القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 6_7_8_9_10بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 6_7_8_9_10بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 6_7_8_9_10بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية تلك الرقيقه يا سيدي هي كل جيشي البارت 6_7_8_9_10بقلم نورا محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي

 الحلقة السادسة

نورا بتعب وحزن: هي مين إلى حضنها حلو

أسر ببرود:بنتي روفينا (وتبلغ من العمر سنتين ونص)

نورا أغمي عليها علطول

أسر بخوف جري عليها وشالها وحطها على سرير ووضع روفينا جمبها واغلق الحجره وذهب إلى صديقه مراد فى المكتب

مراد :نورا كويسه

أسر بغير لا يعرف مصدرها ؛وانت مالك بيها

مراد :اصلها صعبانه عليه باين عليها طفله براحه عليها يا أسر

أسر بغضب مسك مراد من قميصه : ملكش دعوه دي مراتي وملكي

مراد ببعض الخوف :احنا اسفين ياصلاح وبعدين دي مرات اخويا

أسر :طيب امشي يقلب اخوك

مراد وقف فجاءه لما سمع صوت

أسر:مراد وحضنه

مراد :خلاص بقي انا ماشي وانت براحه عليها

أسر كشر ومراد هرب

فى الأوضه

تصحي نورا على لمسات حنونيه لطيفه تنظر

روفينا:دادادا دا دا دا

نورا :ياختي جميله وظلت تلعبها ونست أمرها ولكن سرعان ما افتكرت عندما رأت أسر يدخل الغرف

نورا بدموع :ه ههو حضرتك متجوز

أسر ببرود :ملكيش فيه احنا بنا اتفاق وانك هنا لمدة سنه زيك زي الخدمين

نورا بغضب وصوت عالى :خدامه فى عينك

أسر بعنف :صوتك لا يوحشك انتي فاااااهمه

نورا بخوف تداريه ببراعه :لاء مش فاهمه وانت هطلقني ودلوقتي انا محتاجه شخص يحبني وأحبه واكون ملكه لل

أسر قطع كلامها بقبلة عنيفه يثبت بها أنه ملكه وليس لغيره

تركها عندما أحس بحتياجها للهواء ودماء تنزف من شفتيها

أسر بجمود :عايزه راجل انا اهو وانا اولى من الغريب

هوب كف سداسي الابعاد نزل على أسر

أسر عيونه احمرت اوي وعروقه برزت وكان شكله مخيف

نورا بخوف بترجع لورا وأسر بيقرب ليها اكتر وهي ترجع اكتر حتي اصدمت فى الحائط أسر رفع أيدوا علشان يضربها ونورا غمضة عينها بسرعه ثانيه اتنين مفيش حاجه

فتحت عينها وجدت روفينا تمسك رجل أسر وتبكي

أسر شالها حبيبة بابي وحشاني مالك يا روحي

روفينا تبكي بشدة نورا قربت من روفينا واخدتها من أسر

توقفت روفينا عن البكاء فى أحضان نورا حتي نامت و وضعتها على السرير خارجت بره الغرفه

أسر خرج وراها

أسر :دي هتكون بنتك وتهتمي بيها فاهمه

نورا بدموع:ازاي بنتي وفين امها وانتي لما متجوز اتجوزتني ليه ارجوك رد عليا انا ب

أسر مقاطعا له :اي بتحبني دا احنا مكملناش يومين ياقطه بس انا اتحب وانهي كلامه بغمزه

نورا بقرف:ليه عاميه مش بشوف علشان احبك انت اصلا تسد النفس

أسر بغضب خرج من الشقه وركب العربيه

أسر بيكلم نفسه انا اسد النفس دي البنات كلها تتمني مني نظره وذهب إلى ملهي ليلي وسكر خالص

فتاة تلبس ملابس تكشف اكتر ما تستر

فتاة بدلع:الباشا بنفسه هنا

اسر قرب منها : اي رايك فيا اسد النفس

الفتاة: مين إلى قال كدا دا انت باشا يا باشا ههههههه بضحكة الراقصين

اسر قرب علشان يبوسها بس بعد عنها بعنف وتركها خرج

نورا نايمه وبجوارها روفينا

دخل أسر الغرفه بهدوء وظل يراقب ملامحها وفجأة قرب منها طبع بوسه رقيقه على شفايفها

أسر بسكر:ان انتي حلوه اوي يا نورا وقرب مرة أخري وطبع بوسه تانيه ولكن ضغط بأسنانه على شفايفها

تململت نورا وفتحت عينها ببطئ نظرت له وهنا تكلمت الأعين بلغة العشق

أسر :نو نورا انتي ررقيقه اوي وجج جميله اوي

نورا :مالك يا أسر انت سكران

أسر بصوت عالى شويه :لاء مش مش سكران

نورا :طيب تعالى نروح الأوضه تانيه علشان روفينا نايمه

أسر وهو ماشي كان هيقع نورا سندتوا

أسر :انتي رايحه فين اوضتي مش من هنا

نورا :هنروح الحمام الاول انت لازم تفوق

أسر :ط طب طيب انا حلو ولا اسد النفس

نورا بابتسامه خفيفه:حلو طبعا

أسر :تعرفي ان ابتسامتك حلوه اوي

نورا ضربات قلبها تدق مثل الطبول

نورا :يلا طيب وضعت رأسه تحت الحنفيه حتي فاق بعض الشئ

فى الغرفه نورا بتنشف شعره بالفوطه وهو يراقبها بصمت حتي شدها وقعدها على رجله

أسر :كملى

نورا بتوتر من قربه:لو سمحت ابعد

أسر بجمود : لاء وضغط على خصرها وقال كملى

نورا :تمام اهو خلصت سبني بقا

أسر بهيام : انتي حلوه اوي وقرب منها يستنشق عطرها و رائحه شعرها ويدفن وشه فى رقبتها

نورا بتوتر وهمس:ابعد حرام كدا

أسر نظر إليها:حرام اي انا جوزك

نورا بدموع :جواز على ورق بس وكمان بينا اتفاق يعني وانفجرت فى البكاء

أسر حضنها و بيمسح على شعرها وضهرها حتي احس بثقل جسدها وأدرك انها نامت وضعها فى الفراش وأخذها بين أحضانه بعد أن اطمن على روفينا

استيقظ أسر قبلها وأخذ يتأملها ويقول بينه وبين نفسه

هي جميله اه وكويسه وشبه الاطفال بس برضو انا مش بحبها يمكن الممنوع مرغوب علشان كدا مش اكتر

وجدتها تصحي مثل أنه نايم

نورا بحزن : يا سبحان الله ملاك وانتي نايم ووحش مخيف وانتي صاحي وتركته

أسر فتح عينه بحزن

ثواني ودخلت نورا الغرفه واصتدمت به

نورا بذعر :رو رو روفينا مش موجوده

أسر :اهدي هي مع مراد

نورا :ليه

أسر: علشان اهلك واهلى جاين يزورنا

نورا :تمام

أسر :عجبك

نورا :هو اي

أسر حضني يعني وانا لسه طالع من الحمام وعايز اغير وانتي ماسكه فيه

نورا فاقت لنفسها ونظرت له لا يرتدي الا شورت

نورا زقته وطلعت تجري

بعد ثواني دق جرس الباب

استقبلهم أسر

والد نورا :فين نورا

أسر : هروح اشوفها

نورا ببرود:انا اهو

أسر اتصدم من جمالها كانت ترتدي ميني درس ولكن بسبب قصر قامته اصبح دريس لونه اسود فى هافانا وطرحه هافانا وتضع مكياج خفيف وروج وكانت قمر اوي

والدها:عامله اي واي الجمال دا

نورا لم ترد أسر قرب منها وقال هي علطول حلوه دي مرات أسر باشا وباسها من خدها

نورا كانت متضايقه من تمثيل أسر قدام أهلها وأهله

والدة أسر :اي جمال دا كله لو زعلك قوليلي بس

أسر مسك ايد نورا وباسها:هو انا اقدر دي حياتي كلها مش صح يا نورا

نورا اكتفت بالابتسامه

ابن عم نورا يدعي مصطفى: انتي جميلة فعلا بس مطفية يا نورا

أسر بغيرة :اولا اسمها مدام نورا ثانيا غلط تعاكس مراتي قدامي بس هحترمك علشان فى بيتي ثالث انتي الى مطفي نورا زي القمر وسعيده معايا

أسر مسك ايد نورا :يلا نجيبلهم حاجه يشربوها

والدة أسر:معلش بس ابني بيغير

مصطفى:بالعكس أنا فرحان جدا انا كدا اتاكد أن بيحب نورا وهيحافظ عليها

فى المطبخ

أسر مربع أيدوا والغضب عنوانه

أسر بجمود:مبسوطه

نورا مردتش عليه

أسر بغضب:اكيد مبسوطه من نظرات ابن عمك ليكي و كمان حاطه مكياج دا انا إلى جوازك لبسالي علطول الاسدال

نورا ببرود :جواز على ورق بس

أسر بغضب :بلاش تختبري صبري وامسحي الزفت إلى على وشك دا فاااهمه

نورا بغضب:لاء مش فاهمه

أسر :ماشي وانقض عليها يقبلها حتي مسح الروح نهائي

ابتعد عنها تحبي اكمل ولا تدخلى تغسلي وشك

نورا غسلت وشها بدموع

أسر :ايو كدا خليكي محترمه وابعدي عن زفت مصطفي يا محترمه

نورا وقد طفح الكيل ضربته كف سداسي الابعاد

أسر بغضب وجنون :انتي اتعودي ولا ايه دا انا هربيكي من جديد

اولا اسفه على التاخير كان عندي حفلة تخرج

الفانز وحشتوني جدا يارب البارت يعجبكم

سؤال بقي أسر اضرب كام كف لحد دلوقتي من نورا 🤔

وفين والدة روفينا



رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي

 الحلقة السابعة

أسر بغضب وجنون :انتي اتعودي ولا ايه دا انا هربيكي من جديد وكان على وشك أن يضربها إلا أن جاء

والد نورا (محمد): فى اي صوتك عالى ليه وقرب من نورا ليحضنها ولكن هي بعدت

نورا بصوت عالى ودموع :ملكش دعوه على أساس بتحبني دا انت رمتني لواحد من غير ما تاخد راي موافقه ولا لاء

والدها بصدمها:انا اختارتلك شخص يحافظ عليكي وراجل بمعني الكلمه تعيشي معاه فى سعاده

نورا بدموع :سعادة هههههههه ضحكتني والله الاستاذ مش بيحبني وبيعملني ولا الخدمه بس حضرتك يهمك فى اي خلاص اهم حاجه تخل ثواني كانت على الأرض بسبب قلم من أسر ونزل لمستواها جذابها من دراعها بقوه يجرها لغرفة ويغلق الباب بالمفتاح

أسر بغضب :انا هربيكي اعلمك ازي تعالى صوتك وتكلمي والدك بالطريقه دي

نورا من وراء الباب :بكرهك سمعت انا بكرهك

والد نورا :مكانش المفروض تمد ايدك عليها هي متقصدش

أسر :متخافش عليها انا هحطها فى عيني (بص الولا الكداب)انا بس اتعصبت لما كلمتك كدا

والدها:هي عندها حق

أسر :حق اي انت بتحميها

والدها :هي متعرفش كدا براحه عليها و تصالحها

أسر :متقلقيش اومال الجماعه فين

والد نورا:اخدهم مصطفي علشان يوريهم الشقه بتاعته اصل هيستقر هنا انا همشي

أسر سمع اسم مصطفي اتعصبت اكتر :تمام

والدها :مش هوصيك على نورا براحه عليه ومشي

أسر راح للغرف إلى حابس نورا فيها سمع صوت عياطها

ولكن مثل البرود وقعد يسمع الماتش ولا أكن فى حاجه

فاجئه النور قطع ونورا صوت صراخها كان عالى

نورا بدموع وخوف :اااافتح الباااااب حرااااام عليك بكرهك يا أسر بكرها

أسر غضبه زاد لما سمع كلمة بكرهك:مش هفتح علشان لو فتحت هموتك

صوت نورا اختفي مره واحد ودا خوف أسر بس كابر

بعدها بنص ساعه النور جاه

وأسر بقلق راح يفتح الباب اتصدم لما لاقي

_

فى مكان تاني

يعني هي دلوقتي اتجوزت

اه وانت اي الى يهمك

عادي بحبها

يسلام ومردتش تروح تتقدملها ليه

اهو إلى حصل وانا دلوقتي عايزها

انت عبيط دي مرات النقيب أسر باشا ودا يودينا كلنا فى داهيه وانت يدوب امين شرطه

اسكتتتت انا عندي خطه

_

أسر بخوف بيحاول يفوق نورا وبيخبط على خدها براحه

نورا بتفوق :اه اه وتعيط وبعدها بتزق أسر ابعد عني انا بكرهك فين الرجولة ابعد عني طلقني بقي كفايه

أسر ببرود بيخلع الحزام :انا هوريكي الرجولة وبيقرب منها

نورا برعب :لو لو الحزام لم لمسني انا هموت نفسي ومش هسامح اااابدا

أسر لما سمع كلامه عقله غاب :عايزك تموتي ومش عايزك تسامحيني ونزل فوق نورا ضرب بالحزام لا يبالي بصراخه

بعد عنها بعت ماتعب

أسر : وريني هتموتي نفسك ازاي

نورا بصتله بعتاب واغمضت عينها لعلى تهرب من الواقع الأليم

الباب كان بيخبط راح أسر يفتح

أسر :روفينا وحشتني تعالى

روفينا بفرحه:دادا دا دا

أسر بصدمه :ايه إلى عمل فيك كدا

مراد بغضب : واحده غبيه اخ لو اشفها هموتها

أسر بتعب راح على كنبه وهو شايل روفينا :احكيلي

مراد

Flash back

فى هايبر كبير

مراد وهو شايل روفينا:اي رايك نروح نشتري شوية العاب

روفينا بتضحك بس زي اي طفله صغيره

وراح لمول كبير وراح قسم العاب

وبيتفرج على العاب

المقدم مراد هنا بنفسه

اهلا يا قاسم اخبارك ونزل روفينا فى الارض وهي بتحبي وبتشوف الالعاب

قاسم :بالاحضان ياباشا ولا زمان واخبار أسر باشا عامل ايه

مراد: كويسين عايزين نشوف  

قاسم :قريب سلام بقي

مراد سلام نظر وراه ملقتش روفينا

مراد اتخض روفينا روفينا لو سمحتي شوفتي طفله بتحبي عندها سنتين ونص

لاء يا فندم

مراد بخوف وقلق :راحت فين بس وبقي يدور عليها زي المجنون

يماما يماما وقامت تجري لما حست بحد بيشد البنطلون

وبعدها وقفت لما لقت طفله جميله بتحبي قربت منها وشيلتها

اي جمال دا انتي فين مامتك

دا دادا دا

يلهوي يا صغنن مش بتعرف تتكلم انا مش عارفه اي الأهل المستهتره إلى تسيب ولادها كدا

مراد لمح فستان روفينا جري بسرعه

مراد بينهج:انتي انتي بت

بت فى عينك ماتحترم نفسك

مراد :هاتي روفينا

روفينا اسمها جميل

مراد :انتي عبيط هاتي البنت

اتفضل لكن روفينا اتمسكت فى البنت وبقت بتبكي

البنت بتعيط انت اكيد خاطفها

مراد اخطف مين هاتي البنت

لاء

مراد قرب منها

هي مسكت حديده زي شماعه وضربته وبقت تخربشه وتعضه

وتصرخ وتقول :حرامي بيسرق الاطفال وناس تألمت والأمن جاه

الامن :ابعدوا في ايه

حرامي كان عايز يخطف البنت دي

مراد حط أيدوا على رأسه بسبب الخلطه

الامن :مراد باشا دا نقيب واكيد سوء تفاهم

مراد :الطفله بنت اخويا

الامن :حقق علينا يا باشا

اااانا مممكنتش ااااعرف

مراد : علشان غبيه ومتخلفه

انا مسمحلكش انا كنت خايفه عليه والبنت اهي انا ماشيه

مراد اخد روفينا بالحضن

Bach

أسر : هههههههههههه

مراد بغيظ:بتضحك انا ماشي

أسر : هههههههههههه خلي بالك من نفسك

مراد مشي

أسر شايل روفينا وهي بتعيط

أسر :مالك يا روحي عايزه مم عايزه تأكلي

أسر راح لغرفة نورا ودخل

أسر بجمود:خدي روفينا علشان جعانه

نورا كانت تعبانه وبتموت من ضرب أسر ليها

نورا قامت بتعب علشان تاخد روفينا

أسر برفض لاء خدي شور الاول وغيري

نورا داخلت الحمام واخد شور وبصت فى المرايا جسمها كله احمر بسبب الضرب

نورا لنفسها :ماشي يااسر ولبست بيجامة رقيقه وخفيفة عباره عن نشرت نص وبنطلون برمودا علشان جسمها من الضرب مش مستحمل وكانت مرهقه جدا

وطلعت أسر كان بيلعب مع روفينا شاف نورا اتصدم

فكانت ذراع نورا احمر ويوجد بعض جروح

أسر بندم :اجبلك دكتور

نورا مردتش

أسر بجمود:تمام بعد ما تاكل روفينا تحضريلي العشا وبعد كدا وتنضفي الشقه

واخدت روفينا واكلتها ونامت

وحضرت العشا

أسر :مش هتاكلى

نورا مردتش عليه وكانت مرهقه وجسمها كله واجعها

أسر:براحتك انا داخل انام اصحي الاقي شقه فله

نورا نضفت الشقه وكانت بتموت حرفيا من التعب

خلصت وتليفون رن

نورا بعياط :تعالى خدني هئ هئ انا زهقت هئ هئ

انا عايزه اكون معاك

أسر بجنون:مين دا يا ف**** وشد شعرها عشيقك صح وانا بقول بتكرهني ليه اتاريك شمال

نورا زقته وجرت على سور بلكونه

نورابعياط :اه عشيقي وبكرهك

أسر بخوف:اهدي وتعالي

نورا :لاء انا عايزه اموت انتو كلكوا وحشين ومحدش بيحبني كلكم بتعذبوني انا لازم اموت

أسر استغل أنها بتتكلم وقرب وشدها ووقعوا على الأرض

أسر:انتي غبيه اعمل فيكي اي نورا نورا نورا نورا ردي عليا

نورا مش بترد

أسر بدموع :نورا ردي عليا انا اسف

أسر شال نورا وحطها على سرير

واتصل بدكتوره

بعد فتره

أسر:نورا كويسه يا دكتور

الدكتورة:المفروض نعمل محضر بالتعدي بالضرب والبنت كانت هتموت

أسر بغضب:ميخصكيش وحافظي على شغلك

الدكتور بخوف :تمام بس هي عايزه راحه ومشت

أسر مسح على وشه بغضب

ودخل الغرف واتصدم لما ملاقاش نورا

أسر:نورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


يتبع….


رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي 

الحلقة الثامنة

دخل الغرفه واتصدم لما ملاقاش نورا

أسر : نورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وخرج بيدور عليها زي المجنون لحد ما سمع صوت

نورا:نمي هوهو طيب اي رايك احكيلك حدوته انتي بتضحكي تمام كان فى اميره حلوه كانت بتحلم بأمير يحبها وفعلا اتجوزت امير وكان حلو خالص بس للاسف ماكنش بيحبها انتي نمتي (ووضعت روفينا على السرير)

أسر كان زعلان ومش عارف يعمل ايه وحس أن القصة دي قصتها مش مجرد قصه للروفينا

بعد شويه

أسر: يلا ناكل

نورا: حاضر هحضرلك العشاء

أسر: لاء انا جبت اكل من بره

نورا :طيب ما تاكل

أسر: هناكل سوي

نورا وانا مش عايزه

أسر :دي مش طلب دا أمر يلااااااااا

نورا بخوف: حاضر

أسر كان جايب ٢كريب٢شاورما٢باكت بطاطس وسلطات طبعا ولتر ببسي

كانوا قاعدين أسر بياكل ونورا مش بتاكل مع أن بتحب الاكل دا جدا

أسر بضيق: ما تاكلى

نورا وقفت قولتلك: مش عايزه

أسر شدها وقعدها على رجله

نورا بزهق :ابعد

أسر :توءتوء ويلا كلى

نورا :بس وفجأة باسها من خدها

أسر:براحتك لو مكلتيش بس هعاقبك وغمزلها😉

نورا كلت بشراسه وكانت فعلا جعانه

نورا: هو مفيش شوبيس رومان اصل بحبه

أسر بابتسامه خفيفه:فى ببسي ينفع

نورا بتذمر:بس انا عايزه شويبس رومان

أسر: اتفضلي يا ست البنات انا عارفه انك بتحبي الشوبيش رومان وجبتلك

نورا بفرحه:هات وشربتها

أسر كان بيتامل ملامحها الطفوليه وكان مبسوط لكن سرعان ما تحول للغضب عندما تذكر أمر المكانة التليفونية

أسر بغضب يحاول أن يخفي :ممكن اعرف مين إلى كنت بتكلميه

نورا :وانت مالك

أسر :انا جوزك ياهانم

نورا :على ورق بس وهنطلق

أسر بغضب :انا مش هطلق حكايه جواز على ورق ممكن نخليه على واقع

نورا :انتي عايز مني ايه وبعدين ما انا بتكلم ست دينا بتاعتك ممكن تقولى مين دينا

أسر بتوتر:دينا مين وغرفتين الاسم دا ازي انطقي

نورا :من تليفونك يا استاذ وكمان حاطت قلب على اسمها ممكن تقولى من هي

أسر: وانتي مالك احنا جواز مؤقت فاهمه

نورا :فاهمه ياريت انت إلى تفهم الكلام دا

أسر بجنون :برضو مين إلى كلمك انا مش بقرون

نورا :انت مش بقرون فعلا بس اناني عايز كل حاجه ليك عايز تملكني وبرضو تحب وانا لاء انت بس

أسر: بس انا مش بكلم دينا

نورا بدموع: يسلام ومكلمتك ليها تاني يوم جواز كانت ايه

Flash back


أسر :الو يا روحي

دينا

أسر :وانتي كمان وحشتيني يا دينا

دينا

أسر: دا اليوم إلى بحلم بيه طول حياتي أننا نتجوز فتره دي بس عندي مشاكل هحلها ونتجوز علطول

دينا

أسر: سلام يا قلبي

Back

أسر :اه بحبها عايزه اي

نورا بانهيار:مش عايزه كل إلى طلبه زي انا مش بدخل فى حياتك انت كمان متدخلش

أسر مسكها من شعرها بقوة:انا دلعتك كتير مين إلى كنت بتكلميه انطقي

نور ا بوجع :سيب شعري انت بتوجعني

أسر كان هيضعف ويا خدها فى حضنه بس كل ما يفتكر المكالمه يجن

أسر: بلاش تعصيني مين

نورا :دا دا مصطفي ابن عمي

أسر ساب شعرها والغيره كانت بتاكله

أسر :وفى بنت محترمه تكلم حد وتقوله عايزه اكون معاك وتشكيله

نورا تلقائي ردت: اصل بحس معاه بالأمان وعمره ما جرحني

أسر كان قلبه يحترق من الغيره :وانا مش بتحسي بالأمان معايا

نورا ببراءة:لاء انا بخاف منك وكمان انت عصبي اوي وكمان بتكلم بنات غيري وبتحب ست دينا ومش محترم اني مراتك

أسر عاوز يكسب ثقتها وكمان تحس معاه بالأمان هو وبس لذلك اخفي غضب وتكلم بهدوء

أسر: طيب ما انتي بتعصبتي وانا اسف يا ست البنات

نورا بزعل: لاء انا مخصماك

أسر يحاول كبت ضحكته: طيب أصلحك ازي

نورا بدموع: توعدني انك مش هتحبسني ولا تضربني ولا تيهني تاني

أسر :اوعدك وانتي كمان توعدني انك تسمعي كلامي ومتعصبنيش

نورا :اوعدك بس عند شرط

أسر برفع حاجب :شرط اي هو

نورا بتردد:هو هو هو هو

أسر مسك أيدها علشان يطمنها

نورا غمضت عينها:متكلمش دينا تاني

اسر:بس دينا مهمه فى حياتي

نورا بغيره: وانا مصطفى مهم فى حياتي

أسر :طيب كلميه تاني وانا اموتك واموته

نورا بدموع : يعني انت من حقك تحب وانا لاء وهو انا وحشه يا أسر ولفت ايديها على رقبته

أسر مقدرش يتحكم فى مشاعره القرب منها هلاك والبعد عنها دمار

أسر رد عليها بقبلات فى كل انش فى وشهها وهي مستسلمه ليه وفجأة زقته

نورا :انا بكرهك ازي تلمسني واحنا هنطلق وكمان بتحب غيري وسابته ودخلت الحمام وكسرت الحمام

أسر كان هائج ازي ترفضه هو اعترف أنه بيحبها من اول يوم شافها فيه ازي ازي وكانت مقروفه منه لأن لمسها دا تفكير اسر

أسر خارج من شقه كلها

نورا كانت قرفانه من نفسها وازي سمحتله أن يبوسها وخدت دش ورحت نامت بجوار روفينا

فى القسم

اللواء عبدالله:فين أسر مجاش ليه

مراد بخوف:الفون بتاعه مقفول

اللواء عبدالله: بكرا الصبح تكون انت وأسر موجودين

مراد برسميه:حاضر يا فندم

مراد روح فتح الشقه

مراد بصدمه :يخربيتك اي داااااااا

عند نورا كانت قلقانه على أسر وقررت ترن عليه ولكن بدون فائده الفون مغلق

وروفينا كانت بتعيط

نورا بس يا روحي تيجي نعمل مام انتي جعانه

نورا عاملتلها رز مسلوق مع كبد فراخ واكلتها ونامت

عند مراد

مراد بصدمه :يخربيتك اي داااااااا

أسر ببرود :مالك اول مرة تشوفني بشرب

مراد ييأس :بس انت مش بتشرب غير وانت مخنوق فى اي احكيلي

أسر حكاله على حصل

مراد بغضب:وليه مقولتلهاش على حقيقه

أسر: مينفعش كدا كل حاجه تبوظ ودي اسرار شغل

مراد : بس هي كمان عندها حق نورا غلبانه اوي لو عرفت الحقيقه هتحبك

أسر بتكبر :ومين قالك اني عايزه تحبني

مراد :أسر متكابرش انت بتحبها فوق قبل متروح لغيرك

أسر مجرد الفكرة جنانته :تروح لغيري دا انا اقتله نورا ملكي انا

مراد: خلاص اقولها الحقيقه علشان يبقي فى امل أنها تحبك

أسر :شكلك نسيت تسنيم

مراد بغضب ضربه بوكس وقعه فى الارض

مراد :انا عمري ما نستها وكل واحد ليه يد فى الحوار هموته

أسر رد ليه البوكس وظلوا لبعض الوقت يضربوا بعض لحد ما تعبوا

مراد بدموع :دي كانت حياتي كلها وانت اكتر واحد عارف

أسر بحزن على صاحبه :انا الغلطان معرفتش احميها وعلشان كدا نورا مش هتعرف اي حاجه غير لما المهمه تخلص

عند نورا

صحيت لقيت لسه أسر مجاش

قامت نضفت البيت وعملت فطار ولبن للروفينا 

ثواني ودخل أسر الشقه

نورا بلهفه :انت كويس

أسر :ايو

نورا :انا حضرت الفطار خد دش وغير وتعالى نفطر

أسر دخل ومردش عليها اخد دش وغير ولبس زي الشرطه

أسر قاعد بيفطر ومتجاهل نورا خالص

نورا قاعده بتفكر وشايله روفينا بتشربها اللبن وكل شويه تبص على أسر إلى متجاهلا تمام وعايزه تكسر الصمت دا

نورا :روفينا اي رايك تروحي لبابا لحد معمل قهوة لبابا

أسر خد روفينا وقال: مش عايز واقعدي

أسر تتنهد:بصي انا عندي مهمه وهغيب شهر كدا

نورا بزعل : شهر دا كتير اوي

أسر :اهو ترتاحي مني وبالنسبه الحصل امبارح انا اسف غمض عيونه وكمل وكمان اول ماجي هديكي حريتك

نورا حست بصداع وحاولت تداري دموعه اللى نزلت زي شلالات : بس بس انا برتاح معاك هئ هئ انت ليه مصمم تكسرني حرام عليك هئ هئ وانهارت

أسر خدها فى حضنه بيده وبرضو شايل روفينا وبيمسد عليها علشان تهدي

أسر :انا مش عارفه اعمل معاكي ايه اقرب تزعلى ابعد تزعلى ممكن تقولى عايزه ايه

نورا :عايزك انت متبعدش ارجوك

أسر يتعالى :دا شغل وبعدين انتي متجوزه ظابط ومش اي ظابط

نورا :بس انا بخاف

أسر :كل يوم هكلمك فيديو كول وهو انا اقدر كمل يومي من غيرك يا ست البنات

نورا :وهي بتلعب فى زراير البدله ممكن طلب

أسر :امري يا ست البنات

نورا بخوف :ممكن اشتغل فى حضانه قريبه من هنا وانا خريجه طفوله

ملامح أسر اتغيرت ١٨٠درجه

نورا بسرعه: والله متخافش وروفينا هخلى بالى منها وهتجي معايا تلعب مع الاطفال

أسر عايز يكسب ثقتها ومش عايز يزعلها مش كفايه هيبعد شهر

أسر بهدوء ؛طيب ممكن نتكلم فى الموضوع ده لما ارجع بسلام دا أن رجعت اساسا

نورا بخضه حضنتها بقوه وبقت تعيط

نورا :أن شاء الله هتر هترجع بسلامة هئ هئ

أسر باس رأسه :خلاص بقي ماتجيبي بوسه زي امبارح😉

نورا وجه بقي طماطم خالص ودفنت فى حضنه اكتر

أسر بضحكه رجوليه: بحب طماطم ياخواتي

فجاءه الفون أسر رن

أسر :الو

مراد :يلا يا باشا اللواء هينفخنا

أسر :نازل اهو وقفل معاه

أسر :كل حاجه موجوده فى البيت والفيزا فى الدولاب لو عايزه تشتري حاجه ومتنزليش البواب تحت يجبلك إلى عايزه الفون بتاعك بكون مفتوح علشان اكلمك تمام

نورا بمرح:تمام يا فندم

أسر :روفينا تسمعي كلام ماما نورا خلي بالك منها

نورا بابتسامه :دي بنتي يا أسر

اسر قرب من نورا وباسها من شفايفها بحنيه وهدوء ولما لقها مستسلمه عمق القبله وبعد بعد لما حس أنه بحاجه الى الهواء

ساند جبهته على جبهتها

أسر :لا اله الا الله

نورا :محمد رسول الله

أسر مشي

نورا كانت فرحانه أنه حنين معاها لكن زعلانه انو هيبعد شهر كامل وخايفه عليه


يتبع



تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي

الفصل التاسع 

اللواء عبدالله:المهم دي صعبه وانا اختارتكم على مسؤوليتي لانكم ممكن تاخدها على اساس الانتقام

مراد بغضب : كيف يافندم احنا خسرنا اعز الناس بسبب المهمه دي 

اللواء عبدالله:لولا أني بعتبرك ابني كنت اتصرفت معاك تصرف تاني ياحضرة الرائد 

أسر ببرود: مراد ميقصدش هو متسرع شويه 

مراد: انا اسف يا فندم 

اللواء عبدالله :انتو ولادي كمان انتو ظباط كفأ لكن بخاف من تسرع مراد 

أسر : متخافش يافندم احنا كدا ثقتك 

اللواء عبدالله: اخبارنا بتقول أن ماكس فى اسكندريه عايزينه متلبس 

أسر :اكيد يا فندم 

اللواء عبدالله:انصراف

أسر ومراد برسميه:تمام يا فندم 

______________________________________

فى مكان تاني (الحوار مترجم)

ماكس:هل كل شئ على مايرام عزيزتي 

دنيا:لا تقلق مستر ماكس 

ماكس : متي استلم الورق والفلاشه   

دنيا :الورق هتستلموا فى ميعادنا لكن الفلاشه مع البوص 

ماكس :تمام 

دنيا بهمس :معقول 

ماكس :ماذا بكي 

دنيا :ها ولا شئ بعد اذنك 

دنيا مشيت وخبط على كتف شاب وفجأة حضنته

دينا : وحشتيني اوي انت هنا بتعمل ايه 

أسر همس فى اذنها :انا هنا علشانك ونازل فى الفندق غرفه ٥٠٦

دنيا بفرح:بجد غرفتي ٥٠٥يعني جانبك طيب انا هطلع اغير وانزل اي دا مراد اسفه ماخدتش بالي 

مراد بقرف:ولا انا خد بالى 

دنيا مشيت 

مراد :ممكن افهم الى حصل 

أسر : اي الى حصل بنت مزه وهتموت عليا عادي نتسله شويه 

مراد : بس انا مش بطيقه وبعدين دي كانت مع ماكس ممكن يكون ليها يد فى الموضوع

أسر بجمود: اخيرا فهمت احنا لازم نرقبها 

مراد :تمام انا ماشي 

_______________________________________

عند نورا 

كانت بتلعب روفينا 

نورا :شوفتي بابا وحش ازي مرنش يطمن علينا 

روفينا كانت بتضحك بس 

نورا:وحشك بابا تيجي نتفرج على صور بابا 

روفينا:دا دا دا

كانت بتتفرج على ألبوم صور أسر لحد ما شافت صورة وظلت تبكي بحرقه 

_________________________________

فى مكان تاني

مراد كان ماشي سمع شاب بيعاكس بنت

شاب :ما براحه الأرض مش بتعتنا

البنت:__________

شاب:ماتيجي تشرب شاي علشان قلبي يرتاح 

البنت : ما انا لو جيت هتبقي فى صفحه الوفيات يا وسخ

شاب غضب :انا هوريكي الوسخ دا هيعمل ايه 

ولسه هيمسك دراعها مراد مسك أيده ولكمه حتي سقط فى الارض 

مراد: كيف تسمح لنفسك انك تلمس بنت انت عارف عقوبة دي ايه ٣شهور يا خفيف شكلك وحشك السجن

الشاب بخوف:م مراد باشا انا اسف اخر مره ونبي 

مراد :لاء هعملك محضر دا انت عندك اخت خاف عليها يترد إلى بتعمله فيها 

الشاب برجاء للبنت:انا اسف يا انسه ومش هكرر دا تاني ونبي تسامحيني انا لسه طالع من سجن وعندي اخت وام بصرف عليهم 

البنت :خلاص انا سامحتك

مراد:اخر مره يلا غورررر 

البنت:ش شكرا هو انت 

مراد بضحكه مستفزه:اه انا 

البنت:انا اسفه على حصل فى الهايبر انا خوفت على بنت 

مراد: انت اسمك اي 

البنت:وانت مالك انت ضربت شاب علشان تتعرف عليا

مراد بغضب:لسانك دا هقصهلك  اتعرف اي وهباب اي انا بسأل عادي 

البنت:انا اسفه اسمي ياسمين 

مراد: ياسمين اسم مش بطال مع أن مش لايق على شكلك 

ياسمين:مالو شكلي دا انا قمر بيضه وعنيه خضره وكل حاجه فيا حلوه 

مراد بوقحه: فعلا ماتيجي واديكي إلى انتي عايزه 

ياسمين ضربته بالقلم وذهبت مراد كان مصدوم فاق على صوت رساله محتواها (انا ودينا فى الكافيه ) مشي وهو يتوعد لياسمين

________________________________

عند أسر ودينا 

دينا : بجد مش مصدقه انك معايا 

أسر : ليه يا قلبي 

دنيا:علشان انت علطول مشغول 

أسر مسك ايديها وقبلها :حقك على قلبي يا قلبي 

دنيا :انا بحبك 

أسر :وانا مش بحبك 

دينا بصدمه:ايه

_______________________________________

مراد راح غرفة دينا وبقي يدور فى كل حاجه علشان يلاقي حاجه تساعده فى المهمه فتش السرير والكوميدينو والدولاب ولم يعثر على شئ ولكن تذكر أنه شاف فى الدولاب برواز فتح الدولاب واتصدم لما شاف خزانه وراء البرواز حاول يفتحها لاقي حد بيفتح الباب 

_____________________________________

 عند نورا

كانت بتتفرج على ألبوم صور أسر لحد ما شافت صورة وظلت تبكي بحرقه كانت صور لأسر مع بنت تشبه روفينا كثيره صوره وهي فى حضنه صوره وهو بيبوسها صور كتير وهم مع بعض وهي لوحدها كمان 

نورا  كانت بتعيط والغيره كانت بتاكل فى قلبها 

مسكت الفون رنت على أسر 

___________________________

عند أسر 

دينا بصدمه:ايه 

أسر:انا مش بحبك بس انا بعشقك

دينا حضنت أسر :خوفتني 

أسر لسه هيرد الفون رن 

أسر :هرد على المكالمه واجيلك 

أسر فتح :الو فى حاجه حصلت 

نورا بتردد: لاء 

أسر:اومال رنتي ليه 

نورابدموع: كنت عايزه اطمن عليك 

أسر : ليه وحشتك 

نورا بتسرع :اه اقصد يعني وحشت روفينا 

أسر: روفينا برضو 

نورا:انت مش قولت هتكلمني كل يوم 

أسر :انا مشغول اوي 

نورا :مش فاضي دقيقتين تطمن علينا وعلى كدا فى بنات عندك 

أسر ابتسم: انتي بتغيري 

نورا:ااااا لا طبعا

أسر :على عموم انا مش بشوف غيرك ياست البنات

و  بليل هكلمك ياست البنات فيديو كول اقصد اكلم روفينا 

نورا: خلى بالك من نفسك

أسر: متخافيش عليا ياست البنات سلام 

نورا :سلام 

أسر رجع لدينا 

دنيا بغيره:كنت بتكلم مين 

أسر :بتغيري

دينا:اه مش حبيبي 

أسر: وانتي قلبي يا قلبي (شوف الولا الكداب )

دينا:يلا بقي نروح 

أسر دفع الحساب ومشي وكل واحد راح اوضته

____________________________________

أسر دخل الغرفه 

أسر:مراد لقيت حاجه

مراد هو بينهج:فى خزانه فى الدولاب لسه هفتح الخزانه لاقي  دينا فتحت الباب 

استخبيت فى البلكونه ونطيط وجيتلك 

أسر : تفتكر الخزانه فى حاجه مهمه

مراد:اكيد بس هنفتحها ازي 

أسر :خليها عليا يلا عايز ارتاح 

مراد بخفه:ترتاح ولا تكلم المزه 

أسر بغضب قام 

مراد هو بيجري : انا ماشي سلام 

أسر رن على نورا فيديو كول

________________________

عند نورا 

روفينا كانت بتلعب بالفون وفتحت على أسر 

أسر :روفينا حبيبت بابا عامله ايه 

روفينا بتضحك:دا دا دا دا 

أسر:وحشتيني يا عمري

نورا:حبيبت ماما إلى بتسمع الكلام وريني بقي بتعملى ايه فى الفون 

نورا بفرحه:أسر عامل ايه 

أسر _______

نورا:مالك يا أسر فى حاجه 

اسر_______

نورا :انت تعبان 

أسر بهيمان:حرام عليكي

نورابدموع: ليه انا عملت ايه 

أسر:حرماني من الجمال دا اي الحلاوه دي بطل يلا 

(نورا كانت لسه طالعه من الحمام ولابسه شانيل روز وشعرها مبلل وكانت مثيره جدا)

نورا بصت على نفسها وفجأة سابت الفون

فضلت تلف فى الأوضه:يلهوي يقول عليه اي دلوقتي أكلمه ازي 

أسر فضل يرن 

نورا كانت متردده تفتح بس فى نهايه فتحت

أسر :رجعنا للاسدال تاني انا زي جوزك على فكره  

نورا : احم عامل ايه

أسر:سيبك مني ياست البنات بس الروز عليكي طلقه وغمزلها 😉

نورا قفلة الفون علطول وكانت فرحانه جدا لكن سرعان ما تلاشت عندما تذكرت موضوع الصور وظلت تكلم نفسها

معقول نحب بعض طيب والاتفاق إلى بنا وحتي لو حصل هل هينسي ام روفينا وهي فين اصل وهل دينا هي ام روفينا ولا لاء والبنت إلى فى الصور مين انا تعبت بجد يعني فى حياته انا ودينا وكمان ام روفينا يارب ونامت هي ورفينا 

______

ياريت تقولوا رايكم في الرواية 🥰🥰




الحلقه العاشره

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي

أسر:فى مفاجأة ليكي يا عمري 

دينا:بجد اي هي 

أسر :بليل 

دينا بدلع :علشان خاطري قول اي هي 

أسر :اطلعي فوق والبسي احسن فستان 

دينا  قبلت أسر فى خده ومشيت 

تليفون أسر رن 

أسر : الو 

مراد : حقيقي هتخطب دينا 

أسر:اه حقيقي 

مراد بعصبيه: انت اتجننت فعلا نسيت بسبب الزفته دي خسرنا مين او انا خسرت مين 

أسر : خلصت باي 

فى غرفة دينا 

البوص:الورق فين 

دينا :متخافش معايا

البوص :انتي عارفه لو أسر شاف الورق هنروح فى داهيه 

دينا:لاء يا بابا انا مليش فيه انا معملتش حاجه 

البوص : دا بسببك خسر اعز ما يملك 

دينا:انا معملتش حاجه انا عرفتك مكانه بس وآخري معاك اسلم الورق لماكس وبس 

البوص :بس اكيد أسر لو عرف انك سبب هيموتك انا ورايا ناس تقيله

دينا: اولا هو بيحبني ثانيا اظن مش انا بس الى هموت 

كلنا فى الهواء سوا

_____________________________


نورا كانت بتعيط بشده :طيب مالك اعمل ايه 

روفينا كانت بتصرخ بشده وكانت درجة حرارتها عاليا 

نورا حطت أيدها على جبين روفينا 

نورا  : كمادات وعملت وبرضو الحراره مش نزله اعمل ايه 

روفينا بدأ وشها يحمر وتختنق

__________________________


دينا نزلت لأسر فى مطعم الفندق وكانت لابسه فستان احمر كب وحاطه ميك اب اوفر 

أسر : اي الجمال دا كله 

دينا : بجد حلوه 

أسر حضنها:توتو انتي عديتي المرحله دي انتي قمري انا وبس  يلا بقي 

داخلوا المطعم وكان فاضي و متزين وتربيزه عليها عشاء رومانسي

دينا بفرح :كل دا ليا انا 

أسر : دا اقل حاجه ليكي 

دينا قربت من أسر وقبلته بكل جرأة من شفايفه بعد فتره 

أسر :تيجي نرقص 

دينا: يلا 

أسر :دينا تتجوزيني 

دينا بصدمه وقفت 

أسر قعد على رجله وطلع علبه قطيفه فيها خاتم جميل خالص

دينا بفرح هزت راسها وأسر لبسها الخاتم وقبل أيدها

أسر :يلا ناكل بقي 

بعد العشاء 

أسر :مالك يا حبيبتي في حاجه 

دينا: مش عارفه انا رايحه الحمام  بعد مامشيت 

أسر مسك شنطتها وطلع مفتاح وطبعه على صابونه 

دينا رجعت وباين عليها التعب 

أسر :مالك يا روحي 

دينا: أن اه وطلعت تجري على حمام 

_________________________

فى مكان مهجور 


مجهول٢:شوية صور تجنن

مجهول ١: هههههههههههه خلاص هتبقي ليا

مجهول٢:ممكن برضو ميطلقهاش 

مجهول١:اخرس وحتي لو برضو مش هستسلم هتكون ملكي

 ‏____________________________


 أسر بيرن على مراد 

مراد :الو يا أسر باشا

أسر: باشا تمام تعالى هنا حالا 

مراد :اسف دا عشاء رومانسي مق

أسر بمقاطعة:اخلص دا أمر يلااااااااا 

بعد فتره قصيره 

أسر:خد انسخ دا بسرعه واطلع هات الورقة بسرعه  

مراد بصدمه: تمام 

دينا :مين إلى كنت بتكلمه 

أسر :دا 

دينا:اه ورحت الحمام تاني 

________________________________

عند نورا 

نورا كانت شايله روفينا وبتجري فى الشارع 

نورا بدموع : مفيش اي عربيات اعمل ايه دلوقتي وبصت على روفينا إلى بتصرخ ووشها احمر  

كان فى شاب 

نورا بدموع :لو سمحتوا في  مستشفى قريبه منها 

شاب منهم :بيتي اقرب يا مزه 

نورا كانت هتمشي بس شاب مسك أيدها وبدا يقرب ونورا كانت ماسكه روفينا وخايفه و بتعيط ومغمضه عينها 

حست بحد بيضرب حد فتحت عينها لقت الشاب مضروب على الأرض 

نورا بصدمه :انت 

حازم : اركبي اوصلك

نورا:انت لو اخر واحد مركبش معاك 

حازم :براحتك بس الطفله بتموت 

نورا مش عارفه تعمل ايه بس روفينا تعبان ولازم تروح المستشفي نورا ركبت معاه  


_________________________________


فى غرفة أسر 

مراد :الورق دا في اسماء تقيله اوي فى البلد 

أسر :ويثبت براءة تسنيم 

مراد :لازم نقبض عليهم دلوقتي معانا الدليل 

أسر بهدوء:ممكن حد يهرب بسبب سلطته 

مراد :بتفكر في ايه 

أسر :حطيت جهاز تنصت لدينا 

مراد :حصل وكمان هكرت تليفون ماكس 

أسر :تمام 

تليفون أسر رن 

أسر : ايه طيب هي كويسه خلاص انا جاي 

مراد بخوف: اي الى حصل روفينا مالها 

أسر : روفينا فى المستشفى جهزت الطائره الخاصه 

مراد :ايه يلا بينا 


فى المستشفى 

نورا بدموع:لو سمحتي  بنتي بتموت عايزه دكتور 

موظف الاستقبال: اهدي يا فندم املي الاستماره دي الاول 

نورا بصوت عالى :املى ايه انت مجنون بقولك بنتي بتموت 

الموظف:يافندم دي تعليمات 

حازم  :دخلها الاول وخد دول علشانك 

الموظف اخد الفلوس :علشان خاطر حضرتك بس

الدكتور اخد روفينا وعملها الازم 

___________________________


مراد وأسر كانوا بيجروا على الاستقبال 

روفينا أسر الهواري فى غرفه كام 

الاستقبال:غرفة ١٢٢يافندم 


نورا كانت منهاره وبتعيط  ووقفه قدام أوضة الكشف قرب منها حد  وحط أيده على كتفها  لافت لقت 

نورا بدموع مع ابتسامه:أسر انت جيت وحضنته 

أسر مردتش عليها رفعها وهي فحضنه ودخل عند روفينا 

 فى غرفة روفينا 

مراد :روفينا وطلع يجري يبوسها فكل حته فى وشها

نورا كانت حضنه أسر 

أسر بغضب بعد عنها: انتي سبب للحصل فى بنتي انتي وحده مهمله 

نورا بدموع :بن بنتنا يا أأأسر مش ب بنتك لوحدك 

أسر ضربها قلم :انتي تخرسي خالص  انتي وحده زباله مكتوبه على اسمي فتره وهتعدي 

نورا :ااانت ب بتقول ااايه

أسر مسكها من دراعها ورماها برة الغرفه

طبعا مراد والدكتور محدش قدر يدخل لانهم عارفين غضب أسر 

مراد :غلط يا صاحبي إلى عملته دا 

أسر  بحزن:مهمله مش عارفه تراعي طفله 

الدكتور :بفضل مدام حضرتك يا أسر باشا كان ممكن روفينا تدخل فى تشنجات 

أسر بصدمه :ازي 

الدكتور : مدام حضرتك عملت كمادات للحراره وكمان عطتها حقنه مهدئ وانت عارف أن بنتك ضعيفة من وقت نقل الدم 

وطبعا الجو زي ما انت شايف 

مراد :ظلمتها يا صاحبي وهتخسرها 

أسر سابهم وخرج يدور على نورا

أسر : فى حد خرج 

 الاستقبال:لا مفيش يا فندم حد 

أسر كان بيدور عليها فى الممرات المستشفى لحد ما لقي 

نورا كانت قاعده فى الارض وبتعيط ومنهاره 

حازم قرب منها وحضنها نورا لسه هتبعده 

أسر شد حازم وانهال عليه وضربه لحد بقي ينزف من كل مكان 

أسر مسك أيده وكسرها 

أسر بنبرة رعب: دي حاجه بسيط علشان لمست حاجه تخصني بكرة تكون فى مكتبي  

نورا كانت منهاره ولسه هتمشي 

أسر مسكها :ممكن اعرف اي إلى كنت شايفه دا

نورا بخوف :اي الى شافته 

أسر بغضب وعيون حمره : متعصبنيييييييييييييش

مين دا وكيف يحط أيده عليكي هاااااااا 

نورا اتخضت وحضنت أسر 

أسر :

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا 

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 



تعليقات

التنقل السريع