القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عجور لكني اعشقته البارت السابع بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية عجور لكني اعشقته البارت السابع بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية عجور لكني اعشقته الفصل السابع بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 






رواية عجور لكني اعشقته البارت السابع بقلم غاده رجب في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


بارت 7


_لقيت احمد باعتلي رساله بتقولي فيها ان عايز يتقدم ل اهلي وانه مش  هيضيعني من ايده فرحت اووووووي حسيت وقتها ان الدنيا ضحكتلي وان اخيرا  هتجوز واخرج من البيت ال جبلي اكتئاب دا كنت فرحانه جدا فضلت انادي ع عمو علشان افرحوا معايا ببص ورايا مالقتش حد 

اي دا عمو كان هنا حالا معقول مستناش يسمع انا مالي كنت عايزه اقوله هو اول واحد علشان هو اكتر واحد كان حنين عليا 

_مشيت وانا قاعده افكر ارجع اقول ل ماما اي اقولها اني حبيت وحبيبي جاي يتقدملي انا مش خايفه من ماما انا خايفه منه هو اكيد هيبوظ الجوازه هو مش بيستحمل يشوفنا مبسوطين هو انا هقول اي ياربي حلها من عندك 

_____

وصلت البيت لقيت ماما بتعيط جامد ووشها كله دم 

_خير ياماما ف اي ومين عمل فيكي قده 

_هو فيه غيره ربنا ينتقم منه ويجبلنا حقنا منه 

_مستحملتش اشوف ماما كدا دخلت بسرعه ليه اتكلم معاه

_انت هتتغير امتي هتبقي اب وزوج زي الناس امتي انت كرهتنا ف نفسنا ياخي اتقي الله فينا لو لمره انت اكتر واحد معقدنا ف حياتنا احنا تعبنا انت كنت سبب ف موت غرام مش هسيبك تموت ماما كمان سيبنا ف حالنا بقي انا مش عايزينك ف حياتنا 

_انا قولتله كدا ومعرفش طلع مني ازاي الكلام دا لكن اول ماسمع فضل يضربني يضربني جااامد اوي انا مكنتش حاسه بالضرب لاني متعوده وكان كل اما يزود ضرب اقوله كل ال مضايقني منه واننا تعبنا 

_فضل يضرب فيا وف ماما لحد ماكنا هنموت 

____

_يلا ياماما نمشي 

_هنروح فين ياغزل 

_هنروح نعمل ف بابا محضر علشان  ناخد حقنا منه 

_دا لو عرف يقتلنا 

_لا ميقدرش يعمل حاجه  كفايه بهدله وتعب لحد كدا احنا تعبنا اوي ياماما احنا مش حمل تعب تاني 

_وبالفعل اخدت ماما وعملنا محضر فيه وحكينا ع كل التعذيب ال بنشوفها منه وانه بيشرب مخدرات وبييجي كل يوم يضربنا انا وماما واختي وان اختي ماتت بسببه 

_كان الظابط ابن حلال اول ماسمع مننا وشاف شكلنا كدا ومضروبين اوي كدا امر باحضاره حالا واخدنا انا وماما للمستشفي نتعالج 

_______

خرجت من المستشفى  لقيت عمو واقفلي يطمن عليا جريت بسرعه ع حضنه كنت بحسه حضن بابا ال عمري ماحسيت بيه كان احن وارحم واحد بيا 

_الف سلامة عليكي ياقلب عمو

_الله يسلمك يااعمو تعرف انا محظوظه بيك ياعمو والله  

_دا انا ال محظوظ اني عندي بنت زيك

_هما فين اولادك ياعمو

_بس انا معنديش اولاد اصلا انا مش متجوز

_بصتله بتسغراب اواي

_دي حكايه  كبيره هحكيها بعدين 

المهم دلوقتي  هتروحي تجهزي نفسك علشان  احمد جاي زي ماقولتي 

________

رجعت البيت وانا فرحانه اوي اخيرا هشوف احمد الشخص الوحيد ال بامن ليه وبحبه اوي 

رجعت لقيت ماما قاعده  ف الصالون مع شخص انا لسه ماشوفتش وشه نديت عليها 

_لكن الصدمه لقيت ماما بتعيط مالك ياماما خير

_انت تعرفي الشخص ال جوه دا منين 

_اي ياماما دا احمد حبيبي 

_اخرسي حبيبك ازاي واحمد مين 

_احمد ال حكتلك عليه ياماما 

_حبيبك انتي دا ازاي حصل كدا 

_اي ياماما انا هدخل بنفسي اشوف احمد 

_احمد احمد احمد لسه بدخله لقيت ف وشي صدمه حياتي...... يتبع

عجوز_لكني_اعشقته

بقلم_غاده_رجب

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 
 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع