القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الاسد البارت الاول والثاني بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية عشق الاسد البارت الاول والثاني بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية عشق الاسد البارت الاول والثاني بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية عشق الاسد البارت الاول والثاني بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




البارت الاول من روايه (عشق الاسد)


امي:عشق انتي يابت يا عشق


عشق:ايوه يا ماما جايه


(عشق هيه فتاه جميله لديها ١٦ سنه بشرتها بيضاء صافيه عيونها مثل البحر وطفوليه جدا)


امي: بصي يا بت انتي انا زهقت منك وانتي هتجوزي اسد المنشاوي علشان اخلص منك ومن قرفك


عشق بصدمه : اتجوز مين يا ماما ده عنده بنت وبعدين انا لسه ١٦ سنه


ماما : مليش فيه واللي عندي قولتهولك

كتب الكتاب النهارده بليل


سبتني ومشيت وانا في صدمتي ازاي ام تعمل كده


علي الجانب الآخر 


اسد بصدمه:وه ايه الكلام اللي عتقوله ده يا جدي اتجوز عيله لا يا جدي انا مهاتجوزش بعد امنيه


جدي بصرامه : اللي عندي جولته وهتسمع كلامي يعني هتسمعه


اسد بصراخ: لااااااا يا جدي انا مهتجوزش


جدي : وه اتعلمت تعلي صوتك علي جدك


اسد : انا اسف يا جدي بس


جدي : مفيش بس كتب الكتاب النهارده بليل


اسد اخد مفاتيح العربيه ومشي بغضب


(اسد المنشاوي عنده ٣٠ سنه وعنده بنت عندها سنتين قاسي مش بيبقا حنين غير مع بنتو جنه

مامتهت ماتت وهيه بتولدها عيونه عسلي ولما بيتعصب بتقلب اسود وجسمه رياضي رجل اعمال مشهور)


وبس اتمني تعجبكم 


يتبع


البارت التاني من روايه عشق الاسد

بقلمي ( جني محمد احمد)


اسد وصل علي بيت عشق بغضب وهوه اصلا رافض الجوازه


اسد بضيق: ياريت تخلصوني علشان مش فاضي


الماذون : حاضر


عند عشق فوق وهيه عماله تعيط


وحشتيني اوي يا ماما ليه سبتيني ومشيتي 

مش قادره اعيش من غيرك


دخلت مرات ابوها وهيه اتخضت


مرات ابوها بقرف : خلصتي يا ختي اخيرا هخلص من قرفك فزي يا بت قدامي


عشق نزلت بخوف


اسد اول مالاحظها تنح فيها


اسد في نفسه: ايه الجمال ده كله لا يا اسد انت بتكرها


بعدين بصلها بقرف


الماذون : موافقه يا بنتي


عشق بخوف: ا.. يو....ه


الماذون : بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير


اسد قام بغضب مسك عشق بقوه من اديها  


ورماها في العربيه


وهيه عماله تعيط بصمت


وصلوا الفيلا


اسد مسك ايديها بقوه: انتي يا بت انتي انتي هنا مجرد خدامه وملكيش دعوه بيا فاهمه


عشق بانهيار: فا.....هم..ه


جرها وراه ودخل الجناح بتاعه


اسد بقسوه : انتي هتنامي علي الارض فاهمه


عشق بخوف: حاضر


جاب ريموت التكيف وخلاه بارد اوي


اسد بأمر : نامي


عشق بصدمه: بس الجو برد


اسد بقسوه: انا قولت ناميييي


عشق بخوف : حاضر حاضر


نامت عشق علي الارض وهيه بتعيط


صحي اسد بليل علي صوت عشق وهيه بتقول


عشق بانهيار: لا ارجوكي ماضرنيش انا معملتش حاجه ارجوكي لا مش هعمل كده تاني


اسد : عشق عشق قومي عشق قومي


صحيت عشق وهيه مفذوعه


عشق بخوف : ارجوك متضرنيش


اسد بنبره حنيه : متخافيش مش هعملك حاجه 


تعالي وقومها معاه وحطها علي السرير 


وحضنها جامد 


اسد بهدوء: نامي متخافيش 


نامت عشق وتاني يوم


يتبع............

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

بقلمي ( جني محمد احمد)



تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع