القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية رحيم البارت الرابع عشر 14بقلم محمد ربيع


رواية رحيم البارت الرابع عشر 14بقلم محمد ربيع 





رواية رحيم البارت الرابع عشر 14بقلم محمد ربيع 





#  رحيم


البارت الرابع عشر


رحيم : انت اللي جه وقت حسابك يا جعفر والعدل لازم يتحقق من قتل يقتل ولو بعد حين 


جعفر : انت بتقول ايه وعدل اي انا مش فاهم حاجه 


رحيم : ايه يا جعفر مش فاكرني ثواني افكرك وقلع القميص بتاعه وشاورله علي جرح كبير في صدره بص في ده وافتكر 


جعفر :  مش فاهم تقصد اي 


رحيم :  انا ابن المعلم سالم الاسيوطي 


جعفر : بخوف ورعب مش معقول انت بتقول اي انا مخلص عليه هو وابنه بأيديا 


رحيم : حصل بس اللي محصلش اني لسه عايش ربنا كتبلي عمر جديد 


جعفر : بس انا كنت شاكك في مكالمة زهران من الاول وعامل حسابي ليك كويس يا رحيم 


رحيم : هههههههههه


جعفر : انت بتضحك على اي 


رحيم : علشان خلاص خلصت بقولك وده وقت الحساب  ولازم تدفع ثمن اللي عملته ومحدش هيقف بيني وبينك يا جعفر لازم تموت 


جعفر : اقتلني لو ده هيريح بس فيه حد نفسه يشوفك تعالي يا رحمة 


رحيم : رحمة انتي ايه اللي جابك هنا 


رحمة : لان ده ابويا يارحيم ولا نسيت 


رحيم : ابوكي قتل ابويا وكان هيقتلني انا كمان  لازم يدفع التمن غالي 


رحمة : انت كده هتضيع نفسك عشان خاطري خليه يعيش ده لو بتحبني بجد 


رحيم : طبعا بحبك بس ده دين قديم لازم يسدده 


وهما بيتكلمو  جعفر بخبس  طلع مسدسه وضرب رحيم طلقه  جت في كتفه ورحيم لا اراديأ ضربه طلقه بس جت في قلبه ووقعه الاتنين ورحمة بقت منهارة وبتصرخ 


رحيم فاق بص حوليه لقي رحمة بتصرخ وحاضنه ابوها 


رحيم : رحمة سامحيني مكنتش اقصد اقتله بس الطلقه طلعت مني غصب عني 


رحمة : ابويا مات يا رحيم 


رحيم انا اسف بجد سامحيني 


رحمة : مقدرش اسامحك يا رحيم ده ابويا 


رحيم وقف علي رجليه والدم بينزف من كتفه ومشي لحد لما وصل ل زهران 


رحيم : جعفر مات هي جت عليك انت كمان 


زهران : انت بتقول ايه ارحمني ارجوك 


رحيم كأنه مسمعش حاجه وضربه طلقه في دماغه واخد نفسه ومشي من غير  ولا كلمة 


اللي اللقاء في الجزء التاني 


اتمني تكون الروايه عجبتكم لسه فيها جزء تاني 

يتبع اللي عاوز الجزء الثاني يعمل انضمام من هناااااا 

الرواية كامله من👈( رحيم)


بقلمي Mohamed Rabyea

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. جميلة جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع