القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ندم العمر البارت الثالث بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية ندم العمر البارت الثالث بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية ندم العمر الفصل الثالث بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 







رواية ندم العمر البارت الثالث بقلم دنيا فادي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


#البارت_التالت

#ندم_العمر

خلود بعصبيه وتمسك الزُهريه الي جمبها وتكسرها علي دماغو

خلود : ها فوقت كده !!

زين بصُراخ من الألم 

زين : اييي الييي انتي عملتيهه دههه انتييي مجنونهه

خلود : انت الييي اييي !! لي تفكيرك فيا كدهه انا معملتلكش حاجه انت مشوفتش مني حاجه وحشه عشان ده يبقا اسلوبك معايا انت متعرفنيش اساساً

وتكمل بجمود : عندك دليل علي الي بتقولو عليا ده؟؟

خلود : ردد عليااا عندك دليل؟؟

زين مردش

خلود : لما يبقا عندك دليل يبقا اعمل الي انت عايزو 

خلود بتاخد بالها من الدم الي بدأ ينزل من دماغو 

وتمسك دماغو بخفه 

خلود : انا دكتوره علفكره ممكن اساعدك عادي معنديش مانع

زين بينظر ليها بإستغراب وعدم فهم لتصرفاتها 


____________________________________


عمر : اييي هربتي من فرحك عشانيي؟؟ 

اسيل : ااه انت متعرفش يا عمر حاجه انا كنت مجبوره على الجوازه دي يا عمر مكنتش بحبو انا بحبك انت 

عمر : بتحبيني ازاي يا اسيل وانتي الي قولتيلي مش عايزه اشوفك في حياتي تاني وعمري ما حبيتك

اسيل : مش بقولك انت متعرفش حاجه عمي طلب مني انهي علاقتي بيك وكمان طلب مني ان اسجل كلامي الي قولتهولك عشان يصدق 

عمر بشك : انتي بتقولي الحقيقه يا اسيل  !!!

اسيل بتقوم من مكانها وتمثل الحزن 

عمر بيمسك ايديها ويقعدها تاني

عمر : استني

اسيل : استنا لي ياعمر انت بجد مش مصدقني بقولك هربت من فرحي عشانك 

عمر : مصدقك يا اسيل مصدقك 

 

____________________________________


خلود : ها كده احسن؟؟ بص هو مفيش شاش وقطن بس انا اتصرفت يعني

زين بهدوء : متفتكريش سكوتي علي الي انتي عملتيه ده ضعف لا انا بس بممدش ايدي علي واحده 

خلود : عشان كده انا مترددش 

وتكمل بأسف : واسفه علي الي عملتو مكنش قصدي انا بس اتعصبت وحصل الي حصل بقا 

زين ينظر ليها بصدمه 

زين : ولما اي حد بيعصبك بتعملي فيه كده !! 

خلود : بصراحه؟ اه انا عصبيه اوي اوي بجد لما بتعصب مبشوفش قدامي مبعرفش مين الشخص الي هنفعل عليه

زين : لما تتعصبي بعد كده خدي نفس عميق وخرجيه بهدوء واضغطي علي ايديك بس جامد وان شاء الله تتكسر 

خلود بإبتسامه بارده : ظريف 

زين بيسمع صوت خبط الباب

بيقوم عشان يفتح 

مازن : حضرتك دي كل الحاجات الي طلبتها ممكن تحاسبني 

زين بصدمه : اييي كل ددده انا مطلبتش حاجه

خلود : انا الي طلبت

زين في ذهنو : غبيههه 

ويحاسبو ويقفل الباب 

زين : ايي دوللل؟؟

خلود : مفيشش حاجهه تتاكل ولا تتشرب هنا جبت سكر وشاي وقهوه وخضار وفاكهه وشويه عصاير بقا وكده 

زين : ما فيه كل حاجه هناا 

خلود بثقه : والله؟؟ فين ده !! حتي المطبخ مش موجود اصلا 

زين بيشيدها من ايديها و يوديها لحد المطبخ 

زين : اومال اي ده؟؟ 

خلود : اي ده ،، ده مطبخ بجد 

زين : والله !! 

خلود : اي بتبصلي كده لي دي غلطتك انت مش انا

زين : استغفر الله العظيم انا مالي؟؟

خلود : انت الي مورتنيش البيت وعرفتني حته حته فيه 

زين : طيب اهو عرفتي

خلود : استنا استنا رايح فين خليك واقف انا معرفش بيشتغل ازاي البتاع ده وعايز اعمل اكل جعانه اوي


______________________________________


هاجر : اي دههه

اسيل : ايي

هاجر : انتي رجعتي ل عمر !!

اسيل بإبتسامه : اه

هاجر بعلو الصوت : يعني انا كنت الوسيله لقربك من عمر يا اسيل؟؟

اسيل بعدم فهم : اي الي انتي بتقوليه ده لا طبعا ياهاجر

هاجر : اومال اي الي حصل ده

اسيل : في اي يا هاجر انتي مالك بتكلميني كده لي

هاجر في ذهنها : هقولك اي بس هقولك ان انا بحب عمر بسس ازايي


_____________________________________


بعد ساعتين✨


خلود بإحراج : علفكره انا بعرف اطبخ بس عشان اول مره في المطبخ ده وكده فا الاكل طلع متغير

زين : اه واخد بالي

خلود بإبتسامه : لا بس بجد عاليا قهوه عمرك ما هتشرب زيها 

زين : مش هشرب زيها عشان هيبقا طعمها يقر*ف

خلود بحماس : ونشوف؟؟ هقوم اعمل كوبيت..

ويقاطعها صوت خبط الباب

زين بقلق : طلبتيي حاجه تانيه؟؟

خلود : لا والله يمكن نسي حاجات و رجعها تاني استنا هفتح واشوف


خلود بإبتسامه استغراب : انتي مين 

يارا : انتي الي مين؟؟

خلود بتردد : احم مراتو

يارا بصدمه : اييي 

يتبع..


يتبع ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل

صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

#Donia_fady_mohamed


 

تعليقات

التنقل السريع