القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت المنزل المريب البارت الثاني بقلم سولييه نصار في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


اسكريبت المنزل المريب البارت الثاني بقلم سولييه نصار في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 

اسكريبت المنزل المريب الفصل الثاني بقلم سولييه نصار في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





اسكريبت المنزل المريب البارت الثاني بقلم سولييه نصار في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


الجزء التاني♥️شكرا علي تفاعلكم السكر ♥️بقلم سولييه نصار♥️

-القط بيتكلم ...القط بيتكلم !!!

كنا وانا مراتي بنجري في الشقة زي المجا*نين ...فجأة النور قط*ع ...أنا وهي لزقنا في بعض ...

-ف...فارس النور قط*ع ...والقط بيتكلم أنا مش قولتلك أن البيت ده مس*كون وانت قعدت تتريق عليا ...اهو شوف يا اخويا العفر*يت زي ما لبس القط بتاعي هيلبسنا ....

-اسكتي يا لطيفة ابوس ايديكي متدهوش افكار أنا مش متلم علي بعضي....

فجأة خر*ست وانا بسمع صوت تخين بيقرب مننا وبيقول :

-هو فين ...فين اللي مش محترمني وبيعاملني كأني ست وديني لأقت*له....

زقتني لطيفة وقالت؛

-اهو يا اخويا قاعد اهو ...اقت*لوا هو بس سيبني أنا ...أنا ولية مس*كينة لكن هو قلبه جامد ...ومتنساش اني انا اللي كنت بهتم بيك طول الفترة دي ...

مسكت ايد لطيفة وقولت:

-منك  لله حالا بعتيني ليه ..

-العمر مش بعزقة يا عم ...ابعد عني ...منك لله انت اللي جيبتنا في البيت الملب*وس ده ...

كنت هرد عليها بس فجأة حسيت بفرو ناعم هيق*تلني ...

صرخت وانا بقول :

-القط هيقت*لني ...القط هيقت*لني ...

وفضلت اجري ..وبعدين روحت وطلعت فوق السرير وانا جسمي بيترعش ...اي المرار الطا*فح ده ياربي هعمل ايه دلوقتي بس  ...

-يا فارس ابوس ايديك متسبنيش لوحدي ...

كنت سامع صوت لطيفة بتبكي فقولت:

-لا يا حبيبتي هسيبك لوحدك زي القر*دة كده ...

وبعدين قلدت صوتها بتريقة وقولت:

-العمر مش بعزقة يا حبيبتي ...بالسلامة انتي ...

كنت سامعة لطيفة بتصرخ وبتلطم ...قعدت اضر*ب كف علي كف. ..ياربي هعمل ايه في المص*يبة دي...هروح اجيبها دي مراتي برضه ....

براحة مشيت علي الصالة وانا منور كشافي.لقيت 

لطيفة قاعدة علي الأرض وبتبكي وهي مخبية وشها ...

روحت قربت منها ولسه هعتذر بصتلي ولقيت عينيها حمرا ...

-يا مراري ..مراتي اتلبست ..

قولتها وانا بصر*خ وبجري ...فجأة خبطت في واحد ووقعت علي الأرض ...وجهت كشاف موبايلي ناحية اللي خبطت فيه لقيتها مراتي ...بصيت ورايا بخوف وانا بزعق :

-ايه اللي بيحصل ده ؟!

قربت لطيفة وحضنتني وهي بتبكي وقالت:

-طلعني يا فارس من هنا ابوس ايديك ...

بعدت عنها ومسكت ايديها وقولت:

-يالا هنمشي من هنا فورا ..ان شالله حتي نبات في الشارع ...

ولسه همسك ايديها ونطلع وبوجه الكشاف علي الباب ولقيت فجأة الراجل اللي من غير راس وجمبه القط ...

صر*خت لطيفة ومسكت فيا لقيت القط بيتكلم وبيقول :

-بقولك يا اخ مشوفتش راس الراجل الغلبان ده ...يا عيني ده لف الدنيا عليها ومش لاقيها ...

وقتها خر*ست مش مكنتش قادر اتكلم ...وحصل الأس*وأ بعدين ولما شوفت راس من غير جسم.بتطير ووقعت بين ايدين لطيفة ...لطيفة شافت الرأس من هنا صر*خت من هنا وحاولت تجري بس زي ما يكون رجليها متكلبشة في الأرض ..ضحك القط وقال :

-لقينا راسك يا محسب ...يالا روح عند طنط وخد راسك ...

لقيت محسب بيقرب مننا ضر*بت لطيفة في ايديها وقولت:

-يا ستي اديله رأسه خلينا نخلص ...

بكت هي وقالت :

-مش عارفة الرأس لازقة فيا ...

محسب كان بيقرب مننا وفجأة لطيفة ر*مت الرأس عليه وقالت:

-يالا نجرررري ...

جريت أنا الاول وقفلت الباب ورايا وبعدين قعدت أجري في الشارع زي المج*نون فجأة وقفت وانا ببص جمبي وقولت:

-يا مص*يبتي ...سيبت لطيفة في البيت المس*كون !!!!..

يتبع


يتبع ؛ انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

مجمع الروايات الكامله والحصريه  اضغط هنا

تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل

صفحتنا على الفيسبوك اضغط هنا

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

#المنزل_المريب

#سولييه_نصار


 

تعليقات

التنقل السريع