القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ضحية زواج البارت الاول بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية ضحية زواج البارت الاول بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 






رواية ضحية زواج البارت الاول بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



:انت بتخوني.. يا حمزه 


قام اتنفض هو اللي جنبه: وبصلها بصدمه. 


حمزه: شهد انا... 


شهد بغضب: اخرررس يا حيوان 


حمزه قام و البنت اللي جنبه طلعت جريت ضربها... بالقلم وقعت ع الارض


حمزه بغضب: صوتك ميعلاش وانتي بتتكلمي معايا 


شهد بدموع: لا يا حمزه هيعلي وانا مش هسكتلك تاني 


حمزه بشر: يبقا انتي اللي جبتيه ل نفسك وهفضحك يا شهد 


شهد: طلقني يا حمزه انا اكرملي اموت ولا اني اعيش معاك 


حمزه: هو انا اتجوزتك علشان اطلقك ي حلوه مانتي لو عدله واخد حقوقي، مش هخونك 


شهد: بس انت عارف احنا جوازنا ع ورق وبس ومش معني كده اني هسمحلك تخوني اتفقنا انا وانت ان جوازنا ع ورق. 


حمزه بخبث: بس انا بقا مش هخلي جوازنا ع ورق وهخونك ي شهد 


شهد بقوه: هنزل تحت وهفضحك يا حمزه وهقول ع كل عمايلك السودا فيا 


حمزه قعد ع كرسي... وحط رجل ع التانيه و ولع سيجاره. 


حمزه ببرود: يبقا روحي وانا هقول انك مش بنت وانتي بقا عارفه ابوكي هيعمل فيكي اي لما يعرف ان بنته بقالها سنه متجوزه ومش عايزاني اقربلها علشان انتي مش بنت. 


شهد ببكاء: منك لله يا حمزه انت مش بني ادم يا اخي بتتهمني ف شرفي يا احقر خلق الله 


حمزه بغضب: انتي عارفه انا متجوزك ليه اصلا.. ولا بلاش اقولك لحسن هتصدمي اوي يا شهد. 


شهد بصتله بكره... وقامت. 


شهد: مش عايزه اعرف انا كمان هخونك يا سليم 


حمزه قام م ع... الكرسي بغضب وبسرعه جابها م شعرها. 


حمزه بفحيح: تخونيني قوليها تاني كده هيبقا موتك قصادها يا حقيره


شهد بألم: سيب شعري يتقطع ف ايدك 


حمزه بحقد: تعرفي انا هقهرك يا شهد.. انا هتجوز عليكي واليله هعملها. 


خرج حمزه... ونزلت شهد قعدت تحت. 


يونس: احم احم شهد انتي قاعده كده ليه ف البرد ده


شهد دارت دموعها: لا ابدا اصلي زهقانه وطلعت 


يونس ببرود: خانك تاني صح 


شهد بصدمه: هو مين 


يونس: انتي عارفه هو مين كويس بس انا اخوه الكبير وبقولك مش هيتغير يا شهد 


شهد بصتله بشرود... وهو بصلها بنظرته البارده ودخل طلع اوضته كانت مراته كالعاده قاعده ع التلفون. رمي الفون والمفاتيح بتاعته. 


يونس بحده: هو انا مش دخلت المفروض تسيبي الزفت  ده 


رمت التلفون م ايديها... بارتباك وبصتله. 


رنا بغضب: انت اي يا اخي بتكره تشوفني قاعده هاديه 


يونس بغضب: وطي صوتك واتكلمي عدل شوفي منظرك بالزمه ده منظر واحده متجوزه. 


رنا: يوووه دي مبقتش عيشه بقا كل يوم نفس الكلام 


يونس بغضب: انتي امتي اخر مره غيرتي هدومك دي عليكي م امتي هااا شكلك دي اي يا شيخه مبتحسيش. 


رنا: ماله شكلي وهدومي مانا طول النهار مع ابنك هو انت جيبني خدامه ل رغباتك وبس 


يونس بتريقه: لا يا شيخه ده انتي حتي حقوقي دي مباخدهاش بصي ع منظر ابنك هدومه الوسخه وشكله منك لله. 


رنا: انت شكلك شايفلك شوفه وبتلكك


يونس بصلها بقرف و مردش.... ونزل بصتله بعد ما نزل طلعت فستان عار*ي ولبسته وفتحت فيديو كول. 


رنا بدلع: ايوا يا حبيبي لا هو نزل خلاص وانت كمان وحشتني اووي نتقابل بكرا  


الباب اتفتح فجاءه.. والفون وقع م ايديهاوووو


شهد كانت لسه تحت.. بتبص حواليها واتصدمت لما وقعت عنيها علي... يتبع. 


#ضحية_زواج

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

يتبع ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل

صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

#Esraa_G_Eletrby


 

تعليقات

التنقل السريع