القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الاسد البارت الثالث والرابع بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية عشق الاسد البارت الثالث والرابع بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية عشق الاسد البارت الثالث والرابع بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية عشق الاسد البارت الثالث والرابع بقلم جني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



البارت التالت عشق الاسد

بقلمي #جني محمد احمد#


عشق صحيت الصبح ملقيتش اسد جنبها


بس لاقت ورقه مكتوب فيها افطري كويس

عشق ابتسمت علي حنيته وقامت خدت شاور واتوضيت وصلت ولبس شورت قصير وقميص حملات قصير وسيبت شعرها ونزلت 


فطرت وبعدين راحه الجنينه 


تسريع الاحداث 


اسد دخل لاقها قاعده بالمنظر ده اتعصب واللي زاد عصبيته ان الحرس كانو باصين لعشق ومتنحين


راح بغضب لعشق ومسكها جامد من شعرها وجرجرها وراه


عشق بالم: في ايه يا اسد سبنييييييييييييييييييييييي انت بتوجعني


دخلها الاوضه وقفل الباب ومسكها جامد من كتفها وبيهزها


اسد بغضب : بقااا انا بتقرطسيني وتلبسيني قروووون


انا هعلمك الادب


وانهال عليها بالضرب ومسمعهاش ولا سمع صراخها


بعدين بعد بصدمه لما مسمعش صوتها بصلها لاقها عباره عن كتله دم 


اسد ولاول مره تنزل منه دمعه : ع .....عشق


عشششششششششششق


فتح الدولاب ولبسها اي حاجه قدامه واخدها وراح المستشفي بسرعه


اسد نزل وهوه شايل عشق : دكتوره دكتوررره بسرعه


الدكتور : حطها هنا علي الترولي


اسد بغضب : انا قولت دكتوره حالا


الدكتور بخوف: حاضر يا اسد بيه


الدكتوره جت واخدتها اوضه العمليات 


وخرجت وقالت بغضب : ايه اللي انتوا عاملينه ده ازي تضربوها بالشكل ده وهيه اصلا لازم تعمل العمليه بسرعه


اسد باستغراب : عمليه ايه ؟


الدكتوره: ............


اسد بصدمه : ايييه!!!


بس قولولي رايكم


#يتبع 


بقلمي. #جني محمد احمد #


روايه #عشق الاسد#


البارت الرابع من روايه عشق الاسد

بقلمي #جني محمد احمد


الدكتوره بجديه : حضرتك متعرفش ان المريضه لازمها عمليه قلب


اسد بصدمه: ا..ايه ازاي


الدكتوره: ده كمان غير ان جسمها كله كدمات


الدكتوره مشيت 


اسد بصدمه لنفسه: انا ازاي اعمل كده ديه صغيره وشافت كتير اوي اوعدك اول ما هتقومي من العمليه هعوضك عن كل حاجه


ودخل عندها


لاقها نايمه ذي الملائكه بس وشها ملامحه مرهقه


اسد بندم: اوعدك اني هعوضك عن كل حاجه


وراح عند الدكتورة


اسد بجديه:دكتوره


الدكتوره : نعم يا اسد باشا


اسد : انا عايز العمليه تتعمل دلوقتي وهديك اللي انت عايزه


الدكتوره: اوعدك يا فندم اني هعمل كل اللي هقدر عليه


وجهزو كل حاجه ودخلو العمليات


واسد رايح جي رايح جي وخايف جدا عليها


لحد ما الدكتوره خرجت


الدكتوره بفرحه : الحمد لله يا اسد باشا العمايه نجحت وهتفوق بعد شويه


اسد بفرحه: بجد اشكرك جدا جدا

هقدر ادخلها؟


الدكتوره: العفو ده واجبي

اه تقدر تتفضل


دخل اسد بسرعه 


لاقها بتحاول تفتح عنيها


عشق اول ما فتحت


عشق بخوف: ارجوك متضربنيش


اسد بندم : ارجوك مش هعملك حاجه بس سامحيني


وفرت دمعه منه


عشق ببرائه: مسمحاك بس مش تعيط


اسد بفرحه : بجد مسمحاني


عشق: اه


اسد بتساؤل: بس انتي ليه مقولتليش انك عندك القلب


عشق: خوفت انك تسيبني 


اسد بجرائه: وفي حد يسيب روحه


عشق وطت راسها بخجل


بعد مرور ٥ شهور من رعايه اسد لعشق في المستشفى وكانوا بيسيبوا جنه مع المربيه بتاعتها


عشق بخجل: مش هنمشي ولا ايه


اسد :هروح اسال الدكتوره 


اسد سال الدكتوره وقالتله ماشي بس لازم ترتاح


تسريع الاحداث


لما روحوا سمعوا صوت صريخ وكان صوت


يتبع......


اسفه اني مش بطول البارت بس فاضل شهر علي امتحناتي ادعولي

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

الروايه كامله (عشق الاسد




تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع