القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أريدك لي البارت الاول والثاني والثالث بقلم مريم حجاج في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


رواية أريدك لي البارت الاول والثاني والثالث بقلم مريم حجاج في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 



رواية أريدك لي البارت الاول والثاني والثالث بقلم مريم حجاج في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 




رواية أريدك لي البارت الاول والثاني والثالث بقلم مريم حجاج في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه 





Part1♥️🎶

ز""عق وقال:انتي مه""ملة وليكي عين تتكلمي 

عيطت وهي بتقول:واللهي سبته هنا صدقني

عيسي بز"عيق:اطلعي بره

حور طلعت وهي بتعيط وحسام استغرب لما

لقيها كده ودخل لعيسي

حسام:هو فيه ايه حور خارجة وهي بتعيط ليه

عيسي بعص"بية:انسانه مه""مله مض"يعة 

ملف الميتنج بتاع النهاردة

وقال ايه:حطيته لحضرتك علي المكتب

حسام بلع ريقه وقال وهو بيحط ملف قدام عيسي:هو

كان فعلا علي مكتبك وانا اخدته اراجعه

عيسي غمض عيونه بض"يق:يعني هي مش مه"ملة لا وكمان هز"قتها

حسام :روح اعتذر منها

عيسي بغ"يظ:لا ما انت هتيجي معايا

في مكتب حور

عيسي خبط ودخل لكن ز"عق  لما لقي حور واقعة علي الارض 

عيسي بز"عيق:مياه يا حسام

بعد ربع ساعة

عيسي:انا اسف يا انسه حور

بصتله بدموع وحسام قال:حقك عليا انا اللي اخدت الملف

حور افتكرت وقالت بخوف:تليفوني فين

حسام:اهو كان علي الارض

اخدته وكانت هتتصل بحد بس بر"قت لما سمعت صوت ز"عيق 

بره

الامن:لو سمحتي مينفعش كده

ز"عقت وقالت:ابعد عن وشي احسن لك

حور:رفيف

رفيف ز"قت الحارس وراحت حضنت اختها والحارس

جه يمسكها راح عيسي شاور له بمعني:سيبها وامشي.

عيسي بص لملامح رفيف الجميلة بس بص للبسها

اللي شبه لبس الولاد وابتسم

رفيف لحور بغ"ضب:قوليلي بقي فين الحيو"ان اللي ز""عقلك

حسام حاول ميضحكش وعيسي بصله بغ"ضب

حور بتوتر:رفيف اهدي

رفيف:قوليلي فين مكتب المت"خلف الحيو"ان ده

وانا هوريه المهز"ق

حور:والنبي اسكتي

عيسي قرب منهم وقال:سيبيها يا حور

رفيف :وانت مالك انت

عيسي حط ايده في جيبوبه وقال:يمكن عشان انا

المت"خلف الحيو"ان المهز""ق اللي بتقولي عنه

رفيف ......

رايكم😋

#اريدك_لي♡


Part2♥️🎶

عيسي حط ايده في جيوبه وقال:يمكن 

عشان انا المتخ"لف الحيو"ان المهز"ق اللي بتقولي عليه

رفيف وهي بتربع ايديها:ديه اقل حاجه اقولهالك

عيسي بص لحسام وحور وبعدين مسك ايد رفيف وشدها 

لمكتبه وهي بتز"عق

حور بتوتر:حسام روح الحق مستر عيسي صاحبك لو لسه 

فيه الروح

حسام بصلها باستغراب وهي قالت:الاكيد ان رفيف اختي

مش هترحمه

في المكتب

عيسي ز"قها وقفل الباب بالمفتاح وقرب منها وقال:انا حيو"ان 

بصي لو اعتزرتي هعتبر ان مفيش حاجة حصلت

ابتسمت وقربت منه وحطت ايدها علي شعره وهو

مستغرب وفجاه خب"طته برجلها في رجله

وقع علي الارض فكش"رت وقالت:تاني مره خلي بالك

انا بس عملت كده عشان مسكت ايدي اما

بقي اللي عملته في اختي فده حساب تاني

رفيف كانت بتتكلم وهي ماشية وقالت وهي

بتفتح الباب:اياك تست"هين او تقلل من اي

بنت مرة ثانية

خرجت وهو قال:حاسبة نفسها بنت

حسام كان جاي وقابل رفيف فقال:انسه رفيف انا

اسف علي اللي حصل

كش"رت وقالت:وانت تعتذ"ر ليه انت مغ"لطش  

 ابتسم وقال:علي العموم اتشرفت بمعرفتك انا حسام

هي:رفيف

رفيف مشيت وهو قال:جميلة 

جوه مكتب عيسي

حسام بضحك:بقي هي عملت فيك كده 

بس واللهي تستا"هل

عيسي بغ"ضب:غو"ر من قدامي

استني عايزك تعرفلي كل حاجة عن البنت ديه

حسام:رفيف 

عيسي بدهشة وكمان عرفت اسمها يا نحنو"ح

حسام:وفيها اما اعرف وبعدين البنت جميلة

عيسي:اطلع بره يلا

في النادي

المدرب:براحه يا رفيف معاها

رفيف:انسه رفيف لو سمحت يا كابتن معتز

بتول بهمس لرفيف:حر"ام عليكي الراجل بيحبك

رفيف وقعت بتول علي الارض وقالت:ركزي بدل ما تر"غي

في الليل في مكتب عيسي

حسام:بص يا عم رفيف ديه عندها ٢٣ سنه امها اتو"فت من

سنتين وعايشة مع والدها ومرات ابوها واختها حور 

وبتشتغل مدربة في نادي

عيسي ابتسم بم"كر وقام مشي وحسام مستغرب

عند رفيف.

كانت بتلم حاجتها عشان تمشي

بتول:استني يا رفيف

رفيف:ليه

بتول:لان فيه واحد جاي عشان تدربيه

رفيف:دلوقتي 

عيسي:عندك ما"نع

رفيف بصتله بغ"ضب وقالت:ده انت مجنو"ن جاي لقض"اك

عيسي:لا جاي تدربيني

رفيف:ده في احلامك

عيسي رن علي حد وبعد ربع ساعة

اكرم"استاذ عيسي بنفسه عندنا

عيسي:الاستاذة مش عايزة تدربني وانا عايزها هي تدربني

اكرم:انسه رفيف فين المش"كله انك تدربية

رفيف:مفيش بس مش هد"ربه

اكرم:انسه رفيف لو حضرتك مدربتيش استاذ عيسي

اعتبري نفسك مرفو""دة

عيسي ابتسم بتشفي ورفيف قالت....

تفتكروا رفيف هتعمل اهتعمل ايه

#اريدك_لي♡



Part3♥️🎶

عيسي ابتسم بتشفي ورفيف قربت منه

وقالت:انا اقدر استقيل حالا بس حابه اشوف

اخرك معايا

عيسي:يعني مش خا"يفة

كش"رت وقالت:وخا"ف من ايه

عيسي من انك تحبيني مثلا

داست علي رجله جامد من غير ما حد 

يلاحظ وقالت:فوق لنفسك كده

لفت وبصت لكابتن اكرم وقالت:هدربه

وقالت بهمس:يبقي يوريني بقي

في الحلبة

عيسي رفع اكمام قميصه بعد ما قلع الجاكت

رفيف:جاهز

عيسي:كلك نظر

رفيف بدات تعلمه شويه حركات لحد ما قالت:يلا

حاول تها"جمني

عيسي جه يقرب منها بحركه سريعة منها و"قعته علي

الارض وقالت:اتعلم انك تبين لخ"صمك حركتك 

وفاجاه بحركة تانية سريعة

لفت وكانت هتمشي راح خب""طها في رجلها وقعت

علي الارض فقال بتشفي:زي كده

قربت منه وهو لسه علي الارض وقالت بغ"ضب زايد:لا

مش زي كده دول خركات غد"ر مبتجيش الا من ناس غد""ارين

اتع"صب منها وهي جت تمشي مسك دراعها وشدها اتخ""بطت

في ارض الحلبه وقال:انا لحد دلوقتي مستحمل الجل"يطة

اللي بتقوليها ومستحمل طوله لسانك

ز"قته وقالت بغ"ضب:اطلع بره وياريت تشوفلك حد 

غيري يدربك

خرجت من الحلبه وهي بتحاول متعيطش وهو عدل

قميصه واخد جاكته وخرج

رفيف كانت خارجه من النادي وهي مد"يقا

لكنها سمعت صوت وقفها

يامن:رفيف

اخدت نفس وكش"رت ولفت وقالت:خير

هو يوم كله مقر"ف عايز ايه انت كمان

قرب منها وقال:تسامحيني

بصتله وابتسمت وفجاه ضر""بته بالقلم  وهو مصد"وم

وقالت:تفتكر كرامتك تسمحلك ان اقولك سامحني

بعد ما ضر"بتك وتسامحني وحتي لو ده حصل لانك.

بني ادم معندكش كرامه

ابعد عني مش عايزة اشوف وشك

انا مصدقت قدرت اخلص من مر"ضك اللي كان 

في قلبي

لفت تمشي وهو طلع اب"ره من جيبه وقرب منها بسرعه

وحط ايده علي بوقها والاب"ره في رقبتها وقال:مكنش

بايدي غص"ب عني وانتي مديتنيش فرصه ابر"ر

رفيف ز"قته وبعدت عنه وهي دا"يخة ومش

قادرة تقف وقالت:بكر"هك يا يامن 

قرب منها يامن ومسكها قبل تقع وشالها وفتح

شنطه عربيته وحطها فيها وقفل

في بيت حور

مصطفي والد حور ورفيف:البت ديه نسيت

نفسها وانا هر"بيها اول ما تيجي

هند مامت حور ومرات ابو رفيف:خلاص يا حج لما

تيجي اعمل فيها اللي تعمله

جوه اوضه حور

حور كانت بتحاول تتصل برفيف لقيت

رقمها غير متاح

حور:ربنا يستر

حور فجاه جت لها رساله من حسام فلقيت

"حابب اتكلم معاكي"

حور:"وانا كمان"

كل واحد فيهم بدا يكتب واتفاجوا لما لقيوا

انهم بعتوا نفس الرساله بس حسام فكر انها بتحبه

"انا بحب"

كل واحد بدا يكتب وحسام مبسوط لحد ما

جاتله رسالتها وهو رياكشن وشه اتغير

حور:"انا بحب مستر عيسي"

تفتكروا حسام هيقول ايه ورفيف

هيحصلها ايه؛ 

#اريدك_لي♡

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 


تعليقات

التنقل السريع