القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انقذني من الجحيم البارت الثالث بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية انقذني من الجحيم البارت الثالث بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

رواية انقذني من الجحيم الفصل الثالث بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 








رواية انقذني من الجحيم البارت الثالث بقلم فرح محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


فهد بيقر*ب منها اكتر وبيفك زراير القميص

ليال بتوتر وخوف وبترجع لوراه: ا. انت بتعمل اي... اعععااا

كانت هتقع فهد مسكها من وسط*ها وشد*ها لي يعتبر بقت في حضنه

فهد بإبتسامه خبيثه: ها لسه عايزه تعرفي 

ليال بتحاول تبعدو وبعناد: ايوا لسه عاوزه اعرف

فهد بينظر لشفا*يفها وبيقر*ب وقبل ما يقبل*ها

ليال ز*قته بقوه

فهد: كنتي عايزاني اسبيو يقت*لك

ليال: يعني عشان كدا

فهد بغمزه: ليه كنتي فاكره حاجه تاني 

ليال: لا انت تعرفني اصلا 

فهد: امم حاجه تاني

ليال: لا.. اه 

فهد: انتي مش تعبانه يعني مش عايزه تنامي 

ليال: اه مهو ده اللي كنت عايزه اقوله هنام فين

فهد: هتنامي هنا

ليال: هنا؟ 

فهد:ايوا

ليال: وانت هتنام فين

فهد: هنا برضو 

ليال: اكيد مش هنام جنبك 

فهد: لتكوني ناسيه انا جوزك دلوقتي 

ليال بتتجاهله وبتنام علي كنبه 

فهد: براحتك 

___________________________


عدنان: ليال فين يا بابا

سليم: ليال اتجوزت

عدنان بغضب: اتجوزت ازاي 

سليم بصرامه: انت فاكر نفسك كبرت عليا وطي صوتك

عدنان: انا أسف بس اتجوزت ازاي برضو

سليم: حكاله 

عدنان: اكيد ليال مستحيل تعمل كدا 

سليم: قصدك اني بكدب

عدنان: لا طبعا بس ليال

سليم: خلاص قفل علي الموضوع واطلع غرفتك 

عدنان: انت عارف اني بحب ليال رغم كدا بعدها عني بس انا مش هسكت 

كارما: ااه.. مالو ده 

سليم: انتي لسه منمتيش يا كارما

كارما: كنت راحه انام بس سمعت صوتكو عالي هو في حاجه ي بابا

سليم: لا مفيش حاجه روحي نامي

كارما: حاضر.. اه اومال فين ليال

سليم: اتجوزت 

كارما: اي

سليم: زي ما سمعتي ويله روحي نامي

___________________________


دوريه: صباح الخير 

محمد: صباح النور شكلك مبسوطه 

دوريه: اكيد مش ابني فهد جي انهارده 

ليلي بفرحه: بجد

دوريه: ايوا اتصل بيا وقالي انو جي انهارده وقال عاملنا مفاجأه

ليلي: واو مفاجأه كمان

دوريه: ايوا

ليلي: يععاا متحمسه اويي 

محمد بصوت منخفص: بقولك ي دوريه

دوريه: نعم

محمد: مقليكيش اي هي 

دوريه: لا والله مقالش 

دوريه: انا هقوم الحق اجهز الاكل اللي بيحبو 


____________________________


فهد: ليال.. ليااااال

ليال بنوم: ااممم

فهد: شكلها مش هتصحي كدا 

فهد شالها وحطها تحت الدش 

ليال: اععععععاااااا بغرق بغرق 

فهد كان واقف وميت من الضحك علي شكلها و بيمدلها ايدو 

ليال بخبث بتشده بيقع عليها

فهد بسرحان وبيتأمل ملامحها وليال كمان

ليال بتقوم: بس كدا متعدلين 

فهد: يعني كدا اخدي حقك

ليال: ايوا

فهد: طب يله عشان هنمشي 

ليال: هنمشي فين

فهد: عند اهلي 

ليال: بجد

فهد: ايوا 

ليال: بس هيبقا رد فعلهم ايه لمه يعرفو

فهد: مش عارف بس هنعرف لمه نروح يله غيري عشان منتأخرش

ليال: بس انا معنديش لبس هلبس ايه

فهد: افتحي الدولاب وهتلاقي لبس 

ليال نظرتله بستغراب

فهد: انا عندي اخت فالطبيعي هيكون في لبس 

ليال: اه 

فهد: يله متتأخريش 


___________________________


ليلي بفرحه: فهههد وجريت عليه حضنته 

فهد بضحك: وحشتيني يا لولو

ليلي: والله لو وحشتك فعلا كنت جيتلي اول واحده مش تروح الفيلا

فهد: اي الحلاوه دي احلوينا اوي 

دوريه بضحك: اه يبكاش انت

فهد: اومال فين بابا

محمد: انا يحبيبي 

فهد بيسلم عليهم 

ليلي: ماما قالتلي انك عاملنا مفاجأه هي فين

فهد: ايوا... ليااال

ليال بتدخل

فهد: ليال مراتي

يتبع؛؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا


مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا


تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل


صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع