القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زين وفرح البارت الخامس في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



رواية زين وفرح البارت الخامس في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية زين وفرح البارت الخامس في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية زين وفرح البارت الخامس في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





البارت 5 


زين ضرب*ها بالقلم و قال بزعيق: يلا فوق قولتلك 

فرح طلعت و هي بتعيط جامد بعد ما طلعت زين قال بزعيق: قسما بالله اللي هيتكلم حرف واحد عن مراتي لاقطع لسانه و اوعكم تفكرو اني ضرب*تها  علشان غلطت فيكم لا انا مراتي مغلطتش انا ضرب*تها علشان هي علت صوتها في وجودي و مسمعتش كلامي و لو اي حد غلط فيها ميلومش الا نفسه سمعتووو و سابهم و طلع من البيت كله 

فرح فوق بتعيط انه ضرب*ها قدامهم و هي مغلتطش 

جه الليل و زين مرجعش و فرح قاعده زي ما هيا تعيط عدي ساعه و لقاته جه و دخل غير هدومه و نام 

و هي قامت غيرت هدومها و راحت علي الكنبه تنام 

زين بص عليها و قال: تعالي نامي هنا 

فرح مردتش عليه قام مسك ايديها و قالها: انا بقولك تعالي نامي هنا

فرح بصتله و زقت ايده و راحت نامت علي السرير و هو نفخ و راح نام جنبها و حضنها و همس جنب ودنها: انا اسف 

فرح بصتله بدموع و غمضت عنيها و نامت و هو كمان نام 

قام الصبح ملقهاش جنبه لقاها طالعه من الحمام و مبصتلوش قام هو كمان دخل الحمام و خلصو و نزلو 

فرح كانت ساكته طول اليوم متكلمتش مع حد غير ام زين و كمان متكلمتش معاها كتير 

سميحه امه: زين تعالي عايزاك يا ولدي 

زين قام راح معاها و دخل اوضتها 

امه: انت ومرتك متخانقين صح 

زين بتنهيده: ايوا ياما 

امه: انت الغلطان هي مش غلطانه و لو النهارده مصلحتهاش والله لازعل منيك و مش هكلمك ابدا 

زين باس ايدها: حاضر يا ام زين 

امه: يلا خدها و اطلع  

و طلعو قعدو شويه و هو قالها: تعالي يا فرح عايزك 

طلعت معاه من غير ولا كلمه 

زين: هنفضل متخاصمين كتير 

فرح بصتله و سكتت ف اتكلم هو و قال: بصي انا عارف مكنش ينفع امد ايدي عليكي بس انتي مكنش ينفع تعلي صوتك في موجودي و كمان اقولك اطلعي فوق تعاندي 

فرح انفجرت فيه: يعني كان ينفع عمك يقولي انتي قليلة الادب و كمان مراته تتبلي عليا و انا معملتلهاش حاجه انا بقالي يومين بس هنا و هما مش رحمني انا عملتلهم اي و كمان تمد ايدك عليا قدامهم

و قعدت علي الارض تعيط نزل علي الارض و خدها في حضنه: انا اسف حقك عليا والله 

و بعدين طلعها من حضنه و مسك وشها و باسها: انا اسف 

فرح اتكسفت و بعدت عنه و قامت دخلت الحمام و هو قام نزل و فرح طلعت من الحمام و نزلت برضو

عدي اليوم و فرح طلعت لقت بوكس علي السرير 

فتحته لقت شوكولاتات كتير و ورقه مكتوب عليها "اسف "

فرحت بيهم ووو.....

اللي عاوز الروايه توصله بكل سهوله يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا

الرواية كامله اضغط هناااااااا 


تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق
  1. باقى قصه زين وفرح

    ردحذف
  2. كل الروايات اللى البطل زبن بتكون جميله

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع