القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

يا ابني علشان خاطري اكتب عليها ابوها راجل شراني و ممكن تمو*ت تحت ايده شهاب بهدوء: وانت قولتها راجل شراني وبيكرهني... انا ايش ضمني انه مش هو الي بعتها : دي اغلب من الغلب ولله دي قطه مغمضه معزور انت لسها ما شفتهاش... علشان خاطري


يا ابني علشان خاطري  اكتب عليها ابوها راجل شراني و ممكن تمو*ت تحت ايده

شهاب بهدوء: وانت قولتها  راجل شراني وبيكرهني... انا ايش ضمني انه مش هو الي بعتها  

:  دي اغلب من الغلب ولله دي قطه مغمضه معزور انت لسها ما شفتهاش... علشان خاطري 





كيان كاتبة في


:يا ابني علشان خاطري  اكتب عليها ابوها راجل شراني و ممكن تمو*ت تحت ايده

شهاب بهدوء: وانت قولتها  راجل شراني وبيكرهني... انا ايش ضمني انه مش هو الي بعتها  

:  دي اغلب من الغلب ولله دي قطه مغمضه معزور انت لسها ما شفتهاش... علشان خاطري 

اتنهد: تمام هي فين

الراجل: جوه 

:تمام اتصل بالماذون... دخل بطلته وهيبته... لقي بنت جميله قاعده وبتعيط و وشها احمر من اثار العياط 

زين فاق من سرحانه فيها دي اول مره يشوفها اصلا رغم ان هي بنت عموه

: احم... البنت رفعت وشها شافت الي واقف قدامه... قامت بتوتر 

شهاب قعد بكل غرور وبصلها

: اقعدي.... قعت وهي بتبص لتحت بخوف 

شهاب: طبعا انتي عارفه العداوه الي بيني وبين ابوكي وعارفه انا بكرهو كدا اي بس علشان الراجل الطيب الي برا دا انا وفقة اتجوزك... انا اقدر احميك من غير جواز ومحدش هيقدر يقرب منك.. اممم بس حبيت اشوف نظرت ابوكي لما يعرف ان بنته هربة منه وبتتحاما في عدوه 

البنت بدموع: عارفه 

 قام: متخفيش انا مهم مكان مش زي ابوكي واخوكي... انا بكرهم بس عارف ان ملقيش زنب 

البنت بدموع: شكرا لحضرتك 

:  اجهزي المأذون جاي دلوقتي 

.... 

في مكان تاني

سامي بغضب: هربت بنت الـ...  وراحت لمين لاكتر حد بيكرهنا 

ابوه: هششش اهد 

سامي: اهداء ازي يا بابا 

ابوه: تصدك ان اختك اول مره تعمل حاجه صح

سامي بغضب: صح ازي يا بابا بس 

: هتعرف بعدين

..... 

شهاب نايم  علي السرير و لابس شرط بس وبيبص في تلفونه بص بطرف عينه لما حس بيها طالعه من الحمام 

شهد برقه: هو انا هنام فين 

شهاب ببرود: هنا جنبي 

شهد: بس ي... 

شهاب قفل التلفون وبصله

: اظن احنا اتكلمنا في الموضوع دا... و قلتلك مفيش اوضه نضيفه وبكرها هخلي ينضفو اوضه ليكي 

شهد هزت راسه بهدوء وقرب و نامت علي السرير شدت الغطاء ولسه هتنام 

شهاب: ما انتي بقالي 19سنه عايشه مع اهلك اشمعنا دلوقتي الي قرارتي تهربي وتسبيهم 

شهد بدموع: علشان كانو عايزين يجوزوني وحد غاني من السعديه

شهاب: امممم...... نامي 

شهاب طفا النور وشد البطنيه ونام..... في نص اليل شهاب قام بنوم علي صوت التلفون... لقي شهد في حضنه.. مش عارف ازي جات هنا..  فضل يبصله ويتامل فيها لسه هيمد ايده يزيح شعرها التلفون رن تاني

نفخ بضيق و رد

شهاب: ايوه

... 

: طيب خليه عندك دقيقه وجاي... شهاب لابس لبس بيتي ونزل... وكان سامي 

شهاب قعد ببرود: نعم

سامي: فين اختي 

شهاب قام وقرب منه وهمسله بتحدي

: اختك طول اليل كانت نايمه في حضني.. يتبع

اللي عاوز تكملة الروايه يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فوزا

تعليقات

التنقل السريع