القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الاسد الجزء الثاني البارت الثاني والثالث والرابع 2_3_4_بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية عشق الاسد الجزء الثاني البارت الثاني والثالث والرابع 2_3_4_بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية عشق الاسد الجزء الثاني البارت الثاني والثالث والرابع 2_3_4_بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية عشق الاسد الجزء الثاني البارت الثاني والثالث والرابع 2_3_4_بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



البارت التاني من الجزء الثاني من روايه عشق الاسد. 


سيف بضحك:اتصدمتوا لما قولتلكم انها متجوزه


الجد بصدمه:انت بتقول ايه متجوزه ازاي


سيف :اصلها يحرام مضتها علي ورق من غير ما اقولها ايه ده وهيه من غبائها ماضت الورقه بتثبت جوازها من مرسي


جنه بصدمه:د..ده لايمكن يحصل لا انا مش متجوزه 


سيف بضحك:يحرام صعبتي عليا ها هتروحي مع جدك ازاي وانتي متجوزه


الجد:انت المفروض خالها وسندها بتعمل كده ليه


سيف بسخريه:مانت عارف اللي فيها 


جنه : انت ازاي السبب في مو**ت ماما وبابا


سيف : اسمعي


فلاش باااك


انا وجدك اتفقنا مع مراد انه يم**وت اسد بس انو يجيب الرصاصه في كتفه بس خانا وقت**لوا انا ساعتها قلتلوا اقت**له وامك طول عمري بكرها وانا اللي خلتها تن*تحر امك كانت هتنتحر بس اتراجعت في كلامها بس في نفس الوقت انا زقتها وقت**لتها


بااااك


جنه بصدمه:ا..نت بتقول ايه؟؟ يعني انا كل ده عايشه في وهم!! وبصت للجد :وانت كنت مشترك معاه


الجد بحزن:مكنتش اعرف كنت عايز اعرف عشق هتعمل ايه


جنه بصراخ:كنت عايز تعرف هتعمل ايه انا بقيت يتيمه بسببكم انا بكرهكم بكرهكم


وسمعوا صوت بيقول


_: فين حاجتي يا سيف


سيف بخبث :موجوده يا معلم مرسي


مرسي وهوه بيبص لجنه بشهوه:امم م*زه عداك العيب يا سيف


سيف بخبث:عيب عليكي يا معلم


مرس بيقرب لجنه بشهوه وجنه بترجع ورا


ولسه هيلمسها لاقا حد بيديه بالبوكس


جنه بصدمه:ابيه يونسس


يتبع ....

البارت التالت من الجزء التاني من روايه عشق الاسد


جنه بصدمه:ابيه يونسس


يونس كان بيضرب مرسي جامد وعلمات الغضب بينين عبي وشه


يونس بغضب :انت ازاييي يا حيوااااان تقرب منها 


ومرسي مش عارف يتكلم من كتر الضرب والالم


جنه بعياط وهيه ماسكه ايد يونس:ابيه يونس خلاص بالله عليك


يونس ساب مرسي بغضب وبص لجنه وضربها بالالم جامده :لدرجاتي شما*ل انك تجيبي زباينك هنا


الجد بغضب: يونسس احترم بنت عمك


يونس بغضب : مش لما هيه تحترم اسم العيله الوس*خه دي!!


(يونس ميعرفش ايه اللي حصل) 


جنه علي الارض وبتعيط وقامت وقفت :انت ازاي تقول عليا كده؟


يونس بغضب:اقول اللي انا عايزه لما حضرتك تحطي اسم العيله في الطين


الجد بزعيق:وانت تعرف اصلا ايه اللي حصل


يونس بزعيق:مش عايز اعرف اكيد واحده اتاخرت علي زبون


جنه سكتت ومره واحده:انت عرفت منين مين قالك ان دي الحقيقه كلكم زي بعض واحد قتل اهلي والتاني بيتهمني في شرفي حرام عليكم كل يوم بضرب وبتهان ومش بتكلم بس دلوقتي هتكلم ومش هسكت وسابتهم و طلعت من الشقه وهيه متعرفش راحه فين


الجد بصراخ:جنه جننننننه


الجد بغضب:ايه اللي انت عملته ده 


يونس ببرود :معملتش حاجه


الجد بزعيق:اتهمتها بشرفها وانت متعرفش ايه اللي حصل 


اسمع وحكاله كل اللي حصل


يونس وقف بصدمه وقال:*************


يتبع

 

روايه عشق الاسد الجزء الثاني ٤


يونس بصدمه:هيه طلعت تجري هتكون راحت فين؟!


الجد بعصبيه:معرفش وسيادتك جرحتها اتفضل شوف هنلاقيها فين


يونس جري علي بره وقعد يدور علي جنه


عند جنه//


ماشيه بتعيط ومش شايفه قدامها حاجه والناس بتبصلها بشفقه


وكانت بتعدي الطريق ولمحت بنت واقفه في نص الطريق وفي عربيه جايه عليها وفجأة


في منطقه مجهوله


انا لازم اخد حقه من الكل*ب ده 


هتعمل ايه ده جامد اوي


بخبث:هزعله في السنيورة


عليك دماغ


عند يونس


عمال يلف ويدور عليها مش لاقيها خالص وكان خلاص هيفقد الامل بس سمع صوت صويت وناس بتقول


انتي كويسه يبنتي


لا حول ولا قوه الا بالله 


انتم سايبين عيالكم هنا ليه


يعيني يبنتي حصلك حاجه


يونس راح علشان يشوف في ايه بس مكنش شايف حاجه سمع صوت خلاه يقف مكانه


عند الجد


الجد:انت عملت كده ليه بترمي بنت اختك


سيف:انت عارف اللي فيها ودي اصلا مش بنا اختي دي بنت اسد


الجد:عملتلك ايه علشان تعمل كده


سيف:انا مفتري كيفي كده


الجد بحسره:حسبي الله ونعم الوكيل


يونس لف واتصدم لما لاقا ************


يتبع...اللي عاوز تكملة الروايه يعمل انضمام من هناااااا 

الروايه كامله 👈(عشق الاسد)

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 



تعليقات

التنقل السريع