القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ضحية زواج البارت الثاني بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه






رواية ضحية زواج البارت الثاني بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية ضحية زواج البارت الثاني بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية ضحية زواج البارت الثاني بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



 البارت 2

يونس. بصلها بقرف و مردش ونزل بصتله بعد ما نزل طلعت فستان عار*ي ولبسته وفتحت فيديو كول. 


رنا بدلع: ايوا يا حبيبي لا هو نزل خلاص وانت كمان وحشتني اووي نتقابل بكرا  


الباب اتفتح فجاءه.. والفون وقع م ايديها. 


يونس بشك: انتي كنتي بتكلمي مين انطقي


رنا بخوف: م مكنتش بكلم حد اانا. 


اخد الفون م ع الارض وبص.. في وهي اخدته بسرعه م ايديه. 


رنا بارتباك: ااانا كنت هرن عليك علشان مهنش عليا زعلك انت بتشك فيا يا يونس. 


يونس: رنا انا لحد دلوقتي باقي ع العشره اللي بينا وعلشان زين ملوش ذنب بس اقسم بالله لو ما اتعدلتي ل اخليكي تكرهي نفسك. 


قربت منه بدلع وهي بتلعب ف.. زراير قميصه. وحوطت راقبته. 


رنا بدلع: انت واحشني اوى يا يونس اي رايك ف فستاني. 


يونس ببرود: روحي غيري مش محتاجه تمثلي انك مهتمه بيا. 


رنا: اهوو شايف انت اللي بتبعدني عنك وبعدين تقول اني مقصره ف حقك انا زهقت. 


يونس بعصبيه: صوتك ما يعلاش انتي فاهمه ولا لا 


رنا بزعيق: لا هيعلي يا يونس علشان انا زهقت م العيشه دي 


يونس: مش اكتر منى يا رنا انا باقي عليكي علشان زين وبس. 


يونس سابها واخد فونه... اللي كان طالع علشانه ونزل. 


شهد بصدمه: انت اتجوزت اختي يا حمزه 


حمزه ببرود: ايوا يا شهد اتجوزتها وانتي هنا هتبقا خدامه لينا علشان تعرفي تتكلمي عدل. 


شهد بدموع: طيب انا عملتلك اي ل ده كله وانتي اختي تعملي فيا كدا 


رانيا: انا مش اختك يا شهد انتي فاهمه انا بكرهك وبعدين انا بنت مرات ابوكي عمرنا ما كنا اخوات


شهد بزعيق: بس انا اعتبرتك اختي تقومي تتجوزي جوزي يا حقيره. 


قربت منها رانيا مسكتها... م دراعها. 


رانيا بغل: وانا مش بعتبرك حاجه يا شهد انتي اخدتي مني كل حاجه حتي حمزه انا كنت بحبه روحتي اتجوزتيه بس رجعته ليا تاني. 


شهد بانهيار: اسكتي انا مش عايزه اسمع حاجه 


رانيا بحقد: انا عارفه انك مش بنت يا شهد و يا حرام حمزه لابس فيكي بس. انا هفضحك. 


شهد حاسة الدنيا بتلف بيها.وكانت هتقع بس ايد حمزه لحقتها. 


شهد: ابعددد ايديك دي عني انت محرم عليا يا حمزه وهطلقني انت فاهم


حمزه ببرود: انا طالع اوضتي انا ومراتي طلعنا الاكل فوق. 


حوط رانيا م خصرها.و كان داخل طلع يونس ف وشه.


يونس بغضب: مين دي يا حمزه مش دي اخت شهد انت ماسكها كدا ليه 


حمزه ببرود: ومراتي يا يونس بيه  


يونس بصدمه: مراتك انت اكيد اتجننت 


يونس مسكه م هدومه... ولكمه والكل سمع صوتهم. جري عليهم مالك وشال يونس م ع حمزه. 


مالك: في اي يا يونس انته اتجننته نازلين ضرب ف بعض. 


يونس بغضب: اخوك المحترم اتجوز اخت مراته يا مالك


الاب بغضب: اي اللي بيحصل هنا منك ليه


يونس بغضب: حمزه بيه اتجوز اخت مراته


الاب بصدمه: صح الكلام ده يا حمزه 


حمزه بصله: ايوا صح وشهد معدتش تلزمني بس مش هطلقها وهزلها. 


الاب بغضب: اخرررس يا كلب طلق البنت دي فورا ازاي تتجوز اخت مراتك 


حمزه ببرود: مش هطلقها و دي بقت مراتي خلاص 


الاب: هطلقها و ده اخر كلام عندي اختار منهم واحده. 


رانيا: هيطلقني ازاي وانا حامل ف ابنه... بصولها بصدمه وووو... يتبع


#ضحية_زواج 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

لتكملة الروايه عمل انضمام اضغط هنا

#Esraa_G_Eletrby

تعليقات

التنقل السريع