القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 1_2_3_4_5بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه




رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 1_2_3_4_5بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 1_2_3_4_5بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 










رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 1_2_3_4_5بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


بجد انا اسعد وحده فى العالم اخير حلمي هيتحقق واتجوز ظابط يا ههههه

يبت واطي صوتك هتفضحينا هيقول ايه العريس لو سمعك

هههههههه خلاص اهو سكت  

نورا يا عروسه هاتي حاجه ساقعه 

نورا :دا بابا بينادي عليا 

ياسمين : مكسوفه

نورا :اه مكسوفه هههههه بصي طيب انتي خدي العصير وانا اطلع معاكي اي رايك

ياسمين :مينفعش يا اختي احسن يفتكر انا العروسه 

نورا بتسرع :لاء خلاص هقدموا انا

تعالي يا نورا قدمي العصير

نورا كانت متوتره جدا وقدمت العصير لحد ما وصلت للعريس وتلاقت أنظارهم وهوب العصير وقع على العريس العريس:انتي غبيه مش بتشوفي 

نورا بعياط والله مش اقصد 

العريس غبيه صح 

الاب خلاص أسر حقك عليا 

أسر بص لنورا كانت بتعيط وحس انو زعلان عليه 

أسر ولا يهمك يا عمي محمد 

ابو أسر طيب نسيب العرسان 

أسر ما خلاص بقي هتفضلي تعيطي كدا على طول

نورا بعصبيه على فكرة معندكش دم وانا مش موفقه على جوازه دي 

أسر ببرود  لا انا إلى هموت عليكي 

نورابصوت عالى تمام اعتبر جواز مرف

ثواني وكان أسر يمسك فكه بقوه

أسر مش بمزاجك علي فكره سواء برضاكي أو غصب الجوازه هيتم دا اولا صوتك العالى دا بلاش منه فاااااهمة

نورا بألم هزت راسها

أسر بعد عنها وقعد على كرسي بكل كبرياء 

أسر اقعدي بصوت اعلى ااااااااااااقعدي

نورا بخوف قعدت 

أسر دلوقتي هيسألوا على رايك هتقولى موافقه تمام 

نورا بتصنع القوه لاء مش موافقه 

أسر عينه احمرت وعروقه برزت 

نورا  اهدي طيب حضرتك بتكرهني ليه عايز تتجوزني 

أسر ملكيش فيه 

نورا ازي يعني دي حياتي فهمني يمكن اقدر اساعدك

أسر غمض عيونه واخد نفس وقال اي رايك نعمل اتفاق 

انا عارف انك بترفضي عرسان كتير وامك مش مبسوطه بكدا وعايزه تجوزك علشان كدا هنتجوز فتره وبعدين نطلق اي رايك

نورا حزنت لانه معجبه بيه هي متعرفوش ولكن والدها أخبرها عنه أنه ظابط له شخصية قوية عنيفه تخشاه الناس بسبب عصبيته وهي تعشق الظباط وعندما رأته فهو شخص طويل وعيونه رماديه تسحر من تراها ولحيه بسيطه تزيده وسامه وشعره الحرير الاسود وجسده المشوق وعضلاته من الاخر مز

نورا طيب حضرتك هتستفاد ايه 

أسر بضيق هرتاح من زن أهلى فى موضوع الجوز

نورا بترجي بلاش انا ونبي انا مش موافقه 

أسر بقي كدا انتي زوق مش نافع معاكي 

انا بقي هقول لباباكي انك بتحبي حد تاني ومدورها ومعايا صور ليكي كمان 

نورا بصدمه ازي .....

أسر يا عمي محمد يااااااعمي تعالي شوفك بنتك 


اكمل ولا




(تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)

 الحلقة الثانية

أسر بقي كدا انتي ذوق مش نافع معاكي

انا بقي هقول لباباكي انك بتحبي حد تاني ومدورها ومعايا صور ليكي كمان

نورا بصدمه ازي….

أسر يا عمي محمد يااااااعمي تعالي شوفك بنتك

عم محمد ايه يا بني

أسر بص لنورا إلى مصدومه وفتحه بوقه

أسر طبعا حضرتك نورا موافقه بس ليها شرط وهو أننا نكتب الكتاب على طول

عم محمد بفرحه بجد يا نورا موافقه

نورا فاقت من صدمه لسه هترد

أسر طبعا يعمي متكسفهاش خير البر عاجله اي رايك بكرا ونكتب الكتاب

نورا بضيق دخلت اوضته وهي تبكي بشده ليس هذا ما كانت تتمناه

عم محمد مش بسرعه دي يا أسر يابني

أسر ليه يا عمي ولا سرعه ولا حاجه ما تقول حاجه يا بابا

محمود ابو أسر خلاص بقي يا محمد وافق

عم محمد خلاص بكرا كتب الكتاب أن شاء الله

نرجع بقي لنورا إلى بتعيط وبتفكر في حياته مع المتعجرف

فاقت على خبط الباب لتدخل ياسمين أخته

ياسمين اشطا ياعم ظابط ومز لا وكمان مستعجل ميعرفش أنه هياخد بلوه

نورا …..

ياسمين مالك يا نورا انتي بتعيطي مالك بس

نورا قصت له الحكايه ياسمين حزنت على نورا

ياسمين بتحاول تخفف عنه كفايه عيط وبعدين مش انتي نفسك تعيشي روايه والبطل يكون متكبر ويجبرك اهو الفرصه جت

نورا بس انا فى واقع الروايات دي خيال

ياسمين هو اي موضوع الصور دي

نورا والله معرف

ياسمين خلاص نامي وبكرا كل حاجه تتحل

الساعه ١صباحا يرن هاتف نورا برقم غريب

نورا الو الو انا مفيش دماغ هتقول مين ولا والله اقفل واعمل بلوك

الشخص ما براحه شويه يااوزعه

نورا هو انتي عايز ايه

الشخص بتطمن على زوجتي المستقبليه

نورا فى أحلامك يا أسر

أسر ما بلاش الثقه دي إلى صحيح يعني معترضيش على الجواز ولا انتي بقي بتحبيني

نورا انتي تتحب انتي شخص مغرور يمكن ربنا عطاك السلطه علشان تحمي ناس مش تجبر ناس وتسوء سمعتهم وبعدين صور اي دي إلى بتتكلم عنها

أسر غضب من كلامه ولكن رد بجمود عادي معايا سلطه ومفبرك صور ليكي عادي

نورا انت واطي واقذر شخص شوفته وهقول لبابا

أسر بصوت عالى صوتك وكلامك يا استاذه قولي لباباكي بس هتلاقي صورك منشوره وهتاخدي ترند

نورا بعياط حرام عليك انا بحب حد تاني

وهنا جن جنون أسر واغلق الهاتف ولا يعلم لماذا

أي أنه رافضته أو أن زوجته المستقبليه قلبه مع حد غيره ولكن ما يهم وهو ولا يحبه عجيب ابن آدم هذا

وقام أسر باتصال

الو

……..

الحاجات جاهزه انا عايز كل تمام

………..

عايز كل يتصدم من المفاجاه




اولا كدا يارب الغلاف يعجبك والاسم لان دا اختيار صحبتي اسماء (تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)

البارت التالت

تستيقظ نورا على صوت الهاتف 

نورا الو 

أسر لسه نايمه يا عروستي لاء صحصحي كويس فى مفاجأة على باب وتبقي كارثه لو غيرك فتح 

ثواني الباب خبط تركت نورا الهاتف واسرعت 

عم محمد بتحري ليه براحه 

نورا حاضر يابابا 

وفتحت نورا الباب رأيت بوكس كبير أخذته 

ياسمين في ايه البوكس دا ومن مين

نورا هيكون من مين الغبي أسر انا خايفه 

ياسمين افتحي طيب متخافيش

فتحت نورا البوكس بصدمه كان يوجد بداخله فستان زهري رقيق ومعه حجاب بنفس اللون وهيلز اوف وايت (صورة الفستان تحت)

ياسمين دا بجد تحفه دا ذوقه عالى خالص هيبقي تحفه عليكي 

تليفون نورا رن وكان أسر 

نورا الو 

أسر اي رايك انا قولت افرحك شويه علشان الجحيم جاي 

نورا ممكن اعرف بتعمل معايا كدا ليه هو انا اعرفك 

أسر انا كنت ذوق معاكي قولتلك نعمل اتفاق لكن حضرتك لا رافضتي وانا مبحبش كدا ويلا سلام

نورا دا غبي والله بس بجد ذوقه حلوه وشكله حلوه اي دا انا عبيطه ولا ايه فين كرامتي فين كبريائي ما خلاص بقي

________________________

فى مكان تاني 

مجهول 1 هتتجوز مين

مجهول 2 مش عارف بس ممكن اعرفلك فجاه ضربه تأتي له من مجهول 1

مجهول 1دي علشان بعد كدا تيجيب المعلومات كامله يلا برااااااااااااا

مجهول 1 هو ينظر لصوره في يده انتي ملكي انا بس لازم

 تتعقبي الاول 

_______________________

نرجع بقي 

فى المساء حان موعد كتب الكتب 

العائله متجمعه فى سعاده معادا اتنين 

المأذون اين العروسه 

تنزل نورا من الدرج بفستانها الزهري الذي يزيدها جملا ولا تضع الميك اب الا روج خفيف 

(وصف البطله بقي قصيره بشرتها خمريه عيونها بقي حاجه تانيه عسليه وفى شمس بتبقي خضرا محجبه ملامحه جميله جدا يعني مزه برضو)

أسر تاه فى جماله وبرائتها وقدميها بتبقي جميله وهاديه وهي خجوله ومتوتره 

نورا بقي كانت متوتره من نظرات أسر 

وفاقت هي وأسر على جمله المأذون الشهيره 

بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكما في خير

وأسر استغل الموقف وحضن نورا وهي بقي كانت متوتره وقلبها بقي يدق بصوت عالى 

نورا بهمس ما خلاص بقي انت ماصدقت 

أسر بهمس عقابك بيزيد وبعد عنها 

أسر ها يعني الفرح امتي بقي 

نورا بتسرع مش عايزه فرح 

عم محمد ازاي يا بنتي احنا عايزين نفرح 

نورا بدموع تفرح انت حتي ماخدتش رائي فى الجواز كاني مش موجوده 

كريمه مامت نورا ليه بنتي كدا 

نورا بصوت عالى حضرتك بذات متتكلميش اصلا بابا عمل كدا علشان حضرتك مش عايزاني فى البيت

هوبا قلم كان هينزل لولا أسر الذي حزن لحزنها لكنه لايعرف السبب وراء هذا 

أسر انا اسف باعني بس دلوقتي هي مراتي انا هاخدها وامشي  

امسك يد نورا وسحبها وراه وهي تحاول أن تفلت منه ولكن كل المحاولات فشلت 

نورا انتي ازاي تدي الحق انك تمسك ايدي 

أسر بخبث  انتي مراتي يعني كلك ملكي فاهمه ويلا اركبي العربيه 

نورا انا مش هركب معاك انت فاهم وعلى فكره انا مش خايفه منك 

أسر وقد فقد أعصابه بقي كدا تمام وشدها بقوه حتي التصقت بصدره ووضع يده على وسطه 

نورا بخجل ااااااادا اححنا فى فى  شارع  ابعد 

أسر هو مغيب: مش هتسبيني اقصد هتركبي العربيه 

نورا اكتفت بهز رأسها 

وركبت نور العربيه ولكن فى الكرسي الورا 

أسر مش سواق الهانم انا 

نورا يوه بقي ما خلاص بقي ولا اهنزل ومش هركب 

أسر وهو ينظر إليها عبر المرايا ياريت حتي نكمل إلى وقبل ما يكمل كانت نورا راكبها بجواره 

عم الصمت لمده عشر دقائق حتي كسرت الصمت 

نورا بصي حضرتك انتي متجوزني علشان ترتاح من زن اهلك عليك تمام واديك اهو اتجوزت تمام 

أسر ......

نورا مم تمام وكدا كدا هتطلقني صح 

أسر .......

نورا: يادي نيله انتي اخرس ولا ايه مش مهم فأنت نزلني فى اي حتي وانت روح وبعد فتره ابقي طلقني تمام 

وهنا أسر فقد كل أعصابه وعروقه برزت وعيونه احمرت وفجأة داس فرامل ومسك نورا من دراعها بقوه 

أسر دا على اساس متجوزه اختك سوسن هتسيبك كدا واي كمان طلاق طلاق اي شيفالك شوفه ولا ايه 

وهنا قلم سداسي الابعاد ينزل على خد أسر 

أسر بصدمه ينزل من العربيه وينزله ويمسك أيده غصب ويدخل شقته ويغلق الباب بقوة ويقترب منه 

ونورا ترجع لورا وتصدم فى الحائط أسر يقترب منها 

وينظر لها وهي ترتعش من خوفها وتعض شفتيها وهنا أسر اقترب ليلتهم شفايفها بقوه فى قبله يبث فيه غضبه منه ونورا تضربه على صدره حتي ابتعد 

أسر يضع جبينه على جبينها وينظر لعينها 

أسر دا عقابك علشان رفضتي الاتفاق 

واقترب من شفايفها مره اخر فى قبله ولكن بحنان 

أسر ودي علشان عندك واستفزازك ليا 

واقترب من اخر 

أسر ودي علشان إلى حصل في البيت وصوتك العالى

واقترب منه تاني وقبلها بعمق 

أسر بهمس:ودي عشان القلم  

نورا كانت فى عالم تاني خالص تنظر له فقد وكأنها صنم

أسر بغمز  عايزه تاني وقد أفاقت نورا وهربت لاول اوضه تقابلها وأغلقت الباب 

أسر مصدوم من إلى عمله كان فرحان بكدا مش عارف ليه وكان بيتلكك علشان يقرب منها وخلاص 

وفجاه الباب خبط وفتح أسر 

الشخص .....

أسر بقلق وخوف دم هي بخير يا مراد 

مراد ماتخفش بس يلا بسرعه


البارت الرابع

تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي

فجاءه الباب خبط وفتح أسر 

الشخص.......

أسر بقلق وخوف دم هي بخير يامراد

مراد متخفش بس يلا بسرعه

نورا طبعا زعلانه من الحصل وازي كانت مستسلم ليه ازي نست أنه اتجوزها عند مش اكتر وكمان أسلوبه وغروره و اليوم المفروض تكون سعيده فيه زي كل البنات بفستان وطرحه و زوج بيحبها اتحطم  

نورا داخلت اخدت دش بس افتكرت أنه مجابتش لبس معاها 

فضلت تدور ملقتش حاجه فتحت دولاب أسر وأخرجت قميص واصل عند حتي ركبه وكانت جميله ومثيره و فجأة أسر يدخل ويسرح فى عيونها العسليه وشعرها المبلول لونه جميله مابين الاصفر والبني وشفايفه الوريه ويقترب منه وفجاه فاقت نورا من الخيال وقالت شكل روايات اثرت فيا ههههههه  بس  وطبعا نورا لبست نفس الفستان وأدت فرضه 

وذهبت إلى المطبخ وعملت كريب وبطاطس محمره وشورما

  كانت ساعة ١:٣٠صباحا ونورا خايفه لانه لوحدها وبتعيط وضمه رجليها 

دخل أسر الشقه جرت نورا عليه وحضنته وكأنه لاقت الامان فيه ونظرت إليه كان مرهق حزين ليس كعادته 

نورا مالك 

أسر .......

نورا مش هتاكل

أسر سابه ودخل اوضته 

نورا جهزت العشاء وراحت لأسر الاوضه بالعشاء

نورا شهقت بشده فكان يرتدي البنطلون فقد 

نورا وهي مغمضه عنيه ممكن تلبس 

أسر بحزن لاء ومش عايز اكل 

نورا علشان خاطري 

وهنا أسر انفجر واتجه إليها ورما الاكل كله على الأرض ومسك نورا من دراعه بقوه انتي تخرسي خالص مش عاوز اسمع صوتك وحسك عنيك تدخل الأوضه بتاعتي 

نورا كانت تتالم بصمت وعندما تركها ذهبت إلى اوضته وهي تبكي بشده وقاعده ضامه رجليها 

أسر رجع شعره لورا لنفسه غبي غبي انت محتاجه له وهي مغلطتش لا غلطت هي بتدخل فى حياتي ليه يعم عامله عليك دي دي عيله بس قمر وكيوت انا هروح اطمن عليه 

خرج أسر وسمع انينها دخل اوضتها بخوف وجدها تبكي بشده تشبه البيبي صغير لانه قصيره وكمان ضامه نفسه اتجه إليها وقعد جميع وضمه رجله زيها 

أسر انا انا انا اس... مقتدرش يكمله لانه مغرور هرب من الموضوع تعرفي أن شكلك بيبقي حلو وانتي بتعيطه 

نورا نظرت إليه بدموعه 

أسر خلاص متزعليش يا ست انا كنت جايه تعبان وزعلان وانتي بصراحه رغايه اوي 

نورا بعياط وطفوليه انا الحق عليا كنت عايزاك تاكل 

أسر مين بقي إلى عامل الاكل دا 

نورا بغرور انا طبعا 

أسر بضحك قول كدا يعني عايزه تسميني مش تأكليني هو انتي بتعرفي تطبخي اصلا

نورا عيب عليك ياسطا انا متعلمه خمس اكلات حلوين 

اسر ياسطا سرسجيه وخمس بس اشمعنا 

نورا بابتسامه  أنا تعلمت ٥اكلات علشان ابشخص إلى هتجوزه 

أسر هههههههه خمسه بس 

نورا بطفوليه اه خمسه اكلات لمده سنه اكون اتعلمت الباقي ثم أكملت بحزن بس خلاص 

أسر مغير الموضوع طيب اي رايك ناكل سوي 

نورا لاء انا زعلانه منك 

أسر اجبلك شوكولاته وبيبسي 

نورا انا عايزه شويبس رومان أصله بحبه 

أسر ماشي يا ست البنات بس يارب الاكل يكون حلو

أتعشوا سوا وكل واحد راح اوضه الفجر إذن كل واحد ادي فرضه لكن خايفه مش بتنام لوحده أتردت  تروح يتخانق فيها طلعت بره وشغلت التليفزيون سمعت أسر بيقول اقفلي تليفزيون ونامي راحت لاسد الاوضه وهي تفرق يديها وتنظر إلى الأرض 

أسر مالك فى حاجه 

نورا انا انا انا 

أسر انتي ايه 

نورا انا بخاف انام لوحدي واغمضت عينها بقوه وبعد لحظات كانت على الفرش نعم يا ساده أسر حملها ووضعه على الفراش 

نورا انت هتنام فين 

أسر هنا 

نورا بصدمه وخجل وانا 

أسر على سرير بردوا غمزله

نورا ووشها احمر وقالت لاء انا هنام على الأرض وانتي نام على سرير

أسر بزهق اوف خلاص نامي انتي وانا هنام على الأرض

نورا بتسرع لاء انت تعبان ومش هقدر تستحمل 

نورا احضرت ملايا ولحاف ومخدة ونامت على الأرض 

أسر مكنش مرتاح وكل شويه يبص عليه لحد ما عرف انها نامت

شلها واخدها فى حضنه وهو يتأملها ملامحه الطفوليه وقصر قامته تشبه الاطفال إلا أنه تهز عرش قلبه لكن هو يرفض هذه الفكره 

فى الصباح 

تستيقظ نورا وبتصدم لما تلاقي .......




الخامسه 

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي

 الحلقة الخامسة

تستيقظ نورا بتصدم لما تلاقي نفسها فى حضن أسر وهوبا

اعااااااااااااااااااا وتزق أسر إلى بيقع على طول على الأرض

أسر فى اي من هناك واخد المسدس ولسه هيضرب طلقه لقي نورا هي إلى بتصرخ فهم إلى حصل

أسر انتي غبيه فى حد يصحي حد كدا

نورا بتترعش من المسدس مين سمحلك تنام جمبي

أسر بكدب قولى لنفسك انتي الى جيتي نمتي فى حضني

نورا مستحيل

أسر انا مش فاضي للعب العيال دا يلا حضري الحمام والفطار

نورا ليه الخدامه إلى ابوك جبهالك

أسر تمام اوي كدا ورفع المسدس فى وجه نورا

نورا بخوف خليك رويح ياعم دا انا بهزر ثواني وكل حاجه تكون جاهزه و مشيت بسرعه

أسر ضحك وقال والله مجنونه

أسر اخد دش ولبس لبسه الميري ومقولكوش بقي على ميري وحلوة الميري معلش يا جماعه اصل بحب الظباط نرجع بقي

نورا حضرة فطار جبنه ومربه وعسل ولانشون بيف ومخلل وسلطه

أسر بعد على سفره ونورا سرحت فى جماله ميري ياجماعه

أسر ببرود لدرجاتي حلو انا عارف اني قمر وغمز له

نورا وقد تورد وجنتيها بالاحمر مين دا القمر دا أمر بالستر

أسر وكز على أسنانه مش هتاكلي ولا نفسك مسدوده

نورا اه نفسي مسدوس

أسر رمي الاكل فى الارض ومسكها من شعرها بحده

أسر بصوت حاد بلاش تختبري صبري انا وحش

نورا بخوف ودموع وبتهز راسه وتقول س سسيب شعري بي بيوجعني

أسر اعتزري يلا

نورا ااااااسفه أسر دفع نورا بقوه لتسقط على الأرض ورأسها بتتفح ويغني عليها

أسر انا ماشي دلوقتي ارجع الاقي البيت كله نضيف مفهوم

وخرج وترك تلك المسكينه

فى المستشفى

مراد هي كويسه

الممرضه الحمد لله وممكن تخرج بكرا بالكتير أو النهارده

فرح مراد ورن على أسر

أسر الو

مراد ممكن تطلع النهارده يا أسر انا مش مصدق

أسر بجد انا جيالك حالا وقفل الموبيل وتذكر أنه نسي المحفظه

رجع الشقه تاني

أسر اتصدم لما لقي نورا زي ما هي وقعه على وكمان فى دم حوليها قلبه وجعه وبدأ يدق قرب ببطئ

أسر نورا انتي كويسه اتخض اكتر وقرب منها وجدها فقده للوعي

اشتالها بسرعه وراح المستشفي

دكتورة بسرعه

الدكتور هات علي الأوضاع وانا هكشفلها

أسر وقد تحولت عينه للاحمر انا قولت دكتوره

دكتوره اتفضل معايا بالحاله

مراد أسر مالك

أسر بدموع مراد نورا بتروح وهو انا كل مقرب من حد بيسبني ليه هو انا وحش

مراد ضم أسر متخفش هتكون كويسه

الدكتوره خيطت الجرح كتبتلها علاج

اتفضل يا استاذ هات العلاج دا وياريت تهتم يأكلها وحالتها النفسيه

مراد طيب هات اجيب انا العلاج

أسر روفينا عامله ايه

مراد روح اتطمن عليها بنفسك

أسر اطمن على روفينا

وراح على غرفة نورا بيسمع صوت ضحك عالي

نورا بجد حضرتك إلى يشوفك ميقولش انك دكتور هههه

الدكتور سن الياس سن الياس اقولك ايه على سن الياس

نورا هههههههههه سن ياس ايه دا حضرتك قمر

أسر بغضب جحيمي وايه كمان يا محترمه كملى

نورا ارتجفت من هيئته وصوته

دكتور فى ايه يا أسر بيه احنا بنهزر

أسر قرب من دكتور ونزل فيه ضرب لحد مامرتد قدر ياخد الدكتور من ايد أسر وخرجوا بروا الغرفه

نورا ضمه نفسها وبتبكي وخايفه

أسر قرب منها بصوت هاني مرعب مالك خايف مني انا لكن مع دكتور حضرتك قمر وبصوت عالى صصصصصح

نورا ببعض من القوه انتي مالك

أسر انا جوزك على فكره يا هانم

نورا بسرعه على ورق ب

وهنا انقض على شفتيها فى قبله عنيفه يثبت ملكيته لها وأنها تخصه هو فقط وهي تدافع ولكن لا حول ولا قوه بعد عنها عندما حس أنه بحاجه الى الهواء وضع جبينه على جبينها

ويمسح الدماء من أثر قبلته العنيفة

أسر بصوت هامس تحبي اخلى الزواج مش على ورق بس

نورا بدموع بكرهك بكرهك بكرهك

أسر بحزن يداريه مش اكتر مني يلا تجهزي علشان هنروح

جهزت نورا وكانت تمشي بصعوبه جاء أسر وسألها

نورا نزلنى لو سمحت

أسر تجاهلها

نورا بغضب بقولك نزلني نزلني

أسر اقترب منها وقبله

نورا بصدمه انت قليل الادب على فكره

أسر بابتسامه عارف وعقابك هو دا لو اتكلمي تاني عقابك تاني ياريت تتكلمي

ركب العربيه ورحوا على البيت

ثواني والباب خبط فتح أسر الباب

روفينا

مراد اي رايك فى المفاجاه

أسر احلى مفاجاه بس انت قولت هتطلع بكره

مراد دكتوره كشفت وقالت إنه كويسه

أسر حضنها وقال حضنها حلو اوي يا مراد

نورا بتعب وحزن هي مين إلى حضنها حلو

أسر …

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 




تعليقات

التنقل السريع