شيفاه بينزع عنها حمالات الفستان حبست انفساها وهي شايفاه بيقبل شحمه اذنها وبيهمس فيهم...... غمضي عينك واستمتعي بالحظه يانور عيني
سمعت كلامه همست بضعف وهي بتميل عليه بايجاب.... حاضر ﯾ حبيبي
بقلمي بسمله بدوي.
فِ المركز 
مدحت قاعد قدام عمار........ هي لبساك لبساك ومش هتطلع منها لو عملت اي
عمار بجنون ......... لو عملتوا اي هطلع نوووور لياااا نووور ملكي
مدحت بعصبيه وهو بيضر*به فِ وشه......  نووور اختك ياااغبي
عماار بعصبيه...... ماتتتقوووولش اختيي نوور حبيبتي ومراااتي
مدحت رجع مكانه بيأس......انت الكلام معاك حرام 
عنار بشر....... هطلع وهنت*قم منكم كلكم وهاخد نور ونعيش لوحدناا وهتبقى ليا ليا لوحدي
مدحت بحزن على حاله.... شيله يا عسكري 
عمار دخل في حاله من الانهيااار..... سيييبني سيييبوووني حرااام عليكوا انتوااا عااايزين مننا اي لييه عاايزين تبعدووني عنها سيييبوني وفجأه اغمى عليه ونقلوا المستشفى....( وهنا كان بدايه لِعشق جديد هيتولد وينهي الشر) 
عند نور صحيت على خبط الباب وصوت طفولي 
بيجاد:  امي انتي هنا 
نور اتخضت واتكسفت جامد ولفت نفسها بالملايه ووقفت ورا الباب..... ايوا ياحبيبي 
بيجاد: طب افتحيلي 
نور غضت شفتها بكسوف......  طب ممكن بس تسبقني على تحت في الجنينه وهخلص وهنزل
بيجاد بجمود:  هو بابا معاك جوا 
نور لسانها كانه اتش*ل ومعرفتش ترد ثواني وسمعت ضحكات رجوليه....... هههه يا حبيبي انا جوا 
بيجاد بذكاء ونبره غيره... اها فهمت ليه مش راضيه تفتحيلي طب نص ساعه وتنزليلي
سليم بضحك شديد..... ههههه شوفتي ابنك
نور بصوت واطي وخجل...... جبح وجر*ئ زيك 
سليم وهو بيشدها من وسطها وبيلفها ليه.......  بتقولي حاجه
ها ااا لا لا حاسب بقا عشان عايزه اخد شاور 
سليم بجراء*ه وهو بيطع قُبله دافئه على وجنتها الحمره......  ناخده مع بعض بالمرة 
نور ابتسمت ببلاهه وفجأه نزلت ضر*ب فيه بقبضتها الصغيره.......  بتقولي اي قليل الادب صحيح ابعد 
وقف مكانه لبرهه وفضلت يضحك على تصرفاتها الطفوليه 
بقلمي بسمله بدوي
تسريع الاحداث
نزلوا فطروا فِ جو اسري سعيد وطبعا زيزي مش موجوده.  سليم بهدوء...... انا في المكتب هخلص شغل على السريع وراجع 
نور هزت راسها مع ابتسامه جميله  ..... خلي بالك من نفسك
بادلها الابتسامه ومشا وهو عازم على تنفيذ خطته فِ كشف زيزي 
زيزي كانت بتتكلم في الفون ومره واحده الباب اتفتح ودخل سليم 
زيزي بتوتر......  هو هو في ايه
سليم قرب منها ومسك ايدها....... جاي اطمن على ام ابني حرام
زيزي بصدمه.... ها 
سليم وهو بيجز على سنانه ومغت*صب ابتسامه.... عامله اي الوقتي ياحبيبتي 
زيزي بخوف..... الحمدلله هو هو انت بجد صدقتني 
سليم بحنان..... طبعا انا سألت الدكتوره وقالت فعلا انك حامل مش بتكذبي وانا قعدت مع نفسي وعايز اعطيكي فرصه تصلحي بيها اغلاطك ونبدي بيها حياه جديده مع بعض وابننا الي هيبقى ولي العهد من بعدي
زيزي بصدمه..... اااا بتتكلم بجد وابنك بن نور 
سليم بخبث.......  انا مش معترف بيه انا ايه الي يضمني انه ابني هي جايه بعد 5سنين بعيلين وتقولي ولادك انا مغفل عشان اصدقها مفيش ابن ليا غير الي في بطنك وده ورق الاملاك الي ابننا هيستلمها من بعدي امضي هنا
زيزي بلهفه والطمع عماها...... بجد ربنا يخليك ليا ياحبيبي ايوا هو دا الصح امضي فين
سليم بخبث..... هنا ياروحي 
زيزي مضت بسرعه وقربت من سليم ولسا هتتكلم قاطعهم شهقات بكا
سليم وقف بسرعه وبص لقاها نور اتعصب..... انتييي بتعملي اي هنا يا نور 
نور بتعيط وبصاله بكر*ه 
سليم بلهفه...... لا لا ينور ماتفهميش غلط 
زيزي بخبث...... لا مافيش غلط هو دا الصح
سليم بصلها بغضب جحيمي..... انتي متنطقيييش خااالص فاهمه
زيزي بِغ*ل.... لا مش فاااهمه واخدت فونها وقربت من نور.....  وكان فيه تسجيل بصوت سليم وهو بيقول..... انا مابحبش نور ولا عمري هحبها دي واحده ملهاااش حد واحده******بتجري مع الي معاه فلوووس
 اكتر بس الغلط مش علييها الغلط علي جدي انه خلى واحده زيها تدخل بيتنا وتبقى مراتي من النهااارده مش عايز اسمع اسمها في البيت اهي غااارت في ستين داهيه بعيد عنييي 
نور بتسمع ودموعها مغرقه وشها...... 
سليم جري علييها بلهفه نوري قاطعته بعييط..... ده حقيقي...ده مش متفبرك ياسليم... انت قولت كدا متكذبش وحياتي عندك لتقول الحقيقه
سليم  هز راسه بندم ولسا هيتكلم فجأه...

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 
اللي عاوز تكملة الروايه يعمل انضمام من هنااااااااا





تعليقات

التنقل السريع