القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انقذني من الجحيم البارت الثامن بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه




رواية انقذني من الجحيم البارت الثامن بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية انقذني من الجحيم البارت الثامن بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية انقذني من الجحيم البارت الثامن بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




#البارت__الثامن


فهد بيقر"ب منها: الشغل يستنا

ليال بتتوتر اكتر من قر*به

فهد: خايفه ليه

ليال: احمم انا مش خايفه علي فكره واصلا هخاف ليه

فهد بيتسم: باين

وبيقر"ب وبيق*بل خدها

ليال برقت جامد 

فهد بستغراب: ليال انتي كويسه 

ليال: ايه اللي انت عملتو ده 

فهد: عملت ايه

ليال: بطل استعباط يفهد انا بتكلم بجد 

فهد: منا بتكلم بجد عملت ايه

ليال بنرفزه وبتخبط رجليها في الارض زي الاطفال: يووووه وبتز"قه وبتمشي

فهد بيضحك 

فهد بيكلم نفسه: شكلك وقعت يفهد 

****************************


كارما: عدنان 

عدنان: نعم

كارما: ينفع أسالك سؤال بس منغير متتعصب تمام 

عدنان قعد جنبها 

عدنان: اكيد قولي 

كارما: انت لسه بتحب ليال 

عدنان: ايوا ليه سؤال

كارما: هو انت اللي حاولت تسممهم

عدنان بتوتر: كارما بقولك انا ورايا شويه شغل هخلص وهنقعد نتكلم تمام يله باي

كارما: عدنان استني انا مش هسيبك غير لمه تجاوبني الاول 

عدنان: كارما انا قولت ورايا شغل ومستعجل

كارما عناد: وانا مش هسيبك غير لمه تقولي الاول 

عدنان بيبعدها وبيمشي

كارما بحزن: يبقا انت يعدنان 


*****************************


دوريه: ما لسه بدري 

ليال: اسفه مش هتأخر تاني 

دوريه: المطبخ عندك اهو و أسيل هتسعدك 

ليال: تمام

دوريه: طب متطبخي مستنيه ايه وسبتها ومشيت

أسيل: متزعليش والله المدام حنينه بس عصبيه شويه 

ليال بإبتسامة: انا مش زعلانه متقلقيش انتي هتسعديني

أسيل: اكيد طبعا تحت امرك

ليال: بلاش الجو ده مش بحبو قوليلي ليال عادي 

أسيل: بس يمد.. 

ليال: مفيش بس اسمي ليال نديني بأسمي تمام

أسيل: حاضر

ليال بتبدا تحضر الاكل وفهد واقف بعيد بيراقبها ومبتسم 

أسيل بتلاحظه

أسيل: يا بي... 

فهد: شششششش 

أسيل بتهز رأسها

ليال: أسيل هاتي الخض.. اااه 

أسيل: ليال

فهد بيجري عليها وبيمسك ايدها

فهد بخوف: أسيل هاتي منديل 

ليال بصاله جامد

فهد: ليال انتي كويسه 

ليال بتفضل بصاله وسرحانه 

فهد: ليال.. لياااال 

ليال بتقفوق من سرحانها: ها كنت بتقول ايه

فهد: بقول انتي كويسه 

ليال: احمم ايوا كويسه وانت كنت بتراقبني؟ 

فهد: لا كنت جاي اشرب وليقتك اتعورتي 

ليال بشك: اممم

فهد: خلاص ابقي كملي بكرا ارتاحي دلوقتي 

ليال: فهد انا كويسه صدقني وبعدين دي تعويره صغير مش حاجه انت قلقان اوي ليه

فهد: يعني انتي متاكده مش موجوعه 

ليال: ايواا

فهد: تمام علي راحتك 

ليال: تمام يله روح شوف كنت بتعمل ايه وسبني اكمل

فهد: بتطرديني بذوق

ليال: برافو عليك يله بقا 

فهد بيضحك وبيمشي 

****************************


سليم: راحه فين 

كارما: خارجه مع صحابي 

سليم: امم وحضرتك استأذنتي الاول

كارما: طب ينفع ولا لا

سليم: ينفع 

كارما: شكرا

سليم: اومال فين عدنان

كارما: خرج

سليم: مقلكيش رايح قين

كارما: لا قال انو وراه شغل وبس

سليم: ماشي روحي انتي 

كارما: تمام بعد اذنك 


*****************************


ليال: الغدا جاهز

دوريه: اخير الهانم خلصت

فهد: ماما لوسمحت  يماما رغم انها كانت تعبانه ومرتضش تزعلك وقفت عملت الاكل فا ممكن تعمليها بسلوب كويس 

دوريه: عجبك ابنك بيزعقلي عشان واحده لسه ميعرفهاش غير من يومين

محمد: خلاص يدوريه خلاص يفهد ويله عشان ناكل متشوق ادوق الاكل من مرات ابني 

ليال: فين ليلي

محمد: في خرجت مع صحابها

ليال: ايوا

قطعهم جرز الباب 

ليال: هشوف مين 

فهد: لا خليكي انا هشوف 


وبيفتح الباب 

طفل بيجري عليه بيحضنه 

ريان: بابا انت وحشتني ااوي 

الكل بينصدم وبيقومو 

ليال بتسغراب: بابا؟


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

#لبارت_التامن

انقذني_من_الجحيم


Farah_mohamed_Alkasas

تعليقات

التنقل السريع