رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 11_12_13_14بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 11_12_13_14بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 11_12_13_14بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 11_12_13_14بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه
البارت الحادي عشر
روايه تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي
نورا اتخضت وحضنت أسر
أسر بحزم : نورا ابعدي
نورا وهي تشد من احتضانه
أسر بعتاب: مين دا وكيف تسمح لحد يلمسك دا انا إلى جوزك لسه ملستكيش
نورا بعدت بزعل: وتلمسني ليه وانت مش بتحبني وكمان قولت واكملت بقهرة أن جوازنا مؤقت وكمان ضربتني انا بكرهك
أسر بجمود: نورا مش هكرر سألي تاني
نورا حكت لأسر كل حاجه من اول نزولها الشارع ومفيش موصلات لحد ما كانت بتعيط
نورا بعيط: والله كنت هبعده بس انت جيت انا مش وحشه انا مش وحشه وفجأة أغمي عليها
_________________________
عند روفينا
مراد وهو ماسك أيدها وبيبوسه: روفينا حبيبتي كدا خوفتينا عليكي
وفجأة الباب اتفتح
اسفه داخلت بالغلط
مراد: ياسمين انتي بترقبيني ولا ايه
ياسمين بردح: أرقب مين يا عمر فاكر نفسك احمد عز
مراد مسك فكها: هوس البنت نايمه ولو صحيت هموتك
ياسمين بعيط: س سبني
مراد سابه وبطرف عينها بصلها: مش عايز اشوفك حتي لو صدفه وخرجت وهي بتعيط
__________________________
فى مكان ما
مجهول٢:مين عمل فيك كدا يا صاحبي
مجهول١:زفت أسر كنت لسه هخدها فى حضني راح كسر دراعي يا عمر
عمر : قولتلك انساها انت كدا هتفتح علينا ابواب جهنم يا حازم
حازم :انا عندي خطه جهزت الصور
عمر:جاهزه ياصاحبي بس لو أسر باشا عرف هنطرد انا وانت
حازم : متخافش احنا هنضرب على الحديد وهو سخن
__________________________
نورا بدأت تفوق وجدت نفسها فى غرفه المستشفي ومتعلق له تحليل ثواني الباب خبط
دخل أسر ومعه موظف الاستقبال
موظف الاستقبال بخوف: ازي حضرتك يا مدام انا اسفه والله على إلى حصل انا معرفش أن حضرتك مدام أسر باشا صاحب المستشفي
نورا بتعب : ياريت متكررش تاني وظيفه المستشفيات الحقيقه هي إنقاذ حياة الإنسان سواء فقير أو غني مش استثماريه خالص وتجميع فلوس من الاغنياء والفقراء يموتوا علشان مش متوفر معاهم فلوس
موظف الاستقبال: كلام حضرتك صح وانا ندمان على الحصل وياريت تسامحيني علشان أسر باشا مصمم يطردني ودا اكل عيشي
نورا وهي تنظر لأسر : انا سامحتك وأسر باشا مش هيطردك بس تاني مره اي حد محتاج داخله وكلم أسر باشا
موظف الاستقبال: شكرا لحضرتك ربنا يخليكم لبعض
استاذن انا
أسر بجمود: على فكره الود إلى اتعرضلك انا داخلته
السجن بعد ما روقته احم احسن دلوقتي
نورا هزت راسها
دخل مراد وهو شايل روفينا : عامله ايه
نورا بلهفه: مش مهم انا بنتي اقصد روفينا عامله ايه
مراد ابتسم : بنتك كويس جدا وعايزاكي تقومي بسرعه علشان تهتمي بيها
نورا بحزن: باباها يهتم بيها
أسر : مراد فين الممرضه المحلول قرب يخلص
مراد : مش عارف اتأخرت ليه اهي جات
ممرضه: اسفه على تاخير فين ايدك كدا
نورا كانت بتعيط وبتترعش اسر قرب منها وحضنها
مراد بمرح : انت ما صدقت يا ابرهيم
أسر بعد عن نورا: فين الممرضه
مراد بضحك: مشيت من بدري يلا بقي نروح انا جعان
نورا بتحاول تقوم أسر ميل وشالها
نورا يزهق: نزلني بقولك نزلني
أسر باسها
نورا بصدمه: انت واحد قليل الاد قطع كلامها ببوسها طويله
أسر : لو عايزه تاني قوليها تاني نورا دفنت نفسها فى صدره
فى البيت
مراد: انا جعاااااااان
أسر : عايز ايه ديلفري
مراد: اطلب فراخه مشويه ورز بسمتي ومكرونه بشامل وشويه سلطات ولتر ببسي
أسر بذهول: علي مين الحساب
مراد بضحك: عليك ياصاحبي
أسر : ابو شكل الصحبيه وانتي يا نورا
نورا ولم تنظر له: مليش نفس
أسر : طلبتلك كريب وشويبس رومان
نورا ببرود: مش عايزه منك حاجه بشوفك نفسي بتسد
مراد لتهدئة الوضع: علشان خاطري يا نورا انا زي اخوكي واول مره اطلب منك طلب
نورا: حاضر
أسر كان متعصب والغيره بتنهش قلبه
الاكل وصل
مراد كان بياكل بشراسه ونورا كانت بتلعب فى الاكل وأسر هيموت من غيرته و غضبه بسبب كلامها
مراد : الحمدلله انا ماشي
أسر : بكرة ساعة ٨ تكون فى القسم
مراد: حاضر ومشي مراد
اعااااا اعااااا
أسر دخل غرفة روفينا وكانت بتعيط شالها
أسر: مالك ياروحي بتعيطي ليه وطلع لنورا
أسر: روفينا بتعيط شوفي مالها
نورا: انا مش امها انا هنا خدمه لحد ما الجواز المؤقت ينتهي
أسر بندم: ارجوكي خديها دي هتموت نفسها من العياط ونكمل كلامنا بعدين
نورا مستحملتش تشوف روفينا وهي بتعيط خدتها وغيرتلها ووكلتها وعطتها العلاج ونيمت روفينا
نورا ببرود: انت هتنام مع روفينا وانا هنام لوحدي
أسر اتنهد ومسك ايد نورا وقعدها على كرسي وهو قعد على ركبه
أسر: انا عارف اني غلطان وقولت كلام جرحك بس غصب عني انا اب
نورا بدموع: انت قولت اني مش امها واني خدامه وكمان ضربتني وزعقتلي وشككت فى أخلاقي
أسر خدها فى حضنه: اسف حقك عليا ولو عايزه تضربيني يا ست البنات انا موافق و انا عمري ما شككت فى اخلاقك انتي غاليه جدا عندي بس تقدري تقولى غيرت
نورا وهي بتمسح دموعها: الغيره بتكون موجوده بين الاحبه واحنا مش احبه
أسر باس راسها: خلاص بقي انا اسف وتعالى علشان ناكل
نورا: انا مليش نفس
أسر بحزن:شكلي بيسد النفس صح انا هجبلك الاكل ومش هاكل معاكي
نورا بتسرعه: انا مقصدش بس كنت زعلانه منك
أسر بفرح:يعني مش زعلانه مني وهتاكلي معايا
نورا بابتسامه: اه
أسر جاب الاكل وشد نورا وقعدها على رجله وبقي يأكلها
أسر :نورا ممكن طلب
نورا: اتفضل
أسر : ممكن انام فى حضنك النهارده
نورا بصدمه:ايه
أسر : هنام بس والله يارب اموت لو رفضتي
نورا : خلاص ماشي
أسر خد نورا وروفينا فى حضنه وناموا
__________________________
مراد: الو عايز كل المعلومات عن وحده هبعتلك صورة ليها على الواتس وتراقبها
___________________________
نورا صحيت على رنت الموبيل
نورا: الو ازيك يا ياسمين عامله ايه وحشتني
ياسمين:اديني فرصه ارد عليك
نورا: اتفضلي يالمضه
ياسمين:انا كويسه وانتي وحشاني اكتر انتي عامله ايه
نورا: الحمدلله كويسه
ياسمين:انا جيتلك امبارح المستشفى بس قبلت شخص غتت وروحت انا اسفه
نورا : ولا يهمك انا كويسه ابقي تعالى اقعدي شويا معايا
ياسمين: حاضر يلا سلام يا قمر
______________________________
نورا قفلت الفون وبصت على أسر وملامحه الجميله
أسر بنوم: كنتي بتكلمي مين
نورا: شك تاني قبلها أسر بعنف ودفن رأسه فى رقبتها بتلذذ وقال :قولتلك عمري ما اشك فيكي انا بسأل عادي عايزه تردي براحتك
نورا :دي ياسمين اختي
أسر قام خد دش ولبس لبس رسمي
نورا حضرت الفطار
أسر شد نورا وقعدها على رجله: اكليني
نورا بكسوف: طيب ابعد
أسر : تؤ تؤ اكليني
نورا اكلت أسر بكسوف
أسر: انا رايح القسم عايزه حاجه
نورا : سلامتك
اسر قرب وقبلها جانب شفايفها ومشي
نورا صحت روفينا واكلتها وادتها علاجها
سمعت صوت اشعار وصول رسايل لموبيلها
نورا مسكت الموبيل: كذب كذب اكيد كذب ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
الحلقه الثانيه عشر
روابة تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي
سمعت صوت اشعار وصول رسايل لموبيلها
نورا مسكت الموبيل: كذب كذب اكيد كذب
نورا بعيط رنت على ياسمين: الو ياسمين الحقيني
ياسمين بخوف: مالك ياروحي
نورا بعياط : انا بعتلك على واتس صور عايزه اعرفها حقيقيه ولا لاء
ياسمين: ماشي اهدي بقي
نورا بدموع اكتر: بسرعه يا ياسمين
ياسمين : حاضر هغير واروح
نورا واقفه قدام المرايا وبتكلم نفسها : انا لازم انهي اللعبه دي انا عمري ما كنت ضعيف جواز مؤقت وسكت عنده بنت قولت عادي وحبتها زي بنتي واكتر عصبي وقولت عادي بحكم شغله لازم يكون عصبي وكلم ست دينا يوم جوازنا وسكت إنما حكايه الصور دي والمسخره لاء بقي ومسكت كوبايه ورماتها على مرايه
________________________________
أسر راح القسم
ودخل بهيبته التي يخشاها الجميع وكل العساكر تلقي عليه التحيه دخل المكتب
أسر : عسكري
العسكريه بعد أن ادي التحيه الرسميه: تمام يا فندم
أسر : ضبط وإحضار امين الشرطه حازم الاسيوطي
العسكري : تمام يا فندم وخرج العسكري
________________________________
مراد : خرجت
..............
مراد : خليك وراها وابعتلي الكويشن
_________________________________
ياسمين: صور حقيقه ولا ايه
ثواني واقول لحضرتك
بعد دقائق
انسه ياسمين فعلا حقيقيه
ياسمين بحزن : شكرا
بصت على الموبيل وكميه المكالمات من نورا
ياسمين : افتح ولا اعمل ايه يارب ارحمنا برحمتك
ياسمين بتوتر: الو عامله ايه
نورا بتعب: الصور كدب صح
ياسمين بخوف: هتفرق اي حقيقه أو مش حقيقه انتي مش بتحبيه وكلها وقت وتطلقوا
نورا بدموع: يبقي طلعت حقيقه
ياسمين: ممكن تهدي شويه
نورا بدموع: متخافيش عليا يا روحي انا لازم اقفل روفينا بتعيط وقفلت قبل ما تسمع الرد
ياسمين كانت حزينه على اختها وهي ماشيه فى طريقها للبيت
مراد كان سايق العربيه بجوارها
مراد: بس بس بس
ياسمين يزهق:انت بتكلم قط
مراد: لسانك عايز يتقص
ياسمين بخبث: شكل القلم وحشك
مراد بسخرية:دا انا هطلع عين امك بس صبر
ياسمين بتحدي: شكلك متعرفنيش انا زي زيك
مراد رفع حاجب: ودا زي بقا
ياسمين وقفت وهو كمان وقف العربيه وقربت من شباك العربيه وقالت: يعني لو حد رفع عينه عليا بقلعها وميغركش اني بنت هكون كيوته تؤ تؤ
مراد بابتسامه : وعلشان كدا عجباني وهتيجي هتيجي
ولبس نضارة شمس وقاد العربيه بسرعه
ياسمين:عيل غتت ومتكبر بس قمر و كاريزما
___________________________________
عند نورا كانت بتعيط وفضلت ترن على أسر كان مغلق
فتحت دولابه وقطعت كل هدومه وبعده نامت من تعب والعياط
___________________________________
فى مكتب أسر
الامين حازم: تمام يافندم حضرتك طلبتني
أسر قام من الكرسي وبقي يلف حوليه : طبعا كسر دراعك كان انذار ليك علشان حولت تقرب من حاجه تخصني
حازم: يا فندم حضرتك فاهم غلط انا كنت بساعدها
أسر : وعلشان ساعدتها انا مش هأذيك فى شغلك خصوصا في ترقيات جايه وحضرتك لسه امين شرطه
بس مش غريبه تكون موجود في وقت متأخر فى المنطقة إلى انا ساكن فيها
حازم: انا
أسر بحده: على العموم خلص الموضوع بس نصيحه مني ابعد عن أي حاجه تخصني انصرااااااااف
حازم : تمام يا فندم وخرج
مراد دخل لأسر
مراد بمرح: انت عملت اي فى حازم
أسر : يستاهل علشان يقرب من حاجه تخصني المهم اخبار ماكس اي
مراد : كله تمام بس المعاد والمكان لسه متحددوش
أسر : الايام دي شايفك مبسوط
مراد: بجد يا هاني
أسر برفع حاجب :ولا اتلم وحكيلي
مراد بابتسامه يملئه الحزن: عارف يعني تقفل علي نفسك وتفكر بعقلك وحياتك تبقي شغل بس وفجأة حد يظهر في حياتك يغير دا وتبقي عايز تشوفه بأي طريق وقلبك يدق جامد لما تشوفه و تحس بسعاده لما تتخانق معاه بس خايف خايف اوي
أسر قام وحط أيده على كتف مراد : متخافش ياصاحبي من حقك تحب وتعيش
مراد بدموع: مقدرش مقدرش وانت عارف السبب
أسر لتغير الموضع: هتقلبها نكد اطلع بره
مراد اتنهد: وانت اخبارك
أسر قعد : مش عارفه انا لسه محبتهاش وهي كمان مش بتحبني
مراد بهدوء: نورا لسه محبتهاش دي قمر
وتلقي لكمه من أسر
أسر بغيرة: نورا خط احمر
مراد بابتسامه وجع: يبني ايدك تقيله وبعدين انت مش قولت مش بتحبه
أسر ببرود:بس مراتي
مراد :طيب انا ماشي
أسر : استني امشي معاك
____________________________
أسر دخل البيت بسعاده فهو مشتاق لرؤيتها وكانت الشقه شبه مدمره والخوف تملك منه داخل يشوفها فى أوضة النوم وجدها نائمه على وجهة باقيا من الدموع والغرفه مدمره والمرايه متحطمه اقترب من نورا بخوف
أسر بخوف: نورا نورا
نورا فتحت عينها وزقته
أسر باستغراب: مالك و مين إلى بهدل الشقه كدا
نورا بجمود:طلقني
أسر : هههه على فكره انا مش بحب الهزار
نورا قامت : وانا مش بهزر انا عايزه أطلق اظن كفايه لحد كد
أسر بهدوء : انت لسه زعلانه انا اعتذرتلك وصلحتك كمان وانا اسف تاني يا ست البنات
نورا بجمود:بقولك طلقني
أسر بعصبيه: وانا بقولك اي الحصل
نورا بصوت عالى: الحصل اني مش عايزاك بكرهك واتمني الموت ولا اني اقعد معاك دقيقه
أسر مسكها من شعرها : صوتك يا حلوه ميعلاش وانا كان على كره القلوب عند بعضها ولولا اني وعدتك اني ممدش ايدي عليكي كنت وريتك
نورا ببعض من القوه: وانت راجل اوي وبتوفي بوعدك صح
أسر شد اكتر على شعرها وهو بيجز على سنانه: متختبريش صبري
نورا بصراخ:اااااه لاء مش هسكت تاني ااااه الخيانه لاء الا الخيانه
أسر ساب شعرها: خيانه خيانه اي
نورا رفعت الموبيل لأسر :شوف صورك مع حبيبت القلب
أسر :دي دي
الحلقه الثالثه عشر
رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي
نورا بصراخ:اااااه لاء مش هسكت تاني ااااه الخيانه لاء الا الخيانه اااه
أسر ساب شعرها: خيانه خيانه اي
نورا رفعت الموبيل لأسر :شوف صورك مع حبيبت القلب
أسر :دي دي
نورا بدموع:انا اتاكد أنه حقيقه صحيح هي دي دينا ولا وحده كدا
أسر بتوتر: ه هي دينا
نورا وهي بتمسح دموعها: كدبت ليه وقولت انك طالع فى مأمورية
أسر :انا فعلا كنت فى مأمورية
نورا: مأمورية غرام مش كدا على عموم دا ميخصنيش انا عايزه أطلق
أسر بخبث: انتي بتغيري
نورا بتوتر: قولتلك قبل كدا الغيرة موجوده بين الاحبه واحنا مش احبه الغيرة بين اتنين متجوزين عن حب مش جواز على الورق
أسر : يبقي زعلانه ليه
نورا بغيره وتسرع: يعني انا مش ماليه عينك
أسر وهو يقترب: ماليه عيني بس حني عليا
نورا: ابعد احنا جواز مؤقت ونهطلق وهتجوز غيرك
أسر بغضب : تمام بس علشان اطلقك لازم اتجوزك الاول
نور بخوف: ت تقصد ايه وبتقرب ليه اااه ممممم
أسر الغضب عماه وكل تفكيره انها تكون ملكه باي طريقه كان يقبلها بعن*ف ومزق ملابسها لايهمه بكائها وصرخاتها واستنجادها به
نور بذعر: بلاااش يا أسر ون نبي يا أسر بلاااش كدا انا هكررهك احميني يا أسر
أسر بعد بضيق فكلماتها كانت بمثابة سك*ينه ذبحته كيف تطلب منه الحمايه وهو من يأذيها
أسر : عايزه تطلقي يبقي اخد حقي الشرعي
نورا: موافقه
أسر بذهول:ااااااااايه
________________________________
حازم بخبث:هههههههههه
عمر: شكلك مبسوط
حازم : ههه مبسوط اوي دلوقتي زمانه بيطلقها
عمر : ممكن لاء برضو
حازم وقف بغضب : نفسي افهم انت صاحبي ولا عدوي
عمر :صاحبك واخوك بس خايف عليك وأسر باشا مش بيرحم
حازم بغضب: بس هي ملكي وكنت بحبها فى الأول
عمر : وليه متجوزتهاش
حازم بندم:ما انت عارف السبب
عمر بقلة حيله: خلاص بقي سيبها فى حالها
__________________________________
فى القسم
مراد ببرود: ما تهدي بقي
ياسمين ببعض بعصبية: ممكن تقولي بقي انت محتفظ بي ليه
مراد برسميه:مزاجي كدا
ياسمين بصوت عالى: اوعي تفتكر انك ظابط يبقي خلاص الدنيا سابت انا خط احمر وغير كل البنات احذر مني
مراد قام وبقي يمشي حواليها وتكلم بهدوء مخيف: خلصتي
ياسمين بعصبيه:انا مش عارفه جايب البرود دا منين
مراد : طول ما انتي عصبيه وصوتك عالى مش هتمشي من هنا
ياسمين وهي بتجز على أسنانه: خلاص اهو هاديه وصوتي مش عالي
مراد بص عليها بطرف عينه: تمام قوليلي بقي كل يوم مشكلة ليه فاكره نفسك مين كل يوم تضربي شاب ليه
ياسمين وهي بتحاول تتحكم فى أعصابها :يعني حد يعاكسني واسكت
مراد بسخرية:وانتي فرجينيا جميلة الجميلات
ياسمين بضيق:ماشي يا مراد باشا انا مش جميلة ومش بتعاكس بس عصبيه شويه ولما حد بيضايقني بضايقه يبقي غلطانه والمفروض الشرطه في خدمه الشعب
مراد برسميه:ممم الشرطه فى خدمة الشعب المحترم لكن اشكالك
ياسمين بفارغ الصبر: انت زودها اوي وانا خارجه وريني بقي هتعمل ايه
مراد برسميه: عسكري
تمام يا فندم
مراد بنظرة تحدي: حبس انفرادي للانسه
ياسمين بغل: انا إلى جايه اقدم شكوى اتحبس
مراد هو بيقعد على كراسي المكتب ببرود : انصراف يا عسكري
تمام يا فندم يلا يا بت
ياسمين بخوف:اوعي كدا متلمسنيش انا همشي لوحدي
العسكري :يلا يا بت هتعملي فيها بنت ناس
مراد :.........
__________________________________
أسر : عايزه تطلقي يبقي اخد حقي الشرعي
نورا: موافقه
البارت الرابع عشر
أسر : عايزه تطلقي يبقي اخد حقي الشرعي
نورا: موافقه
أسر بذهول:ااااااااايه
نورا وهي مغمضها عينيها بالم ويأس وتترك دموعها لتسير على وجنتيها :ااانا م مستعده
أسر بتوتر: ه هتكوني م مراتي فعلا وقولا هيبقي جواز حقيقي مش على الورق
نورا وهي على نفس وضعها وبتعيط : اااه بس بس اول ما تا تاخد إلى اانت عايزه هت هتطلقني
أسر قرب منها ورفع أيده يمسح دموعها بحنان وهمس فى ودنها: تؤ تؤ لازم يكون برضاكي
نورا فتحت عنيها : انا اهو ومستسلم اتفضل
أسر قعد على سرير ببرود: تؤ تؤ اغريني اصلك بصراحه مش من نوعي
نورا بستهزاء: اغريك ومش من نوعك تمام طلقني وهات وحده تغريك ومن نوعك زباله وخاينه
أسر وقف بغضب وصوت عالى: اخرسي وبلاش تعصبيني اصلك مش بتستحملي وبيغمي عليكي زي الاطفال
نورا بقهروهي بتقعد على الأرض : حرام عليك انت عايز مني ايه
أسر ببرود:قولتك تبقي مراتي وبرضاكي هطلقك سهله
نورا وهي بتمسح دموعها:ي يعني اعمل ايه
أسر بخبث :معرفش اتصرفي
نورا بتوتر مع خجل قربت من أسر وقفت على أطراف أصابعها علشان فرق الطول طبعا ورفعت ايديها وضعتها على أكتافه ونظرة لعيونه الرماديه وبدون وعي: مستحيل العيون دي تخون ليه يا أسر بتأذيني ليه بتكرهني
أسر بحنان:قولتيها مستحيل تخون
نورا بعتاب : والصور
أسر بتبرير: مش هكدب عليكي الصور فعلا حقيقيه بس مش زي ما انتي فاهمه
نورا بغيره زقته وربعت ايديها
أسر بتعب : دينا انا بحبها وكنت هتجوزها
نورا هى متغاظه :
_____________________________
ياسمين بخوف:اوعي كدا متلمسنيش انا همشي لوحدي
العسكري :يلا يا بت هتعملي فيها بنت ناس
مراد بغضب : عسكررررررري انت اتجننت يلا غور براااااااا
ياسمين بخوف اكبر : لو سم حت عا يزه اا روح لو سم حت (لو سمحت عايزه اروح لو سمحت )
مراد بندم : اهدي انت بتتكلمي كدا ليه اهدي مفيش حاجه
ياسمين كانت بتترعش ومراد بيحاول يهديها
مراد بحذر: اهدي شهيق زفير ايو شهيق زفير
ياسمين بارهاق: مم ممكن اروح
مراد :يلا هوصلك
ياسمين بتسرع:لاء مش هينفع
مراد بغضب طفيف:ليه بقي
ياسمين بدموع: انت عايز تعملى مشاكل وخلاص
مراد بذهول:علشان عاوز اوصلك ابقي عايز اعملك مشاكل علشان خايف احسن حد يدايقك والوقت متاخر
ياسمين:ولما حد يشوفني معاك يقول ايه
مراد بقتناع:طيب هاتي رقمك
ياسمين: ليه
مراد : اووووف الصبر من عندك يارب هاتي الموبيل الله يرضي عليكي
ياسمين بحيره:انت عايز رقمي ولا الموبيل
مراد وهو بيفتش بالشنطه بتاعتها: انا لسه صغير على الشلل اهو الموبيل الباسورد بقي
ياسمين : ليه
مراد مسك ايديها وفتح الموبيل ببصمة صباعها:يا شيخه هتشليني وكمان مفيش رصيد
ياسمين بعصبيه:مترنش على نوته ونبي واوعي يفتح
مراد ضحك غصب عنه: كل دا علشان النوته هحاولك رصيد
ياسمين بضيق:انا مش عايزه منك حاجه غير اني مشوفش شكلك
مراد بعصبيه :يعني انا بموت فيكي دا انتي بتاعة مشاكل وبتتخانقي مع دبان وشك وكمان زيك زي صاحبي ويمكن صاحبي احلى منك كمان
ياسمين وهي بتمشي:شكرا بعد اذنك
مراد وهو بيرجع شعره لورا بعصبيه
مراد طلع ورها:ياسمين انا اسف على إلى قولته بس انتي عصبتيني
ياسمين هي بتمسح دموعها:مفيش مشكله
مراد بمرح:ايه داااااا
ياسمين باستغراب: ايه
مراد هو يبتسم:انتي بتعيطي زي البنات وكدا بس شكلك قمر وغمزلها😉 (يلهوي على الكدب مفيش حد بيعيط ويكون شكله حلوه)
ياسمين بكسوف :لو سمحت انا مبحبش الكلام دا لو حد غيرك كنت كنت كنت
مراد بضحك: انت علقتي على عموم خلاص
اتفضل يافندم
ياسمين بصت لمراد إلى قال :دا اوبر هيوصلك وانا هكون وراكي بعربيتي وكمان خد رقمك علشان اطمن عليكي
ياسمين:بس
مراد :من غير بس اظن مفيش مانع
ياسمين:طيب فلوس الاوبر
مراد بضيق:شكلك عايزه تتحبسي
ياسمين ركبت الاوبر بسرعه:شكرا يا باشا اطلع لو سمحت
مراد كان مبتسم عليها
_____________________________________
أسر بتعب : دينا انا بحبها وكنت هتجوزها
نورا هى متغاظه : واتجوزتني ليه
أسر بقلة حيلة :علشان اهلى عايزين يجوزني وخلاص
نورا بغير وضيق :مجوزتش ست دينا ليه
أسر :علشان وقتها انا كنت رافض الجواز و ماما كانت بتكره دينا وطبعا حضرتك فاكره اول حوار لينا لو كنتي
اتكلمتي باحترام من غير عند مكنتش اتجوزتك
نورا وهي بتخنق:يعني اتجوزتني عند
أسر مسح على شعر بقوه: فى الأول لكن بعد كدا
نورا بتكمله بالم: بعد كدا جواز مؤقت فتره وتعدي وعلشان تعدي واطلق لازم ترضي رجولتك وشهوتك وتتسلي ما انا مراتك
أسر بجنون:اوعي تفتكري اني دايب فيكي انتي كلك على بعضك عيله فى ابتدائي مش بتهزي فيا شعره وانا مش حيوان انا متجوزك بقالي شهرين لو عايز اتسلي زي ما بتقولى محدش يقدر يمنعني
وخرج واغلق الباب بقوة
نورا كانت بتفكر فى كلام أسر والغيرة كانت نصيبها
__________________________________
مراد اطمن على أن ياسمين وصلت ورجع البيت
مراد لنفسه:ارن عليها ولا لاء طيب هقولها اي
مراد رن علي ياسمين
مراد :الو وصلتي بالسلامه
ياسمين بتوتر:اه من بدري مش حضرتك كنت ماشي ورا الاوبر
مراد :اه بس بطمن انت مضايقه اني كلمتك
ياسمين:لاء طبعا حضرتك تكلمني فى اي وقت
مراد بتعجب: ياسمين معايا ولا مين
ياسمين بابتسامه:نعم
مراد بتبرير:اصل اول مره تتكلمي حلوه ومن غير زعيق كمان
ياسمين بهدوء:انا بخاف على نفسي اوي و شكرا انك وصلتني
مراد :انا لو اعرف انك هتكلمني بهدوء كدا كنت وصلتك من زمان اووووي
ياسمين بحرج :طيب ممكن اقفل تصبح على خير
مراد بفرح و همس :تصبحي فى بيتي
_____________________________________
أسر طلع وركب عربيته ولسه هيسوق الفون رن
أسر:عايزه ايه
دينا: بطمن عليك يا أسر
أسر:تمام
دينا:مالك انا حاسه انك مضايق
أسر:لاء مفيش
دينا:اكيد وحشتك صح
أسر سكت شويه وبعدين رد بخبث: وحشتيني اوي اوي اوي يا اجمل ما رأت عيني
دينا:يا نهار الكلام الحلو دا ليا
أسر :عارفه لما توحشيني بحط ايدي على قلبي لاني عارف انك جواه
واي كمان يا أسر باشا
أسر بلع ريقه:.............
اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا
تعليقات
إرسال تعليق