القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أسير ظلامي اقتباس من البارت الثالث عشر 13بقلم رنا احمد عماد


رواية أسير ظلامي اقتباس من البارت الثالث عشر 13بقلم رنا احمد عماد 





رواية أسير ظلامي اقتباس من البارت الثالث عشر 13بقلم رنا احمد عماد 





اسيره ظلامي ❤️❤️❤️.

رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️.

اقتباس من البارت 13....


*********.

بعد مرور 30عاما .

في قصر طاهر ..


قبل وفاه طاهر قد أصر في وصيته علي جلوس ادهم وعدي ومعتز وزوجاتهم وابنائهم في القصر معا ...


***************.

في المطبخ ....


كانت تجلس رباب وهي تستمع لذلك الصريخ اليومي بحسره بين ادهم وعز .


رباب بغيظ /اقول عليك ايه بس ي عز ي ابني فوضت امري لله فيك هتجيب ل راجل جلطه انا مش عارفه مطلعش زي جاسر ليه .


نور بضحك/ههههه طب والله الواد عز ده مفيش زيه واد عسل .


رحمه بابتسامه/عندك حق ي نور والله .


رباب بغيظ /خودوه انا مستغنيه عنده مهاب واد ي مهاب .


مهاب صاحب الست سنوات ببرود /عايزه ايه ي وليه .


رباب بغيظ شديد/وليه ي حيوان روح اقول ل ابوك يوطي صوتهم شويه جاسر نايم هيقوم يقلب الدنيا .


مهاب ببرود /تتدفعي كام .


رباب بغيظ /هدفف الي انت عايزه بس روح .


*************.

في غرفه المعركه 😂😂😂.


كان يقف عز وهو يحتمي بالوساده ويقغ ادهم في قمه غضبه منه .


عز بخوف شديد/بقولك ايه ي ابو الادهيم صلي على النبي في قلبك كده مش مكالمه تليفون دي الي هتخسرنا بعض .


ادهم بغيظ شديد/هو مفيش فايده فيك انت ايه ي اخي جنسك ايه عايزه تجبلي جلطه .


عز بقلق /بعد الشر عليك ي غالي بالعكس ده انا كنت ناوي اطلع الاول السنه دي واشرفك مش سمعتني امنبارح وانا بقول ل صاحبي ان انا لازم اعدي المرحله .


ادهم بسخرية وغيظ /انهي مرحله مرحله البؤس مش كده .


عز بفخر /لا ي ادهم ابنك جامد انا عديت المرحله دي من زمان دخلت في مرحله الخلفه من غير جواز هي الأساس .


****************.

في وزاره الداخليه...


كانت تسير سما سريعا علي السلام وهي تعدل نظارتها الطبيه لتشعر بمن بمد يده ليغلق عليه الطريق ليتحدث ببرود مخيف .


/انا محدش يطلع قدامي اترمي تحت .


سما بغيظ شديد/نعم ليه أن شاء الله طالعين مسابقه ولا ايه اوعا كده بلاش كلام فارغ انت شكلك مجنون .


ليتحدث بنبره رجوليه غاضبه ارعبت الجميع فهو جاسر الاسيوطي .


/ربيع .


ربيع الساعي برعب /اومرك ي جاسر باشا 


جاسر بنبره غيره قابله للنقاش/الحشره دي تترمي بره المبني ويبقا يوريني هنا مين هيقدر يدخلها .....


وروني التفاعل الجامد علي الاقتباس هزعل اوي لو التفاعل قل عن الاول باذن الله هحاول انزله بليل دمتم بخير وعافية ❤️❤️❤️❤️.


اللي عاوز البارت الجديد يعمل انضمام من هناااااا علشان يوصلكم اشعار بالنشر فورا 

الرواية كامله من (رواية اسيره ظلامي)

أضغط على اسم الرواية ☝️☝️☝️

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

اسيره ظلامي ❤️❤️❤️.

رنا احمد عماد ✍️✍️✍️✍️.

تعليقات

التنقل السريع