القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أسير الحب البارت الثالث والرابع بقلم نورهان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية أسير الحب البارت الثالث والرابع بقلم نورهان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 


رواية أسير الحب البارت الثالث والرابع بقلم نورهان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية أسير الحب البارت الثالث والرابع بقلم نورهان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





الدكتور:اسف مقدرناش ننقذ الجنين بس المدام بخير 

اسر وعز بصدمه جنين!!!!

أسر بقي يكسر كل حاجه ادامه

اسر بصوت مرعب :كلكم زبا*له كلكم زي بعض 

الدكتور اخد أسر وادله حقنه مهداء 

عز:هو أنا ناقص  هريدي الكلب بيضحك عليا ويقولي بنت بنو*ت والله لشرب من دمك انت السبب في أن ابني يتعب تاني اطمن بس ع اسر وحسابي معك عسير 


ريناد بتفوق 

الممرضه :حمدالله ع سلامتك ي مدام 

ريناد:هو اي حصل أنا جيت هنا ازاي

الممرضه : أسر بيه جابك هنا وكنتي فقده الوعي بس للاسف مقدرناش ننقذ البيبي

ريناد بصدمه:بيبي !!!

وشريط حياتها مر ادامها وافتكرت اللي حصل وفضلت تصوت والدكتور جه اخدت مهداء 

الدكتور:أنا مش فاهم حاجه هو في اي 

عز:أنا عايزك تروح بيت هريدي عم ريناد وتجبهولي القصر عقبال ما اسر يفوق واجي 

الحرس:اومرك 


أسر بيفوق : أسر أنا عايز ارجع القصر وعايز ريناد 

عز بخوف:ي ابني حرام لو موتها احنا نفهم براحه

أسر بجبروت :ارجع القصر واشوفها 

عز :ربنا يستر


في القصر 


أسر اعد في غرفته مستني ريناد ترجع 

ريناد وصلت 

عز:خديها ي آمنه ع غرفة أسر

آمنه بخوف ع ريناد بتبلع ريقها:ح حاضر


في غرفه أسر


أسر بصوت مرعب:ليه عملتي كدا ليه طلعتي زيها 

ريناد ببكاء وانهيار :كلو كان غصبن عني صدقني 

أسر:احكي قبل ما اموتك عندي فضول اعرف بس كدا كدا هقتلك علشان خدعتي اسر بيه 

ريناد ب انهيار:ه ه هحكي

فلاش باك 

في يوم الساعه 12بليل 

مرات عمي:  انزلي اشتري حاجات للبيت

ريناد:  الوقت متاخر

انعام:  شدت ريناد من شعرها   عشر دقايق تكون الحاجات دي ادامي 

ريناد ببكاء :حاضر

مجموعه شباب بعربيه :الحلوه رايحه فين وقربوا من ريناد وشدوا العربيه وبعدين اغتص*بوني 


باااك

أسر بضحك: المفروض اني اصدق بقي  وطلع المسدس 

ريناد ببكاء:بتعمل اي والله دي الحقيقه

أسر:هقتلك بس ي حلوه  

وفجأه عز سمع صوت ضرب نار وكله جري ع غرفه أسر 


هنعرف اي حصل بس في بارت جديد

دمتم سالمين


البارت_التالت


وفجأه عز سمع صوت ضرب نار وكله جري ع غرفه أسر


عز :فين ريناد انت ماسك المسدس ليه  واي صوت ضرب النار دا 

أسر بيبص ع البلكونه وساكت  مش قادر ينطبق 

عز جرى ع البلكونه شاف ريناد واقعه ع الأرض 

نزل بسرعه واخد ريناد ع المستشفى

الدكتور: في نزيف جامد ومحتاجه عمليه دلوقتي 

عز:اعملها العمليه فوراً


في القصر 


أسر لنفسه أنا ظلمتها أنا ليه عملت كدا لولا أنها جرت قبل خروج الرصاصه من المسدس كانت ماتت دلوقتي ويمكن تموت من الواقعه أنا غبي هي هتكذب ليه اكيد دا اللي حصل معاها


عز :فين هريدي يعني مجاش قصري 

الحرس:قلبنا عليه البلد كلها مش موجود 

عز:ازاي يعني اخد الفلوس وهرب  أنا عايزو من تحت الارض 

الحرس:اؤمرك 

آمنه:البنت دي تعبت كتير وباين عليها غلبانه ربنا يشفيها  وفجأه الفون بيرن 

آمنه:نعم ي أسر بيه

أسر: ريناد عامله اي 

آمنه:في العمليات

أسر بخوف : عمليات!هي تعبانه لدرجه دي

آمنه:اه الدكتور قال حالتها صعبه 

أسر قفل وكسر الفون أنا ليه عملت فيها كدا أنا شكلي حبتها لا لا أسر بيه مستحيل يحب تاني خبط ايده  في الحيطه جامد  وبصوت مرعب لااااااااا أسر مش هيفتح قلبه لحد 


في المستشفى


ريناد بتفوق من البنج :هو أنا لسه عايشه 

آمنه :حمدالله ع سلامتك يبنتي 

ريناد ببكاء:أنا مموتش ليه أنا مش عايزه اعيش 

آمنه:متقوليش كدا يبنتي بعد الشر عليكي 

ريناد:معلش سيبني لوحدي دلوقتي

عز دخل 

عز:حمد لله ع السلامه الحمدلله أننا اطمنا عليكي هنروح القصر وهبعتلك حرس لو عوزتي اي حاجه لحد ما الدكتور يكتبلك ع خروج 

ريناد :شكرا 


في القصر

أسر بلهفه : ريناد عامله اي هي مش معاكم ليه 

عز:مالك ملهوف عليها كدا ولا كانك انت اللي كنت هتموتها 

أسر بستغرب من قلبه:ها لا بس بطمن عادي 

عز:ابعتلها حد لحد ما تخرج من المستشفى

أسر:أنا هروح اشوفها 

عز:تمام شوف السوق وروح 


في المستشفى


أسر بيفتح باب غرفه ريناد مش موجوده ع السرير 

نزل بسرعه

أسر:فين مدام ريناد مش في الغرفه ليه 

الممرضه:احنا اسفين ي فندم داخلنا لاقينا الغرفه فاضيه 

أسر:ازاي دا حصل 

وفجاه فون أسر بيرن 

أسر:ألو 

مجهول :مراتك معايا ولو مش هتنفذ اللي هقولك عليه هموتها  

وهيكون شكلك وحش اوي لما كل الناس تتكلم ع أسر بيه مراته اتخطفت ومامت وهو مش قادر يعمل اي حاجه وتخسار اسمك اللي هو رأس مالك 


هو 

 رد المزغود  غراب  بكل برود




وقالي..



مش جايبلها حاجة




ولا جايبلك انتي كمان ولا لقمة




وهسيبكم كده 



لغاية ما تعضوا في الارض



م الجوع




مش انتي بتعاندي معايا ؟




ومش عايزة تنزلي الشغل؟




رواية سلاسل ام غراب البارت الاول بقلم حنان حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه ...



 موتي انتي وبنتك من الجوع بقي



 المجهول دا وعايز اي شكله موضوع كبير هنعرف في بارت جديد

اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا 


الرواية كامله من👈( أسير الحب)


تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

دمتم سالمين


البارت_الرابع

#Nourhan


#Nourhan


تعليقات

التنقل السريع