القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بسمة الفهد البارت السابع بقلم زينب نبيل في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية بسمة الفهد البارت السابع بقلم زينب نبيل في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية بسمة الفهد البارت السابع بقلم زينب نبيل في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





رواية بسمة الفهد البارت السابع بقلم زينب نبيل في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




#بسمة_الفهد

#الحلقه_السابعه


" قطع كلامهم تخبيط جامد علي باب الفيلا استغربوا"


بسمه : هروح افتح.


فهد بيمنعها بأيده : لا لا اطلعي فوق انتي دلوقتي 


"بسمه طلعت وفهد فتح الباب...ويدخل مجموعه ناس مسلحين "


_:هي فين؟!!!


فهد بصوت جهوري : انتوا ازاي تدخلوا كدا انتوا داخلين زريبه 


وجه السلا'ح علي فهد_: فعلا داخلين زريبه....فين هي بقولك


فهد ضحك وحط صباعه علي السلا'ح : ياريت ماتلعبش بالحاجات دي يبابا


اتعصب ورفع السلاح كان هيضربه بيه فجأه فهد مسك ايديه عوجها و كسر'ها : قولتلك الحاجات دي خطر ياعسل....امال الحلوين اللي معاك دول واقفين يتفرجوا ولا ايه 


بيبصلوا بغيظ وبألم _: صدقني مش هسيبك ..." وجه كلامه لرجالته" اطلعوا جيبوها حالا


فهد اتعصب وشد منه السلاح وحطه ف دماغه وتكلم بخفوت: اللي هيقرب منها هموته 


"داده كريمه واقفه بعيد خايفه ف قررت تطلع لبسمه تخبيها من غير مايحسوا ...اتحركت وطلعت بسرعه علي اوضة بسمه"


_______________________________

"ف التاكسي"


: اوصلك فين يامزمزيل


نارين بضيق : احم عايزه اطلع علي مصر الجديده 


بصلها بإستغراب : مصر الجديده ايه احنا ف الاسكندريه يامزمزيل


نارين بصدمه : اييه؟؟ ازاااي ماتهزرش معايا


: وانا اهزر معاكي ليه يا انسه انزلي اسألي اي حد ف الشارع 


نارين : ازاااي 


: هو في ايه طيب يامزمزيل


نارين اتعصبت منه : ايه مزمزيل دي هو فيه ايه انا نازله" فتحت باب العربيه"


: طب مش هتدفعي الاجره طيب يا انسه


نارين بصتله بإحراج : ا اجره ااه....ط طب خلاص هكمل معاك المشوار علي ما الاقي اهلي" قفلت باب التاكسي"


: انتي تايهه ولا ايه ياا


نارين قطعته : استااذه ناارين...اه تايهه عن اهلي


بإبتسامه: روقي الدنيا مش مستاهله كل دا 


نارين تجاهلته 


: انا هسفرك وامري الي الله


نارين بتسرع : بجد


: ايوه 


نارين : طب حضرتك معاك موبايل او حاجه


: معايا يحببتي " طلع تليفون صغير بزراير ملفوف بأستك وحالته صعبه جدا"


نارين اخدت منه الغون بإستغراب واتصلت بعمر


________________________________

"في الشركه "


عمر : تمام نخلص بس دول ونكمل بعدها د...."قاطعه اتصال رقم غريب"


عمر: احم الو


نارين : اييووه يا استاذ عمر 


عمر : مين


نارين: انا نارين


عمر : صوتك بعيد ليه كدا


نارين : انا مخطو"فه يا استاذ عمر ف الاسكندريه


عمر بصدمه : مخطوفه ؟؟مين دا اللي خطفك.


نارين : انور 


عمر : طب انتي فين ولا بتعملي ايه ولا رقم مين دا


نارين: انا هربت دا رقم واحد تاكسي يباشا قاللي انه هيخليني اسافر


عمر : وهتسافري لوحدك؟


نارين : لا مع صاحب التاكسي 


عمر : طيب لما توصلوا قولولي


__________________________________

"ف البيت"


_: موتني يافهد خليهم يجيبوها


فهد بسرع : لاا...اللي هيطلع هكسر الدنيا علي دماغو


"كلوا ركن علي بعض ودخل بكل غروروه وعصايته والشال الصغيدي عليه "


فهد بصله بإستغراب: انت مين


_:انت بقا حلبيب الاقلب ولا


فهد : افندم ...حضرتك مش بتكلم واحد من الشارع


_: اهه ...طيب انا عايز بنتي عشان اغسل عاري بأيدي


فهد : عارك...انت ابووها؟


باسم: ايوه 


فهد : طب انا جوزها 


باسم: يااتري اتجوزتوا عرفي ولا ايه ياتريي


فهد: ماسمحلكش انا وبسمه متجوزين رسمي بنتك محترمه


باسم ازاي هتكون محترمه من غير وجودي " كمل بصوت عالي " اطلوا جيبوا بنت ال""" دي 


فهد اتعصل من طريقته واقف قصاده:؛انت عايز مراتي ليه؟؟


باسم : مراااتك ايييه اطلعوا جبوهااا


'''''''''''''''"""""""""""


داده كريمه وصلت لعند بسمه خبطت الاول بسرعه 


بسمه فتحت بإبتسامه: داده كريمه


داده كريبه بتسرع :دخليني بسرعه يابسمه


بسمه : ادخلي اهو " وقفلت الباب


داده كريمه: انا لازم اخبيكي دلوقتي يابسمه 


بسمه بإستغراب : اشمعناا؟؟


داده كريمه: مش وقته دلوقتي يلا


___________________________


" في الاسكندريه"


نارين : طب انا هنزل اجيب اكل ناكله وجايه يا استاذ 


: خدي راحتك 


نارين نزلت اشترت ازازه ميه واكل وهي ماشيه شافت جث"ه واقعه علي الارض قدامها سايحه ف دم'ها والصدمه انه كان ابوها "(

#يتبع...

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا 

الرواية كامله👈( بسمة الفهد

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع