القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زرقاء السليم البارت الخامس 5بقلم رباب حسين


رواية زرقاء السليم البارت الخامس 5بقلم رباب حسين 




رواية زرقاء السليم البارت الخامس 5بقلم رباب حسين 



بارت 5


و اعملي حسابك  هنتجوز بكره عرف*ي. و غمزلهااا و مشي 


و قفت مصد*ومه من اللى قاله  انت يا بني ادم اي اللى بتقوله داا روحني 

اي دا اي الىى قاله دا معقوول دا اهب*ل ولا اي عر*في اي كل دا علشاان كلمة حما*اار. اه ه ه ه يا لسااني الىى عايز ق*صه  

يا ربيي فينه دا. انا عايزة اروح 


في الجهه الاخرى 


سليم:: اجري من قدامي دلوقتي ولا هعمل حاجه انا نفسي اعملها ااصراحه 


زهره فهمت قصده و جريت بسرعه عل  الحمام 

ضحكه بخفه عليهاا. مجن*ونه بس قمر و ضحك 


عند زهره في الحمام 

.. اي دا يا ربي  بس نسيت هدومي  يا رب يكون خرج 

و بعدين  بصت براسها بره الحمام ملقتش حد  لبست برن*ص و خرجت بسرعه و دخلت الدولاب (الدولاب عباره عن اوضه مكونه  من رفوف و خاجه كدا غنيه احنا ملناش فيها😂) 

  و فاجأة الباب بيقفل  عليها بتبص بسرعه ورها بتلااقي  سليم بتصرخ. بيلحقهاا و يقفل بوقها 


سليم..  في اي اهدي شوفتي عفر*يت وبعدين بص عليهاا من فوق لتحت  و قال.  بعدين اي الحلاوه دي و جس*م القمر دا 


زهره بر*عب...  انت مش كنت بره دخلت امته 


سليم... لا مكنتش بره كنت في البلكونه و لما سمعت  دخلت  و غمزلها 

زهره بتوتر..  طيب اطلع بره هغير 

سليم..  و ليه كدا ما احنا كدا حلوين 😉

زهره نزلت راسهاا لتحت 


سليم اتنهد و قال  هخرج بس متتاخريش علشان عايز انام 


و خرج و زهره. اتنهدت براحه و جت تلبس  بصت عل الدولاب بصدمه اي دا انا هلبس دا اح*يه  يااااربي  اعمل اي دلوقتي و بدأت  تدور في الهدوم كويس لحد ما لقت بجامه  ليهاا فتاحت من عل الجنب   (اتخيلوها انتو بقا😂)


و بعدين خرجت و هي مكسووفه اوي و باصه في الارض 


سليم بص عليهاا و قال في سره 


مزه بس في مل الدولااب ملبستش غير دا


بتروح و بتقعد عل جنب السرير  و فاجأة سليييم بيشدهاا

و بيقعدهاا في حضنه و


 سليم نامي متخفيش و بينامو

______________________

في اوضة هنا 


هنا:: هو ازاااي يكلمني كدا معقووله تكون عجبته  معقول تكون حلوه. لا لا لا  هو ممكن ميطلقهااش 

و بسرعه اتصلت عل صحبتهاا و حكتلها كل حاجه 


صحبتهاا. ريم::  هو انا مش قلتلك   انتي بقاا لاازم تخل*صي من البت دي لو حسيتي باي حاجه بنهم 


هناا:: طيب ازااي 


ريم:: اسمعييني كويس _______

هنا:: يا بنت العيبه بس كدا مش ممكن يكون في خطر و كدا

ريم بضحكة خب*ث:: ولا خطر و لا حاجه ركزي انتي بس و هتنجح 

هنا بخ*بث:: ههه و مالو اركز و نص. يلا سلام بقا 


عند ريم 


قاعدة عل الكرسي و بتبتسم ابتسامه  خب*يثه 


ريم:: ركزي كويس  انتي لسه هتشوفي هعمل في العيله دي  اي هند*مهم عل اليوم اللى شاافوني فييه و اللهي لاخد ح*قي  منهم و ادفعهم التمن غاالي انا بكر*هم  و انتي بقا هتبقي وسيييل الخر*اب بنهم يا ههههه هنا يا صحبتي ههه  


في الجهه الاخرى


عثماان:: اللى عملته دا كان هو الصح كان لازم يتجوزهاا و الا السر كان هيتكشف


مجهول: م مهم عندي اهم حاجه اللى في بالنا ينجحح 


عثماان:: انت بتعمل اي هنااا.... ووووووو 

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا 

الرواية كامله من 👈(رواية زرقاء السليم)

تعليقات

التنقل السريع