القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عائشة البارت الاول 1بقلم كيان كاتبة



رواية عائشة البارت الاول 1بقلم كيان كاتبة 





رواية عائشة البارت الاول 1بقلم كيان كاتبة 




: اسمع هتتجوزها يعني هتتجوزها و دا اخر كلام عندي

رد عليه بغضب

: ما تتجوزها انت اشمعنا انا الي اشيل اليله 

: علشان انا اكبر منها بـ 18سنه مش هتتجوز واحد عجوز زيي و انا مراضش اظلمها معاي 

ابتسم بسخريه

: هه عجوز برضو ولا انت مش راضي علشان عيله، دا حتا البلد كله بتحكي عنها و عن جمالها متخفش هتبسطك

قلم نزل علي وشه، وتكلم و عيونه محمره من الغضب

:انا غلطان اني فكرت استعين بعيل زيك و اخليه يقلل مني ... طلع بغضب لناس الي برا و حط ايده في ايد وحد من اهل العروسه

: اكتب يا مولانا 

فوق

: و النبي ما تسبيني خليكي معاي انا خايفه

قلتها واموع مغرقه وشها 

"عائشة بنت رقيقه عندها 18سنه" 

: يا حبيبتي مينفعش و جوزك دلوقتي يجي

عائشه: ول.... قطع كلامه صوت خطوات مسحت دموعه و نزلة الشال علي وشها

 دخل الاوضه بتاعته لقيها قاعده علي السرير و في شال علي وشها اتنهد و قلع العبيه (وشاح) الي لابسه قعد جنبه بهدوء قطع السكوت و اتكلم و هو بيبص قدامه

: انا عارف انك اتظلمتي و كان نفسك تتجوزي و احد من عمرك،  بس النصيب بقا،و علشان نحل المشاكل الي بيني و بين جدك من غير د*م، كان بودي اقولك هطلقك بعد سنه او اتنين بس للاسف مقدرش لان دا هـ يزيد الكلام عليكي، يعني انا بقيت قدرك.. اتنهد و كمل 

: تاني حاجه ولاهم.. سكت شويه و كمل... 

انا عارف انك مش جاهزه بس مش هينفع ناجل دا، هيكتر الكلام عليا قبل عليكي فهماني..... يتبع

تكملة الروايه اضغط هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع