القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية رحيم البارت العاشر 10بقلم محمد ربيع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية رحيم البارت العاشر 10بقلم محمد ربيع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية رحيم البارت العاشر 10بقلم محمد ربيع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية رحيم البارت العاشر 10بقلم محمد ربيع في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



#رحيم


البارت العاشر


دارت خناقه ما بين رحيم والرجاله وقدر عليهم كلهم مفضلش غير عنتر وعامر 


عامر : برعب اي ده دا خلص علي الرجاله كلها يا عنتر 


عنتر : جمد قلبك انت معاك عنتر مالك خرع كده ليه 


عامر : انت مش شايف عمل فيهم ايه 


عنتر : وهو بيقرب من رحيم لا جدع بس هو فيه راجل بيتحامي في سلسله حديد 


رحيم: بضحك اه في مش لما تكونو رجاله و تيجو من قدامي  مش عاملين زي النسوان بتتحامو في رجالتكم 


عنتر : الزم حدودك واتكلم بأدب انا هعرف مين المعلم عنتر 


عامر : بخوف ما بلاش يا عنتر انا عارفه قبلك 


عنتر: اسكت انت يا جبان 


رحيم : ايه هنقضيها كلام يا حلو ولا خايف 


عنتر : مش المعلم عنتر ياض اللي يخاف 

وهجم عنتر علي رحيم  ومسكو في بعض واتبادلو الضربات بس رحيم اتغلب عليه بصعوبه ونزل فيه ضرب لحد ما فقد الوعي 

عامر اول ما شاف المنظر جري ورحيم جري وراه ومسكه ونزل فيه ضرب 


عامر : ارحمني يا معلم رحيم ابوس ايدك انا مليش ذنب هو المعلم جعفر اللي بعتنا ليك 


رحيم : جعفر هو اللي باعتكم طيب انا عايزك توصله رساله 


عامر : اوامرك يا معلم رحيم


رحيم : قوله لو راجل ميتحاماش  في حريم وخليه يقابلني يا اما يبعت ورايا رجاله فاهم ولا افهمك 


عامر : فاهم يا معلم 


رحيم : اه وقوله خلاص السكوت معدش ينفع والغلبان مش هيفضل غلبان 


عامر : حاضر 

وساب رحيم عامر يروح للمعلم وحكاله كل حاجه وقاله علي الرساله 


جعفر : بغضب شديد انا المعلم جعفر يتقالي كده بتحامي في حريم مش هسيبك يارحيم 


عامر : خلي بالك يا معلم جعفر ده شكله مش سهل 


جعفر : اسكت يا خيبتها ما انا فعلا باعت حريم انتو لو رجاله كنتو جبتوه مكتف بس انا هتصرف 

يتبع اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا 

الرواية كامله من👈( رحيم) 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع